Succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
Als m'n laptop 23.10 aangeeft ga ik m'n nest in. Ik beloof het mezelf.

Gewoon hup pats uitdrukken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
Als m'n laptop 23.10 aangeeft ga ik m'n nest in. Ik beloof het mezelf.

Catalonië heeft Argentinie met 4-2 verslagen.quote:

Ook niet met SLI? (ook geen geld voor, trouwensquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat werkt toch meestal niet lekker, games kunnen daar niet mee omgaan, die gooien je 2e scherm vaak uit

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Catalonië heeft Argentinie met 4-2 verslagen.

quote:

De hele 2 euro?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk moet Dirk Scheringa al zijn geld beschikbaar stellen voor de strijd tegen malaria. Alleen dan vind ik dat hij zijn schuldgevoel volledig afgekocht heeft.

Kunnen we haar niet blocken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Cee het volgende:
Ah, daar heb je de Rory Block ofzo van Nederland weer.

Onder Romario zeker niet neequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..],al is het ook weer zo dat Argentinie onder Romario geen ruk voorsteld.

Nee ook niet met SLIquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet met SLI? (ook geen geld voor, trouwens)

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..],al is het ook weer zo dat Argentinie onder Romario geen ruk voorsteld.

Een domeinnaamquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Sjimmie het volgende:
http://www.glazenhuis-groningen.nl/ mocht je de bikinidames hebben gemist!

Speelden beide teams in hun sterkste opstellingen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Catalonië heeft Argentinie met 4-2 verslagen.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat komt die doen dan? Geld geven zal er wel niet inzitten neem ik aan..

Dat lukt je toch niet, gamen en serie volgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil wel dual screen (gamen en stream/serie/film volgen tegelijkertijd) maar geen ruimte en al helemaal geen geld

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Maradonna is het woord wat je zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |