quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
EN JE USERNAME![]()
HAVE YOU EVER BEEN MELLOW

Beter, 2 schermenquote:

Tofquote:

Je bent de eerste hier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb nog niet eerder over dr geklaagd, dus ik vind dat ik nu wel even mag; Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, wat een muts is die Miss Montreal!
En ik vind dr nog niet eens mooi zingen ook!

Ik mag je nu alquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb nog niet eerder over dr geklaagd, dus ik vind dat ik nu wel even mag; Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, wat een muts is die Miss Montreal!
En ik vind dr nog niet eens mooi zingen ook!

Ik loop 3 stappen vooruit!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef Derek010 het volgende:
[..]
![]()
Doe mij nog maar een Aquarius flesjeIk wil een hippy zijn!

Nee, het is de schuld van politiek Den Haag.quote:

Ik wil wel dual screen (gamen en stream/serie/film volgen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beter, 2 schermen, alleen staat mijn 2e scherm net wat te ver weg, zie die echt uit mijn ooghoek. Dichterbij zetten dan zie ik de sneeuw buiten niet meer
.
Sanne.

Ach, maakt ook niet zoveel uit... ik heb niet meer gesmst en vaak is het toch onzin, huwelijksaanzoeken e.d.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan moet je alsnog naar 2 schermen kijken, denk dat het daar mis gaat

quote:gerardekdom tot morgen ik heb er zin in!
about 3 hours ago from TweetDeck

En dat Duitsland ook bemoeid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van politiek Den Haag.
Jorritsma, Peijs en Netelenbos moeten de reizigers persoonlijk vergoeden.

Dat werkt toch meestal niet lekker, games kunnen daar niet mee omgaan, die gooien je 2e scherm vaak uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil wel dual screen (gamen en stream/serie/film volgen tegelijkertijd) maar geen ruimte en al helemaal geen geld

Ja dat is zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, maakt ook niet zoveel uit... ik heb niet meer gesmst en vaak is het toch onzin, huwelijksaanzoeken e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |