quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh shit, in dat geval moet ik een kika beer voor het raam zetten.

misschien is het best leuk. Eigenlijk zou Hans Klok vanavond er zijn, maar die is ziek. Angela is van morgen naar vandaag gegaan.quote:

Waylon bedoelt zequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere rappert / soul knakker

BAM!quote:

100%NL vind ik dan het foutste.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Of nog erger: ze luisteren FunX of 100%NL

Dat laatste snap ik dus niet he. 5 van de 10 keer dat ik per ongeluk langs 100%NL zap op de autoradio, is daar een niet-nederlands liedje op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Of nog erger: ze luisteren FunX of 100%NL

Hans Klok is ook niet leuk. Doe dan bv een Mike en Thomas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
misschien is het best leuk. Eigenlijk zou Hans Klok vanavond er zijn, maar die is ziek. Angela is van morgen naar vandaag gegaan.

Hoezo rijdt er een auto onbezonnen rond ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Derek010 het volgende:
Is die Patrick Kluivert nou nog steeds bezig op de GM?

Ja, daar moest ik gisteren ook aan denkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans Klok is ook niet leuk. Doe dan bv een Mike en Thomas.

quote:

Wasted. Money. Inderdaadquote:

angela zwijgt maar over de treurige zangquote:

Ja, inderdaad.. die!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waylon bedoelt ze
[ afbeelding ]

Ja, Marco Bakker heeft z'n auto uitgeleendquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo rijdt er een auto onbezonnen rond ?

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo rijdt er een auto onbezonnen rond ?

ach, zo lang hij maar van de cruise control afblijft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Marco Bakker heeft z'n auto uitgeleend.

De 5e colonne in Frankrijk is dus gereed.We kunnen Frankrijk binnenvallen vannachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de sms: 'De kalfjes lopen los! Ik herhaal: de kalfjes lopen los!'

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ach, zo lang hij maar van de cruise control afblijft.

Pfff lijkt me niets..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waylon bedoelt ze
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Arme student." En dadelijk weer 2,8 meter bier naar binnen klokken.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De 5e colonne in Frankrijk is dus gereed.We kunnen Frankrijk binnenvallen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |