Klopt. Wat gedaan wordt, is louter symptoombestrijding, terwijl de problemen structureel zijn. Is ook dé reden waarom ik niet meer aan acties als SR geef. Het helpt geen moer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Derek010 het volgende:
[..]
De Afrikaanse markt wordt wel vaker verpest door dit soort dingen, terwijl men in Europa denkt dat het goed is voor Afrika. Voorbeeldje: vlees dat wij over hebben wordt voor een lage prijs op de Afrikaanse markt gedumpt, zodat de Afrikaanse boeren hun vlees dat duurder is meer kunnen verkopen.
Ik vroeg of het gezellig was gisteren en zei dat ik blij was dat ik niet dat hele end heb hoeven rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Echt![]()
Het gaat zo snel.
Sorry! Link?
Ik weet hetquote:
Die gaan echt helemaal los! kud dat ik daar nu niet sta. Naja, morgenavond misschien wat langer blijven hangen en dan donderdag de hele dag? Naja, avondquote:
Als het aan Gerard ligt wel ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Rnie het volgende:
Wat wordt nou DE plaat van SR? Toch Ryan Shaw?
Shit was even beneden.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
LL je zit niet meer in de top 20 , doorposten jij
Ik vind SR ook alleen maar geweldig voor de radio die gemaakt wordtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt. Wat gedaan wordt, is louter symptoombestrijding, terwijl de problemen structureel zijn. Is ook dé reden waarom ik niet meer aan acties als SR geef. Het helpt geen moer.
Ik kan me ook zoiets herinneren... Kan ook in Belgie zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de tweede brievenbus? Kan me herinneren dat die vorig jaar (?) ingebouwd werd.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind SR ook alleen maar geweldig voor de radio die gemaakt wordt![]()
Volgens mij is dit nu juist een actie die WEL helpt omdat het heel gericht wordt ingezet. Het helpt sowieso voor de mensen die het aangaat. en als netten daar geproduceerd worden heeft het ook nog lange termijn nut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt. Wat gedaan wordt, is louter symptoombestrijding, terwijl de problemen structureel zijn. Is ook dé reden waarom ik niet meer aan acties als SR geef. Het helpt geen moer.
Er lopen nu toch collectebussen rond voor die niet willen wachten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de tweede brievenbus? Kan me herinneren dat die vorig jaar (?) ingebouwd werd.
Dit jaar voor het eerst dat ik gegeven heb. Vanwege de merchandisequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Mij interesseert het doel ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon gaan en daar bellen, ik ben hier schat kom je ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:
Argh kan ik mn vrienden niet bereiken om naar de Grote markt te gaan
Dit is het eerste jaar dat ik nu nog niets gegeven hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst dat ik gegeven heb. Vanwege de merchandiseEn Groningen
Die zijn er al en horen je niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:
Saaie vrienden heb je dan. Luisteren ze alleen naar Radio 538 of SkyRadio?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak.
Ik wilde Youp quoten over rammelende hongernegers, maar dan kom ik helemaal slecht over denk ikquote:
Niet weer Brabantquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Tilburg zat als een malle te fappen op het idee van het GH.
Guusje Meeuw is zelfs vorig jaar langs geweest met een mega-cheque, behoudens dat ze dan wel in 2009 naar Tilburg moesten komen.
BAM BAM BAM BAMquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak.
Zou zeggen probeer het eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Youp quoten over rammelende hongernegers, maar dan kom ik helemaal slecht over denk ik
Oehquote:
Of nog erger: ze luisteren FunX of 100%NLquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Saaie vrienden heb je dan. Luisteren ze alleen naar Radio 538 of SkyRadio?
Oeh shit, in dat geval moet ik een kika beer voor het raam zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de sms: 'De kalfjes lopen los! Ik herhaal: de kalfjes lopen los!'
Zie je FoBoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vroeg of het gezellig was gisteren en zei dat ik blij was dat ik niet dat hele end heb hoeven rijden. Vorige pagina ergens
.
Little Lion Man of happy hardcore zou tof zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Nu met muziek Annemieke, kom op!!!
Erg crap iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef GoodGawd het volgende:
kvind de zang nou niet echt je van het
Jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |