quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Arme student." En dadelijk weer 2,8 meter bier naar binnen klokken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de sms: 'De kalfjes lopen los! Ik herhaal: de kalfjes lopen los!'
Splitscreenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe doen jullie dat toch? Zo snel posten en dan ook nog de smsjes lezen, daar kom ik helemaal niet aan toe.
Die lezen de meesten ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe doen jullie dat toch? Zo snel posten en dan ook nog de smsjes lezen, daar kom ik helemaal niet aan toe.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind SR ook alleen maar geweldig voor de radio die gemaakt wordt![]()
Ik had het vermoeden dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mij interesseert het doel ook niet
"Scharrelende hongernegers. Zegt ie nou echt: scharrelende hongernegers? Ja, ik zeg scharrelende hongernegers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Youp quoten over rammelende hongernegers, maar dan kom ik helemaal slecht over denk ik
Ja, maar ik heb de tv aan staan..... en ik kan nog wel blind typen... maar toch lukt het me niet.quote:
Maar dan moet je alsnog naar 2 schermen kijken, denk dat het daar mis gaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de tv aan staan..... en ik kan nog wel blind typen... maar toch lukt het me niet.
Ik ook niet ben te gefocust op het schermquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de tv aan staan..... en ik kan nog wel blind typen... maar toch lukt het me niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
EN JE USERNAME![]()
HAVE YOU EVER BEEN MELLOW
Beter, 2 schermenquote:
Tofquote:
Je bent de eerste hier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb nog niet eerder over dr geklaagd, dus ik vind dat ik nu wel even mag; Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, wat een muts is die Miss Montreal!
En ik vind dr nog niet eens mooi zingen ook!
Ik mag je nu alquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb nog niet eerder over dr geklaagd, dus ik vind dat ik nu wel even mag; Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, wat een muts is die Miss Montreal!
En ik vind dr nog niet eens mooi zingen ook!
Ik loop 3 stappen vooruit!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef Derek010 het volgende:
[..]
![]()
Doe mij nog maar een Aquarius flesjeIk wil een hippy zijn!
Nee, het is de schuld van politiek Den Haag.quote:
Ik wil wel dual screen (gamen en stream/serie/film volgen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beter, 2 schermen, alleen staat mijn 2e scherm net wat te ver weg, zie die echt uit mijn ooghoek. Dichterbij zetten dan zie ik de sneeuw buiten niet meer
.
Sanne.
Ach, maakt ook niet zoveel uit... ik heb niet meer gesmst en vaak is het toch onzin, huwelijksaanzoeken e.d.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan moet je alsnog naar 2 schermen kijken, denk dat het daar mis gaat
quote:gerardekdom tot morgen ik heb er zin in!
about 3 hours ago from TweetDeck
En dat Duitsland ook bemoeid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van politiek Den Haag.
Jorritsma, Peijs en Netelenbos moeten de reizigers persoonlijk vergoeden.
Dat werkt toch meestal niet lekker, games kunnen daar niet mee omgaan, die gooien je 2e scherm vaak uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil wel dual screen (gamen en stream/serie/film volgen tegelijkertijd) maar geen ruimte en al helemaal geen geld
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, maakt ook niet zoveel uit... ik heb niet meer gesmst en vaak is het toch onzin, huwelijksaanzoeken e.d.
Succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
Als m'n laptop 23.10 aangeeft ga ik m'n nest in. Ik beloof het mezelf.
Gewoon hup pats uitdrukken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
Catalonië heeft Argentinie met 4-2 verslagen.quote:
Ook niet met SLI? (ook geen geld voor, trouwensquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat werkt toch meestal niet lekker, games kunnen daar niet mee omgaan, die gooien je 2e scherm vaak uit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Catalonië heeft Argentinie met 4-2 verslagen.
quote:
De hele 2 euro?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet Dirk Scheringa al zijn geld beschikbaar stellen voor de strijd tegen malaria. Alleen dan vind ik dat hij zijn schuldgevoel volledig afgekocht heeft.
Kunnen we haar niet blocken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Cee het volgende:
Ah, daar heb je de Rory Block ofzo van Nederland weer.
Onder Romario zeker niet neequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..],al is het ook weer zo dat Argentinie onder Romario geen ruk voorsteld.
Nee ook niet met SLIquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet met SLI? (ook geen geld voor, trouwens)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..],al is het ook weer zo dat Argentinie onder Romario geen ruk voorsteld.
Een domeinnaamquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Sjimmie het volgende:
http://www.glazenhuis-groningen.nl/ mocht je de bikinidames hebben gemist!
Speelden beide teams in hun sterkste opstellingen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Catalonië heeft Argentinie met 4-2 verslagen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat komt die doen dan? Geld geven zal er wel niet inzitten neem ik aan..
Dat lukt je toch niet, gamen en serie volgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil wel dual screen (gamen en stream/serie/film volgen tegelijkertijd) maar geen ruimte en al helemaal geen geld
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Maradonna is het woord wat je zoekt.
Nee, is echt softwareprobleemquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet met SLI? (ook geen geld voor, trouwens)
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speelden beide teams in hun sterkste opstellingen?
Ik ben weer lekker bezig vanavondquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Hmm da's wel jammer danquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat lukt je toch niet, gamen en serie volgen. 2e scherm hangt er tijdelijk aan, werk normaal alleen op mijn imac maar heb nu een 2e scherm aangesloten voor SR .
In die geitenwollensokken? Dan is het wel lekker warm.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog meer geld in zijn sokken.
quote:DE KERSTDATE STAAT WEL OP EBAY! JE MOET FF BIJ NIEUWS KIJKEN OP @3FM.NL, DAAR STAAT EEN LINK, ER IS AL MEER DAN 700 EURO GEBODEN! *slik*...
Maar...maar...maar.... ILSE KOMT!!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
En niet terug zetten ehquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
Heeft hij weer gesnoven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Of in z'n coltrui, of was die van Eddy Zoeyquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog meer geld in zijn sokken.
nee, Messi en Fabregas waren bijvoorbeeld niet van de partij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speelden beide teams in hun sterkste opstellingen?
Slikt ze nu alquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal
[..]![]()
Dan doen we deze link weer:quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
Ze verwacht dus al dat ze moet slikkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze verwacht dus al dat ze moet slikken
quote:
Iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...
Dat zullen we nooit te weten komen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of in z'n coltrui, of was die van Eddy Zoey
Die site die net gepost werd: http://www.glazenhuis-groningen.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mwah mwah mwah.
er waren leukere
Hoe kom je trouwens aan deze foto?
wel een stunt, 1200 euro betalen, haar 5 minuten de huis volschelden en dan weer naar huisquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet verder ga kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Maar...maar...maar.... ILSE KOMT!!!!!
Je moet dus wel blijven!
Ceequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.
De slet.
heeft Giel dan toch het hoogste bod?quote:
quote:giel3fm Heb r net gezien even slikken en weer doorgaan
Ik wilde er al een uur inliggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
ach, als jij niet wist dat zij 0nder het bureau zat, zou je het ook prima vindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die site die net gepost werd: http://www.glazenhuis-groningen.nl/
Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef evert het volgende:
[..]
ach, als jij niet wist dat zij 0nder het bureau zat, zou je het ook prima vinden
Als ik het geld in stapeltjes biljetten had liggen hier, had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel een stunt, 1200 euro betalen, haar 5 minuten de huis volschelden en dan weer naar huis
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijken
Van mij mag zequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof
Rohypnol?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.
De slet.
Ga jij eens heel snel je mond spoelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer
quote:Ofyles2 Angela, ik geef je nog tot de nacht. Anders ben ik genoodzaakt sloopwerkzaamheden uit te voeren... #sr09 1 minuut geleden
Dan zou het eerder andersom zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof
Liever niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen.
en er komt een meezingmedleyquote:
dat had je nu niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Altijd leuk, soort Toppers.
Soort striptease voor oudere damesquote:
Lees het woord nog een keertje, langzaamquote:
Of in stukjes hakken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees het woord nog een keertje, langzaam
Nee, maar die hoor je toch alleen als je radio Alanis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je van Dik Hout
En wat is een medley?quote:
Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest* Dadelijk komt Paaij ook nog met haar looprekje de grote markt op gestrompeld.
Je kan het welquote:
Sorry, het is ook een moeilijk woordquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja gast?
Een antwoord was leuk geweest
Ohquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mixje van diverse nummers , waarin je meezingt
Yup. Net zoals die van Lolo Ferrari.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel eens geiler gezegd
Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is ook een moeilijk woord![]()
Ik moest deze week een studente uitleggen wat flashen was
Je bent duidelijk niet opgegroeid met Chiel Montagnequote:
Ach, Eric Corton wist niet wat Rick Rollen wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
Die laatste komt het meest in de buurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblinden
Die is heel dood.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Net zoals die van Lolo Ferrari.
Die snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet opgegroeid met Chiel Montagne![]()
Medley = meerdere liedjes aan elkaar geplakt.
quote:
Dat snap je welquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblinden
Toch zijn het 3 'flashen'quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Die laatste komt het meest in de buurt
flash·en [flesjen] het; mquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is ook een moeilijk woord![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat snap je wel![]()
Nerd alert
Geloof er geen fuck van...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!
Ik ook nietquote:
Chiel Montagne niet??quote:
Nummer 4quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
flash·en [flesjen] het; m
Als een bij voorkeur lekker wijf haar shirtje omhoog doet en haar tieten laat zien
Ja ik ken 'm wel (van naam vooral) maar hoezo ben ik met hem opgevoedquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Chiel Montagne niet??
[ afbeelding ]
Ik kende haar helaas niet goed genoeg om te vragen of ik het met haar voor mocht doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
flash·en [flesjen] het; m
Als een bij voorkeur lekker wijf haar shirtje omhoog doet en haar tieten laat zien
Gerard Montagnequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Chiel Montagne niet??
[ afbeelding ]
Misschien loop je achterquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, het liedje speelde nog amper/was nog amper bekend en jij had het al gepost
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende haar helaas niet goed genoeg om te vragen of ik het met haar voor mocht doen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende haar helaas niet goed genoeg om te vragen of ik het met haar voor mocht doen
Ik zit dit jaar niet op schoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gast, ga je schoolgeld terughalen...
Papillon vind ik anders ook genieten, vooral de videoclip.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Horloge het volgende:
Editors, toen ze nog van den gitaar gebruik maakten.
Die gast aan de telefoon zei het en toen ging ik typen. Gewoon goed opletten dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, het liedje speelde nog amper/was nog amper bekend en jij had het al gepost
ik krijg steeds meer de neiging om die date met miss montreal te kopen en aan jou te geven!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Idd. Toch niet zo dom, dat ze dat slikken wel verwacht
Taal hoort ook bij de human technology.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar niet op school
Volgend jaar Human Technology in .............
GRONINGENNNNNNNNN
Als je met Chiel bent opgegroeid weet je zeker wel wat een medley is. Heel Op volle Toeren stond er bol van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ik ken 'm wel (van naam vooral) maar hoezo ben ik met hem opgevoed
Wilden ze je daar ook al niet meer hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
GRONINGENNNNNNNNN
Dan zouden we iig wel van haar in de ether verlost zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef evert het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de neiging om die date met miss montreal te kopen en aan jou te geven!
quote:
Ik ben gewoon hendig sjiek met taal, kan het niet helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je met Chiel bent opgegroeid weet je zeker wel wat een medley is. Heel Op volle Toeren stond er bol van.
True. maar een medley, vaker gehoord, maar nooit een idee gehad wat het eigenlijk betekendquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Taal hoort ook bij de human technology.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef evert het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de neiging om die date met miss montreal te kopen en aan jou te geven!
Zelf gestoptquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wilden ze je daar ook al niet meer hebben
OMGquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je dat zoekt op google images krijg je dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die gast aan de telefoon zei het en toen ging ik typen. Gewoon goed opletten dus
Anders organiseren we een bid met Fok!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef evert het volgende:
[..]
Jij hebt een pallet aan rohypnol thuis?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zouden we iig wel van haar in de ether verlost zijn.
en bril die het een doetje maaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Joesse het volgende:
Bert, een rode jas en een olijk hoofd.
WHAHA jaartje te laatquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
GRONINGENNNNNNNNN
Die heb ik hier nog ergens op single liggen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je dat zoekt op google images krijg je dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daar kun je goed etenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef venomsnake het volgende:
HIj staat bij het pannenkoekenschip
Turfsingelquote:
Jij niet danquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij hebt een pallet aan rohypnol thuis?
Nu iedereen zn rode jas aantrekkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en bril die het een doetje maakt
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij hebt een pallet aan rohypnol thuis?
OMFG!! En wat brengt je er toe dat hier op te biechten??quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog ergens op single liggen!
Je wilt niet weten hoeveel plaatjes en foto's ik hier hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij bent echt de plaatjes vrouw, hoe doe je het toch
Nah, volgens mij Turfsingelquote:
helemaal mee eens! ik doneer vast 100 euro voor de miss montreal date met roelquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Anders organiseren we een bid met Fok!
Ik geef wel, op voorwaarde dat mijn geld NIET naar dit project gaat.
Oeh, I eat my words, je hebt gelijkquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een blindleggerrrrr
Ik hoop nog steeds op een return van Gordon & Joling over de vloer![]()
50 euro erbijquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef evert het volgende:
[..]
helemaal mee eens! ik doneer vast 100 euro voor de miss montreal date met roel
Was m'n allereerste plaatje. Ik was jong en onwetend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMFG!! En wat brengt je er toe dat hier op te biechten??
Gewoon naar de TU/e gaan, dan zit je goedquote:
Siroop eroverquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, I eat my words, je hebt gelijk
Schuitendiep is aan de overkant van het pannenkoekenschipquote:
Lantinga en Wesselink over de vloer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een blindleggerrrrr
Dan mag het, ik had Fivequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was m'n allereerste plaatje. Ik was jong en onwetend.
zie het topic wel verschijnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een blindleggerrrrr
Die heeft geen Human Technologyquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon naar de TU/e gaan, dan zit je goed.
i was young, i needed the moneyquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was m'n allereerste plaatje. Ik was jong en onwetend.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde op StuBru gisteren een of andere meid die met een paar anderen duizend pannenkoeken hadden gebakken. Hadden ze 144 euro mee opgehaald.
Nou, dan doe je toch ergens iets niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |