ik zei al: ik doneer aan beidequote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
en f) proberen geld weg te halen bij een andere actie is wel erg![]()
Nee, het is de bedoeling omquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de prijs opkrikken![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat de luisteraars in controll zijn en dat de hoogte van het bedrag niet uitmaakt.
nog zo'n taalfreak......quote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Wat een huilies ineens in dit topic. Bovendien is het niveau met eau.
in ieder lopend forumonderdeel wordt er gespamt , je krijgt twitterberichten , je krijgt mails. De Jehova's zijn minder opdringendquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
hmmzz, een goed doel dat door 3fm gesteund wordt is ok, maar een actie van een aantal fokkers is dan te min??? En dan als reden het roze tagje noemen??? Zegt weer genoeg over het nivo van sommige fokkers
Daar stopte ik met lezenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef gateway het volgende:
[..]
. Omdat 3fm me favoriete station is,
ik zeg, laat zn negertje uit afrika hierheen komen, ik geef hem werk en mag ie zn geld zelf doneren aan afrikaquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef gateway het volgende:
[..]
naja, laten we het erop houden dan iedereen moet doneren waar ie wil
Ik doneer aan SR en aan madelief. Omdat 3fm me favoriete station is, en de actie leuk is om te volgen. En omdat ik ook veel op fok lees en post, doe ik mee aan de kerstactie van een aantal fokkers.
Niks mis mee toch?
Denk dat er ook mensen zat zijn die SR kijken en hier misschien wel meeposten die nieteens doneren?
Ik volg je niet helemaalquote:Op woensdag 23 december 2009 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent wel beter gewenden ja, dat heb ik ook wel eens een keer geiler gezegd
Maar dan wel het origineel van Klaus Doldinger (ook maker van het theme van Tatort, ein fall fuer zwei etc.) he, niet die van U96 (al is die ook lekker hoorquote:
Oh ja, die Dakar-dingesquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef Jimbo het volgende:
zo zou dr ook nog een auto meegaan naar dakarneee dat ging goed ism fok joh
maarja als ik nu iets negatiefs zeg over fok ben ik verzuurd en word ik gebanned voor kritiek leveren.
Goeie actie!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef TAV74 het volgende:
we proberen het gewoon:
SR, nog geen plaat aangevraagd??? We gaan voor Living Doll
Jij denkt zeker dat je de josti bandquote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik vertelde George een grap, maar hij snapte de Clooney
nee 3fm dan met elke 3 minuten 09091336... niet opdrignend zeker? en het rode kruis dat zegt je gegevens niet te gebruiken die dan bellen door het jaar heen, en net voor de SR je post sturen met de vraag te storten?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in ieder lopend forumonderdeel wordt er gespamt , je krijgt twitterberichten , je krijgt mails. De Jehova's zijn minder opdringend
Hé, er zit een knop op je tvquote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
nee 3fm dan met elke 3 minuten 09091336... niet opdrignend zeker? en het rode kruis dat zegt je gegevens niet te gebruiken die dan bellen door het jaar heen, en net voor de SR je post sturen met de vraag te storten?
hmmzz, geen last van. heb het topic gezien, mailtje gedaan, gestort, klaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik ook , maar vind de actie voerders vervelend worden
Heel irritant inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in ieder lopend forumonderdeel wordt er gespamt , je krijgt twitterberichten , je krijgt mails. De Jehova's zijn minder opdringend
Your point is clear. Ga nu maar weer weg danquote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
nee 3fm dan met elke 3 minuten 09091336... niet opdrignend zeker? en het rode kruis dat zegt je gegevens niet te gebruiken die dan bellen door het jaar heen, en net voor de SR je post sturen met de vraag te storten?
mwah dat was een kutactie... naja de actie was wel goed maar de afloop sucks..... hoop dat ze ervan geleerd hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat Madalief door fok zwaar gesteund wordt omdat vorig jaar de SR actie met SHE zo waaaanzinnig goed is gegaan
En da's op zich begrijpelijk maar om dan in dit topic te gaan zeggen dat we ook wel Madalief kunnen steuen is enigszins
Hier wel meerderequote:
oh ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, die Dakar-dinges
Om maar eens een quote te gebruiken: Nooit meer wat van gehoord...
quote:
je pakt alles wat je kan krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Jimbo het volgende:
hihihi ik herinner me net dat vorig jaar rond deze periode ik noortje leerde kennenen toen ging ik naar spanje en smsde we heel veel
![]()
Godverdomme, dit jaar weer t zelfde alleen sms ik nu noortje niet maar een andere chick, wat een kut tijd die kerst
als het zo moet blijf ik lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Your point is clear. Ga nu maar weer weg dan
Open er een topic over!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef gateway het volgende:
[..]
ach voor SR zou ik ook wel een naakt shoot doenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het idee dat Madalief door fok zwaar gesteund wordt omdat vorig jaar de SR actie met SHE zo waaaanzinnig goed is gegaan
En da's op zich begrijpelijk maar om dan in dit topic te gaan zeggen dat we ook wel Madalief kunnen steuen is enigszins
Je moest eens weten.quote:
Je bent de kloon van potrsche1quote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef gateway het volgende:
[..]
als het zo moet blijf ik lekkeral was het alleen om jouw te pesten
![]()
soms is het net een kindercreche hier
Lol als je me denkt te kunnen pakken zo dan doe je dat maarquote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef gateway het volgende:
[..]
als het zo moet blijf ik lekkeral was het alleen om jouw te pesten
![]()
soms is het net een kindercreche hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |