Moi !quote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Moi!
dat was 8uur vanochtend!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:16 schreef jmac het volgende:
ADJE komt zo: http://twitter.com/ikbenadje
De toppers verkopen de ArenA uit en jij bent verbaasd?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik stel me nogal teleur aan de muzieksmaak van Nederland
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi !
Terug van de GM. was leuk en druk!
amen.quote:
Nja, als we dan gewoon met z'n allen wat flappen bij elkaar leggen en één van ons belt naar dat callcenter... Kan toch ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
jammer dat fok dit jaar geen reet doet aan sr. maarja
Je bedoelt het land waar deze nummers op nr 1 hebben gestaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik stel me nogal teleur aan de muzieksmaak van Nederland
Had je mijn smsje gehad of heb je nieuw nr?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nja, als we dan gewoon met z'n allen wat flappen bij elkaar leggen en één van ons belt naar dat callcenter... Kan toch ook?
Ik hoor eerst Broodje 'ikhebmijnschoolnietafgemaaktdusikkangeenNederlandsschrijven' Bakpou en dan die verkrachte versie van Use Somebody...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De toppers verkopen de ArenA uit en jij bent verbaasd?
Doet ie morgen als er veel voor betaald wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze die nog helemaal niet gespeeld?
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: € 1861 binnen! ?? ook een goed doel!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
zit in het buitenland dus ik sms niet mits het dringend is.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Had je mijn smsje gehad of heb je nieuw nr?
Rot op met Madaliefquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: € 1861 binnen! ?? ook een goed doel!
Dat is gewoon de prijs opkrikkenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doet ie morgen als er veel voor betaald wordt.
madelief weiger ik helemaal te steunen. Krijg je nog zn afschuwelijk roze tagje ook met de bragrights erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
dan doe je toch mee aan Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: € 1861 binnen! ?? ook een goed doel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |