was dat maar zoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je pakt alles wat je kan krijgen
Hebben we hier een aanbod??quote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach voor SR zou ik ook wel een naakt shoot doenaandacht
![]()
trouwen met Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Een stel kennissen dat is getrouwd had Miracle als liedje
en op A Miracle gingen w knuffelen op e 3fmawards 8)quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Jimbo het volgende:
hihihi ik herinner me net dat vorig jaar rond deze periode ik noortje leerde kennenen toen ging ik naar spanje en smsde we heel veel
![]()
Godverdomme, dit jaar weer t zelfde alleen sms ik nu noortje niet maar een andere chick, wat een kut tijd die kerst
Ik wist niet dat dat er wasquote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Tourniquet het volgende:
Glazen Huis in Kenia weggespoeld??
wat kan je op de proppen krijgen?quote:
Je gaat er helemaal van stotteren!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
en op A Miracle gingen w knuffelen op e 3fmawards 8)
ja dat was wel lief toenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
en op A Miracle gingen w knuffelen op e 3fmawards 8)
Haha, echt hequote:
Te veel regen gehad, en het stond in Keniaquote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat was er nou gebeurd met dat huis? En waar stond het?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Te veel regen gehad, en het stond in Kenia
Samenvattingquote:
dat doe ik ook niet, maar een beetje stoken is wel leukquote:Op woensdag 23 december 2009 18:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lol als je me denkt te kunnen pakken zo dan doe je dat maarRegel 1 van internet: trek het je niet zo aan
En dan noem je mensen hier kinderachtigquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef gateway het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet, maar een beetje stoken is wel leuk
Jaaaaa goeie capquote:
Dat is tegenwoordig anders best knap voor Ajax.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tegen? FC Lutjebroek in de KNVBbeker zeker?
Ik typ te snel voor mijn mobielquote:Op woensdag 23 december 2009 18:49 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal van stotteren!![]()
Zijn we daar nou NOG mee bezig?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan noem je mensen hier kinderachtig
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig anders best knap voor Ajax.
Dat zag ik op de twitter alquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn donatie voor SR is ook de deur uit, namelijk 10 euro voor Ryan Shaw- It Gets Better, en 15 euro voor The Killers - Mr. Brightside.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Sirolf het volgende:
Zo, mijn donatie voor SR is ook de deur uit, namelijk 10 euro voor Ryan Shaw- It Gets Better, en 15 euro voor The Killers - Mr. Brightside.
WHC maar dat is het zelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Tegen? FC Lutjebroek in de KNVBbeker zeker?
Dolletjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |