Wat doe jij in godsnaam op FOK?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik scheld echt niet snel iemand voor z'n huidskleur uit. Ik heb ooit éen keer iemand voor dikzak uitgescholden, verder nooi voor , vuile blanke etc. Ik krijg het niet over m'n lippen, zo creul en gewetenloos ben ik niet. Ik heb een mooie ziel een lieve uitstraling, en bij die uitstraling hoort een lief persoon
ik kan niet goed painten, en het niet iedere mod! is vreselijk of onrechtvaardig. Maar ze doen soms hun werk niet helemaal perfect. En je solliciteerd niet voor de grap naar mod!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Aron7120 het volgende:
TS ik mis toch een sluitend argument waarom de mods onterecht partijdig zijn
en een paint om je topic te redden
Ik denk het ook al sinds ze serieus reageerde op mijn trol;, waar zelfs bijstond dat het een troll wasquote:
dankjwel!, maar ik ben het gewend hoor, ik moet dit soort dingen vaak in me eentje opknappen omdat anderen het niet durven of kunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef lovethisx het volgende:
Respect voor TS ze komt tenmininste voor zichzelf op
en belave dat ze zegt waar het op staat,jullie verzinnen nu allemaal excuses,maar je weet dat het niet terecht is,om te discrimineren.
dus bij deze : TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trek het je niet aan van internethelden,dit durfen ze alleen op internet,niet recht in het gezicht van iemand met een donker uiterlijk
Een check in het fotoboek van ts zegt genoeg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Biogarde het volgende:
En ik heb moeite dit serieus te nemen, maar goed
nee tuurlijk niet, ik hoop dat alle moderators naar dit topic kijken en zich aangesproken voelen en zich een beetje gaan aanpassen. Ik wil niet arrogant overkomen maar er moet wat veranderd worden, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:19 schreef Rebubbled het volgende:
Verwacht je nu echt dat fokkers gaan veranderen en hun gedrag gaan aanpassen omdat jij je gekwetst voelt? Echt hè?
quote:Waar houd je van?
uuh baby, Ik houd van lekkere mannen . uuh yea baby, liefst een beetje slank dan lig ik altijd bovenop.
Lekker eten, lekker snoepen en een colaatje erbij. thats life baby I'm a big girl now
Alledrie tegelijk?
Yea baby, Sex moet gevoed worden door het derde gaatje, het rietje met vocht in de andere/
Waar houd je niet van?
Fokkers
Yeah right.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ik hoop dat alle moderators naar dit topic kijken en zich aangesproken voelen en zich een beetje gaan aanpassen. Ik wil niet arrogant overkomen maar er moet wat veranderd worden, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!
wilders zegt niet iets teveel, en onder teveel versta ik onzinnige dingen. Hij blijft maar roepen over hoe slecht moslims wel niet zijn, maar juist door hem word de kloof tussen ''nieuwe nederlanders, en blanke nederlandrs steeds groter. Leuk samenzijn, vooral rond kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:20 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Wilders zegt waar het op staat. De Nederlandse cultuur verdwijnt steeds verder door de linkse lobyisten die steeds meer concessies doen op het gebied van cultuur ten behoeve van een groep mensen die er het grootste deel van de tijd niet om vraagt
dit is geen troll
Vivaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, ik hoop dat alle moderators naar dit topic kijken en zich aangesproken voelen en zich een beetje gaan aanpassen. Ik wil niet arrogant overkomen maar er moet wat veranderd worden, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!
Dat doe ik wel als ik 75 ben ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
, neem es een voorbeeld aan viva. Keurig, er scheld nooit iemand!
tuurlijk, je bent een sterke man! maar wees eens eerlijk dit moet gezegd worden, ik ben de enige die hier wat van durft te zeggen, de mods! zijn toch geen godenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Heb in het verleden wat topics gevolgd waarin je postte, en ook dit topic weer. Het lijkt me dat je de neiging hebt om heel snel in de slachtofferrol te kruipen. Ik keur het absoluut niet goed dat mensen moedwillig beledigd worden enzo, maar sommigen roepen het over zichzelf af.
Ben zelf ook allochtoon, maar no way dat ik me makkelijk laat afzeiken.
Toppertje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Teezie het volgende:
Jongens ik weet niet waar ik dit moest zetten dus maar hier:
Ik heb een laptop te koop. Zitten wel wat nadelen bij:
- Hij is kapot
- Scherm is in 4 stukken
- Geen toetsenbord.
- Binnenkant is buiten.
Ik vraag hier maar 50 euro voor.
ik had het over het topic waar negers werden afgeschilderd als nutteloos. Natuurlijk was dit ook een ''grap'' waar ze allemaal hatelijk om lachen. Ik wil juist zeggen dat negers helemaal niet nutteloos zijn, en dat zonder negerslaven dit ietsiepietsielandje helemaal niks was geweest. Nederland heeft ontzettend geprofiteerd van buitenlanders,quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je meent dit? Je probeert nu zwarten af te schilderen als het betere ras daarmee het hele blanke ras inferieur noemend?Wat een dwaas figuur sorry dat ik het zeg
in tegendeel. Ik ben opgegroeid tussen alle kleuren van de wereld. mij vrienen varieren van lijkbleek tot pikzwart en naar alle uithoeken van de wereldquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zelf racistisch
In ieder geval hadden we dan wel de halve finale van het EK 1996, en de finale van EURO 2000 gehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat zonder negerslaven dit ietsiepietsielandje helemaal niks was geweest.
Dus dat geeft buitenlanders het recht om nu terug te profiterequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik had het over het topic waar negers werden afgeschilderd als nutteloos. Natuurlijk was dit ook een ''grap'' waar ze allemaal hatelijk om lachen. Ik wil juist zeggen dat negers helemaal niet nutteloos zijn, en dat zonder negerslaven dit ietsiepietsielandje helemaal niks was geweest. Nederland heeft ontzettend geprofiteerd van buitenlanders,
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
in tegendeel. Ik ben opgegroeid tussen alle kleuren van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |