Nee, is echt softwareprobleemquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook niet met SLI? (ook geen geld voor, trouwens)

Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speelden beide teams in hun sterkste opstellingen?

Ik ben weer lekker bezig vanavondquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Maradonna is het woord wat je zoekt.

Hmm da's wel jammer danquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat lukt je toch niet, gamen en serie volgen. 2e scherm hangt er tijdelijk aan, werk normaal alleen op mijn imac maar heb nu een 2e scherm aangesloten voor SR .

In die geitenwollensokken? Dan is het wel lekker warm.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog meer geld in zijn sokken.

quote:DE KERSTDATE STAAT WEL OP EBAY! JE MOET FF BIJ NIEUWS KIJKEN OP @3FM.NL, DAAR STAAT EEN LINK, ER IS AL MEER DAN 700 EURO GEBODEN! *slik*...

Maar...maar...maar.... ILSE KOMT!!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:
Als m'n laptop 23.10 aangeeft ga ik m'n nest in. Ik beloof het mezelf.

En niet terug zetten ehquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:

Heeft hij weer gesnoven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Maradonna is het woord wat je zoekt.

Of in z'n coltrui, of was die van Eddy Zoeyquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog meer geld in zijn sokken.

nee, Messi en Fabregas waren bijvoorbeeld niet van de partij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Speelden beide teams in hun sterkste opstellingen?

Slikt ze nu alquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal
[..]![]()

Dan doen we deze link weer:quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()

Ze verwacht dus al dat ze moet slikkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()

Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze verwacht dus al dat ze moet slikken

quote:
Iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]

Oh dus ook al slikken op een eerste date.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...

Dat zullen we nooit te weten komen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of in z'n coltrui, of was die van Eddy Zoey

Die site die net gepost werd: http://www.glazenhuis-groningen.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mwah mwah mwah.
er waren leukere
Hoe kom je trouwens aan deze foto?

wel een stunt, 1200 euro betalen, haar 5 minuten de huis volschelden en dan weer naar huisquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal NIETS te melden hebben aan dat mens. Of het moet iets minder sympathieks zijn, maar dan is de date zo voorbij I guess...

"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Horloge het volgende:
[..]

Ik zeg niet dat ik niet verder ga kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Maar...maar...maar.... ILSE KOMT!!!!!
Je moet dus wel blijven!

Ceequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.
De slet.

heeft Giel dan toch het hoogste bod?quote:
quote:giel3fm Heb r net gezien even slikken en weer doorgaan

Ik wilde er al een uur inliggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef Cee het volgende:

ach, als jij niet wist dat zij 0nder het bureau zat, zou je het ook prima vindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die site die net gepost werd: http://www.glazenhuis-groningen.nl/

Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef evert het volgende:
[..]
ach, als jij niet wist dat zij 0nder het bureau zat, zou je het ook prima vinden

Als ik het geld in stapeltjes biljetten had liggen hier, had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel een stunt, 1200 euro betalen, haar 5 minuten de huis volschelden en dan weer naar huis
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Doet dat nou pijn als je zes keer per dag je kop stoot als je weer onder een willekeurig bureau vandaan kruipt?"

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, hoef je tenminste niet tegen die kop aan te kijken

Van mij mag zequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]

over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof

Rohypnol?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dus ook al slikken op een eerste date.
De slet.

Ga jij eens heel snel je mond spoelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer

quote:Ofyles2 Angela, ik geef je nog tot de nacht. Anders ben ik genoodzaakt sloopwerkzaamheden uit te voeren... #sr09 1 minuut geleden

Dan zou het eerder andersom zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
zelfde drum computer als bulletproof

Liever niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Joesse het volgende:
[..]
over bulletproof gesproken, die mag van mij ook wel even langskomen weer

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen.

en er komt een meezingmedleyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |