Hij staat er gewoon weer..quote:
Besteld, you mean?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
De vuurwerkwinkels zijn weer geopend hoor![]()
Eerste vuurpijlenreeks al gehoord
Gisteren waren ze bij mij in de buurt ook al aan het testen, mooi spulquote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
huh, nee, ik zag net een vuurpijlenreeksquote:Op woensdag 23 december 2009 18:06 schreef cheese. het volgende:
[..]
Besteld, you mean?
En waar haal jij het ?
Haastrecht of Reeuwijk.
Welluke dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Noortje. het volgende:
ik weet eindelijk welk nummer ik ga aanvragen maar die hebben ze vast niet id database.
Ben je 16?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huh, nee, ik zag net een vuurpijlenreeksmaar ik haal het altijd bij die fietswinkel
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Gisteren waren ze bij mij in de buurt ook al aan het testen, mooi spul
musquito song van queens of the stone age, hoorde hem net voor het eerst en hij's supermooi! En m'n iPod doet niet lief.quote:
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jongen bij mij in de klas had samen met ons *groepje vrienden* al wat rotjes afgestoken zo'n 4 weken voor de vakantie
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar het geld wat ik en mn ouders verknallen met oud&nieuw (25 euro) gegeven aan SR. Misschien een goed idee..?
zal wel druk worden op de streamquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef Remsjo het volgende:
Waarom moet de stream op 3FM om de minuut bufferen?
Vuurwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
Mn ouders vinden het leuk om te kijken, meer niet. En ik hoef geen pakketten van 100 euro's ofzo. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef gateway het volgende:
[..]
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlen)
Bij mij is hij rond half 5 vast gaan staan en dat heb ik toen niet gemerkt en nu heb ik de tussenstand weer niet op videoquote:
Ik doe het bij een nieuwe camera. Vuurwerk is een halfuurtje lol, en dan HELEMAAL NIKS meer.. Doe me dan maar een camera waar ik nog járen plezier van hebquote:Op woensdag 23 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
hier komen alleen maar vuurpijlenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef gateway het volgende:
[..]
whaha, ik had vroeger 100 a 150 gulden aan vuurwerk...... 3dagen nodig om alles aan te steken (heeeeeeeeeeleboel rotjes en vuurpijlen)
Zijn er ook nog andere streams?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef gateway het volgende:
[..]
zal wel druk worden op de stream
Misschien moet je eens een andere player proberen. met WMP is het hier ook bufferen, met VLC player nergens last van.quote:
Ow wat leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef jmac het volgende:
ADJE komt zo: http://twitter.com/ikbenadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |