abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75951671
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Drinky het volgende:
Tevens vond ik die zwarte baas echt zwaar kut. Slechte praktijken die hij er op nahield, bedreigen van klanten en personeel en loon afhouden terwijl dit niet mag. Gast was zo corrupt als het maar zijn kon
een blanke baas kan net zo erg zijn hoor
  woensdag 23 december 2009 @ 00:29:00 #202
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75951719
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef Aron7120 het volgende:

[..]

Waarom maak je dan een probleem over het woord neger? Neger is het tegenovergestelde van blanke

het woord ''blank'' is wat de blanke mensen zichzelf noemden. Wij kregen het woord '' neger'' toegewezen van jullie (yes, you guy's!) En het is helaas een negatief benaming, of je het went of keert
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 23 december 2009 @ 00:29:24 #203
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_75951741
Klaagbak
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 23 december 2009 @ 00:29:55 #204
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75951760
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef lovethisx het volgende:

[..]

een blanke baas kan net zo erg zijn hoor
Kan, maar in dit geval was het dus een zwarte.

Oh, en hij discrimineerde mij ook
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 23 december 2009 @ 00:30:29 #205
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_75951790
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef aychelle het volgende:

[..]

het woord ''blank'' is wat de blanke mensen zichzelf noemden. Wij kregen het woord '' neger'' toegewezen van jullie (yes, you guy's!) En het is helaas een negatief benaming, of je het went of keert
En als jullie daar een ander woord voor bedenken zal dat even negatief zijn.
Alsof die negativiteit komt door het woord "Neger"
  woensdag 23 december 2009 @ 00:31:07 #206
206337 aychelle
pi_75951828
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik heb nu een Cubaan die mij natuurkunde en scheikunde geeft, mijn eerste baas was een neger en ik ben slechts een keer geopereerd dus daarover objectief oordelen is zo wel een beetje lastig.

Waar jij het over hebt zijn het uitgeschot, en die heb je er ook bij blanken(ja, mijn moeder werkt als sociaal dienstverlener dus daar weet ik wel 't een en ander over), en die worden ook niet zo snel aangenomen hoor.

Het gaat hedendaagd bijna niet meer om je kleur of afkomst, maar om wat je weet en hoe je je gedraagt. Marokkanen die zich normaal gedragen zie ik weinig, dus zo vorm ik mijn beeld over kutmarokkanen. Dit geldt voor alles.
ik ken echt wel goede harwerkende marokkanen, maar die worden niet gezien. Er zitten ook aardig wat op het hbo, meer dan jij denkt. Maar voor hun is het zo moeilijk een ban te vinden, hun sollicitatie brieven worden zo de prul in gesmeten omdat ze de naam''mohammed'' hebben gelezen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75951832
quote:

[..]

Dus gaan jullie (yes, you guy's) het woord toch onderling gebruiken, maar boos worden als wij (yes we guy's) het woord gebruiken dat we (yes, we huy's again) jullie (yes, you guy'sagain) zelf hebben toegewezen) Hoe krom kun je denken.
yer not one of dem smart felers are ye?
pi_75951853
quote:

[..]

neger, negro. Geef de Spanjaarden en Portugezen de schuld.
pi_75951872
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik ken echt wel goede harwerkende marokkanen, maar die worden niet gezien. Er zitten ook aardig wat op het hbo, meer dan jij denkt. Maar voor hun is het zo moeilijk een ban te vinden, hun sollicitatie brieven worden zo de prul in gesmeten omdat ze de naam''mohammed'' hebben gelezen
Dat is hun bedoeling, want anders zaten ze nu in de gevangenis
The Pope? How many divisions has he got?
pi_75951894
quote:

[..]

Leuk maar dat hebben ze zelf over zich afgeroepen door hier te komen met een groep onopgevoede apen die zich niet aan de regels houdt en het voor de rest verpest.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:33:12 #211
206337 aychelle
pi_75951926
jongens ik moet slapen, ik ben er morgen weer ik beloof het!
en za antwoord geven op al jullie vragen
  woensdag 23 december 2009 @ 00:34:17 #212
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75951967
Ik vraag me tevens af of die mensen hun sollicitatiemails ook zo typen, zo vol met fouten. Dat zou wel een boel verklaren.
Drinky is een baas
pi_75951969
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef aychelle het volgende:
Ja, graag even het verschil tussen necro en negro. Het woord necro gebruikte je namelijk eerder als typeaanduiding.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:35:02 #214
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_75951994
Feit is natuurlijk wel dat racisme nooit zal verdwijnen zolang er nog steeds "racistische grappen" worden gemaakt. Die kneusjes die hier altijd "TS is neger!" en dergelijke leuzen roepen kunnen wel zeggen dat ze maar een beetje aan het trollen zijn maar ze houden hiermee racisme wel in stand. Het is eigenlijk heel simpel, als je geen onderdeel van de oplossing bent ben je een onderdeel van het probleem en racisme, hoe onschuldig of lollig het bedoelt is, is nog steeds racisme.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_75951997
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef aychelle het volgende:
Weltrusten en tot morgen
  woensdag 23 december 2009 @ 00:35:09 #216
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75951999
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef aychelle het volgende:ik ken echt wel goede hardwerkende Marokkanen, maar die worden niet gezien.
Nogal wiedes. Midden in de nacht een vrachtwagen verlossen van een nogal dubieus handeltje is iets wat je prefereert te doen wanneer je niet gezien wordt.
quote:
Er zitten ook aardig wat op het hbo, meer dan jij denkt. Maar voor hun is het zo moeilijk een ban te vinden
Ik heb gehoord dat TubGirl plaatsen je een instant Ban oplevert. Zal ook wel gelden voor Marokkanen.
quote:
hun sollicitatie brieven worden zo de prul in gesmeten omdat ze de naam''Mohammed'' hebben gelezen
Dus een potentiële werkgever gooit een sollicitatie brief weg puur en alleen omdat de sollicitant de naam Mohammed heeft gelezen?
  woensdag 23 december 2009 @ 00:37:55 #217
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75952111
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Feit is natuurlijk wel dat racisme nooit zal verdwijnen zolang er nog steeds "racistische grappen" worden gemaakt. Die kneusjes die hier altijd "TS is neger!" en dergelijke leuzen roepen kunnen wel zeggen dat ze maar een beetje aan het trollen zijn maar ze houden hiermee racisme wel in stand. Het is eigenlijk heel simpel, als je geen onderdeel van de oplossing bent ben je een onderdeel van het probleem en racisme, hoe onschuldig of lollig het bedoelt is, is nog steeds racisme.
Jij discrimineert hier nu door WoW spelers racisten te noemen. Ben jij nu het probleem of een oplossing?
Racisme blijft bestaan zolang een groep personen zichzelf opzettelijk slecht in het daglicht stellen en er daarna moeilijk over gaan lopen doen dat ze ''het wel niet zo moeilijk hebben''. Opgeflikkerd naar je eigen land. Jij wordt hier niet meer ''gediscrimineerd'' en wij zien onze misdaadcijfers dalen met 99.99%. Daar heb je het probleem dus meteen opgelost.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:38:30 #218
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75952137
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef aychelle het volgende:

[..]

zie het als een voornemen voor 2010: wee aardiger voor de donkere medemens
Ik knuffel wel graag met het vrouwelijke deel van de donkere medemens. Is dat ook goed?

Alleen Oprah is een grafhoer, dus die knuffel ik niet.

Maar Mugabe is super. En Prem natuurlijk van Premtime.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_75952256
Zeuren over racisme, maar het wel prima vinden om op basis van een mening over Wilders beledigingen uit te spreken. Dan heb ik ook geen medelijden. Trouwens, hoe weten anderen dat je zwart bent? Ik zie alleen zwarte letters.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:42:12 #220
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75952307
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

MENSUUH STEM NOUW PVV !!
Nee gast, ik ben tegen minimumstraffen (bajes is niet leuk namelijk ) en wil ongestoord kunnen fappen op Jailbait pica's. Dus stem geen PVV.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
pi_75952383
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:42 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Nee gast, ik ben tegen minimumstraffen (bajes is niet leuk namelijk ) en wil ongestoord kunnen fappen op Jailbait pica's. Dus stem geen PVV.
Straffen moeten veel zwaarder worden.
The Pope? How many divisions has he got?
  woensdag 23 december 2009 @ 00:45:22 #222
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_75952463
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef TheThirdMark het volgende:Racisme blijft bestaan zolang een groep personen zichzelf opzettelijk slecht in het daglicht stellen en er daarna moeilijk over gaan lopen doen dat ze ''het wel niet zo moeilijk hebben''.
Ik heb door de jaren heen heel wat domme posts op diverse fora gelezen maar deze hoort zeker in de top tien thuis. Jij wilt dus zeggen dat alle negers die door slavenhadelaars naar Amerika werden ontvoerd het eigenlijk aan zichzelf te danken hadden dat ze mensonterend werden behandeld?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 23 december 2009 @ 00:48:20 #223
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75952575
quote:

[..]

Een ban is zo gevonden hoor.
pi_75952799
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef Skylark. het volgende:
Als ik een neger was zou ik continu grappen over m'n huidskleur maken.
Dit.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 23 december 2009 @ 00:54:28 #225
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75952820
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef J.Stalin het volgende:

[..]

Straffen moeten veel zwaarder worden.
Oneens, straffen werkt averechts. Taakstraffen werken wel.
Landen waar hard gestraft wordt, is het over het algemeen ook een pokkezooi, veel criminaliteit. Zoals gare landen als Polen en de VS.
Taakstraffen hebben minder recidive tot gevolg. Is onderzoek naar gedaan.
Stem voor een veilige samenleving, stem PNVD of Groenlinks.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:58:36 #226
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75952990
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Ik heb door de jaren heen heel wat domme posts op diverse fora gelezen maar deze hoort zeker in de top tien thuis. Jij wilt dus zeggen dat alle negers die door slavenhadelaars naar Amerika werden ontvoerd het eigenlijk aan zichzelf te danken hadden dat ze mensonterend werden behandeld?
Wat er zich in Amerika heeft afgespeeld is dus in jouw ogen het excuus voor alle Moslims en kleurlingen om zich maar zo te gedragen? Even voor jou speciaal: Er zijn verhoudingsgewijs 10.000 meer slaven uit Afrika naar de Arabieren gegaan (en natuurlijk gehaald door de Arabieren) dan dat er naar Amerika zijn gegaan. Jaj, ook Nederland heeft mee geprofiteerd van die handel. En met Nederland alle landen in de wereld. Zelfs Afrikanen zelf gebruikten elkaar als slaven na een succesvolle raid op een ander dorp. Alhoewel wij er na een jaar of 2 mee gestopt zijn omdat het te weinig geld opbracht in verhouding tot de rest van de handel.

En kopje 2. Ja, ze hebben het wel degelijk aan zichzelf te danken. Wie denk jij verkocht die lieve zwartjes aan de grote blanke mensen? Juist, hun eigen volk. In plaats van nu waar ze onwillig tuig weg sturen naar Westerse landen om daar te profiteren van andermans geld deden ze het vroeger beter, ze verkochten het tuig gewoon.
pi_75953067
-edit: laat ook maar

[ Bericht 74% gewijzigd door Mylene op 23-12-2009 01:06:52 ]
  woensdag 23 december 2009 @ 10:32:52 #228
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75960141
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef mirved het volgende:

[..]

Gelukkig mag ik fijn zeggen wat ik wil in dit land. Je had liever dat ik zei: van-oudsher-Afrikaanse-medelander-wiens-familie-in-slavernij-verplaatst-is-200-jaar-geleden-en-wat-hun-nu-het-recht-geeft-om-te-janken.Oh en over die opmerking. Die is gewoon feitelijk juist. Misschien bevalt het je niet. Maar het is wel zo. Wil je bronnen en statistieken?
Het gaat mij alleen om het WOORD dat jij gebruikt om een mee- of Nedelander van Antilliaanse of Surinaamse afkomst aan te duiden. Ik vind dat in het huidige tijdsbeeld gewoon ongepast. Zo zullen we over een jaar of 20 de huidige licht gebronsde kansen jongeren van Noord Afrikaanse afkomst ook niet meer als rifaap kunnen duiden.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 23 december 2009 @ 10:39:35 #229
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75960412
quote:

[..]

Dat gaat dus niet om de naam Mohammed maar wel om de koeltoer verschillen waarmee je de rest van je personeel niet wilt opzadelen. Al dat gezeik met die Theedoeken, Ramadam, Suikerfeest en elk jaar 6 weken vrij willen hebben om bij oma in het Rifgebergte vakantie te kunnen vieren, daar wordt je als baas niet vrolijk van. Laten die gasten maar lekker bij een uitzendburo solliciteren. Dan roep ik wel wanneer ik er een nodig heb. En bevalt hij of zij niet, direct inruilen voor een andere.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 23 december 2009 @ 10:57:37 #230
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75961056
negers op fok?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 23 december 2009 @ 11:00:13 #231
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75961146
Lol buzz1291, dat zijn wel 2 verschrikkelijk verschillende posts onder elkaar
pi_75961251
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Regel 1: FOK! is geen democratie.
Opflikkeren met je kutdooddoeners kutn00b, als je niet weet wat je zegt moet je gewoon je bekkie houden.

Verder: terechte klacht.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:11:04 #233
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75961526
Ik ben helemaal eens met je TS.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_75961770
Lol ik heb dit topic echt zo doorgelezen en egt wtf

Ik heb echt zo van lekker boeiend wat maakt het nou uit...
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_75961992
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol ik heb dit topic echt zo doorgelezen en egt wtf

Ik heb echt zo van lekker boeiend wat maakt het nou uit...
Wat het uitmaakt is dat mensen die niet hooggeplaatste vriendjes hebben binnen fok minder kunnen zeggen dan de kutn00bs. Maar eigenlijk is dat geen probleem, maar by design.
pi_75962105
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat het uitmaakt is dat mensen die niet hooggeplaatste vriendjes hebben binnen fok minder kunnen zeggen dan de kutn00bs. Maar eigenlijk is dat geen probleem, maar by design.
Dat is echt bullshit daar is helemaal nix van waar, want ik heb vrienden in hoge plaatsen en als ik teveel dingen zeg krijg ik gewoon een ban aangenaaid hoor.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_75962152
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit daar is helemaal nix van waar, want ik heb vrienden in hoge plaatsen en als ik teveel dingen zeg krijg ik gewoon een ban aangenaaid hoor.
Dan zijn die vrienden niet zo heel hoog als ze je willen doen geloven.
pi_75962185
Ik vind het wel prima, die partijdige mods Ik kan doen en laten wat ik wil en ze laten me toch wel min of meer met rust.

Prima toch
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:28:59 #239
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75962240
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef vosss het volgende:
Ik vind het wel prima, die partijdige mods Ik kan doen en laten wat ik wil en ze laten me toch wel min of meer met rust.

Prima toch
als je er wat seksuele handelingen voor heb moeten doen, waarom niet
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_75962249
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Dan zijn die vrienden niet zo heel hoog als ze je willen doen geloven.
Je moest eens weten my freund
pi_75962298
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Je moest eens weten my freund
Vertel eens.
pi_75962332
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:28 schreef wise het volgende:

[..]

als je er wat seksuele handelingen voor heb moeten doen, waarom niet
Ik heb alleen maar remlof in de kont moeten neuken en dan zou hij het verder regelen voor mij
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 11:32:09 #243
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75962371
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar remlof in de kont moeten neuken en dan zou hij het verder regelen voor mij
i lolled
VIVA LA ASSANGE¡
pi_75962524
Waarom over iets druk maken wat jaaaaaaaaren geleden is gebeurd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75962547
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom over iets druk maken wat jaaaaaaaaren geleden is gebeurd.
Wat bedoel je?
  woensdag 23 december 2009 @ 12:08:39 #246
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75963744
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef Aron7120 het volgende:

[..]

Dus gaan jullie (yes, you guy's) het woord toch onderling gebruiken, maar boos worden als wij (yes we guy's) het woord gebruiken dat we (yes, we huy's again) jullie (yes, you guy'sagain) zelf hebben toegewezen) Hoe krom kun je denken.
Niet iedereen doet dat bij elkaar noemen. Zoiets tolereer ik niet en het maakt niet uit van welke ras het zegt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Jij discrimineert hier nu door WoW spelers racisten te noemen. Ben jij nu het probleem of een oplossing?
Racisme blijft bestaan zolang een groep personen zichzelf opzettelijk slecht in het daglicht stellen en er daarna moeilijk over gaan lopen doen dat ze ''het wel niet zo moeilijk hebben''. Opgeflikkerd naar je eigen land. Jij wordt hier niet meer ''gediscrimineerd'' en wij zien onze misdaadcijfers dalen met 99.99%. Daar heb je het probleem dus meteen opgelost.
Wrong, hij heeft het duidelijk over de mensen die zitten te trollen en te discrimineren. Jij bent overduidelijk degene die zit te discrimineren.. of reageer ik nu op een troll?
  woensdag 23 december 2009 @ 12:12:27 #247
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
  woensdag 23 december 2009 @ 12:15:27 #248
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75964054
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:21:42 #249
206337 aychelle
pi_75964320
dag jongens daar ben ik weer!
pi_75964352
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef aychelle het volgende:
dag jongens daar ben ik weer!
Hoihoi. Alles goed?
  woensdag 23 december 2009 @ 12:25:09 #251
206337 aychelle
pi_75964486
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef zovty het volgende:

[..]

Hoihoi. Alles goed?
ja hoor, zekers
  woensdag 23 december 2009 @ 12:25:44 #252
206337 aychelle
pi_75964514
wel eerlijk dat mensen hier toegeven dat ze de moderators persoonlijk kennen en daarom kunnen blijven schelden
pi_75964656
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef aychelle het volgende:
wel eerlijk dat mensen hier toegeven dat ze de moderators persoonlijk kennen en daarom kunnen blijven schelden
Ik ken geen enkele mod persoonlijk.

Misshobje heb ik wel eens aan de telefoon gehad en chat ik wel eens mee, maar nog nooit irl ontmoet.
En voor de rest ken ik helemaal niemand behalve dan van fok
vosss is de naam,
  woensdag 23 december 2009 @ 12:35:48 #254
206337 aychelle
pi_75964925
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ken geen enkele mod persoonlijk.

Misshobje heb ik wel eens aan de telefoon gehad en chat ik wel eens mee, maar nog nooit irl ontmoet.
En voor de rest ken ik helemaal niemand behalve dan van fok
, jij bent aardig bedreven in schelden .... geef maar gewoon toe, ik lees iets te vaak ondaardige dingen van jou voorbijkomen. Ooit een ban voor gehad
pi_75965591
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ja, graag even het verschil tussen necro en negro. Het woord necro gebruikte je namelijk eerder als typeaanduiding.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:52:38 #256
206337 aychelle
pi_75965680
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)
pi_75965864
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef aychelle het volgende:

[..]

het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)
Vieze racist .
  woensdag 23 december 2009 @ 13:04:57 #258
206337 aychelle
pi_75966133
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef zovty het volgende:

[..]

Vieze racist .
het is gewoon de waarheid. Jullie waren vroegah niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Ja de slavernij is niet alleen van de blanken, maar qua misdaden in de wereld staan jullie nog steeds bovenaan.

feit!
pi_75966278
quote:

[..]

Ik wil je er wel even op wijzen TS dat je in vorige topics zelf ook de benaming neger heb gebruikt. Als je het een negatieve benaming vindt, waarom gebruik je het zelf dan?
  woensdag 23 december 2009 @ 13:10:47 #260
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75966345
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef aychelle het volgende:

[..]

het is gewoon de waarheid. Jullie waren vroegah niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Ja de slavernij is niet alleen van de blanken, maar qua misdaden in de wereld staan jullie nog steeds bovenaan.

feit!
dit moet gequoted worden
VIVA LA ASSANGE¡
pi_75966379
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 23-12-2009 13:13:46 ]
  woensdag 23 december 2009 @ 13:12:33 #262
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_75966420
-weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door remlof op 23-12-2009 13:14:03 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_75983938
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ja dus necro is duidelijk iets anders dan negro.
Graag een bron van jouw kant waar de blanken de negro's necro's hebben genoemd.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:09:50 #264
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75990011
WTF is dit voor overdreven meuk, alsof ik users als dwc ruffryder ooit hierover heb horen bitchen Kan ook alleen maar van jou komen, aychelle.
pi_75990249
quote:

[..]

feit!
Qua ontwikkeling ook.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:43:10 #266
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75991802
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Qua ontwikkeling ook.
+5 scherp
  woensdag 23 december 2009 @ 22:44:38 #267
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75991882
quote:

[..]

Qua ontwikkeling ook.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:48:38 #268
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75992100
quote:

[..]

Qua ontwikkeling ook.
!
Drinky is een baas
  woensdag 23 december 2009 @ 22:55:49 #269
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_75992515
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:

[..]

tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
Beter op het gebied van muziek?! Wat wordt er nu door zwarte artiesten voor kwaliteitsmuziek gemaakt? Allleen maar van die überdomme R&B en hiphop josti-troep.

Het mooie is dat negers graag de positieve vooroordelen maar wat graag horen (sportief gebouwd / ritme gevoel / grote piemels etc), maar als het gaat over negatieve vooroordelen (overantwoordelijk / dom / lui etc) gaan ze zielig doen en 'rasscisme!1!!' roepen
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 23 december 2009 @ 23:07:20 #270
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75993141
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek.
Italië, je weet wel een van de landen van het echte voetbal, heeft juist zwarten uit de hele selectie gezet.
Het was zo verdomd lastig om bij elke wedstrijd een doos met gefrituurd afvalkip in het doel van de tegenstander te zetten dat ze er maar drastisch mee opgehouden zijn.

Het is natuurlijk niet normaal dat kleurlingen bij een witte bal meteen moeten denken aan een pluk katoen en er dan maar achteraan rennen om het te ''plukken''. Dus wees blij, Italië helpt ze zelfs!

woensdag 23 december 2009 @ 23:10:37 #271
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75993311
Jump down, turn around, pick a bale of cotton
Drinky is een baas
pi_75994025
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Beter op het gebied van muziek?! Wat wordt er nu door zwarte artiesten voor kwaliteitsmuziek gemaakt? Allleen maar van die überdomme R&B en hiphop josti-troep.

Het mooie is dat negers graag de positieve vooroordelen maar wat graag horen (sportief gebouwd / ritme gevoel / grote piemels etc), maar als het gaat over negatieve vooroordelen (overantwoordelijk / dom / lui etc) gaan ze zielig doen en 'rasscisme!1!!' roepen
He, die muziek is goed.
Striving to be more than average.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:25:35 #273
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75994167
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:10 schreef Drinky het volgende:
Jump down, turn around, pick a bale of cotton
Ludacris

.....ohnee, wacht!
pi_75994627
John Coltrane was een neger, maar gezien zijn genialiteit zal hij een bounty zijn geweest.
pi_75999625
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:

[..]

, jij bent aardig bedreven in schelden .... geef maar gewoon toe, ik lees iets te vaak ondaardige dingen van jou voorbijkomen. Ooit een ban voor gehad
Ja hoi. Ook in het echte leven zeggen mensen wel eens onaardige dingen.

Waarom zou dat op internet anders zijn?

En ja, als een of andere labiele kut weer een compleet debiel verhaal ophangt in R&P
dan zeg ik daar wat van ja.
En dat zou ik in het echt ook doen.

Je hoeft niet aardig te zijn. Sterker nog, ik wéét dat ik irl een klootzak ben en dat bevalt me prima.
Ik zeg wat ik denk, dat is wel zo duidelijk voor iedereen en tuurlijk kwets je daar wel eens mensen onbedoeld mee, maargoed, collateral damage noemen ze dat.

Dus ik zie eik het probleem niet zo
vosss is de naam,
pi_75999700
Joden hebben gewonnen met 1-14
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75999817
Het ziet hier wel zwart van de mensen zeg!
  donderdag 24 december 2009 @ 01:51:53 #278
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_76000754
Wat een topic.
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
  donderdag 24 december 2009 @ 09:57:18 #279
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_76004929
Je bent hier al 1 jaar.
Je zou moeten weten dat als er op negers en marokkanen gekankerd wordt, dat dan dat klotengedeelte van alle negers en marokkanen bedoelt wordt, wat op straat andermans leven verzuurt, als niet erger doet.
Je hoort niemand klagen over de groep aan negers en marokkanen die het wel goed doet, of wel?
Selectief begrijpen, ja dat kan ik ook.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  donderdag 24 december 2009 @ 09:59:16 #280
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76004973
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:57 schreef Barachem het volgende:
Je bent hier al 1 jaar.
Je zou moeten weten dat als er op negers en marokkanen gekankerd wordt, dat dan dat klotengedeelte van alle negers en marokkanen bedoelt wordt, wat op straat andermans leven verzuurt, als niet erger doet.
Je hoort niemand klagen over de groep aan negers en marokkanen die het wel goed doet, of wel?
Selectief begrijpen, ja dat kan ik ook.
indd, op minderheden wordt nou eenmaal eerder gekankerd
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 24 december 2009 @ 10:01:29 #281
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_76005015
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef wise het volgende:

[..]

indd, op minderheden wordt nou eenmaal eerder gekankerd
Op nederlandse kankerpaupers wordt ook gekankerd, niet op de nederlanders die zich wel gedragen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_76005114
quote:

[..]

feit!
Het is niet de waarheid, een aantal mensen (die toevallig blank waren) waren destijds niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Daar mag en kun je de blanken van nu niet op aanspreken.
Maar om even terug te komen op het onderwerp.
Modereren doe je op gevoel. En gevoelens wisselen van persoon tot persoon van minuut tot minuut.
Opgelost, slotje.
  donderdag 24 december 2009 @ 10:07:10 #283
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76005130
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:06 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is niet de waarheid, een aantal mensen (die toevallig blank waren) waren destijds niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Daar mag en kun je de blanken van nu niet op aanspreken.
tja alle blanken over 1 kam scheren, daar kunnen ze wel wat van
VIVA LA ASSANGE¡
pi_76005156
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:07 schreef wise het volgende:

[..]

tja alle blanken over 1 kam scheren, daar kunnen ze wel wat van
Wie ze?
De negers? Negers zijn rotzakken .
pi_76005193
Vrouwmens.... Ik word een beetje moe van jou.....
Wat wil je??? Dat modjes een boete gaan geven voor wat in jou ogen discriminatie en racisme noemt??
Sorry en voel je niet aangesproken maar ik weet even niet hoe ik dit anders kan zeggen : 'Dat heeft jou soort in de echte wereld al genoeg voor elkaar, eerst politie tegen ons opzetten en nu internet-cops proberen ook zo ver te krijgen WAAAAAAAAAAAAHHHHHH'
:::::::::::::
pi_76005218
Wat TS vergeet is dat de ene user misschien wel een ban krijgt omdat hij/zij het daarvoor al bont heeft gemaakt. 1x schelden is niet meteen een ban.
pi_76005242
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef hummerh2 het volgende:
Wat wil je??? Dat modjes een boete gaan geven voor wat in jou ogen discriminatie en racisme noemt??
Sorry en voel je niet aangesproken maar ik weet even niet hoe ik dit anders kan zeggen : 'Dat heeft jou soort in de echte wereld al genoeg voor elkaar, eerst politie tegen ons opzetten en nu internet-cops proberen ook zo ver te krijgen WAAAAAAAAAAAAHHHHHH'
Gast . Rustig .
  donderdag 24 december 2009 @ 10:14:23 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_76005294
Ik heb hier geen zin in verder maar : Beter in muziek .

Uhuh, yeah, uhuh, bling bling, bitch, *beat uit computer* uhuh, *stemvervorming* uhuh, yeah.

Om maar te zwijgen van hele zinnen inslikken, taalfouten etc etc. "mybabygaydome"? Oh, My baby gave to me, bedoel je?

Diamonds are a girls best fweend? oh fReind bedoel je?

kansloze errnebie en haphip zooi, ga toch weg met me .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 december 2009 @ 10:18:43 #289
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76005407
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:10 schreef hummerh2 het volgende:
ik zie dan altijd in mijn gedachten zo'n dik Surinaams wijf schreeuwen. Zelf racistisch doen, maar als iemand ander er wat van zegt gelijk schreeuwen van RACIST, RACIST
VIVA LA ASSANGE¡
pi_76005472
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:18 schreef wise het volgende:

[..]

ik zie dan altijd in mijn gedachten zo'n dik Surinaams wijf schreeuwen.
Oh, ik niet. Ik zie juist een strakke antilliaanse (wel met kont uiteraard) met diamantje op d'r tand en priemende tepeltjes.
Maar zo ben ik he.
  donderdag 24 december 2009 @ 10:22:29 #291
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76005498
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:21 schreef zovty het volgende:

[..]

Oh, ik niet. Ik zie juist een strakke antilliaanse (wel met kont uiteraard) met diamantje op d'r tand en priemende tepeltjes.
Maar zo ben ik he.
zum kotsen
VIVA LA ASSANGE¡
pi_76005566
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef wise het volgende:

[..]

zum kotsen
Ruim je het zelf even op?
  donderdag 24 december 2009 @ 10:27:43 #293
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76005618
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef zovty het volgende:

[..]

Ruim je het zelf even op?
ik roep mohammed de schoonmaker even
VIVA LA ASSANGE¡
pi_76005643
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:27 schreef wise het volgende:

[..]

ik roep mohammed de schoonmaker even
Hou je hand op je pornomonee. portomonee.
pi_76006555
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hier geen zin in verder maar : Beter in muziek .

Uhuh, yeah, uhuh, bling bling, bitch, *beat uit computer* uhuh, *stemvervorming* uhuh, yeah.

Om maar te zwijgen van hele zinnen inslikken, taalfouten etc etc. "mybabygaydome"? Oh, My baby gave to me, bedoel je?

Diamonds are a girls best fweend? oh fReind bedoel je?

kansloze errnebie en haphip zooi, ga toch weg met me .
Ik hoop echt dat dit een slechte troll is.

Jazz, soul, blues, rock & roll, gospel... Miles Davis, John Coltrane, Louis Armstrong, BB King, Ray Charles, James Brown, Marvin Gaye, Michael Jackson, etc. etc.. De zwarte medemens heeft enorm veel bijgedragen aan muziek natuurlijk, dat bagatelliseren slaat nergens op.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_76006576
Gelukkig is dit topic bijna vol
Niet terugplaatsen @admin
pi_76006707
Ik vond dat TS wel een punt heeft. Grappen maken over ras en bijv. religie moet kunnen, maar soms gaat het m.i. wel wat ver.

Al is 'bashen' natuurlijk ook typisch KLB, in die zin geloof ik niet dat KLB racistisch is. Als een racist een topic opent, zal hij nog harder gebasht worden, vermoed ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_76006765
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond dat TS wel een punt heeft. Grappen maken over ras en bijv. religie moet kunnen, maar soms gaat het m.i. wel wat ver.

Al is 'bashen' natuurlijk ook typisch KLB, in die zin geloof ik niet dat KLB racistisch is. Als een racist een topic opent, zal hij nog harder gebasht worden, vermoed ik.
Elke ts wordt gebasht in KLB, behalve als het een topic is over lekkere dames, dan is iedereen het met elkaar eens
Niet terugplaatsen @admin
  donderdag 24 december 2009 @ 11:09:35 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_76006776
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat dit een slechte troll is.

Jazz, soul, blues, rock & roll, gospel... Miles Davis, John Coltrane, Louis Armstrong, BB King, Ray Charles, James Brown, Marvin Gaye, Michael Jackson, etc. etc.. De zwarte medemens heeft enorm veel bijgedragen aan muziek natuurlijk, dat bagatelliseren slaat nergens op.
Resultaten behaald in het verleden, blablabla.

Tegenwoordig is het in- en in triest gesteld met de "zwarte" muziek. Natuurlijk is het belangrijk geweest in het verleden, maar god wat een debiel zooitje is het anno 2009, waar is het fout gegaan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_76006779
Gelukkig is TS een sterke zwarte vrouw.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')