quote:
Iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze verwacht dus al dat ze moet slikken

Oh dus ook al slikken op een eerste date.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal
[..]![]()

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...

Dat zullen we nooit te weten komen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of in z'n coltrui, of was die van Eddy Zoey

Die site die net gepost werd: http://www.glazenhuis-groningen.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mwah mwah mwah.
er waren leukere
Hoe kom je trouwens aan deze foto?

wel een stunt, 1200 euro betalen, haar 5 minuten de huis volschelden en dan weer naar huisquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...

"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]

Ik zeg niet dat ik niet verder ga kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Maar...maar...maar.... ILSE KOMT!!!!!
Je moet dus wel blijven!

Ceequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.
De slet.

heeft Giel dan toch het hoogste bod?quote:
quote:giel3fm Heb r net gezien even slikken en weer doorgaan

Ik wilde er al een uur inliggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
Als m'n laptop 23.10 aangeeft ga ik m'n nest in. Ik beloof het mezelf.

ach, als jij niet wist dat zij 0nder het bureau zat, zou je het ook prima vindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die site die net gepost werd: http://www.glazenhuis-groningen.nl/

Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef evert het volgende:
[..]
ach, als jij niet wist dat zij 0nder het bureau zat, zou je het ook prima vinden

Als ik het geld in stapeltjes biljetten had liggen hier, had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel een stunt, 1200 euro betalen, haar 5 minuten de huis volschelden en dan weer naar huis
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijken

Van mij mag zequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze verwacht dus al dat ze moet slikken

over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof

Rohypnol?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.
De slet.

Ga jij eens heel snel je mond spoelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer

quote:Ofyles2 Angela, ik geef je nog tot de nacht. Anders ben ik genoodzaakt sloopwerkzaamheden uit te voeren... #sr09 1 minuut geleden

Dan zou het eerder andersom zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof

Liever niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen.

en er komt een meezingmedleyquote:

dat had je nu niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Altijd leuk, soort Toppers.

Soort striptease voor oudere damesquote:

Lees het woord nog een keertje, langzaamquote:

Of in stukjes hakken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees het woord nog een keertje, langzaam

Nee, maar die hoor je toch alleen als je radio Alanis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je van Dik Hout

En wat is een medley?quote:

Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest* Dadelijk komt Paaij ook nog met haar looprekje de grote markt op gestrompeld.

Je kan het welquote:
Sorry, het is ook een moeilijk woordquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja gast?
Een antwoord was leuk geweest

Ohquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mixje van diverse nummers , waarin je meezingt

Yup. Net zoals die van Lolo Ferrari.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaaa maar haar tieten zijn echt heur!

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je vast wel eens geiler gezegd

Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, het is ook een moeilijk woord![]()
Ik moest deze week een studente uitleggen wat flashen was

Je bent duidelijk niet opgegroeid met Chiel Montagnequote:

Ach, Eric Corton wist niet wat Rick Rollen wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
Ik moest deze week een studente uitleggen wat flashen was

Die laatste komt het meest in de buurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblinden

Die is heel dood.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Net zoals die van Lolo Ferrari.

Die snap ik dan weer nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet opgegroeid met Chiel Montagne![]()
Medley = meerdere liedjes aan elkaar geplakt.

quote:

Dat snap je welquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Flashen als in, een bios flashen, of flashen als in oplichten, of of flashen als in verblinden

Toch zijn het 3 'flashen'quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Die laatste komt het meest in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |