dat had je nu niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Altijd leuk, soort Toppers.

Soort striptease voor oudere damesquote:

Lees het woord nog een keertje, langzaamquote:

Of in stukjes hakken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees het woord nog een keertje, langzaam

Nee, maar die hoor je toch alleen als je radio Alanis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je van Dik Hout

En wat is een medley?quote:

Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest* Dadelijk komt Paaij ook nog met haar looprekje de grote markt op gestrompeld.

Je kan het welquote:
Sorry, het is ook een moeilijk woordquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja gast?
Een antwoord was leuk geweest

Ohquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mixje van diverse nummers , waarin je meezingt

Yup. Net zoals die van Lolo Ferrari.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel eens geiler gezegd

Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is ook een moeilijk woord![]()
Ik moest deze week een studente uitleggen wat flashen was

Je bent duidelijk niet opgegroeid met Chiel Montagnequote:

Ach, Eric Corton wist niet wat Rick Rollen wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:

Die laatste komt het meest in de buurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblinden

Die is heel dood.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Net zoals die van Lolo Ferrari.

Die snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet opgegroeid met Chiel Montagne![]()
Medley = meerdere liedjes aan elkaar geplakt.

quote:

Dat snap je welquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblinden

Toch zijn het 3 'flashen'quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Die laatste komt het meest in de buurt

flash·en [flesjen] het; mquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is ook een moeilijk woord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |