SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef tennisracket het volgende:
Graag zie ik bronnen. Of moet ik dit zomaar geloven?
Als je kutjood, kutduitser of kutamerikaan zegt ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.
Dit is toch echt een directe doodsverwensing.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Stofje het volgende:
Meelopertjes die beweren dat "FOK! geen democratie is" moeten echt dood.
dus het moet een rotzooi forum worden waar iedereen kan zeggen wat ie wil. Kan jij me vertellen waarom er hier dan nog moderators zijn?quote:
Weet je überhaupt wel wat democratie inhoudt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus het moet een rotzooi forum worden waar iedereen kan zeggen wat ie wil. Kan jij me vertellen waarom er hier dan nog moderators zijn?
Mjah, we bannen toch anders met regelmaat users voor bijvoorbeeld xenofoob gedrag. Maar we moeten het natuurlijk wel zien of meekrijgen van de mods welke het bij ons komen melden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.
tuurlijk maak ik hier een heisa van! en jah, ik ben zelfverzekerd maar dat betekend niet dat ik uitgescholden hoef te worden omdat ik zwart ben. En degene die me uitscheld geen ban geen niks krijgt, ik heb deze opgekropte gevoelens lang geborgen weten te houden maar het moest eruitquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef GasTurbine het volgende:
Je beweert zelfverzekerd te zijn maar je maakt hier een enorme heisa van. Dacht dat de humor je wel beviel.
En TS is neger
Om schadelijke dingen te kunnen verwijderen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus het moet een rotzooi forum worden waar iedereen kan zeggen wat ie wil. Kan jij me vertellen waarom er hier dan nog moderators zijn?
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Aron7120 het volgende:
TS neemt de forumreacties serieus. Dan verdien je het ook, sorry
Onzin. Je opent topics over negerinnen, anti-discriminatie, afrikaanse shizzle en andere negertopics. Je bent dit topic al een geruime tijd aan het volspammen met je doctrine.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk maak ik hier een heisa van! en jah, ik ben zelfverzekerd maar dat betekend niet dat ik uitgescholden hoef te worden omdat ik zwart ben. En degene die me uitscheld geen ban geen niks krijgt, ik heb deze opgekropte gevoelens lang geborgen weten te houden maar het moest eruit
Nou..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
ik heb deze opgekropte gevoelens lang geborgen weten te houden
tuurlijk, dat het volk zelf stemt over de wetten. Maar als jij leuzen schrijft op paleis het loo, betekent niet dat je er mee weg komt. En diezelfde taak hebben mods ook: in de gaten houden wie zich misdraagt, en dat proberen op te lossenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat democratie inhoudt?
Hoe kan je iets verdienen zonder reden? Verklaar je nader. Er is áltijd een reden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te worden
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij welquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te worden
Dus in Noord Korea mag je het paleis van de Grote Leider ongestraft vernielen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk, dat het volk zelf stemt over de wetten. Maar als jij leuzen schrijft op paleis het loo, betekent niet dat je er mee weg komt. En diezelfde taak hebben mods ook: in de gaten houden wie zich misdraagt, en dat proberen op te lossen
Doe eens een search op Wilders en kijk hoe de TS van zo'n topic helemaal de grond in geboord wordt als hij sympathieke mening voor deze politicus uit. Jij kijkt met oogkleppen het gene wat je bevalt zie je niet en de dingen wat je niet moet dat valt je juist op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij wel
aa ene moderator, mag ik eerlijk zijn dat jij niet aangesproken hoeft te voelen. Ik ga ook geen namen noemen die wel partijdig zijn maar ik heb het hier over een aantal subforums waar dit iets té vaak voorkomt. Ik snap dat niet alle mods kunnen gaan opletten wie wat om de seconde zegt, maar het is wel erg vreemd als je word uitgescholden en de moderator al langs is geweest niks tegen diegene zegt. Of dat het ontzettend lang duurde voordat het topic '' het nut van negers'' werd gesloten. Terwijl in dat subforum een stuk of 2/3 mods zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, we bannen toch anders met regelmaat users voor bijvoorbeeld xenofoob gedrag. Maar we moeten het natuurlijk wel zien of meekrijgen van de mods welke het bij ons komen melden.
Enig idee hoe groot FOK! is? Je kan er met 700 mods gaan modden, maar als er op een forum 650 op de bank TV kijken, dan krijg je niet alles mee.
En context hè, context. Al wil ik hiermee niet goedpraten dat er volgens jou soms dingen gebeuren welke niet kunnen.
Voor de rest heb ik geen idee wie je bent en wat je doet.
Meesterlijke troll om TS op te fokkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Overigens zorgen negers voor een hoop meer problemen dan Joden. Dus lijkt het me ook me minder vreemd dat daar meer topics over geopend worden.
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Om schadelijke dingen te kunnen verwijderen.
Gore, virii, lemmings, kuttopics.
OHW DUS WIJ MOETEN ONS WEER AANPASSEN AAN JULLIEquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verdienen zonder reden? Verklaar je nader. Er is áltijd een reden.
Mwoah, daar ben ik het niet geheel mee eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
Kunnen die users niet gelabeld worden, voor de duidelijkheid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?
Kut. Dus al dat racisme heeft dus niet gewerkt dit jaar. Is jouw topic nu bedoelt om ons wat meer moed in de schoenen te schuiven zodat we volgend jaar net iets meer ons best doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Mensen zonder argumentatie de grond in trappen, maar toch boos worden als dit bij jezelf ook gebeurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
quote:Vanaf 2008 ben ik een trouw lid hier op Fok!.nl , het is niet belangrijk hoe ik dit forum heb gevonden maar ik vond het qua vreemde humor en levensstijl we bij mij passen. En wie weet vind ik hier ooit mijn toekomstige man wel!
Al vanaf enige tijd kennen fok!kers mij al op een positieve manier, ik ben zelfverzekerd, grappig, eigenzinnig en heb een eigen mening. Mezelf durven zijn gaat me goed af en daarmee dwing ik respect af.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
Inderdaad. Er moet meer gediscussieerd worden over het nut van Joden.
ach ja, die ken ik wel inderdaad. Maar nigger etc vind ik al wat minder grappig worden, en ik kan zo een paar fok!kers opnoemen die over de schreef zijn gegaan maar nog nooit een ban hebben gehad. En ik ken iemand die één keer nsb'r zei maar meteen een ban kreeg, vreemd .....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij wel
Vreselijke mensen zoals negers ook? Weet je hoeveel kippen die kwaad doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
Ook al mag Wilders van mij de grond in worden getrapt, ben ik het hiermee volledig eens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Mensen zonder argumentatie de grond in trappen, maar toch boos worden als dit bij jezelf ook gebeurt
Bedanktquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ook al mag Wilders van mij de grond in worden getrapt, ben ik het hiermee volledig eens.
pluissquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]even wat liefde, naar de user overigens. Niet naar het nut van de Joden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik twijfelde of ik de OP moest gaan lezen, ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Hehe, tis dat je awesomesauce bent!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
pluiss![]()
sorry beetje cynisch vanavond
ja, ik weet dat marokkanen nu de marokkanen van nederland zijn maar dat betekend niet dat je maar kan zeggem wat je wilt! Alles kan met mate en dan kan het nog steeds leuk blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef remlof het volgende:
Wat mij betreft hadden allebei die topics dicht gekund. Feit is echter wel dat in een "marokkanen"-topic het bashen vaak véél verder gaat dan in een "neger"-topic. Die laatste lokken vaak vooral grappig bedoelde opmerkingen uit, die trouwens ook niet altijd door de beugel kunnnen, maar we zijn dus eerder geneigd dat wat langer aan te zien.
Daar word ik dan weer stil vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Netsplitter het volgende:
Vanaf 2008 he, wat een tijd zeg.
Tering.
Hier wordt ik even stil van.
Dat moet wel van twee kanten komen dan ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
Alles kan met mate en dan kan het nog steeds leuk blijven
Ik heb net nog een lekker voor de hand liggende troll geplaatstquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer stil van
Maargoed: serieus zijn in KLB. Je hebt nog een lange weg te gaan
En waarom flamed/trolled niemand hier?
nee natuurlijk niet! iemands eigendommen vernielen gaat te ver, maar iemand uitschelden kan vanbinnen echt steken. Dan kun je me net zo goed een vuist in het gezicht gevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus in Noord Korea mag je het paleis van de Grote Leider ongestraft vernielen?
joden zorgden voor geen problemen maar toch worden ze gediscrimineerd. Gehaat terwijl mensen geeneens last van ze hadden. Hetzelfde hier op fok! waar marokkanen en negers worden uitgescholden terwijl die er haast niet zijn. Racisme kan van beide kanten komen maar als zwart iemand op een wit forum wil ik me wel gelukkig voelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Doe eens een search op Wilders en kijk hoe de TS van zo'n topic helemaal de grond in geboord wordt als hij sympathieke mening voor deze politicus uit. Jij kijkt met oogkleppen het gene wat je bevalt zie je niet en de dingen wat je niet moet dat valt je juist op.
Overigens zorgen negers voor een hoop meer problemen dan Joden. Dus lijkt het me ook me minder vreemd dat daar meer topics over geopend worden.
alsof we de enige zijn die van kip houdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GasTurbine het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn: Zonder negers geen KFC.
Ik hoop echt dat je je gelukkig voelt hier op het witte forum, denk alleen niet dat elke Palestijn je menig deelt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
joden zorgden voor geen problemen maar toch worden ze gediscrimineerd. Gehaat terwijl mensen geeneens last van ze hadden. Hetzelfde hier op fok! waar marokkanen en negers worden uitgescholden terwijl die er haast niet zijn. Racisme kan van beide kanten komen maar als zwart iemand op een wit forum wil ik me wel gelukkig voelen
we zullen ons moeten aanpassen aan elkaar. Jullie wat meer gastvrij, wij wat minder schreeuwewigquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
OHW DUS WIJ MOETEN ONS WEER AANPASSEN AAN JULLIEJE KAN OOK WEG GAAN ALS HET JE NIET BEVALT
![]()
![]()
![]()
Dit is een troll
ik merk t, met al die mods hier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Regel 1: FOK! is geen democratie.
Nu weet ik zeker dat je zelf ook een troll bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zullen ons moeten aanpassen aan elkaar. Jullie wat meer gastvrij, wij wat minder schreeuwewig
ah je hebt ook iemand uitgescholden om iemands huidskleur, hoe voelt dat nou, word je dan gelukkiger, hoor je dan ergensbij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoah, daar ben ik het niet geheel mee eens![]()
Kan uit ervaring mededelen dat een belediging aan het adres van een gekleurde tassenstelende vrouwenverkrachtende medemens je wel degelijk een ban op kan leveren
Ik wil nu iets zeggen wat me op de lippen ligt, maar dat is exact de reden waarom ik uiteindelijk zwart werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben ook heel partijdig.
zie het als een voornemen voor 2010: wee aardiger voor de donkere medemensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kut. Dus al dat racisme heeft dus niet gewerkt dit jaar. Is jouw topic nu bedoelt om ons wat meer moed in de schoenen te schuiven zodat we volgend jaar net iets meer ons best doen?
wilders beledigt een hele religie en volgens hem zijn alle moslims kwade geesten. zo'n iemand verdient zelf ook beledigt te worden. Ik niet. ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Mensen zonder argumentatie de grond in trappen, maar toch boos worden als dit bij jezelf ook gebeurt
ik vind het meevallen trouwens, ....quote:
jij bent ook al partijdig? en waarom? ..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen wat me op de lippen ligt, maar dat is exact de reden waarom ik uiteindelijk zwart werd
Doen we maar niet, voordat ik twee weken kerstverlof krijg
Lijkt mij sterkquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Koko_Banana het volgende:
TS heeft misschien gelijk want ik denk dat Biogarde me niet kan ruiken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef jagga het volgende:
Hey een Aychelle topic!
![]()
Altijd leuk...even meekijken in de ietwat van de wereld vervreemde kijk op het leven, mannen aka droomwereld waarin ze leeft
*leest verder*
Wilders zegt waar het op staat. De Nederlandse cultuur verdwijnt steeds verder door de linkse lobyisten die steeds meer concessies doen op het gebied van cultuur ten behoeve van een groep mensen die er het grootste deel van de tijd niet om vraagtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
wilders beledigt een hele religie en volgens hem zijn alle moslims kwade geesten. zo'n iemand verdient zelf ook beledigt te worden. Ik niet. ...
Heb in het verleden wat topics gevolgd waarin je postte, en ook dit topic weer. Het lijkt me dat je de neiging hebt om heel snel in de slachtofferrol te kruipen. Ik keur het absoluut niet goed dat mensen moedwillig beledigd worden enzo, maar sommigen roepen het over zichzelf af.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
wilders beledigt een hele religie en volgens hem zijn alle moslims kwade geesten. zo'n iemand verdient zelf ook beledigt te worden. Ik niet. ...
Er wordt niet eens iets met de TR's gedaan, dus verwacht voorlopig geen slotjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef mafkees01 het volgende:
Kan hier een slotje op? kuttopic zeg
tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan levenquote:
Je meent dit? Je probeert nu zwarten af te schilderen als het betere ras daarmee het hele blanke ras inferieur noemend?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
ik scheld echt niet snel iemand voor z'n huidskleur uit. Ik heb ooit éen keer iemand voor dikzak uitgescholden, verder nooi voor , vuile blanke etc. Ik krijg het niet over m'n lippen, zo creul en gewetenloos ben ik niet. Ik heb een mooie ziel een lieve uitstraling, en bij die uitstraling hoort een lief persoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Toen ik 'klaagbak' las TS, had je al voor me afgedaan vuile blanke.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel.
Gelukig zijn blanken intelligenter.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
Nou is vuile blanke ook nogal gek om te zeggen, aangezien wij(ik tenminste) ons, in tegenstelling tot zwarten, daardoor niet beledigd voelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik scheld echt niet snel iemand voor z'n huidskleur uit. Ik heb ooit éen keer iemand voor dikzak uitgescholden, verder nooi voor , vuile blanke etc. Ik krijg het niet over m'n lippen, zo creul en gewetenloos ben ik niet. Ik heb een mooie ziel een lieve uitstraling, en bij die uitstraling hoort een lief persoon
Met negers wordt het vaak juist een dooie boel, burgeroorlogen in Afrika zijn meer regel dan uitzondering.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
Wat doe jij in godsnaam op FOK?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik scheld echt niet snel iemand voor z'n huidskleur uit. Ik heb ooit éen keer iemand voor dikzak uitgescholden, verder nooi voor , vuile blanke etc. Ik krijg het niet over m'n lippen, zo creul en gewetenloos ben ik niet. Ik heb een mooie ziel een lieve uitstraling, en bij die uitstraling hoort een lief persoon
ik kan niet goed painten, en het niet iedere mod! is vreselijk of onrechtvaardig. Maar ze doen soms hun werk niet helemaal perfect. En je solliciteerd niet voor de grap naar mod!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Aron7120 het volgende:
TS ik mis toch een sluitend argument waarom de mods onterecht partijdig zijn
en een paint om je topic te redden
Ik denk het ook al sinds ze serieus reageerde op mijn trol;, waar zelfs bijstond dat het een troll wasquote:
dankjwel!, maar ik ben het gewend hoor, ik moet dit soort dingen vaak in me eentje opknappen omdat anderen het niet durven of kunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef lovethisx het volgende:
Respect voor TS ze komt tenmininste voor zichzelf op
en belave dat ze zegt waar het op staat,jullie verzinnen nu allemaal excuses,maar je weet dat het niet terecht is,om te discrimineren.
dus bij deze : TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trek het je niet aan van internethelden,dit durfen ze alleen op internet,niet recht in het gezicht van iemand met een donker uiterlijk
Een check in het fotoboek van ts zegt genoeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb moeite dit serieus te nemen, maar goed
nee tuurlijk niet, ik hoop dat alle moderators naar dit topic kijken en zich aangesproken voelen en zich een beetje gaan aanpassen. Ik wil niet arrogant overkomen maar er moet wat veranderd worden, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Rebubbled het volgende:
Verwacht je nu echt dat fokkers gaan veranderen en hun gedrag gaan aanpassen omdat jij je gekwetst voelt? Echt hè?
quote:Waar houd je van?
uuh baby, Ik houd van lekkere mannen . uuh yea baby, liefst een beetje slank dan lig ik altijd bovenop.
Lekker eten, lekker snoepen en een colaatje erbij. thats life baby I'm a big girl now
Alledrie tegelijk?
Yea baby, Sex moet gevoed worden door het derde gaatje, het rietje met vocht in de andere/
Waar houd je niet van?
Fokkers
Yeah right.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ik hoop dat alle moderators naar dit topic kijken en zich aangesproken voelen en zich een beetje gaan aanpassen. Ik wil niet arrogant overkomen maar er moet wat veranderd worden, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!
wilders zegt niet iets teveel, en onder teveel versta ik onzinnige dingen. Hij blijft maar roepen over hoe slecht moslims wel niet zijn, maar juist door hem word de kloof tussen ''nieuwe nederlanders, en blanke nederlandrs steeds groter. Leuk samenzijn, vooral rond kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Wilders zegt waar het op staat. De Nederlandse cultuur verdwijnt steeds verder door de linkse lobyisten die steeds meer concessies doen op het gebied van cultuur ten behoeve van een groep mensen die er het grootste deel van de tijd niet om vraagt
dit is geen troll
Vivaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ik hoop dat alle moderators naar dit topic kijken en zich aangesproken voelen en zich een beetje gaan aanpassen. Ik wil niet arrogant overkomen maar er moet wat veranderd worden, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!
Dat doe ik wel als ik 75 ben ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!
tuurlijk, je bent een sterke man! maar wees eens eerlijk dit moet gezegd worden, ik ben de enige die hier wat van durft te zeggen, de mods! zijn toch geen godenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Heb in het verleden wat topics gevolgd waarin je postte, en ook dit topic weer. Het lijkt me dat je de neiging hebt om heel snel in de slachtofferrol te kruipen. Ik keur het absoluut niet goed dat mensen moedwillig beledigd worden enzo, maar sommigen roepen het over zichzelf af.
Ben zelf ook allochtoon, maar no way dat ik me makkelijk laat afzeiken.
Toppertje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Teezie het volgende:
Jongens ik weet niet waar ik dit moest zetten dus maar hier:
Ik heb een laptop te koop. Zitten wel wat nadelen bij:
- Hij is kapot
- Scherm is in 4 stukken
- Geen toetsenbord.
- Binnenkant is buiten.
Ik vraag hier maar 50 euro voor.
ik had het over het topic waar negers werden afgeschilderd als nutteloos. Natuurlijk was dit ook een ''grap'' waar ze allemaal hatelijk om lachen. Ik wil juist zeggen dat negers helemaal niet nutteloos zijn, en dat zonder negerslaven dit ietsiepietsielandje helemaal niks was geweest. Nederland heeft ontzettend geprofiteerd van buitenlanders,quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je meent dit? Je probeert nu zwarten af te schilderen als het betere ras daarmee het hele blanke ras inferieur noemend?Wat een dwaas figuur sorry dat ik het zeg
in tegendeel. Ik ben opgegroeid tussen alle kleuren van de wereld. mij vrienen varieren van lijkbleek tot pikzwart en naar alle uithoeken van de wereldquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zelf racistisch
In ieder geval hadden we dan wel de halve finale van het EK 1996, en de finale van EURO 2000 gehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat zonder negerslaven dit ietsiepietsielandje helemaal niks was geweest.
Dus dat geeft buitenlanders het recht om nu terug te profiterequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik had het over het topic waar negers werden afgeschilderd als nutteloos. Natuurlijk was dit ook een ''grap'' waar ze allemaal hatelijk om lachen. Ik wil juist zeggen dat negers helemaal niet nutteloos zijn, en dat zonder negerslaven dit ietsiepietsielandje helemaal niks was geweest. Nederland heeft ontzettend geprofiteerd van buitenlanders,
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
in tegendeel. Ik ben opgegroeid tussen alle kleuren van de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
omdat ze opgeleider zijn ja. Maar intelligentie zegt niks over de herseninhoud. Als je een blank kind in afrika zet tussen den inheemse bevolking die nog ringen door de lip dragen, zal het kind naar europese maatstaven ook onintelligent worden genoemd. Alleen al omdat ze de iq test beneden 80 zou maken. Hoe kun je nou verwachten dat arme afrikanen opgeleid kunnen zijn als hun prioriteiten bij eten en in leven blijven liggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukig zijn blanken intelligenter.
tja, daar ben ik het helaas mee eens. Veel burgeroorlogen inderdaad, en waar ik vandaam kom heel veen corruptie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Met negers wordt het vaak juist een dooie boel, burgeroorlogen in Afrika zijn meer regel dan uitzondering.
Nou dat verwachten we nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ze opgeleider zijn ja. Maar intelligentie zegt niks over de herseninhoud. Als je een blank kind in afrika zet tussen den inheemse bevolking die nog ringen door de lip dragen, zal het kind naar europese maatstaven ook onintelligent worden genoemd. Alleen al omdat ze de iq test beneden 80 zou maken. Hoe kun je nou verwachten dat arme afrikanen opgeleid kunnen zijn als hun prioriteiten bij eten en in leven blijven liggen?
hier op fok! is het vaak gezellig, je leert wat mensen kennen. En je kunt er veel leren, of perplex staan van de dicriminerende opmerkingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam op FOK?volgens mij zit je hier compleet verkeerd.. Of zit je te trollen?
Verdomme, you beat me to itquote:
Ga je nog toegeven dat je zit te trollen? Of houden we dit topic nog .... pagina's in leven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier op fok! is het vaak gezellig, je leert wat mensen kennen. En je kunt er veel leren, of perplex staan van de dicriminerende opmerkingen
nee hoor ik ben geen troll. Een troll houd het niet vol onder dezelfde acount voor bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ik denk het ook al sinds ze serieus reageerde op mijn trol;, waar zelfs bijstond dat het een troll was![]()
TS=Troll
Mensen leren kennen op Fok!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier op fok! is het vaak gezellig, je leert wat mensen kennen. En je kunt er veel leren, of perplex staan van de dicriminerende opmerkingen
ik heb ook niks persoonlijks tegen de mods, maar sommigen mogen hun werk wel wat beter doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
En bovendien, hoe saai zou het zijn als de modjes compleet onpartijdig waren.. vaak zijn het gewoon ex-forumleden die helpen.
Dat houd het leven interessantquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
En toch reageer je op een opmerking waar bij staat dat het een troll is? Gewoon omdat het kan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee hoor ik ben geen troll. Een troll houd het niet vol onder dezelfde acount voor bijna 2 jaar
Hihi impliceren dat Nederland geen absolute god tier was geweest zonder de slavenhandel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik had het over het topic waar negers werden afgeschilderd als nutteloos. Natuurlijk was dit ook een ''grap'' waar ze allemaal hatelijk om lachen. Ik wil juist zeggen dat negers helemaal niet nutteloos zijn, en dat zonder negerslaven dit ietsiepietsielandje helemaal niks was geweest. Nederland heeft ontzettend geprofiteerd van buitenlanders,
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
In ieder geval hadden we dan wel de halve finale van het EK 1996, en de finale van EURO 2000 gehaald.
Zie je kutnegers lopen te pesten en zijn corrupt, het is een schande.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja, daar ben ik het helaas mee eens. Veel burgeroorlogen inderdaad, en waar ik vandaam kom heel veen corruptie.En dan is de arme bevolking het mikpunt van de pesterijen daar
Er zitten hier zoveel buitenlanders op het forum inderdaad, mij incluis. Dat betekent niet dat je overal aanstoot aan hoeft te nemen, zeker niet op een forum. Beetje zelfspot is ook niet weg. Jij daarintegen bent zeer intolerant en manipulatief. Het zijn mensen zoals jij die de wereld verkloten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
en waar denk je dat daar door komt ... omdat ze zich niet begrepen voelen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Runselpink het volgende:
TS, ik kan me grotendeels best voorstellen wat je nou bedoelt. Ook ik vind dat je niet racistisch mag zijn.
Alleen wat je wel vergeet te melden is dat grote delen van de criminaliteit van Nederland toch echt vaak allochtone mensen zijn...... Kijk bijvoorbeeld eens naar opsporing verzocht.
Voor de rest: eens met klacht ergens.
zo zwart-wit zie ik het nu ook weer niet ..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef SwissDutchy het volgende:
Jah, het is geheel aan de hatelijke blanken te danken dat er wordt geklaagd over andere rassen...
In de KLB kun je elke avond weer topics vinden waar aziaten worden gehaat.
Verder is bijna iedereen zwart op fok, pas als je madelief steunt of mod ofzo bent heb je andere kleurtjes.
Als je gasten zich niet weten te gedragen mogen ze richting huis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
en waar denk je dat daar door komt ... omdat ze zich niet begrepen voelen!
Wat zou jij ervan vinden dat je word afgewezen alleen omdat je uit turkije komt, of omdat je een hoofdoek draag etc etc etc. En dan die troll met die geblondeerde haren die verdeeldheid schept onder de (nieuwe)nederlanders. Echt naar, een sameleving werkt alleen als je elkaar begrijpt en respecteerd. En tuurlijk respect komt van beide kanten, maar gast zijn is altijd moeilijker dan gasten ontvangen
Ik kan alleen maar beamen wat TS probeert duidelijk te maken. En ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er onder de moderators een hoog gehalte 020 teletekst supporters rondloopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Doe eens een search op Wilders en kijk hoe de TS van zo'n topic helemaal de grond in geboord wordt als hij sympathieke mening voor deze politicus uit. Jij kijkt met oogkleppen het gene wat je bevalt zie je niet en de dingen wat je niet moet dat valt je juist op.
tuurlijk wel. Hier in het westen word je als dom gezien als je of je iq test heel slecht maakt. Of gewoon ontzettend lui bent en geen reet aan opleidingen wilt doen. Sommige mensen kunnen wel maar willen niet, die vind ik ook dom. Ik ken iemand die van vwo naar basis zakte......quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Nou dat verwachten we nietMaar volgens mij zijn die mensen echt dom, logisch dat dat komt omdat ze geen opleiding hebben gehad, maar daardoor zijn ze niet minder dom
Ontken nou niet dat een vrij grote groep allochtonen (niet zwarten in het speciaal) voor problemen zorgt....quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar beamen wat TS probeert duidelijk te maken. En ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er onder de moderators een hoog gehalte 020 teletekst supporters rondloopt.
Maar de opmerking van mirved over de problemen die ...... (ik spreek dat woord geeneens uit) zouden veroorzaken, is naar mijn mening al een een ban op zich waard.
Als je neger als scheldwoord gaat behandelen ben je de weg al heel lang kwijt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar beamen wat TS probeert duidelijk te maken. En ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er onder de moderators een hoog gehalte 020 teletekst supporters rondloopt.
Maar de opmerking van mirved over de problemen die ...... (ik spreek dat woord geeneens uit) zouden veroorzaken, is naar mijn mening al een een ban op zich waard.
Oh men, wat een drogredenen weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
en waar denk je dat daar door komt ... omdat ze zich niet begrepen voelen!
Wat zou jij ervan vinden dat je word afgewezen alleen omdat je uit turkije komt, of omdat je een hoofdoek draag etc etc etc. En dan die troll met die geblondeerde haren die verdeeldheid schept onder de (nieuwe)nederlanders. Echt naar, een sameleving werkt alleen als je elkaar begrijpt en respecteerd. En tuurlijk respect komt van beide kanten, maar gast zijn is altijd moeilijker dan gasten ontvangen
wat is daar mis mee dan?quote:
7e dagsadventist, heeft even hier niks mee te maken. En kijk niet neer op iemand die je heeft geschapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens woont TS in een gereformeerd gehucht en is een godsdienstwaanzinnige.
Gelukkig mag ik fijn zeggen wat ik wil in dit land. Je had liever dat ik zei: van-oudsher-Afrikaanse-medelander-wiens-familie-in-slavernij-verplaatst-is-200-jaar-geleden-en-wat-hun-nu-het-recht-geeft-om-te-janken.Oh en over die opmerking. Die is gewoon feitelijk juist. Misschien bevalt het je niet. Maar het is wel zo. Wil je bronnen en statistieken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
nederland heeft de buitenlanders echt wel nodig net als elke westers land. Proberen jullie maar eens te leven met alleen maar blanke nederlanders en jullie zullen ons missen. (voor de kfc)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:48 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Hihi impliceren dat Nederland geen absolute god tier was geweest zonder de slavenhandel.
En nu profiteren onze voormalige kolonieen en andere buitenlanders van Nederland.
de wereld is van ons allemaal. Toevallig is de wereld opgedeeld in grenzen, en trouwens we horen allemaal bij het menselijk ras. Waarom worden we niet eerlijk en even behandeld ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef SwissDutchy het volgende:
[..]
Als je gasten zich niet weten te gedragen mogen ze richting huis.
Dus gast gaat niet op in dit geval.
Omdat niet iedereen gelijk isquote:Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
de wereld is van ons allemaal. Toevallig is de wereld opgedeeld in grenzen, en trouwens we horen allemaal bij het menselijk ras. Waarom worden we niet eerlijk en even behandeld ...
Blanke Nederlanders is een pleonasme, Nederlanders zijn per defenitie blank. Ik heb het hier niet over nieuwe-nederlandersquote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
nederland heeft de buitenlanders echt wel nodig net als elke westers land. Proberen jullie maar eens te leven met alleen maar blanke nederlanders en jullie zullen ons missen. (voor de kfc)
omdat je niet blank bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
de wereld is van ons allemaal. Toevallig is de wereld opgedeeld in grenzen, en trouwens we horen allemaal bij het menselijk ras. Waarom worden we niet eerlijk en even behandeld ...
Pics? Nohomoquote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef Neutrino het volgende:
[..]
omdat je niet blank bent.
Net zoals ik niet knap ben en dus gediscrimineerd wordt door knappe mensen. Zo is het leven..
accepteer het. Ik ga toch ook niet janken omdat mijn goddelijke lichaam niet op een reclamebord komt..
het woord ''neger'' komt wel uit iet negatiefs. Iets met de dood ofzo, dus zeker geen zachte bruine vla. Het werd vernoemd naar necro (wat dood is in het spaans) en wat ''dood'' betekend.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:00 schreef SwissDutchy het volgende:
[..]
Als je neger als scheldwoord gaat behandelen ben je de weg al heel lang kwijt.
trouwens is het statistisch gezien waar wat ze zegt dus waarom zou je daar voor moeten bannen?
Dus mogen zwarten beledigd zijn als blanken ze neger noemen, maar zijn zwarten stoer als ze een blanke blank(of een variatie daarop) noemenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord ''neger'' komt wel uit iet negatiefs. Iets met de dood ofzo, dus zeker geen zachte bruine vla. Het werd vernoemd naar necro (wat dood is in het spaans) en wat ''dood'' betekend.
Leuk hoe je dit weer ontwijktquote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh men, wat een drogredenen weer
Als buitenlander kun je heel goed aangenomen worden. Maar als je je slecht weet te presenteren door middel van gebrekkig taalgebruik en een lage opleiding, vind je het dan gek dat werkgevers je afwijzen en iemand aannemen die de taal wel beheerst en enigszins wat weet?
Tevens, mensen die de maatschappij overal de schuld van geven liggen met zichzelf in de clinch, volgens mij heb jij daar ook last van.
Dan noemen we je toch zwartje.. Zo heette onze kat ook.. Die heeft ook nooit geklaagd dat hij zwart was..quote:Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord ''neger'' komt wel uit iet negatiefs. Iets met de dood ofzo, dus zeker geen zachte bruine vla. Het werd vernoemd naar necro (wat dood is in het spaans) en wat ''dood'' betekend.
De laatste keer dat ik aardig was voor zo'n aap en hem waarschuwde dat hij zowat in de fik stond (nu pas zie ik daar de ironie van in, vroeger staken we ze nog echt in de fik) trok die lamlul een riemquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
zie het als een voornemen voor 2010: wee aardiger voor de donkere medemens
tuurlijk het ligt ook aan jezelf. Maar vertel mij eens of je ooit een zwarte baas hebt gehad, een marokkaan die je opereerde of een antiliaan die wiskunde gaf. Er zijn echt wel genoeg slimme allochtonen (sorrie: nieuwe nederlanders) die iets willen, maar ze worden tegengehouden omdat ze niet serieuz worden genomen. Kijk maar eens naar amerika, daar zijn ze al een 3 stappen verder dan hier, ...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh men, wat een drogredenen weer
Als buitenlander kun je heel goed aangenomen worden. Maar als je je slecht weet te presenteren door middel van gebrekkig taalgebruik en een lage opleiding, vind je het dan gek dat werkgevers je afwijzen en iemand aannemen die de taal wel beheerst en enigszins wat weet?
Tevens, mensen die de maatschappij overal de schuld van geven liggen met zichzelf in de clinch, volgens mij heb jij daar ook last van.
ja daar worden we vrolijk vanquote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk het ligt ook aan jezelf. Maar vertel mij eens of je ooit een zwarte baas hebt gehad, een marokkaan die je opereerde of een antiliaan die wiskunde gaf. Er zijn echt wel genoeg slimme allochtonen (sorrie: nieuwe nederlanders) die iets willen, maar ze worden tegengehouden omdat ze niet serieuz worden genomen. Kijk maar eens naar amerika, daar zijn ze al een 3 stappen verder dan hier, ...
goed dat ze negerzoen is veranderd in buis-zoenen. En over blanke vla kun je echt niet klagen, ''blank'' is nooit een beledigend woord geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef Neutrino het volgende:
ps.. Sorry dat de banaan blank is. We krijgen binnenkort regenboog bananen en een grijze kerst en grijze vla zodat iedereen weer gelukkig is.
Neem maar een lekkere negerBuijs zoen
Nee, en als je je wel beledigd voelt als iemand je huidskleur over straat roept zegt dat meer over jou dan over de roeper.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
goed dat ze negerzoen is veranderd in buis-zoenen. En over blanke vla kun je echt niet klagen, ''blank'' is nooit een beledigend woord geweest
Als ik ; hey blanke! '' schreeuw voel je dan beledigd?
Waarom maak je dan een probleem over het woord neger? Neger is het tegenovergestelde van blankequote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
goed dat ze negerzoen is veranderd in buis-zoenen. En over blanke vla kun je echt niet klagen, ''blank'' is nooit een beledigend woord geweest
we hebben allemaal een gezicht, met een mond erop. plus haar op onze benen, billen gezicht en armen. Ook kunnen we lopen (behalve degene in de rolstoel) Dus ja we zijn gelijk, belachelijk dat een gek ons strikt in rassen heeft verdeeld. En een andere gek afrika heeft verdeeld met een verdomde lineaal! waardoor er nu stammenoorlogen zijn (en zo meerdere redenen)quote:
Ik heb nu een Cubaan die mij natuurkunde en scheikunde geeft, mijn eerste baas was een neger en ik ben slechts een keer geopereerd dus daarover objectief oordelen is zo wel een beetje lastig.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk het ligt ook aan jezelf. Maar vertel mij eens of je ooit een zwarte baas hebt gehad, een marokkaan die je opereerde of een antiliaan die wiskunde gaf. Er zijn echt wel genoeg slimme allochtonen (sorrie: nieuwe nederlanders) die iets willen, maar ze worden tegengehouden omdat ze niet serieuz worden genomen. Kijk maar eens naar amerika, daar zijn ze al een 3 stappen verder dan hier, ...
Hahaha, ja want er zijn nu pas stammenoorlogen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
we hebben allemaal een gezicht, met een mond erop. plus haar op onze benen, billen gezicht en armen. Ook kunnen we lopen (behalve degene in de rolstoel) Dus ja we zijn gelijk, belachelijk dat een gek ons strikt in rassen heeft verdeeld. En een andere gek afrika heeft verdeeld met een verdomde lineaal! waardoor er nu stammenoorlogen zijn (en zo meerdere redenen)
Dat hebben apen en beren ook, die maar voor de klas zetten? Wees blij dat de Westerse wereld Afrika heeft afgestaan weerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
we hebben allemaal een gezicht, met een mond erop. plus haar op onze benen, billen gezicht en armen. Ook kunnen we lopen (behalve degene in de rolstoel) Dus ja we zijn gelijk, belachelijk dat een gek ons strikt in rassen heeft verdeeld. En een andere gek afrika heeft verdeeld met een verdomde lineaal! waardoor er nu stammenoorlogen zijn (en zo meerdere redenen)
Dit vind ik eigenlijk een heel slecht argument, net zoals die regenboogpieten.. over de top laten we alstublieft wel een beetje zelfspot hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
stormfront? die zijn psigies (of hoe je et ook maar schrijft) niet helaam in orde) , die zijn zo obsessed en bang dat de blanke mens uitsterftquote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef J.Stalin het volgende:
Als je wil huilen over discriminatie, ga dan lekker zeuren op het Stormfront forum.
Oh, en als je Marokkaanse jeugd ook wil verdedigen omdat er nogal wat topics over zijn, dan wíl je niet weten dat het niet goed gaat met Nederland.
Open je ogen.
Nee we zijn niet gelijk. Dat is het leuke aan de natuur, niemand is gelijk. Dit zorgt er voor dat de inferieure dieren(rassen, of dieren in een ras) uitgestorven raken en slechts de sterksten overleven. Dit is een continu proces, een soort van trial en error van de natuur.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef aychelle het volgende:
[..]
stormfront? die zijn psigies (of hoe je et ook maar schrijft) niet helaam in orde) , die zijn zo obsessed en bang dat de blanke mens uitsterft, zelfs megan fox is niet blank genoeg daar,
of zwarte mensen zijn, zwart, afro, afrikaans, donker, donkergetint, bruin, exotisch, anders, etc etc etcquote:Op woensdag 23 december 2009 00:13 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Dus mogen zwarten beledigd zijn als blanken ze neger noemen, maar zijn zwarten stoer als ze een blanke blank(of een variatie daarop) noemen. Zwarte mensen zijn negroïde, of te wel neger. Niet tevreden mee? Be like MJ
Dit, als we allemaal gelijk waren zou SOTF toch ook niet bestaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee we zijn niet gelijk. Dat is het leuke aan de natuur, niemand is gelijk. Dit zorgt er voor dat de inferieure dieren(rassen, of dieren in een ras) uitgestorven raken en slechts de sterksten overleven. Dit is een continu proces, een soort van trial en error van de natuur.
Een zwarte baas? Make up your bloody mind. Nikker, Neger, Zwartjoekel, Zwarte, Sjimmy, Kleurling, Gebronsd Afrikaans Gebroed, medemens. Ik heb alle termen al wel voorbij horen komen hier, but please, PICK 1 AND STICK WITH IT.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:Tuurlijk het ligt ook aan jezelf. Maar vertel mij eens of je ooit een zwarte baas hebt gehad, een marokkaan die je opereerde of een antiliaan die wiskunde gaf. Er zijn echt wel genoeg slimme allochtonen (sorrie: nieuwe nederlanders) die iets willen, maar ze worden tegengehouden omdat ze niet serieuz worden genomen. Kijk maar eens naar amerika, daar zijn ze al een 3 stappen verder dan hier, ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Marokkaan kan alleen met een mes overweg als hij in de bosjes ligt te wachten op een minderjarig meisje of oude takkenteef met een tasje over de schouder. Dus nee, een Marokkaanse chirurg zie ik niet zo heel snel gebeuren.
Een Antilliaanse wiskunde leraar?! Antillianen komen toch niet verder dan 1 uitkering, 2 uitkering, 3 uitkering?
We hebben inderdaad genoeg slimme Allochtonen hier. Zij zijn er namelijk al achter dat je hier niets hoeft te doen voor je poen en alleen maar ''Discrimininininininatie'' hoeft te roepen wanneer iemand er wat van zegt. En ja, dat is (helaas) slim.
En AmerikaPlease....
11 September was ook zo'n vredige dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
bahquote:Op woensdag 23 december 2009 00:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik aardig was voor zo'n aap en hem waarschuwde dat hij zowat in de fik stond (nu pas zie ik daar de ironie van in, vroeger staken we ze nog echt in de fik) trok die lamlul een riem![]()
Dat was pas een neger bash momentje.
De typering neger wordt ook in deze groep zelf stelselmatig gebruikt. Daar hoor ik je dan weer niet over.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
of zwarte mensen zijn, zwart, afro, afrikaans, donker, donkergetint, bruin, exotisch, anders, etc etc etc
Er zijn zoveel andere benamingen voor ''neger''
Net als allochtonen in nieuwe Nederlanders werd veranderd en dat weer in medelanders.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
of zwarte mensen zijn, zwart, afro, afrikaans, donker, donkergetint, bruin, exotisch, anders, etc etc etc
Er zijn zoveel andere benamingen voor ''neger''
Negers die geen kip kwaad doen, zijn nooit grappig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Owhjaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
bahje zou een klap in het gezicht moeten krijgen
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een zwarte baas? Make up your bloody mind. Nikker, Neger, Zwartjoekel, Zwarte, Sjimmy, Kleurling, Gebronsd Afrikaans Gebroed, medemens. Ik heb alle termen al wel voorbij horen komen hier, but please, PICK 1 AND STICK WITH IT.
En nee, nooit gehad. Een Baas (in Nederland noemen we zo iemand WERKGEVER. Je hond heeft een Baas) moet in staat zijn om te werken.
HIHOSILVER HERE COMES CAPTAIN OBVIOUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Marokkaan kan alleen met een mes overweg als hij in de bosjes ligt te wachten op een minderjarig meisje of oude takkenteef met een tasje over de schouder. Dus nee, een Marokkaanse chirurg zie ik niet zo heel snel gebeuren.
Een Antilliaanse wiskunde leraar?! Antillianen komen toch niet verder dan 1 uitkering, 2 uitkering, 3 uitkering?
We hebben inderdaad genoeg slimme Allochtonen hier. Zij zijn er namelijk al achter dat je hier niets hoeft te doen voor je poen en alleen maar ''Discrimininininininatie'' hoeft te roepen wanneer iemand er wat van zegt. En ja, dat is (helaas) slim.
En AmerikaPlease....
11 September was ook zo'n vredige dagMENSUUH STEM NOUW PVV !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Minds are like parachutes. They only function when open.
een blanke baas kan net zo erg zijn hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Drinky het volgende:
Tevens vond ik die zwarte baas echt zwaar kut. Slechte praktijken die hij er op nahield, bedreigen van klanten en personeel en loon afhouden terwijl dit niet mag. Gast was zo corrupt als het maar zijn kon
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Waarom maak je dan een probleem over het woord neger? Neger is het tegenovergestelde van blanke
Kan, maar in dit geval was het dus een zwarte.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef lovethisx het volgende:
[..]
een blanke baas kan net zo erg zijn hoor
En als jullie daar een ander woord voor bedenken zal dat even negatief zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord ''blank'' is wat de blanke mensen zichzelf noemden. Wij kregen het woord '' neger'' toegewezen van jullie (yes, you guy's!) En het is helaas een negatief benaming, of je het went of keert
ik ken echt wel goede harwerkende marokkanen, maar die worden niet gezien. Er zitten ook aardig wat op het hbo, meer dan jij denkt. Maar voor hun is het zo moeilijk een ban te vinden, hun sollicitatie brieven worden zo de prul in gesmeten omdat ze de naam''mohammed'' hebben gelezenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb nu een Cubaan die mij natuurkunde en scheikunde geeft, mijn eerste baas was een neger en ik ben slechts een keer geopereerd dus daarover objectief oordelen is zo wel een beetje lastig.
Waar jij het over hebt zijn het uitgeschot, en die heb je er ook bij blanken(ja, mijn moeder werkt als sociaal dienstverlener dus daar weet ik wel 't een en ander over), en die worden ook niet zo snel aangenomen hoor.
Het gaat hedendaagd bijna niet meer om je kleur of afkomst, maar om wat je weet en hoe je je gedraagt. Marokkanen die zich normaal gedragen zie ik weinig, dus zo vorm ik mijn beeld over kutmarokkanen. Dit geldt voor alles.
Dus gaan jullie (yes, you guy's) het woord toch onderling gebruiken, maar boos worden als wij (yes we guy's) het woord gebruiken dat we (yes, we huy's again) jullie (yes, you guy'sagain) zelf hebben toegewezen)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord ''blank'' is wat de blanke mensen zichzelf noemden. Wij kregen het woord '' neger'' toegewezen van jullie (yes, you guy's!) En het is helaas een negatief benaming, of je het went of keert
neger, negro. Geef de Spanjaarden en Portugezen de schuld.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat is hun bedoeling, want anders zaten ze nu in de gevangenisquote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ken echt wel goede harwerkende marokkanen, maar die worden niet gezien. Er zitten ook aardig wat op het hbo, meer dan jij denkt. Maar voor hun is het zo moeilijk een ban te vinden, hun sollicitatie brieven worden zo de prul in gesmeten omdat ze de naam''mohammed'' hebben gelezen
Leuk maar dat hebben ze zelf over zich afgeroepen door hier te komen met een groep onopgevoede apen die zich niet aan de regels houdt en het voor de rest verpest.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ken echt wel goede harwerkende marokkanen, maar die worden niet gezien. Er zitten ook aardig wat op het hbo, meer dan jij denkt. Maar voor hun is het zo moeilijk een ban te vinden, hun sollicitatie brieven worden zo de prul in gesmeten omdat ze de naam''mohammed'' hebben gelezen
Ja, graag even het verschil tussen necro en negro. Het woord necro gebruikte je namelijk eerder als typeaanduiding.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef aychelle het volgende:
jongens ik moet slapen, ik ben er morgen weer ik beloof het!
en za antwoord geven op al jullie vragen
Weltrusten en tot morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef aychelle het volgende:
jongens ik moet slapen, ik ben er morgen weer ik beloof het!
en za antwoord geven op al jullie vragen
Nogal wiedes. Midden in de nacht een vrachtwagen verlossen van een nogal dubieus handeltje is iets wat je prefereert te doen wanneer je niet gezien wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef aychelle het volgende:ik ken echt wel goede hardwerkende Marokkanen, maar die worden niet gezien.
Ik heb gehoord dat TubGirl plaatsen je een instant Ban oplevert. Zal ook wel gelden voor Marokkanen.quote:Er zitten ook aardig wat op het hbo, meer dan jij denkt. Maar voor hun is het zo moeilijk een ban te vinden
Dus een potentiële werkgever gooit een sollicitatie brief weg puur en alleen omdat de sollicitant de naam Mohammed heeft gelezen?quote:hun sollicitatie brieven worden zo de prul in gesmeten omdat ze de naam''Mohammed'' hebben gelezen![]()
Jij discrimineert hier nu door WoW spelers racisten te noemen. Ben jij nu het probleem of een oplossing?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Feit is natuurlijk wel dat racisme nooit zal verdwijnen zolang er nog steeds "racistische grappen" worden gemaakt. Die kneusjes die hier altijd "TS is neger!" en dergelijke leuzen roepen kunnen wel zeggen dat ze maar een beetje aan het trollen zijn maar ze houden hiermee racisme wel in stand. Het is eigenlijk heel simpel, als je geen onderdeel van de oplossing bent ben je een onderdeel van het probleem en racisme, hoe onschuldig of lollig het bedoelt is, is nog steeds racisme.
Ik knuffel wel graag met het vrouwelijke deel van de donkere medemens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
zie het als een voornemen voor 2010: wee aardiger voor de donkere medemens
Nee gast, ik ben tegen minimumstraffen (bajes is niet leuk namelijkquote:
Straffen moeten veel zwaarder worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:42 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Nee gast, ik ben tegen minimumstraffen (bajes is niet leuk namelijk) en wil ongestoord kunnen fappen op Jailbait pica's. Dus stem geen PVV.
Ik heb door de jaren heen heel wat domme posts op diverse fora gelezen maar deze hoort zeker in de top tien thuis. Jij wilt dus zeggen dat alle negers die door slavenhadelaars naar Amerika werden ontvoerd het eigenlijk aan zichzelf te danken hadden dat ze mensonterend werden behandeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef TheThirdMark het volgende:Racisme blijft bestaan zolang een groep personen zichzelf opzettelijk slecht in het daglicht stellen en er daarna moeilijk over gaan lopen doen dat ze ''het wel niet zo moeilijk hebben''.
Een ban is zo gevonden hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Skylark. het volgende:
Als ik een neger was zou ik continu grappen over m'n huidskleur maken.
Oneens, straffen werkt averechts. Taakstraffen werken wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Straffen moeten veel zwaarder worden.
Wat er zich in Amerika heeft afgespeeld is dus in jouw ogen het excuus voor alle Moslims en kleurlingen om zich maar zo te gedragen? Even voor jou speciaal: Er zijn verhoudingsgewijs 10.000 meer slaven uit Afrika naar de Arabieren gegaan (en natuurlijk gehaald door de Arabieren) dan dat er naar Amerika zijn gegaan. Jaj, ook Nederland heeft mee geprofiteerd van die handel. En met Nederland alle landen in de wereld. Zelfs Afrikanen zelf gebruikten elkaar als slaven na een succesvolle raid op een ander dorp. Alhoewel wij er na een jaar of 2 mee gestopt zijn omdat het te weinig geld opbracht in verhouding tot de rest van de handel.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren heen heel wat domme posts op diverse fora gelezen maar deze hoort zeker in de top tien thuis. Jij wilt dus zeggen dat alle negers die door slavenhadelaars naar Amerika werden ontvoerd het eigenlijk aan zichzelf te danken hadden dat ze mensonterend werden behandeld?
Het gaat mij alleen om het WOORD dat jij gebruikt om een mee- of Nedelander van Antilliaanse of Surinaamse afkomst aan te duiden. Ik vind dat in het huidige tijdsbeeld gewoon ongepast. Zo zullen we over een jaar of 20 de huidige licht gebronsde kansen jongeren van Noord Afrikaanse afkomst ook niet meer als rifaap kunnen duiden.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef mirved het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik fijn zeggen wat ik wil in dit land. Je had liever dat ik zei: van-oudsher-Afrikaanse-medelander-wiens-familie-in-slavernij-verplaatst-is-200-jaar-geleden-en-wat-hun-nu-het-recht-geeft-om-te-janken.Oh en over die opmerking. Die is gewoon feitelijk juist. Misschien bevalt het je niet. Maar het is wel zo. Wil je bronnen en statistieken?
Dat gaat dus niet om de naam Mohammed maar wel om de koeltoer verschillen waarmee je de rest van je personeel niet wilt opzadelen. Al dat gezeik met die Theedoeken, Ramadam, Suikerfeest en elk jaar 6 weken vrij willen hebben om bij oma in het Rifgebergte vakantie te kunnen vieren, daar wordt je als baas niet vrolijk van. Laten die gasten maar lekker bij een uitzendburo solliciteren. Dan roep ik wel wanneer ik er een nodig heb. En bevalt hij of zij niet, direct inruilen voor een andere.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
Opflikkeren met je kutdooddoeners kutn00b, als je niet weet wat je zegt moet je gewoon je bekkie houden.quote:
Wat het uitmaakt is dat mensen die niet hooggeplaatste vriendjes hebben binnen fok minder kunnen zeggen dan de kutn00bs. Maar eigenlijk is dat geen probleem, maar by design.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol ik heb dit topic echt zo doorgelezen en egt wtf
![]()
Ik heb echt zo van lekker boeiend wat maakt het nou uit...
Dat is echt bullshit daar is helemaal nix van waar, want ik heb vrienden in hoge plaatsen en als ik teveel dingen zeg krijg ik gewoon een ban aangenaaid hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt is dat mensen die niet hooggeplaatste vriendjes hebben binnen fok minder kunnen zeggen dan de kutn00bs. Maar eigenlijk is dat geen probleem, maar by design.
Dan zijn die vrienden niet zo heel hoog als ze je willen doen geloven.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit daar is helemaal nix van waar, want ik heb vrienden in hoge plaatsen en als ik teveel dingen zeg krijg ik gewoon een ban aangenaaid hoor.
als je er wat seksuele handelingen voor heb moeten doen, waarom nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef vosss het volgende:
Ik vind het wel prima, die partijdige mods Ik kan doen en laten wat ik wil en ze laten me toch wel min of meer met rust.
Prima toch
Je moest eens weten my freundquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan zijn die vrienden niet zo heel hoog als ze je willen doen geloven.
Vertel eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Je moest eens weten my freund
Ik heb alleen maar remlof in de kont moeten neuken en dan zou hij het verder regelen voor mijquote:Op woensdag 23 december 2009 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
als je er wat seksuele handelingen voor heb moeten doen, waarom niet
i lolledquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar remlof in de kont moeten neuken en dan zou hij het verder regelen voor mij
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom over iets druk maken wat jaaaaaaaaren geleden is gebeurd.
Niet iedereen doet dat bij elkaar noemen. Zoiets tolereer ik niet en het maakt niet uit van welke ras het zegt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Dus gaan jullie (yes, you guy's) het woord toch onderling gebruiken, maar boos worden als wij (yes we guy's) het woord gebruiken dat we (yes, we huy's again) jullie (yes, you guy'sagain) zelf hebben toegewezen)Hoe krom kun je denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wrong, hij heeft het duidelijk over de mensen die zitten te trollen en te discrimineren. Jij bent overduidelijk degene die zit te discrimineren.. of reageer ik nu op een troll?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij discrimineert hier nu door WoW spelers racisten te noemen. Ben jij nu het probleem of een oplossing?
Racisme blijft bestaan zolang een groep personen zichzelf opzettelijk slecht in het daglicht stellen en er daarna moeilijk over gaan lopen doen dat ze ''het wel niet zo moeilijk hebben''. Opgeflikkerd naar je eigen land. Jij wordt hier niet meer ''gediscrimineerd'' en wij zien onze misdaadcijfers dalen met 99.99%. Daar heb je het probleem dus meteen opgelost.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
ja hoor, zekersquote:
Ik ken geen enkele mod persoonlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef aychelle het volgende:
wel eerlijk dat mensen hier toegeven dat ze de moderators persoonlijk kennen en daarom kunnen blijven schelden
, jij bent aardig bedreven in schelden ....quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele mod persoonlijk.
Misshobje heb ik wel eens aan de telefoon gehad en chat ik wel eens mee, maar nog nooit irl ontmoet.
En voor de rest ken ik helemaal niemand behalve dan van fok
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, graag even het verschil tussen necro en negro. Het woord necro gebruikte je namelijk eerder als typeaanduiding.
het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, graag even het verschil tussen necro en negro. Het woord necro gebruikte je namelijk eerder als typeaanduiding.
Vieze racistquote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)
het is gewoon de waarheid.quote:
Ik wil je er wel even op wijzen TS dat je in vorige topics zelf ook de benaming neger heb gebruikt. Als je het een negatieve benaming vindt, waarom gebruik je het zelf dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
dit moet gequoted wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is gewoon de waarheid.Jullie waren vroegah niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Ja de slavernij is niet alleen van de blanken, maar qua misdaden in de wereld staan jullie nog steeds bovenaan.
feit!
Ja dus necro is duidelijk iets anders dan negro.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)
Qua ontwikkeling ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is gewoon de waarheid.Jullie waren vroegah niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Ja de slavernij is niet alleen van de blanken, maar qua misdaden in de wereld staan jullie nog steeds bovenaan.
feit!
quote:
Beter op het gebied van muziek?! Wat wordt er nu door zwarte artiesten voor kwaliteitsmuziek gemaakt? Allleen maar van die überdomme R&B en hiphop josti-troep.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
Italië, je weet wel een van de landen van het echte voetbal, heeft juist zwarten uit de hele selectie gezet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek.
He, die muziek is goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Beter op het gebied van muziek?! Wat wordt er nu door zwarte artiesten voor kwaliteitsmuziek gemaakt? Allleen maar van die überdomme R&B en hiphop josti-troep.
Het mooie is dat negers graag de positieve vooroordelen maar wat graag horen (sportief gebouwd / ritme gevoel / grote piemels etc), maar als het gaat over negatieve vooroordelen (overantwoordelijk / dom / lui etc) gaan ze zielig doen en 'rasscisme!1!!' roepen
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:10 schreef Drinky het volgende:
Jump down, turn around, pick a bale of cotton
Ja hoi. Ook in het echte leven zeggen mensen wel eens onaardige dingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
, jij bent aardig bedreven in schelden ....geef maar gewoon toe, ik lees iets te vaak ondaardige dingen van jou voorbijkomen. Ooit een ban voor gehad
indd, op minderheden wordt nou eenmaal eerder gekankerdquote:Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef Barachem het volgende:
Je bent hier al 1 jaar.
Je zou moeten weten dat als er op negers en marokkanen gekankerd wordt, dat dan dat klotengedeelte van alle negers en marokkanen bedoelt wordt, wat op straat andermans leven verzuurt, als niet erger doet.
Je hoort niemand klagen over de groep aan negers en marokkanen die het wel goed doet, of wel?
Selectief begrijpen, ja dat kan ik ook.
Op nederlandse kankerpaupers wordt ook gekankerd, niet op de nederlanders die zich wel gedragen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
indd, op minderheden wordt nou eenmaal eerder gekankerd
Het is niet de waarheid, een aantal mensen (die toevallig blank waren) waren destijds niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Daar mag en kun je de blanken van nu niet op aanspreken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
feit!
tja alle blanken over 1 kam scheren, daar kunnen ze wel wat vanquote:Op donderdag 24 december 2009 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is niet de waarheid, een aantal mensen (die toevallig blank waren) waren destijds niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Daar mag en kun je de blanken van nu niet op aanspreken.
Wie ze?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef wise het volgende:
[..]
tja alle blanken over 1 kam scheren, daar kunnen ze wel wat van
Gastquote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef hummerh2 het volgende:
Vrouwmens.... Ik word een beetje moe van jou.....
Wat wil je??? Dat modjes een boete gaan geven voor wat in jou ogen discriminatie en racisme noemt??
Sorry en voel je niet aangesproken maar ik weet even niet hoe ik dit anders kan zeggen : 'Dat heeft jou soort in de echte wereld al genoeg voor elkaar, eerst politie tegen ons opzetten en nu internet-cops proberen ook zo ver te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH'
ik zie dan altijd in mijn gedachten zo'n dik Surinaams wijf schreeuwen. Zelf racistisch doen, maar als iemand ander er wat van zegt gelijk schreeuwen van RACIST, RACISTquote:Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef hummerh2 het volgende:
Vrouwmens.... Ik word een beetje moe van jou.....
Wat wil je??? Dat modjes een boete gaan geven voor wat in jou ogen discriminatie en racisme noemt??
Sorry en voel je niet aangesproken maar ik weet even niet hoe ik dit anders kan zeggen : 'Dat heeft jou soort in de echte wereld al genoeg voor elkaar, eerst politie tegen ons opzetten en nu internet-cops proberen ook zo ver te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAHHHHHH'
Oh, ik niet. Ik zie juist een strakke antilliaanse (wel met kont uiteraard) met diamantje op d'r tand en priemende tepeltjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:18 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie dan altijd in mijn gedachten zo'n dik Surinaams wijf schreeuwen.
zum kotsenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik zie juist een strakke antilliaanse (wel met kont uiteraard) met diamantje op d'r tand en priemende tepeltjes.
Maar zo ben ik he.
ik roep mohammed de schoonmaker evenquote:
Hou je hand op je pornomonee. portomonee.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:27 schreef wise het volgende:
[..]
ik roep mohammed de schoonmaker even
Ik hoop echt dat dit een slechte troll is.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hier geen zin in verder maar : Beter in muziek![]()
![]()
.
Uhuh, yeah, uhuh, bling bling, bitch, *beat uit computer* uhuh, *stemvervorming* uhuh, yeah.
Om maar te zwijgen van hele zinnen inslikken, taalfouten etc etc. "mybabygaydome"? Oh, My baby gave to me, bedoel je?
Diamonds are a girls best fweend? oh fReind bedoel je?
kansloze errnebie en haphip zooi, ga toch weg met me.
Elke ts wordt gebasht in KLB, behalve als het een topic is over lekkere dames, dan is iedereen het met elkaar eensquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond dat TS wel een punt heeft. Grappen maken over ras en bijv. religie moet kunnen, maar soms gaat het m.i. wel wat ver.
Al is 'bashen' natuurlijk ook typisch KLB, in die zin geloof ik niet dat KLB racistisch is. Als een racist een topic opent, zal hij nog harder gebasht worden, vermoed ik.
Resultaten behaald in het verleden, blablabla.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit een slechte troll is.
Jazz, soul, blues, rock & roll, gospel... Miles Davis, John Coltrane, Louis Armstrong, BB King, Ray Charles, James Brown, Marvin Gaye, Michael Jackson, etc. etc.. De zwarte medemens heeft enorm veel bijgedragen aan muziek natuurlijk, dat bagatelliseren slaat nergens op.
En hiermee is het topic klaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Gelukkig is TS een sterke zwarte vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |