whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?
zal wel druk worden op de streamquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef Remsjo het volgende:
Waarom moet de stream op 3FM om de minuut bufferen?
Vuurwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
De vuurwerkwinkels zijn weer geopend hoor![]()
Eerste vuurpijlenreeks al gehoord
Mn ouders vinden het leuk om te kijken, meer niet. En ik hoef geen pakketten van 100 euro's ofzo. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef gateway het volgende:
[..]
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlen)
Bij mij is hij rond half 5 vast gaan staan en dat heb ik toen niet gemerkt en nu heb ik de tussenstand weer niet op videoquote:
Ik doe het bij een nieuwe camera. Vuurwerk is een halfuurtje lol, en dan HELEMAAL NIKS meer.. Doe me dan maar een camera waar ik nog járen plezier van hebquote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?
hier komen alleen maar vuurpijlenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef gateway het volgende:
[..]
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlen)
Zijn er ook nog andere streams?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef gateway het volgende:
[..]
zal wel druk worden op de stream
Misschien moet je eens een andere player proberen. met WMP is het hier ook bufferen, met VLC player nergens last van.quote:
Ow wat leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef jmac het volgende:
ADJE komt zo: http://twitter.com/ikbenadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |