abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75950323
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:58 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar beamen wat TS probeert duidelijk te maken. En ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er onder de moderators een hoog gehalte 020 teletekst supporters rondloopt.

Maar de opmerking van mirved over de problemen die ...... (ik spreek dat woord geeneens uit) zouden veroorzaken, is naar mijn mening al een een ban op zich waard.
Ontken nou niet dat een vrij grote groep allochtonen (niet zwarten in het speciaal) voor problemen zorgt....
yer not one of dem smart felers are ye?
  woensdag 23 december 2009 @ 00:00:35 #152
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_75950364
quote:

[..]

Ik kan alleen maar beamen wat TS probeert duidelijk te maken. En ook kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er onder de moderators een hoog gehalte 020 teletekst supporters rondloopt.

Maar de opmerking van mirved over de problemen die ...... (ik spreek dat woord geeneens uit) zouden veroorzaken, is naar mijn mening al een een ban op zich waard.
Als je neger als scheldwoord gaat behandelen ben je de weg al heel lang kwijt.
trouwens is het statistisch gezien waar wat ze zegt dus waarom zou je daar voor moeten bannen?
  woensdag 23 december 2009 @ 00:01:28 #153
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75950399
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef aychelle het volgende:

[..]

en waar denk je dat daar door komt ... omdat ze zich niet begrepen voelen!
Wat zou jij ervan vinden dat je word afgewezen alleen omdat je uit turkije komt, of omdat je een hoofdoek draag etc etc etc. En dan die troll met die geblondeerde haren die verdeeldheid schept onder de (nieuwe)nederlanders. Echt naar, een sameleving werkt alleen als je elkaar begrijpt en respecteerd. En tuurlijk respect komt van beide kanten, maar gast zijn is altijd moeilijker dan gasten ontvangen
Oh men, wat een drogredenen weer

Als buitenlander kun je heel goed aangenomen worden. Maar als je je slecht weet te presenteren door middel van gebrekkig taalgebruik en een lage opleiding, vind je het dan gek dat werkgevers je afwijzen en iemand aannemen die de taal wel beheerst en enigszins wat weet?

Tevens, mensen die de maatschappij overal de schuld van geven liggen met zichzelf in de clinch, volgens mij heb jij daar ook last van.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 23 december 2009 @ 00:01:35 #154
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75950400
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

Mensen leren kennen op Fok!
wat is daar mis mee dan?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75950462
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

wat is daar mis mee dan?
sorry dat is mijn enige reactie
  woensdag 23 december 2009 @ 00:03:04 #156
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_75950472
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

wat is daar mis mee dan?
Mensen leren kennen op fok is zelfde niveau als mensen leren kennen in WoW.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:03:10 #157
206337 aychelle
pi_75950479
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens woont TS in een gereformeerd gehucht en is een godsdienstwaanzinnige.
7e dagsadventist, heeft even hier niks mee te maken. En kijk niet neer op iemand die je heeft geschapen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 23 december 2009 @ 00:03:52 #158
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_75950515
Je moet niet zo hard nadenken..

Neem een banaan.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:04:03 #159
167595 mirved
Infobesitas
pi_75950520
quote:

[..]

Gelukkig mag ik fijn zeggen wat ik wil in dit land. Je had liever dat ik zei: van-oudsher-Afrikaanse-medelander-wiens-familie-in-slavernij-verplaatst-is-200-jaar-geleden-en-wat-hun-nu-het-recht-geeft-om-te-janken.Oh en over die opmerking. Die is gewoon feitelijk juist. Misschien bevalt het je niet. Maar het is wel zo. Wil je bronnen en statistieken?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:04:50 #160
206337 aychelle
pi_75950552
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:48 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Hihi impliceren dat Nederland geen absolute god tier was geweest zonder de slavenhandel.
En nu profiteren onze voormalige kolonieen en andere buitenlanders van Nederland.
nederland heeft de buitenlanders echt wel nodig net als elke westers land. Proberen jullie maar eens te leven met alleen maar blanke nederlanders en jullie zullen ons missen. (voor de kfc)
  woensdag 23 december 2009 @ 00:06:10 #161
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_75950615
ps.. Sorry dat de banaan blank is. We krijgen binnenkort regenboog bananen en een grijze kerst en grijze vla zodat iedereen weer gelukkig is.

Neem maar een lekkere negerBuijs zoen
  woensdag 23 december 2009 @ 00:06:20 #162
206337 aychelle
pi_75950618
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef SwissDutchy het volgende:

[..]

Als je gasten zich niet weten te gedragen mogen ze richting huis.
Dus gast gaat niet op in dit geval.
de wereld is van ons allemaal. Toevallig is de wereld opgedeeld in grenzen, en trouwens we horen allemaal bij het menselijk ras. Waarom worden we niet eerlijk en even behandeld ...
  woensdag 23 december 2009 @ 00:07:10 #163
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75950650
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef aychelle het volgende:

[..]

de wereld is van ons allemaal. Toevallig is de wereld opgedeeld in grenzen, en trouwens we horen allemaal bij het menselijk ras. Waarom worden we niet eerlijk en even behandeld ...
Omdat niet iedereen gelijk is
Drinky is een baas
pi_75950690
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef aychelle het volgende:

[..]

nederland heeft de buitenlanders echt wel nodig net als elke westers land. Proberen jullie maar eens te leven met alleen maar blanke nederlanders en jullie zullen ons missen. (voor de kfc)
Blanke Nederlanders is een pleonasme, Nederlanders zijn per defenitie blank. Ik heb het hier niet over nieuwe-nederlanders (wat een kut term) Tevens overleven wij het wel hoor zonder niet westerse-buitenlanders. Zodra uitkeringstrekkers verplicht word een baan te vinden, hebben we sowieso geen polen meer nodig
  woensdag 23 december 2009 @ 00:09:08 #165
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_75950737
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef aychelle het volgende:

[..]

omdat je niet blank bent.

Net zoals ik niet knap ben en dus gediscrimineerd wordt door knappe mensen. Zo is het leven..
accepteer het. Ik ga toch ook niet janken omdat mijn goddelijke lichaam niet op een reclamebord komt..
pi_75950751
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

Iedereen is gelijk

sommigen zijn alleen wat gelijker
pi_75950820
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef Neutrino het volgende:

[..]

omdat je niet blank bent.

Net zoals ik niet knap ben en dus gediscrimineerd wordt door knappe mensen. Zo is het leven..
accepteer het. Ik ga toch ook niet janken omdat mijn goddelijke lichaam niet op een reclamebord komt..
Pics? Nohomo
  woensdag 23 december 2009 @ 00:11:22 #168
206337 aychelle
pi_75950853
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:00 schreef SwissDutchy het volgende:

[..]

Als je neger als scheldwoord gaat behandelen ben je de weg al heel lang kwijt.
trouwens is het statistisch gezien waar wat ze zegt dus waarom zou je daar voor moeten bannen?
het woord ''neger'' komt wel uit iet negatiefs. Iets met de dood ofzo, dus zeker geen zachte bruine vla. Het werd vernoemd naar necro (wat dood is in het spaans) en wat ''dood'' betekend.
pi_75950888
Als je wil huilen over discriminatie, ga dan lekker zeuren op het Stormfront forum.

Oh, en als je Marokkaanse jeugd ook wil verdedigen omdat er nogal wat topics over zijn, dan wíl je niet weten dat het niet goed gaat met Nederland.

Open je ogen.
The Pope? How many divisions has he got?
pi_75950944
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:

[..]

het woord ''neger'' komt wel uit iet negatiefs. Iets met de dood ofzo, dus zeker geen zachte bruine vla. Het werd vernoemd naar necro (wat dood is in het spaans) en wat ''dood'' betekend.
Dus mogen zwarten beledigd zijn als blanken ze neger noemen, maar zijn zwarten stoer als ze een blanke blank(of een variatie daarop) noemen . Zwarte mensen zijn negroïde, of te wel neger. Niet tevreden mee? Be like MJ
  woensdag 23 december 2009 @ 00:13:34 #171
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75950949
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Drinky het volgende:

[..]

Als buitenlander kun je heel goed aangenomen worden. Maar als je je slecht weet te presenteren door middel van gebrekkig taalgebruik en een lage opleiding, vind je het dan gek dat werkgevers je afwijzen en iemand aannemen die de taal wel beheerst en enigszins wat weet?

Tevens, mensen die de maatschappij overal de schuld van geven liggen met zichzelf in de clinch, volgens mij heb jij daar ook last van.
Leuk hoe je dit weer ontwijkt
Drinky is een baas
  woensdag 23 december 2009 @ 00:13:44 #172
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_75950956
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:11 schreef aychelle het volgende:

[..]

Dan noemen we je toch zwartje.. Zo heette onze kat ook.. Die heeft ook nooit geklaagd dat hij zwart was..
  woensdag 23 december 2009 @ 00:13:57 #173
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75950968
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef aychelle het volgende:

[..]

zie het als een voornemen voor 2010: wee aardiger voor de donkere medemens
De laatste keer dat ik aardig was voor zo'n aap en hem waarschuwde dat hij zowat in de fik stond (nu pas zie ik daar de ironie van in, vroeger staken we ze nog echt in de fik) trok die lamlul een riem
Dat was pas een neger bash momentje.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:14:25 #174
206337 aychelle
pi_75950984
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Drinky het volgende:

[..]

tuurlijk het ligt ook aan jezelf. Maar vertel mij eens of je ooit een zwarte baas hebt gehad, een marokkaan die je opereerde of een antiliaan die wiskunde gaf. Er zijn echt wel genoeg slimme allochtonen (sorrie: nieuwe nederlanders) die iets willen, maar ze worden tegengehouden omdat ze niet serieuz worden genomen. Kijk maar eens naar amerika, daar zijn ze al een 3 stappen verder dan hier, ...
  woensdag 23 december 2009 @ 00:15:37 #175
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_75951034
-

[ Bericht 99% gewijzigd door SwissDutchy op 23-12-2009 00:16:04 ]
pi_75951047
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:

[..]

tuurlijk het ligt ook aan jezelf. Maar vertel mij eens of je ooit een zwarte baas hebt gehad, een marokkaan die je opereerde of een antiliaan die wiskunde gaf. Er zijn echt wel genoeg slimme allochtonen (sorrie: nieuwe nederlanders) die iets willen, maar ze worden tegengehouden omdat ze niet serieuz worden genomen. Kijk maar eens naar amerika, daar zijn ze al een 3 stappen verder dan hier, ...
ja daar worden we vrolijk van
pi_75951151
Amerika met Nederland vergelijken.... natuurlijk!
  woensdag 23 december 2009 @ 00:18:05 #178
206337 aychelle
pi_75951161
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef Neutrino het volgende:
ps.. Sorry dat de banaan blank is. We krijgen binnenkort regenboog bananen en een grijze kerst en grijze vla zodat iedereen weer gelukkig is.

Neem maar een lekkere negerBuijs zoen
goed dat ze negerzoen is veranderd in buis-zoenen. En over blanke vla kun je echt niet klagen, ''blank'' is nooit een beledigend woord geweest
Als ik ; hey blanke! '' schreeuw voel je dan beledigd?
pi_75951229
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef aychelle het volgende:

[..]

goed dat ze negerzoen is veranderd in buis-zoenen. En over blanke vla kun je echt niet klagen, ''blank'' is nooit een beledigend woord geweest
Nee, en als je je wel beledigd voelt als iemand je huidskleur over straat roept zegt dat meer over jou dan over de roeper.
pi_75951234
quote:

[..]

Waarom maak je dan een probleem over het woord neger? Neger is het tegenovergestelde van blanke
  woensdag 23 december 2009 @ 00:20:01 #181
206337 aychelle
pi_75951252
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

we hebben allemaal een gezicht, met een mond erop. plus haar op onze benen, billen gezicht en armen. Ook kunnen we lopen (behalve degene in de rolstoel) Dus ja we zijn gelijk, belachelijk dat een gek ons strikt in rassen heeft verdeeld. En een andere gek afrika heeft verdeeld met een verdomde lineaal! waardoor er nu stammenoorlogen zijn (en zo meerdere redenen)
  woensdag 23 december 2009 @ 00:20:06 #182
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75951257
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ik heb nu een Cubaan die mij natuurkunde en scheikunde geeft, mijn eerste baas was een neger en ik ben slechts een keer geopereerd dus daarover objectief oordelen is zo wel een beetje lastig.

Waar jij het over hebt zijn het uitgeschot, en die heb je er ook bij blanken(ja, mijn moeder werkt als sociaal dienstverlener dus daar weet ik wel 't een en ander over), en die worden ook niet zo snel aangenomen hoor.

Het gaat hedendaagd bijna niet meer om je kleur of afkomst, maar om wat je weet en hoe je je gedraagt. Marokkanen die zich normaal gedragen zie ik weinig, dus zo vorm ik mijn beeld over kutmarokkanen. Dit geldt voor alles.
Drinky is een baas
pi_75951310
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef aychelle het volgende:

[..]

we hebben allemaal een gezicht, met een mond erop. plus haar op onze benen, billen gezicht en armen. Ook kunnen we lopen (behalve degene in de rolstoel) Dus ja we zijn gelijk, belachelijk dat een gek ons strikt in rassen heeft verdeeld. En een andere gek afrika heeft verdeeld met een verdomde lineaal! waardoor er nu stammenoorlogen zijn (en zo meerdere redenen)
Hahaha, ja want er zijn nu pas stammenoorlogen.

TS faalt, en niet omdat ze een negerin is.

Alsjeblieft, iedereen zou gelijk moeten zijn, helaas, het is niet zo.
pi_75951315
quote:

[..]

Dat hebben apen en beren ook, die maar voor de klas zetten? Wees blij dat de Westerse wereld Afrika heeft afgestaan weer
  woensdag 23 december 2009 @ 00:21:23 #185
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_75951324
quote:

[..]

Dit vind ik eigenlijk een heel slecht argument, net zoals die regenboogpieten.. over de top laten we alstublieft wel een beetje zelfspot hebben.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:21:47 #186
206337 aychelle
pi_75951351
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef J.Stalin het volgende:
Als je wil huilen over discriminatie, ga dan lekker zeuren op het Stormfront forum.

Oh, en als je Marokkaanse jeugd ook wil verdedigen omdat er nogal wat topics over zijn, dan wíl je niet weten dat het niet goed gaat met Nederland.

Open je ogen.
stormfront? die zijn psigies (of hoe je et ook maar schrijft) niet helaam in orde) , die zijn zo obsessed en bang dat de blanke mens uitsterft , zelfs megan fox is niet blank genoeg daar,
  woensdag 23 december 2009 @ 00:22:30 #187
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75951396
quote:

[..]

Nee we zijn niet gelijk. Dat is het leuke aan de natuur, niemand is gelijk. Dit zorgt er voor dat de inferieure dieren(rassen, of dieren in een ras) uitgestorven raken en slechts de sterksten overleven. Dit is een continu proces, een soort van trial en error van de natuur.
Drinky is een baas
pi_75951397
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef aychelle het volgende:

[..]

stormfront? die zijn psigies (of hoe je et ook maar schrijft) niet helaam in orde) , die zijn zo obsessed en bang dat de blanke mens uitsterft , zelfs megan fox is niet blank genoeg daar,
Hahahahahahahahaha
  woensdag 23 december 2009 @ 00:23:18 #189
206337 aychelle
pi_75951419
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:13 schreef Aron7120 het volgende:

[..]

Dus mogen zwarten beledigd zijn als blanken ze neger noemen, maar zijn zwarten stoer als ze een blanke blank(of een variatie daarop) noemen . Zwarte mensen zijn negroïde, of te wel neger. Niet tevreden mee? Be like MJ
of zwarte mensen zijn, zwart, afro, afrikaans, donker, donkergetint, bruin, exotisch, anders, etc etc etc
Er zijn zoveel andere benamingen voor ''neger''
pi_75951423
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:22 schreef Drinky het volgende:

[..]

Nee we zijn niet gelijk. Dat is het leuke aan de natuur, niemand is gelijk. Dit zorgt er voor dat de inferieure dieren(rassen, of dieren in een ras) uitgestorven raken en slechts de sterksten overleven. Dit is een continu proces, een soort van trial en error van de natuur.
Dit, als we allemaal gelijk waren zou SOTF toch ook niet bestaan.

We zouden gelijk moeten zijn, maar het is gewoon niet zo.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:23:57 #191
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75951453
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef aychelle het volgende:Tuurlijk het ligt ook aan jezelf. Maar vertel mij eens of je ooit een zwarte baas hebt gehad, een marokkaan die je opereerde of een antiliaan die wiskunde gaf. Er zijn echt wel genoeg slimme allochtonen (sorrie: nieuwe nederlanders) die iets willen, maar ze worden tegengehouden omdat ze niet serieuz worden genomen. Kijk maar eens naar amerika, daar zijn ze al een 3 stappen verder dan hier, ...
Een zwarte baas? Make up your bloody mind. Nikker, Neger, Zwartjoekel, Zwarte, Sjimmy, Kleurling, Gebronsd Afrikaans Gebroed, medemens. Ik heb alle termen al wel voorbij horen komen hier, but please, PICK 1 AND STICK WITH IT.

En nee, nooit gehad. Een Baas (in Nederland noemen we zo iemand WERKGEVER. Je hond heeft een Baas) moet in staat zijn om te werken.

HIHOSILVER HERE COMES CAPTAIN OBVIOUS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Een Marokkaan kan alleen met een mes overweg als hij in de bosjes ligt te wachten op een minderjarig meisje of oude takkenteef met een tasje over de schouder. Dus nee, een Marokkaanse chirurg zie ik niet zo heel snel gebeuren.

Een Antilliaanse wiskunde leraar?! Antillianen komen toch niet verder dan 1 uitkering, 2 uitkering, 3 uitkering?
We hebben inderdaad genoeg slimme Allochtonen hier. Zij zijn er namelijk al achter dat je hier niets hoeft te doen voor je poen en alleen maar ''Discrimininininininatie'' hoeft te roepen wanneer iemand er wat van zegt. En ja, dat is (helaas) slim.

En Amerika Please....

11 September was ook zo'n vredige dag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75951477
Die OP En fok.nl..wat is dat? Ik ken alleen Klaagbaak
  woensdag 23 december 2009 @ 00:24:44 #193
206337 aychelle
pi_75951489
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik aardig was voor zo'n aap en hem waarschuwde dat hij zowat in de fik stond (nu pas zie ik daar de ironie van in, vroeger staken we ze nog echt in de fik) trok die lamlul een riem
Dat was pas een neger bash momentje.
bah je zou een klap in het gezicht moeten krijgen
pi_75951512
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef aychelle het volgende:

[..]

of zwarte mensen zijn, zwart, afro, afrikaans, donker, donkergetint, bruin, exotisch, anders, etc etc etc
De typering neger wordt ook in deze groep zelf stelselmatig gebruikt. Daar hoor ik je dan weer niet over.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:25:49 #195
268717 SwissDutchy
Bad Grammar inc.
pi_75951555
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef aychelle het volgende:

[..]

Net als allochtonen in nieuwe Nederlanders werd veranderd en dat weer in medelanders.
De negatieve bijklank blijft.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:25:52 #196
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75951557
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef aychelle het volgende:

[..]

vreselijke mensen zoals wilders verdienen om beledigd te worden. Mensen die geen kip kwaad doen niet
Negers die geen kip kwaad doen, zijn nooit grappig.

Sorry, maar dat was echt een schot voor open doel, kon het niet laten.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  woensdag 23 december 2009 @ 00:25:55 #197
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75951562
Tevens vond ik die zwarte baas echt zwaar kut. Slechte praktijken die hij er op nahield, bedreigen van klanten en personeel en loon afhouden terwijl dit niet mag. Gast was zo corrupt als het maar zijn kon
Drinky is een baas
pi_75951608
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef aychelle het volgende:

[..]

bah je zou een klap in het gezicht moeten krijgen
Owhja Mooi he, als ee blanke een zwarte slaat is het een haat misdaad, als een zwarte een blanke slaat was het ruzie oid
  woensdag 23 december 2009 @ 00:27:00 #199
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_75951621
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een zwarte baas? Make up your bloody mind. Nikker, Neger, Zwartjoekel, Zwarte, Sjimmy, Kleurling, Gebronsd Afrikaans Gebroed, medemens. Ik heb alle termen al wel voorbij horen komen hier, but please, PICK 1 AND STICK WITH IT.

En nee, nooit gehad. Een Baas (in Nederland noemen we zo iemand WERKGEVER. Je hond heeft een Baas) moet in staat zijn om te werken.

HIHOSILVER HERE COMES CAPTAIN OBVIOUS
SPOILER

Een Marokkaan kan alleen met een mes overweg als hij in de bosjes ligt te wachten op een minderjarig meisje of oude takkenteef met een tasje over de schouder. Dus nee, een Marokkaanse chirurg zie ik niet zo heel snel gebeuren.

Een Antilliaanse wiskunde leraar?! Antillianen komen toch niet verder dan 1 uitkering, 2 uitkering, 3 uitkering?
We hebben inderdaad genoeg slimme Allochtonen hier. Zij zijn er namelijk al achter dat je hier niets hoeft te doen voor je poen en alleen maar ''Discrimininininininatie'' hoeft te roepen wanneer iemand er wat van zegt. En ja, dat is (helaas) slim.

En Amerika Please....

11 September was ook zo'n vredige dag
SPOILER
MENSUUH STEM NOUW PVV !!
Minds are like parachutes. They only function when open.
  woensdag 23 december 2009 @ 00:27:42 #200
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_75951661
Mijn collega's komen uit het buitenland en mijn scharrel is Marokkaans. Ik heb alleen een schijthekel aan mensen die moeilijk doen over dit soort zaken. Gelijkheid willen hebben, door apartheid af te dwingen.

Dat is hetzelfde als een Moslim die in een Burka een zwembad zonder mannen opeist. U vraagt mij om tolerantie? Onze waarden en normen liggen nog verder, dan het land waar jij vandaan komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')