ja hoor, zekersquote:
Ik ken geen enkele mod persoonlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef aychelle het volgende:
wel eerlijk dat mensen hier toegeven dat ze de moderators persoonlijk kennen en daarom kunnen blijven schelden
, jij bent aardig bedreven in schelden ....quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele mod persoonlijk.
Misshobje heb ik wel eens aan de telefoon gehad en chat ik wel eens mee, maar nog nooit irl ontmoet.
En voor de rest ken ik helemaal niemand behalve dan van fok
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, graag even het verschil tussen necro en negro. Het woord necro gebruikte je namelijk eerder als typeaanduiding.
het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, graag even het verschil tussen necro en negro. Het woord necro gebruikte je namelijk eerder als typeaanduiding.
Vieze racistquote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)
het is gewoon de waarheid.quote:
Ik wil je er wel even op wijzen TS dat je in vorige topics zelf ook de benaming neger heb gebruikt. Als je het een negatieve benaming vindt, waarom gebruik je het zelf dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord ''blank'' is wat de blanke mensen zichzelf noemden. Wij kregen het woord '' neger'' toegewezen van jullie (yes, you guy's!) En het is helaas een negatief benaming, of je het went of keert
dit moet gequoted wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is gewoon de waarheid.Jullie waren vroegah niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Ja de slavernij is niet alleen van de blanken, maar qua misdaden in de wereld staan jullie nog steeds bovenaan.
feit!
Ja dus necro is duidelijk iets anders dan negro.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
het woord necro staat voor dood en bederf. Het word negro of negra staat voor donker of zwart. Net als de naam mongolide een beledigende naam is. Zowat hezelfde als mongolen door hun ooglid. En die naam is door blanken gegeven (shit krijgen jullie alwéér de schuld)
Qua ontwikkeling ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
het is gewoon de waarheid.Jullie waren vroegah niet zo lief voor de donkere en getinte medemens. Ja de slavernij is niet alleen van de blanken, maar qua misdaden in de wereld staan jullie nog steeds bovenaan.
feit!
quote:
Beter op het gebied van muziek?! Wat wordt er nu door zwarte artiesten voor kwaliteitsmuziek gemaakt? Allleen maar van die überdomme R&B en hiphop josti-troep.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja je hebt negers die de hele dag bij de kfc zitten , maar je hebt ook negers die voetballen voor het nederlands eftal. Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek. Zonder negers op deze wereld is het een dooie boel. Dan kun je net zo goed bij de mollen onder de grond gaan leven
Italië, je weet wel een van de landen van het echte voetbal, heeft juist zwarten uit de hele selectie gezet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:Ik ken geen één land op de wereld (behalve china enzo) waar geen zwarte voetballers bij spelen. Geef maar toe, we zijn veel beter op het gebied van sport én muziek.
He, die muziek is goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Beter op het gebied van muziek?! Wat wordt er nu door zwarte artiesten voor kwaliteitsmuziek gemaakt? Allleen maar van die überdomme R&B en hiphop josti-troep.
Het mooie is dat negers graag de positieve vooroordelen maar wat graag horen (sportief gebouwd / ritme gevoel / grote piemels etc), maar als het gaat over negatieve vooroordelen (overantwoordelijk / dom / lui etc) gaan ze zielig doen en 'rasscisme!1!!' roepen
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:10 schreef Drinky het volgende:
Jump down, turn around, pick a bale of cotton
Ja hoi. Ook in het echte leven zeggen mensen wel eens onaardige dingen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
, jij bent aardig bedreven in schelden ....geef maar gewoon toe, ik lees iets te vaak ondaardige dingen van jou voorbijkomen. Ooit een ban voor gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |