Mij interesseert het doel ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind SR ook alleen maar geweldig voor de radio die gemaakt wordt![]()

Gewoon gaan en daar bellen, ik ben hier schat kom je ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:
Argh kan ik mn vrienden niet bereiken om naar de Grote markt te gaan

Dit is het eerste jaar dat ik nu nog niets gegeven hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst dat ik gegeven heb. Vanwege de merchandiseEn Groningen

Die zijn er al en horen je niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:

Saaie vrienden heb je dan. Luisteren ze alleen naar Radio 538 of SkyRadio?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak.

Ik wilde Youp quoten over rammelende hongernegers, maar dan kom ik helemaal slecht over denk ikquote:

Niet weer Brabantquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Tilburg zat als een malle te fappen op het idee van het GH.
Guusje Meeuw is zelfs vorig jaar langs geweest met een mega-cheque, behoudens dat ze dan wel in 2009 naar Tilburg moesten komen.

BAM BAM BAM BAMquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak.

Zou zeggen probeer het eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Youp quoten over rammelende hongernegers, maar dan kom ik helemaal slecht over denk ik

Oehquote:

Of nog erger: ze luisteren FunX of 100%NLquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Saaie vrienden heb je dan. Luisteren ze alleen naar Radio 538 of SkyRadio?

Oeh shit, in dat geval moet ik een kika beer voor het raam zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de sms: 'De kalfjes lopen los! Ik herhaal: de kalfjes lopen los!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |