SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef tennisracket het volgende:
Graag zie ik bronnen. Of moet ik dit zomaar geloven?
Als je kutjood, kutduitser of kutamerikaan zegt ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.
Dit is toch echt een directe doodsverwensing.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Stofje het volgende:
Meelopertjes die beweren dat "FOK! geen democratie is" moeten echt dood.
dus het moet een rotzooi forum worden waar iedereen kan zeggen wat ie wil. Kan jij me vertellen waarom er hier dan nog moderators zijn?quote:
Weet je überhaupt wel wat democratie inhoudt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus het moet een rotzooi forum worden waar iedereen kan zeggen wat ie wil. Kan jij me vertellen waarom er hier dan nog moderators zijn?
Mjah, we bannen toch anders met regelmaat users voor bijvoorbeeld xenofoob gedrag. Maar we moeten het natuurlijk wel zien of meekrijgen van de mods welke het bij ons komen melden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
geloof me als je wat langer op fok! zit dan merk je het wel. Of schreeuw anders een paar keer ''kutneger!'' of scheld marokkanen eens uit, dan hoef je niet bang te zijn voor een ban.
tuurlijk maak ik hier een heisa van! en jah, ik ben zelfverzekerd maar dat betekend niet dat ik uitgescholden hoef te worden omdat ik zwart ben. En degene die me uitscheld geen ban geen niks krijgt, ik heb deze opgekropte gevoelens lang geborgen weten te houden maar het moest eruitquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef GasTurbine het volgende:
Je beweert zelfverzekerd te zijn maar je maakt hier een enorme heisa van. Dacht dat de humor je wel beviel.
En TS is neger
Om schadelijke dingen te kunnen verwijderen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus het moet een rotzooi forum worden waar iedereen kan zeggen wat ie wil. Kan jij me vertellen waarom er hier dan nog moderators zijn?
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Aron7120 het volgende:
TS neemt de forumreacties serieus. Dan verdien je het ook, sorry
Onzin. Je opent topics over negerinnen, anti-discriminatie, afrikaanse shizzle en andere negertopics. Je bent dit topic al een geruime tijd aan het volspammen met je doctrine.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk maak ik hier een heisa van! en jah, ik ben zelfverzekerd maar dat betekend niet dat ik uitgescholden hoef te worden omdat ik zwart ben. En degene die me uitscheld geen ban geen niks krijgt, ik heb deze opgekropte gevoelens lang geborgen weten te houden maar het moest eruit
Nou..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
ik heb deze opgekropte gevoelens lang geborgen weten te houden
tuurlijk, dat het volk zelf stemt over de wetten. Maar als jij leuzen schrijft op paleis het loo, betekent niet dat je er mee weg komt. En diezelfde taak hebben mods ook: in de gaten houden wie zich misdraagt, en dat proberen op te lossenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat democratie inhoudt?
Hoe kan je iets verdienen zonder reden? Verklaar je nader. Er is áltijd een reden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te worden
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij welquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
niemand verdient om zonde renige reden uitgescholden te worden
Dus in Noord Korea mag je het paleis van de Grote Leider ongestraft vernielen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk, dat het volk zelf stemt over de wetten. Maar als jij leuzen schrijft op paleis het loo, betekent niet dat je er mee weg komt. En diezelfde taak hebben mods ook: in de gaten houden wie zich misdraagt, en dat proberen op te lossen
Doe eens een search op Wilders en kijk hoe de TS van zo'n topic helemaal de grond in geboord wordt als hij sympathieke mening voor deze politicus uit. Jij kijkt met oogkleppen het gene wat je bevalt zie je niet en de dingen wat je niet moet dat valt je juist op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij wel
aa ene moderator, mag ik eerlijk zijn dat jij niet aangesproken hoeft te voelen. Ik ga ook geen namen noemen die wel partijdig zijn maar ik heb het hier over een aantal subforums waar dit iets té vaak voorkomt. Ik snap dat niet alle mods kunnen gaan opletten wie wat om de seconde zegt, maar het is wel erg vreemd als je word uitgescholden en de moderator al langs is geweest niks tegen diegene zegt. Of dat het ontzettend lang duurde voordat het topic '' het nut van negers'' werd gesloten. Terwijl in dat subforum een stuk of 2/3 mods zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, we bannen toch anders met regelmaat users voor bijvoorbeeld xenofoob gedrag. Maar we moeten het natuurlijk wel zien of meekrijgen van de mods welke het bij ons komen melden.
Enig idee hoe groot FOK! is? Je kan er met 700 mods gaan modden, maar als er op een forum 650 op de bank TV kijken, dan krijg je niet alles mee.
En context hè, context. Al wil ik hiermee niet goedpraten dat er volgens jou soms dingen gebeuren welke niet kunnen.
Voor de rest heb ik geen idee wie je bent en wat je doet.
Meesterlijke troll om TS op te fokkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Overigens zorgen negers voor een hoop meer problemen dan Joden. Dus lijkt het me ook me minder vreemd dat daar meer topics over geopend worden.
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Om schadelijke dingen te kunnen verwijderen.
Gore, virii, lemmings, kuttopics.
OHW DUS WIJ MOETEN ONS WEER AANPASSEN AAN JULLIEquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe kan je iets verdienen zonder reden? Verklaar je nader. Er is áltijd een reden.
Mwoah, daar ben ik het niet geheel mee eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
Kunnen die users niet gelabeld worden, voor de duidelijkheid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
én om op het racisme te letten. Hier op fok! zitten meer getinte en donkere mensen dan sommige denken is het dan zo moeilijk daar een beetje op te letten?
Kut. Dus al dat racisme heeft dus niet gewerkt dit jaar. Is jouw topic nu bedoelt om ons wat meer moed in de schoenen te schuiven zodat we volgend jaar net iets meer ons best doen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Mensen zonder argumentatie de grond in trappen, maar toch boos worden als dit bij jezelf ook gebeurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
quote:Vanaf 2008 ben ik een trouw lid hier op Fok!.nl , het is niet belangrijk hoe ik dit forum heb gevonden maar ik vond het qua vreemde humor en levensstijl we bij mij passen. En wie weet vind ik hier ooit mijn toekomstige man wel!
Al vanaf enige tijd kennen fok!kers mij al op een positieve manier, ik ben zelfverzekerd, grappig, eigenzinnig en heb een eigen mening. Mezelf durven zijn gaat me goed af en daarmee dwing ik respect af.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
Inderdaad. Er moet meer gediscussieerd worden over het nut van Joden.
ach ja, die ken ik wel inderdaad. Maar nigger etc vind ik al wat minder grappig worden, en ik kan zo een paar fok!kers opnoemen die over de schreef zijn gegaan maar nog nooit een ban hebben gehad. En ik ken iemand die één keer nsb'r zei maar meteen een ban kreeg, vreemd .....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Je begrijpt duidelijk de humor van sommige Fokkers niet. De meeste reacties als ''haha ts is neger'' zijn trollen en Fipo's die neemt niemand serieus, waarom jij wel
Vreselijke mensen zoals negers ook? Weet je hoeveel kippen die kwaad doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
Ook al mag Wilders van mij de grond in worden getrapt, ben ik het hiermee volledig eens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Mensen zonder argumentatie de grond in trappen, maar toch boos worden als dit bij jezelf ook gebeurt
Bedanktquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ook al mag Wilders van mij de grond in worden getrapt, ben ik het hiermee volledig eens.
pluissquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]even wat liefde, naar de user overigens. Niet naar het nut van de Joden.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik twijfelde of ik de OP moest gaan lezen, ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
Hehe, tis dat je awesomesauce bent!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
pluiss![]()
sorry beetje cynisch vanavond
ja, ik weet dat marokkanen nu de marokkanen van nederland zijn maar dat betekend niet dat je maar kan zeggem wat je wilt! Alles kan met mate en dan kan het nog steeds leuk blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef remlof het volgende:
Wat mij betreft hadden allebei die topics dicht gekund. Feit is echter wel dat in een "marokkanen"-topic het bashen vaak véél verder gaat dan in een "neger"-topic. Die laatste lokken vaak vooral grappig bedoelde opmerkingen uit, die trouwens ook niet altijd door de beugel kunnnen, maar we zijn dus eerder geneigd dat wat langer aan te zien.
Daar word ik dan weer stil vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Netsplitter het volgende:
Vanaf 2008 he, wat een tijd zeg.
Tering.
Hier wordt ik even stil van.
Dat moet wel van twee kanten komen dan ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
Alles kan met mate en dan kan het nog steeds leuk blijven
Ik heb net nog een lekker voor de hand liggende troll geplaatstquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer stil van
Maargoed: serieus zijn in KLB. Je hebt nog een lange weg te gaan
En waarom flamed/trolled niemand hier?
nee natuurlijk niet! iemands eigendommen vernielen gaat te ver, maar iemand uitschelden kan vanbinnen echt steken. Dan kun je me net zo goed een vuist in het gezicht gevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus in Noord Korea mag je het paleis van de Grote Leider ongestraft vernielen?
joden zorgden voor geen problemen maar toch worden ze gediscrimineerd. Gehaat terwijl mensen geeneens last van ze hadden. Hetzelfde hier op fok! waar marokkanen en negers worden uitgescholden terwijl die er haast niet zijn. Racisme kan van beide kanten komen maar als zwart iemand op een wit forum wil ik me wel gelukkig voelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Doe eens een search op Wilders en kijk hoe de TS van zo'n topic helemaal de grond in geboord wordt als hij sympathieke mening voor deze politicus uit. Jij kijkt met oogkleppen het gene wat je bevalt zie je niet en de dingen wat je niet moet dat valt je juist op.
Overigens zorgen negers voor een hoop meer problemen dan Joden. Dus lijkt het me ook me minder vreemd dat daar meer topics over geopend worden.
alsof we de enige zijn die van kip houdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GasTurbine het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn: Zonder negers geen KFC.
Ik hoop echt dat je je gelukkig voelt hier op het witte forum, denk alleen niet dat elke Palestijn je menig deelt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
joden zorgden voor geen problemen maar toch worden ze gediscrimineerd. Gehaat terwijl mensen geeneens last van ze hadden. Hetzelfde hier op fok! waar marokkanen en negers worden uitgescholden terwijl die er haast niet zijn. Racisme kan van beide kanten komen maar als zwart iemand op een wit forum wil ik me wel gelukkig voelen
we zullen ons moeten aanpassen aan elkaar. Jullie wat meer gastvrij, wij wat minder schreeuwewigquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
OHW DUS WIJ MOETEN ONS WEER AANPASSEN AAN JULLIEJE KAN OOK WEG GAAN ALS HET JE NIET BEVALT
![]()
![]()
![]()
Dit is een troll
ik merk t, met al die mods hier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Regel 1: FOK! is geen democratie.
Nu weet ik zeker dat je zelf ook een troll bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zullen ons moeten aanpassen aan elkaar. Jullie wat meer gastvrij, wij wat minder schreeuwewig
ah je hebt ook iemand uitgescholden om iemands huidskleur, hoe voelt dat nou, word je dan gelukkiger, hoor je dan ergensbij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mwoah, daar ben ik het niet geheel mee eens![]()
Kan uit ervaring mededelen dat een belediging aan het adres van een gekleurde tassenstelende vrouwenverkrachtende medemens je wel degelijk een ban op kan leveren
Ik wil nu iets zeggen wat me op de lippen ligt, maar dat is exact de reden waarom ik uiteindelijk zwart werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben ook heel partijdig.
zie het als een voornemen voor 2010: wee aardiger voor de donkere medemensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kut. Dus al dat racisme heeft dus niet gewerkt dit jaar. Is jouw topic nu bedoelt om ons wat meer moed in de schoenen te schuiven zodat we volgend jaar net iets meer ons best doen?
wilders beledigt een hele religie en volgens hem zijn alle moslims kwade geesten. zo'n iemand verdient zelf ook beledigt te worden. Ik niet. ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Mensen zonder argumentatie de grond in trappen, maar toch boos worden als dit bij jezelf ook gebeurt
ik vind het meevallen trouwens, ....quote:
jij bent ook al partijdig? en waarom? ..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen wat me op de lippen ligt, maar dat is exact de reden waarom ik uiteindelijk zwart werd
Doen we maar niet, voordat ik twee weken kerstverlof krijg
Lijkt mij sterkquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef Koko_Banana het volgende:
TS heeft misschien gelijk want ik denk dat Biogarde me niet kan ruiken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef jagga het volgende:
Hey een Aychelle topic!
![]()
Altijd leuk...even meekijken in de ietwat van de wereld vervreemde kijk op het leven, mannen aka droomwereld waarin ze leeft
*leest verder*
Wilders zegt waar het op staat. De Nederlandse cultuur verdwijnt steeds verder door de linkse lobyisten die steeds meer concessies doen op het gebied van cultuur ten behoeve van een groep mensen die er het grootste deel van de tijd niet om vraagtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
wilders beledigt een hele religie en volgens hem zijn alle moslims kwade geesten. zo'n iemand verdient zelf ook beledigt te worden. Ik niet. ...
Heb in het verleden wat topics gevolgd waarin je postte, en ook dit topic weer. Het lijkt me dat je de neiging hebt om heel snel in de slachtofferrol te kruipen. Ik keur het absoluut niet goed dat mensen moedwillig beledigd worden enzo, maar sommigen roepen het over zichzelf af.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
wilders beledigt een hele religie en volgens hem zijn alle moslims kwade geesten. zo'n iemand verdient zelf ook beledigt te worden. Ik niet. ...
Er wordt niet eens iets met de TR's gedaan, dus verwacht voorlopig geen slotjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef mafkees01 het volgende:
Kan hier een slotje op? kuttopic zeg
tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan levenquote:
Je meent dit? Je probeert nu zwarten af te schilderen als het betere ras daarmee het hele blanke ras inferieur noemend?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
ik scheld echt niet snel iemand voor z'n huidskleur uit. Ik heb ooit éen keer iemand voor dikzak uitgescholden, verder nooi voor , vuile blanke etc. Ik krijg het niet over m'n lippen, zo creul en gewetenloos ben ik niet. Ik heb een mooie ziel een lieve uitstraling, en bij die uitstraling hoort een lief persoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Toen ik 'klaagbak' las TS, had je al voor me afgedaan vuile blanke.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel.
Gelukig zijn blanken intelligenter.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
Nou is vuile blanke ook nogal gek om te zeggen, aangezien wij(ik tenminste) ons, in tegenstelling tot zwarten, daardoor niet beledigd voelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik scheld echt niet snel iemand voor z'n huidskleur uit. Ik heb ooit éen keer iemand voor dikzak uitgescholden, verder nooi voor , vuile blanke etc. Ik krijg het niet over m'n lippen, zo creul en gewetenloos ben ik niet. Ik heb een mooie ziel een lieve uitstraling, en bij die uitstraling hoort een lief persoon
Met negers wordt het vaak juist een dooie boel, burgeroorlogen in Afrika zijn meer regel dan uitzondering.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |