Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef evert het volgende:
[..]
ach, als jij niet wist dat zij 0nder het bureau zat, zou je het ook prima vinden
Als ik het geld in stapeltjes biljetten had liggen hier, had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel een stunt, 1200 euro betalen, haar 5 minuten de huis volschelden en dan weer naar huis
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijken
Van mij mag zequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze verwacht dus al dat ze moet slikken
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof
Rohypnol?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.
De slet.
Ga jij eens heel snel je mond spoelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer
quote:Ofyles2 Angela, ik geef je nog tot de nacht. Anders ben ik genoodzaakt sloopwerkzaamheden uit te voeren... #sr09 1 minuut geleden
Dan zou het eerder andersom zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof
Liever niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen.
en er komt een meezingmedleyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |