flash·en [flesjen] het; mquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is ook een moeilijk woord![]()
Ik moest deze week een studente uitleggen wat flashen was
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat snap je wel![]()
Nerd alert
Geloof er geen fuck van...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!
Ik ook nietquote:
Chiel Montagne niet??quote:
Nummer 4quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
flash·en [flesjen] het; m
Als een bij voorkeur lekker wijf haar shirtje omhoog doet en haar tieten laat zien
Ja ik ken 'm wel (van naam vooral) maar hoezo ben ik met hem opgevoedquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Chiel Montagne niet??
[ afbeelding ]
Ik kende haar helaas niet goed genoeg om te vragen of ik het met haar voor mocht doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
flash·en [flesjen] het; m
Als een bij voorkeur lekker wijf haar shirtje omhoog doet en haar tieten laat zien
Gerard Montagnequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Chiel Montagne niet??
[ afbeelding ]
Misschien loop je achterquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, het liedje speelde nog amper/was nog amper bekend en jij had het al gepost
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende haar helaas niet goed genoeg om te vragen of ik het met haar voor mocht doen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende haar helaas niet goed genoeg om te vragen of ik het met haar voor mocht doen
Ik zit dit jaar niet op schoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gast, ga je schoolgeld terughalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |