Papillon vind ik anders ook genieten, vooral de videoclip.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Horloge het volgende:
Editors, toen ze nog van den gitaar gebruik maakten.

Die gast aan de telefoon zei het en toen ging ik typen. Gewoon goed opletten dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, het liedje speelde nog amper/was nog amper bekend en jij had het al gepost

ik krijg steeds meer de neiging om die date met miss montreal te kopen en aan jou te geven!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Idd. Toch niet zo dom, dat ze dat slikken wel verwacht

Taal hoort ook bij de human technology.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar niet op school
Volgend jaar Human Technology in .............
GRONINGENNNNNNNNN

Als je met Chiel bent opgegroeid weet je zeker wel wat een medley is. Heel Op volle Toeren stond er bol van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ik ken 'm wel (van naam vooral) maar hoezo ben ik met hem opgevoed

Wilden ze je daar ook al niet meer hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar niet op school
Volgend jaar Human Technology in .............
GRONINGENNNNNNNNN

Dan zouden we iig wel van haar in de ether verlost zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef evert het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de neiging om die date met miss montreal te kopen en aan jou te geven!

quote:

Ik ben gewoon hendig sjiek met taal, kan het niet helpenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je met Chiel bent opgegroeid weet je zeker wel wat een medley is. Heel Op volle Toeren stond er bol van.

True. maar een medley, vaker gehoord, maar nooit een idee gehad wat het eigenlijk betekendquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Taal hoort ook bij de human technology.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef evert het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de neiging om die date met miss montreal te kopen en aan jou te geven!

Zelf gestoptquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wilden ze je daar ook al niet meer hebben

OMGquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je dat zoekt op google images krijg je dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()

dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die gast aan de telefoon zei het en toen ging ik typen. Gewoon goed opletten dus

Anders organiseren we een bid met Fok!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef evert het volgende:
[..]

Jij hebt een pallet aan rohypnol thuis?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan zouden we iig wel van haar in de ether verlost zijn.

en bril die het een doetje maaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Joesse het volgende:
Bert, een rode jas en een olijk hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |