dat was 8uur vanochtend!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef jmac het volgende:
ADJE komt zo: http://twitter.com/ikbenadje
De toppers verkopen de ArenA uit en jij bent verbaasd?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik stel me nogal teleur aan de muzieksmaak van Nederland
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi !
Terug van de GM. was leuk en druk!
amen.quote:
Nja, als we dan gewoon met z'n allen wat flappen bij elkaar leggen en één van ons belt naar dat callcenter... Kan toch ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
jammer dat fok dit jaar geen reet doet aan sr. maarja
Je bedoelt het land waar deze nummers op nr 1 hebben gestaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik stel me nogal teleur aan de muzieksmaak van Nederland
Had je mijn smsje gehad of heb je nieuw nr?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nja, als we dan gewoon met z'n allen wat flappen bij elkaar leggen en één van ons belt naar dat callcenter... Kan toch ook?
Ik hoor eerst Broodje 'ikhebmijnschoolnietafgemaaktdusikkangeenNederlandsschrijven' Bakpou en dan die verkrachte versie van Use Somebody...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De toppers verkopen de ArenA uit en jij bent verbaasd?
Doet ie morgen als er veel voor betaald wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze die nog helemaal niet gespeeld?
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1861 binnen! ?? ook een goed doel!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
zit in het buitenland dus ik sms niet mits het dringend is.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Had je mijn smsje gehad of heb je nieuw nr?
Rot op met Madaliefquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1861 binnen! ?? ook een goed doel!
Dat is gewoon de prijs opkrikkenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doet ie morgen als er veel voor betaald wordt.
madelief weiger ik helemaal te steunen. Krijg je nog zn afschuwelijk roze tagje ook met de bragrights erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1861 binnen! ?? ook een goed doel!
Rot op joh met dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit in het buitenland dus ik sms niet mits het dringend is.
maar had mn kaartje aan een fokster verkocht en die meegenomen toen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de prijs opkrikken![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat de luisteraars in controll zijn en dat de hoogte van het bedrag niet uitmaakt.
waarom eigenlijk ?quote:
Nivoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
hmmzz, een goed doel dat door 3fm gesteund wordt is ok, maar een actie van een aantal fokkers is dan te min??? En dan als reden het roze tagje noemen??? Zegt weer genoeg over het nivo van sommige fokkers
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ga je nu weer wegquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
hmmzz, een goed doel dat door 3fm gesteund wordt is ok, maar een actie van een aantal fokkers is dan te min??? En dan als reden het roze tagje noemen??? Zegt weer genoeg over het nivo van sommige fokkers
het isquote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef gateway het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Kleine fokactie: Gerard aan de Living Doll krijgen?
en f) proberen geld weg te halen bij een andere actie is wel ergquote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is
a) een kut actie
b) een fok actie, en fok is een hyppocriet kut forum (oeh nu kan je zeggen dan blijf je weg hier bla bla bla , ach het helpt tegen de verveling zullen we maar zeggen)
c) geen actie waar ik zelf achter sta
d) de roze tag dragers voelen zich wereld verbeteraars die zogenaamd superieur zijn aan de andere users
e) dat tagjegast
spamquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
Je bent wel beter gewendquote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Wat een huilies ineens in dit topic. Bovendien is het niveau met eau.
naja, laten we het erop houden dan iedereen moet doneren waar ie wilquote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is
a) een kut actie
b) een fok actie, en fok is een hyppocriet kut forum (oeh nu kan je zeggen dan blijf je weg hier bla bla bla , ach het helpt tegen de verveling zullen we maar zeggen)
c) geen actie waar ik zelf achter sta
d) de roze tag dragers voelen zich wereld verbeteraars die zogenaamd superieur zijn aan de andere users
e) dat tagjegast
g) de enige reden waarom fok niets met 3fm doet dit jaar is omdat ze uitgekotst zijn volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
en f) proberen geld weg te halen bij een andere actie is wel erg![]()
ik zei al: ik doneer aan beidequote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
en f) proberen geld weg te halen bij een andere actie is wel erg![]()
Nee, het is de bedoeling omquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de prijs opkrikken![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat de luisteraars in controll zijn en dat de hoogte van het bedrag niet uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |