Toch slaan ze de plank niet altijd misquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef Dagonet het volgende:
Vlak grefofundi's Halcon en LXIV niet uit.
Dank u voor deze nomineringquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Erwinrommel, we moeten jou niet vergeten!
Eens. Vooral remlof. de zwakkeling.quote:
Ik heb ooit zeker 10 posts serieuze discussie met 'm gehadquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef chuckless het volgende:
meki bij uitstek ....
met elk van alle andere user is nog wel een beetje normaal te discussieren maar meki ...
ik word grijs van die knaap
Bansheeboyquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Alle irritante reacties van bv wereldpijn, bansheeboy en meki.
Dat is onzin. Dan moet je beter kijken. En wellicht beter motiveren voor je eigen keuze, welke is dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Ja iedereen gaat mensen nomineren met een tegenovergestelde politieke visie.
Leuk.![]()
Vastgeroest politiek-correct dwaallicht.quote:Je kan bijvoorbeeld veel zeggen over remlof, maar irritant en trollerig? Nou nee.
Valt me mee dat ik jouw naam nog niet ben tegengekomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Leuk.![]()
Je kan bijvoorbeeld veel zeggen over remlof, maar irritant en trollerig? Nou nee.
Ik heb Klopkoek anders niet genomineerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Leuk.![]()
edit- ok je hebt een punt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is onzin. Dan moet je beter kijken. En wellicht beter motiveren voor je eigen keuze, welke is dat?
[..]
Vastgeroest politiek-correct dwaallicht.
Ik wil hem wel nomineren.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb Klopkoek anders niet genomineerd.
Nou het staat je vrij mij te nomineren.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Valt me mee dat ik jouw naam nog niet ben tegengekomen.
Waarom, ik vind je niet irritant genoeg. Jij had het over het nomineren van mensen met een tegenovergestelde politieke voorkeur.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou het staat je vrij mij te nomineren.
Nee hoor. Het gaat niet om de inhoud van de boodschap, maar hoe die gebracht wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Leuk.![]()
Racist!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef IHVK het volgende:
Meki is sowieso irritant, de vraag is of hij er wat aan kan doen.
Lemmeb zelf was ook al een kloon van een gebande dus zal wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lang niet gezien inderdaad. Toch heb ik het gevoel dat hij nog wel actief is op het forum.
Volgens mij gaat de gemiddelde NWS-poster 3 maanden mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lang niet gezien inderdaad. Toch heb ik het gevoel dat hij nog wel actief is op het forum.
Hij was op de AEX meet. Aardige kerel.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef IHVK het volgende:
Lemmeb zelf was ook al een kloon van een gebande dus zal wel ja.
Ik ken hem verder niet en het interesseert me ook niet zoveel, zal wel een goede reden hebben gehad.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij was op de AEX meet. Aardige kerel.Ik snap de problemen niet zo om zijn persoon.
Die dus.quote:
Meki heb ik eerder medelijden mee .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef TMNT het volgende:
lol ik dacht dat je het had over die overactieve pro-amerika lulhannes die vaak in NWS zit!
Af en toe zo'n user erbij is niet erg, als er meerdere in een topic gaan samenklitten is het echt stomvervelend.quote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Meest irritante reacties:
Alle posts die een topic doen stokken of zelfs om zeep helpen door gebrek aan nuance en het niet aansluiten bij de discussie. Zoals
Dooddoeners zoals dat andere posters links of allochtonenknuffelaars zijn.
Hard en dapper vanuit je luxepositie in Nederland blèren dat een land platgegooid en geasfalteerd moet worden.
Overal moslims bij halen en laffe kuddedier-reacties daarop als 'Dus dat' of 'Precies'.
Hele (bevolkings)groepen afrekenen op de acties van individuen: het 'ze' argument.
Gebrek aan inlevingsvermogen in de andere partij of de weigering daartoe.
Ja, mee eens. En het is ook vervelend als iedereen tegen zo'n post gaat ageren en de discussie daarmee in de steek laat.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Af en toe zo'n user erbij is niet erg, als er meerdere in een topic gaan samenklitten is het echt stomvervelend.
Het is 'het zeikwijf dat op alles en iedereen commentaar heeft'.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
evenals Lord_Veter plus zijn spellinggezeik
[..]
niet te vergeten dat zeikwijf Nikita die op alles en iedereen commentaar heeft.
mattheüs/drukwerk? Behoorlijk irritant inderdaad. Niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef IHVK het volgende:
En zo'n gast met een giga-smiley als avatar, die was ook irritant. (geen tong)
Oh die sla ik gewoon steevast over. Topics als 'klimaathoax' open ik niet eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik nomineer alle users die met BNW/NWO theorieën in NWS aan komen zetten
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef capricia het volgende:
WIe is er eigenlijk het meest gebanned van NWS?
Wist wel dat ie weg was, maar niet dat het voorgoed was.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.
Die kan dus eventjes niet reageren he ?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef capricia het volgende:
WIe is er eigenlijk het meest gebanned van NWS?
Het zit je wel heel dwars dat je het recht niet begrijpt...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
DS4, Weltschmerz en Pool (en ik vergeet er vast nog een paar)
Van die kille immorele rechtenstudentjes die niet zelf kunnen nadenken maar als een blinde gelovige achter een koran (Het Wetboek) en een zooi imams (rechters en juristen) aanhobbelen.
Maar jij en de rest wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die kan dus eventjes niet reageren he ?
dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Alle posts die een topic doen stokken of zelfs om zeep helpen door gebrek aan nuance en het niet aansluiten bij de discussie. Zoals
Hard en dapper vanuit je luxepositie in Nederland blèren dat een land platgegooid en geasfalteerd moet worden.
Overal moslims bij halen en laffe kuddedier-reacties daarop als 'Dus dat' of 'Precies'.
Hele (bevolkings)groepen afrekenen op de acties van individuen: het 'ze' argument.
Een jijbak, zo origineel.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zit je wel heel dwars dat je het recht niet begrijpt...
Knap vervelend kon hij zijn, maar ook behoorlijk grappig. Ook zijn 'homo-vraagbaak' mag zeker positief vermeld worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.
En dat ookquote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Ik heb hem niet zo lang meegemaakt maar ik vond hem wel leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Knap vervelend kon hij zijn, maar ook behoorlijk grappig. Ook zijn 'homo-vraagbaak' mag zeker positief vermeld worden.
Ik ben noch links noch rechts, maar een persoon met tunnelvisie zal dat niet zien natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef Zith het volgende:
Klopkoek, meki, banshee (ofzo, die met die typische emoticon), erwinrommel, johndope, el_matador, nikita, mattheüs, RemcoDelft.
Allemaal vastgeroest in hun eigen (links or rechtse) tunnelvisie. Rationeel denken zit er niet in bij deze mensen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben noch links noch rechts, maar een persoon met tunnelvisie zal dat niet zien natuurlijk.
Wat dat betreft kan je jezelf mooi in je eigen rijtje zetten.
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
Van die kille immorele rechtenstudentjes die niet zelf kunnen nadenken maar als een blinde gelovige achter een koran (Het Wetboek) en een zooi imams (rechters en juristen) aanhobbelen.
Het is geen jij-bak... maar goed.quote:
Nou, de discussie die mij met jou nog bij staat getuigt bepaald niet van nadenken aan jouw kant. Dat was onderbuik non plus ultra.quote:Ik begrijp het maar al te goed. Maar ik denk zelf na en loop niet achter een of andere jurist aan.
Bij deze dan:quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
ha. ik zie dat ik er niet bij sta. volgend jaar maar een tandje harder dan.![]()
en verder, ach het is een forum, dus irritaties blijven niet zo lang hangen.
Shit en fuk , ik wou net gaan betogen dat ik , hoewel ik mijn best heb gedaan met oneindig trollen en 3 bans in een half jaar , niet eens genomineerd ben ; spelbreker.quote:
NWS is gewoon een veredelde FP in mijn ogen. Veel users zijn inmiddels een karikatuur van zichzelf en houden er bepaalde standpunten op na waar ze onmogelijk van af te brengen zijn. Met dergelijke figuren kun je geen discussie voeren. Dat zijn ook de users die in mijn ogen het meest irritant zijn, omdat ze blind zijn voor goede argumenten en bang zijn om hun ongelijk toe te geven.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Leuk.![]()
Zoveel onzin zie je niet vaak in zo'n kort berichtje.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
NWS is gewoon een veredelde FP in mijn ogen. Veel users zijn inmiddels een karikatuur van zichzelf en houden er bepaalde standpunten op na waar ze onmogelijk van af te brengen zijn. Met dergelijke figuren kun je geen discussie voeren. Dat zijn ook de users die in mijn ogen het meest irritant zijn, omdat ze blind zijn voor goede argumenten en bang zijn om hun ongelijk toe te geven.
POL-verkiezingen; de uitslag.quote:Joop den Uyl Oorkonde - LINKS!
Kitao zingt de Internationale uit volle borst mee met drie stemmen. Ook ouderjongere, Klopkoek en rood_verzet kleuren rood met twee stemmen. Verder kregen Pool, Echtgaaf, du_ke, Choose_Life en Monidique allen één stem.
[SC] 432 Waar het ontzettend bere ijskoud is! -100!quote:Zeg kiao...je bent in de prijzen gevallen
POL-verkiezingen; de uitslag.
Van onze grote PVV-vriend zie ik dit graag als een compliment.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
du_ke en Argento.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bij deze dan:
Ik nomineer je tot de meest irritante user uit het heden, verleden en toekomst.
Je bent ook wel een coole user, m'n ergernissen bij jou zijn eigenlijk vooral om die semi-trollende posts in de trand van:quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef De_Ruyter het volgende:
Hoewel vaak anders word beweerd kan ik maar één user vaak niet uit staan, en dat is Meki. Voor de rest lees ik alles meestal wel met plezier en stel ik andere meningen op prijs.
quote:Hah, ze moeten allemaal dood! Kan me toch niets boeien!
Vreemd dat je van al die trollen en wereldvreemde users die FoK! bekend zijn een user als Argento aanhaalt, die wel altijd met respect en argumenten reageert. Is dit echt rationeel bekeken of meer een persoonlijke vete?quote:
Het bulk van de waarschuwingen zijn daar dan ook voor, maar ik moet bekennen dat in de meeste gevallen (dus niet alles) ik oorlog wel een oplossing vind, en ik wel sta voor het neo conservatisme en het exporteren van vrijheden naar andere landen alsmede het wegvagen van dreigingen. Dus het meeste is niet trollen van mijn kant uit, wellicht ietwat ongenuanceerd at best.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Je bent ook wel een coole user, m'n ergernissen bij jou zijn eigenlijk vooral om die semi-trollende posts in de trand van:
[..]
Interessant dat je verdedigend reageert, voor je je aangesproken?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zoveel onzin zie je niet vaak in zo'n kort berichtje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef IHVK het volgende:
Meki is sowieso irritant, de vraag is of hij er wat aan kan doen.
volgens mij begrijp je dit topic niet helemaal. het gaat om irritante personen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Vreemd dat je van al die trollen en wereldvreemde users die FoK! bekend zijn een user als Argento aanhaalt, die wel altijd met respect en argumenten reageert. Is dit echt rationeel bekeken of meer een persoonlijke vete?
Voor geen milimeter.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Interessant dat je verdedigend reageert, voor je je aangesproken?![]()
Er zijn wel meer mensen een karikatuur van zichzelf en evenveel of meer waar je niet mee kan discussiëren. Waar mijn reaktie op was is vooral het onderstaande. Lees dat eens goed.quote:Vind je iemand als du_ke niet een karikatuur van zichzelf waar je eigenlijkniet mee kan discussieren?
Mensen hebben nu eenmaal standpunten en meningen. Het forum is geen wedstrijdveld om anderen van je eigen mening te overtuigen omdat je meent dat jouw mening of standpunt het ei van Columbus is.quote:Veel users zijn inmiddels een karikatuur van zichzelf en houden er bepaalde standpunten op na waar ze onmogelijk van af te brengen zijn.
Iedereen mag ook zijn of haar eigen mening hebben. Maar sommige zijn gewoon zo vastgeroest dat ze geen kant meer op kunnen. Het is dan vaak "you're either with us, or against us" in mijn ogen. In een goede discussie hoef je ook niemand te overtuigen van je eigen standpunten, maar je kunt normaal gezien wel begrip opbrengen voor elkaars standpunten.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mensen hebben nu eenmaal standpunten en meningen. Het forum is geen wedstrijdveld om anderen van je eigen mening te overtuigen omdat je meent dat jouw mening of standpunt het ei van Columbus is.
voor goede discussies ga je maar naar pol.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Iedereen mag ook zijn of haar eigen mening hebben. Maar sommige zijn gewoon zo vastgeroest dat ze geen kant meer op kunnen. Het is dan vaak "you're either with us, or against us" in mijn ogen. In een goede discussie hoef je ook niemand te overtuigen van je eigen standpunten, maar je kunt normaal gezien wel begrip opbrengen voor elkaars standpunten.
Ik ben zo'n beetje de grootste criticaster van de Nederlandse rechtspraktijk hier, alleen wel vanwege begrip en niet vanwege onbegrip. Ik ben dan ook criticaster, dat is wat anders dan een blaataap.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Meest irritant op dit topic moet Bommenlegger zijn aangezien die voor 3 mnd ! geschrapt is , hoewel ik geen idee heb waarom.
eerlijk gezegd mis ik zijn irritante valse beschuldigingen niet en dan nog dat door blijven zuigen ook, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
conclusie: sch moet gewoon weer terug. hij wordt teveel gemist.
Eensch............... maar wie is zijn mokkeltje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
ok smaken verschillen. anyhow ontopic.
ik denk dat gelly en zijn mokkeltje wel de meest irritante mensen zijn op fok!, maar ook buiten fok!
een of ander hysterisch wiefke, waar de naam mij even van ontschoten is.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
/eensch............... maar wie is zijn mokkeltje?
Nou hij heeft mij zonder waarschuwing of verklaring gister gebanned alleen maar omdat ik hem in dit topic heb genoemd. Wat een achterbakse kontpisser is dat. ja jij REMLOFquote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
edit- ok je hebt een punt.
Behalve over Remlof, want ik zie dat hij iedereen eigenlijk wel met respect behandeld en daarvoor valt hij wat mij betreft buiten deze lijst.
Mag ik je bij deze nog een erenominatie geven voor het Mariette Hamer Stuk?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef kitao het volgende:
Yeahhh , ik heb een prijs !!!!
Dankzij onze scheikunde atomist Monolith , ik geef je een extra elektroontje van 380 volt.
[..]
POL-verkiezingen; de uitslag.
Met dank voor de kennisgeving aan mijn corrigerende en verzoenende vriendin op F&F SC Mrs Trovey.
![]()
[..]
[SC] 432 Waar het ontzettend bere ijskoud is! -100!
O ja, en dan te bedenken dat ik Paaseiland Monolithbewoner nog voor ministrieel potentiele fokker heb aangedragen , als enigste.
Van je vrienden moet je het hebben zeg maar.
![]()
Ik kan het alleen maar beamen, maar voor zover mijn herinnering mij niet in de steek laat: we wilden de rechters die Baran Saban met verlof hadden laten gaan niet ongezien de volledige schuld in de schoenen schuiven. En dat maakt ons dan een stel Imams oid...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben zo'n beetje de grootste criticaster van de Nederlandse rechtspraktijk hier, alleen wel vanwege begrip en niet vanwege onbegrip. Ik ben dan ook criticaster, dat is wat anders dan een blaataap.
Dus ik denk dat ook mijn posts te ingewikkeld voor je waren.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mag ik je bij deze nog een erenominatie geven voor het Mariette Hamer Stuk?
Ik ken jou niet maar bedankt.quote:
Een erg verassende nominatie omdat ik nooit een uitbrander van jou heb gehad maar bedankt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:05 schreef reem het volgende:
Klopkoek, bendk, SeventhWave, en John van de PVV(John Dope was 't geloof ik).
Toe maarquote:Op woensdag 23 december 2009 02:33 schreef kopkaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil hem wel nomineren.
Iemand waar ik heeeeeel veel bans aan heb te danken.quote:
Een eer om genoemd te worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef Zith het volgende:
Klopkoek, meki, banshee (ofzo, die met die typische emoticon), erwinrommel, johndope, el_matador, nikita, mattheüs, RemcoDelft.
Allemaal vastgeroest in hun eigen (links or rechtse) tunnelvisie. Rationeel denken zit er niet in bij deze mensen. Behalve JohnDope en matteus, dacht eerst dat ze 100% van de tijd trollden, maar na zo veel jaar moet ik toch concluderen dat ze gewoon gestoord zijn.
Zeg KK, waarom zeg je niet dat je een hekel hebt aan alle users die niet naar links omdonderen?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, Seventwave is ook wel erg eng
Die is inderdaad niet helemaal lekker in z'n bovenkamer geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, Seventwave is ook wel erg eng
Ik gok: omdat het niet waar is.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg KK, waarom zeg je niet dat je een hekel hebt aan alle users die niet naar links omdonderen?
Somehow I'm not surprised.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:05 schreef Klopkoek het volgende:
MIjn portie:
Heatwave, erwinrommel, spec, zoalshetis, drnikita, whiskeytango, halcon.
ik voelde me gek genoeg vereerd. denk dat het komt omdat het door iemand gezegd wordt die ik 100% verantwoordelijk hou voor elk links debacle.quote:
nou nee, ik denk dat het geen wildersstemmers zijn. ik wens je een zalig kerstfeest. zul je je dit jaar een beetje gedragen in de kerk?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
Ik nomineer erwinrommel omdat hij telkens islam basht..
Verder ben ik erg verbaasd dat ik hier het meest word genoemd
Ach jah, wildersstemmers haten iedereen die maar niet op hun lijkt en hun visie niet deelt
Ik accepteer deze nominatie met grote eer Mekiquote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
Ach jah, wildersstemmers haten iedereen die maar niet op hun lijkt en hun visie niet deelt
Genoeg linkse users hier die je irritant vinden, dus het ligt toch echt aan jezelf en niet aan Wilders dit keer. Hoewel het waarschijnlijk wel perfect is voor je om een zwart schaap te hebben waar je iedereen z'n kritiek op kan smijten als een strontkar.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
ik moet zeggen dat ik die meh7 al tijden niet gezien heb. of is hij in de oude huid van disana gekropen?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef thewishmaster het volgende:
MEH 7, omdat hij alle uitwassen van de islam goed praat. Zelfs als Al Qaida een kernbom op de VS of Europa afschiet ligt het alleen aan het westen en is de islam in wezen een vreedzame godsdienst.
Normaal gesproken was hij in ieder onderwerp over Wilders of niet-westerse allochtonen te vinden. Je hoefde maar te posten of hij had alweer een opmerking klaar die alles moest goedpraten.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die meh7 al tijden niet gezien heb. of is hij in de oude huid van disana gekropen?
ja ik ken meh7 door en door. heb nachtenlang zijn moverende redenen proberen te begrijpen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Normaal gesproken was hij in ieder onderwerp over Wilders of niet-westerse allochtonen te vinden. Je hoefde maar te posten of hij had alweer een opmerking klaar die alles moest goedpraten.
Opzich is dat nog niet zo'n heel probleem, op deze manier beschrijf je 90% van de NWS users.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Normaal gesproken was hij in ieder onderwerp over Wilders of niet-westerse allochtonen te vinden. Je hoefde maar te posten of hij had alweer een opmerking klaar die alles moest goedpraten.
Onzin, spreek eens voor jezelf.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Genoeg linkse users hier die je irritant vinden, dus het ligt toch echt aan jezelf en niet aan Wilders dit keer. Hoewel het waarschijnlijk wel perfect is voor je om een zwart schaap te hebben waar je iedereen z'n kritiek op kan smijten als een strontkar.
jij ook prettige kerstfeestquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee, ik denk dat het geen wildersstemmers zijn. ik wens je een zalig kerstfeest. zul je je dit jaar een beetje gedragen in de kerk?
Het is nog niet eens dat mensen je niet mogen. Het heeft meer te maken met het uiten van ongefundeerde meningen zonder overtuigende argumenten. Het is jouw goed recht om op die manier te communiceren, maar dan moet je niet meteen naar de grote boze Wilders en zijn aanhangers wijzen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, spreek eens voor jezelf.
de meesten die mij hier haten zijn merendeels wildersstemmers die mij niet mogen.
Misschien in een zwart-/wit wereld waar iedereen die geen moslim is automatisch een PVV'er is ja. De moslims hier lopen vast met je weg.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, spreek eens voor jezelf.
de meesten die mij hier haten zijn merendeels wildersstemmers die mij niet mogen.
Het is algemeen bekend dat vele users mij niet mag enkel omdat ik de islam en allochtonen verdedig tegen de vele pvv-stemmers.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is nog niet eens dat mensen je niet mogen. Het heeft meer te maken met het uiten van ongefundeerde meningen zonder overtuigende argumenten. Het is jouw goed recht om op die manier te communiceren, maar dan moet je niet meteen naar de grote boze Wilders en zijn aanhangers wijzen.
Jij zit ook vast in een tunnel, alleen heet die tunnel de islam, al jouw ideeen komen uit islamitisch perspectief. Het verdedigen van zich misdragende allochtonen en uitwassen van de islam tegen beter weten in kan op een gegeven moment gaan irriteren.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat vele users mij niet mag enkel omdat ik de islam en allochtonen verdedig tegen de vele pvv-stemmers.
Ik ga met pvv stemmers niet mijn best doen om met overtuigend argumenten te komen, omdat het niet helpt. die mensen zitten vast in een tunnel zonder een uitgang.
Sidekick heeft sinds begin 2008 niet meer gepost?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Monidique het volgende:
Sidekick en tvlxd.
hahahah, een tunnel die islam heet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Jij zit ook vast in een tunnel, alleen heet die tunnel de islam, al jouw ideeen komen uit islamitisch perspectief. Het verdedigen van zich misdragende allochtonen en uitwassen van de islam tegen beter weten in kan op een gegeven moment gaan irriteren.
Oh jottem.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef Mylene het volgende:
SCH is niet genoemd.
Hij zal misschien zeer binnenkort wel weer mogen posten.
jij mag mij een zalig* kerstfeest wensen, dank je.quote:
Oh juist, hij post zo weinig maar als het gebeurd dan is het raak, die ook maar even toevoegen.quote:
ik neem aan dat je al terug kan komen. wees eens eerlijk voor de verandering.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een lastige opgave. Ik moet zeggen dat ik niet echt lastige c.q. irritante boys of girls in NWS ken. Daar benader ik de discours veels te inhoudelijk voor. Wellicht kom ik hier nog op terug. Ja.²
nee, dus ga je mensen alleen maar zitten sarrenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat vele users mij niet mag enkel omdat ik de islam en allochtonen verdedig tegen de vele pvv-stemmers.
Ik ga met pvv stemmers niet mijn best doen om met overtuigend argumenten te komen, omdat het niet helpt. die mensen zitten vast in een tunnel zonder een uitgang.
Zijn geest waart naar rond.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sidekick heeft sinds begin 2008 niet meer gepost?
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie. Dan liever dood dan door fanaten te worden geleefd.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:55 schreef Meki het volgende:
[..]
hahahah, een tunnel die islam heet.
Weet je, de islam is een geloof en geen tunnelvisie.
Ga dat maar eerst onderzoeken en erkennen
Ferm heurquote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie.
Iedereen weet immers dat het geen ideologie of religie is, maar een lollysmaak.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie.
Dat is net zo'n agressieveling als die Scanman1/Scanman01. (Dubbelgangers?)quote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Oh juist, hij post zo weinig maar als het gebeurd dan is het raak, die ook maar even toevoegen.
Sidekick een agressieveling? Ga eens even snel je mond spoelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is net zo'n agressieveling als die Scanman1/Scanman01. (Dubbelgangers?)
wij zijn intelligent genoeg om te beseffen dat je je eigen leven niet hoeft te verliezen om de tegenstander uit te schakelen. of in ieder geval 1 tegen 1000. dus maak je geen zorgen als het echt zover komt.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie. Dan liever dood dan door fanaten te worden geleefd.
Ik zal de islam nimmer erkennen als lollysmaak! Dan nog liever pindakaas!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iedereen weet immers dat het geen ideologie of religie is, maar een lollysmaak.
Als iedereen zo gaat denken als Meki dan rest ons weinig keuze meer nee..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wij zijn intelligent genoeg om te beseffen dat je je eigen leven niet hoeft te verliezen om de tegenstander uit te schakelen. of in ieder geval 1 tegen 1000. dus maak je geen zorgen als het echt zover komt.
Ik had het over Zoran1.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sidekick een agressieveling? Ga eens even snel je mond spoelen.
Scanman is nogal van Godwinnetjes ja.
Dan ben jij de kern van het probleemquote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie. Dan liever dood dan door fanaten te worden geleefd.
als iedereen denkt zoals ik dan hoeven we nooit meer genoegen te nemen met die laffe straatprinsjes uit de rif. en dan staan de kranten en elk misdaaadprogramma niet meer bol van marokkanen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:18 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Als iedereen zo gaat denken als Meki dan rest ons weinig keuze meer nee..
En jij zoekt spoedig het licht op aan het eind van de tunnel wou je zeggen? Ja ik vind die beeldspraak wel leuk enzo hoor, maar ik betwijfel of je het zo bedoeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
Oow jah, vergeten
McKillem, weigert in normale discussie te gaan en blijft ook in een tunnel zweven op zoek naar de uitgang
Alles na het Christendom is allemaal gebagger door een troll die ene boek schreef en kleine kindjes neukte. Hij wilde ook niet werken, dan zei hij altijd: ik is lam. Dit werd verkeerd begrepen en sindsdien heet zijn sekte islam.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan ben jij de kern van het probleem
In tegenstelling tot jij, erken ik wel andere godsdiensten zoals christendom en jodendom.
Maar jij weigert uit de deur te klappen en wilt graag in jouw woonkamer te blijven en wilt niet uit jouw tunnelvisie stappen.
probeer uit je woonkamer te stappen en kijk " naar de slaapkamer ".
Ja want dat komt door Wilders en ik stem PVV.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
Oow jah, vergeten
McKillem, weigert in normale discussie te gaan en blijft ook in een tunnel zweven op zoek naar de uitgang
Nog meer trofeeen , het kan niet op.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Monolith het volgende:
Mag ik je bij deze nog een erenominatie geven voor het Mariette Hamer Stuk?
Bij terugkomst ben je zuur.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Nog meer trofeeen , het kan niet op.
Ik ga even opzoeken wat dat stuk inhoudt , ik hoop dat het lekker is die Mariette.
Bij deze dan : LXIV , draagt met stip bij aan de nutteloze overbevolking.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Disana het volgende:
Jammer dat vrijwel iedereen voor de namen gaat en dan ook nog vrijwel alleen voor die 'van de andere zijde'. Het was ook interessant geweest te zien wat voor soort topics men ergerlijk vindt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef LXIV het volgende:
Hoeveel geld gaan we nu aan negers geven om te voorkomen dat er broeikas ontstaat? 100 miljard toch slechts? En daar waren die negers dan ook zeer ontstemd over. Die hadden op het viervoudige gerekend. Gelukkig worden er geen eisen gesteld aan de besteding.
Wat gaan die negers dan terugdoen voor al dat geld? En waarom mogen zij het broeikaseffect voor zoveel geld gaan bestrijden? Zijn ze het technologisch best ge-equipeerd hiervoor of zijn andere continenten te corrupt om met zulke bedragen om te gaan? En hoeveel krijgt Mugabe hiervan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef LXIV het volgende:
Ach, als Hitler nog een ideetje had gehad om de CO2 uitstoot te beperken was hij vast ook welkom geweest daar. En je kunt zeggen wat je wil, maar die miljoenen doden van Mugabe hebben meer bijgedragen aan het reduceren van de CO2-uitstoot dan welke milieu-maatregel in Nederland dan ook!
wie?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Halcon het volgende:
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
Dat topic is nog niet gesloten , maar ze zeggen wel dat jong roken leidt tot hersenbeschadiging.quote:
Dankjewel, dat is eens wat anders dan het aanwijzen van personen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Bij deze dan : LXIV , draagt met stip bij aan de nutteloze overbevolking.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, dat is eens wat anders dan het aanwijzen van personen.
En ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind de voorbeelden die je geeft niet eens zo storend. LXIV kan irriteren, maar ik geloof niet dat het zijn bedoeling is topics te ontwrichten. Ik geloof dat hij over het algemeen wel gelooft in wat hij zegt.
How dare you!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Zoran1 het volgende:
Ik ben dan ook voor een kerst-amnestie-regeling voor alle gebande users. Als dat niet mogelijk is dan ben ik bereid om genoegen te nemen met een levenslange ban voor Whiskey_Tango.
Alvast bedankt.
Dit is de eerste post die ik van je zie, maar ik kan begrijpen waarom jouw naam wordt genoemd in dit topic.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Zoran1 het volgende:
Meest irritante user: tho_Omas* 6.000.000
Beste user: Meh7
Meest gemiste users: hans3000 & SCH die beiden voor het leven zijn geband.
Ik ben dan ook voor een kerst-amnestie-regeling voor alle gebande users. Als dat niet mogelijk is dan ben ik bereid om genoegen te nemen met een levenslange ban voor Whiskey_Tango.
Alvast bedankt.
jij maakt het sch zwaarder om terug te keren, wist je dat? ouwe facistische moslim dat je er bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Zoran1 het volgende:
Meest irritante user: tho_Omas* 6.000.000
Beste user: Meh7
Meest gemiste users: hans3000 & SCH die beiden voor het leven zijn geband.
Alvast bedankt.
Het gaat om irritante users, trek je conclusie zou ik zeggen.quote:
Laatste notes die ik heb ontvangen zijn wel allemaal NWS gerelateerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Het gaat om irritante users, trek je conclusie zou ik zeggen.
vind je het gek? eloquentie wordt gewaardeerd.quote:
lol. notes...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laatste notes die ik heb ontvangen zijn wel allemaal NWS gerelateerd.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laatste notes die ik heb ontvangen zijn wel allemaal NWS gerelateerd.
What he said ^quote:
Je weet dat op vragen om een voor een ander een ban staat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Zoran1 het volgende:
Alvast bedankt.
Ach, tijdens de kerstdagen zie ik zijn belediging aan mijn hof wel door de vingers, amnestie enzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je weet dat op vragen om een voor een ander een ban staat?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ach, tijdens de kerstdagen zie ik zijn belediging aan mijn hof wel door de vingers, amnestie enzo.
I return the favour, maar samen met een (ietwat vochtige) BasheeBoy&je christenvriendje LVIXquote:
Ik vind dat hij hiermee het topic heeft verkracht , maar goed , persoonlijke mening.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Disana het volgende:
Dankjewel, dat is eens wat anders dan het aanwijzen van personen.
En ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind de voorbeelden die je geeft niet eens zo storend. LXIV kan irriteren, maar ik geloof niet dat het zijn bedoeling is topics te ontwrichten. Ik geloof dat hij over het algemeen wel gelooft in wat hij zegt.
het is sowieso een stuk hypocriet ongeluk.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hiermee het topic heeft verkracht , maar goed , persoonlijke mening.
Kopenhagen: Doe er maar 2 graadjes bij!
Ik heb dat topic niet gevolgd en de voorbeelden die je gaf kwamen niet zo irritant over. Maar het kan heel goed dat je gelijk hebt en niets is zo vervelend als topic ontwrichters.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hiermee het topic heeft verkracht , maar goed , persoonlijke mening.
Kopenhagen: Doe er maar 2 graadjes bij!
* mompelt iets over pleinen en muren.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat topic niet gevolgd en de voorbeelden die je gaf kwamen niet zo irritant over. Maar het kan heel goed dat je gelijk hebt en niets is zo vervelend als topic ontwrichters.
En dat inderdaad, het voelt wel goed iedereen z'n mening te weten, toch interessant om buiten de persoonlijke aanvallen in topics een onderbouwde mening te zien hier.quote:
ik vind dan ook dat je je opsomming aardig hebt verwoord. afgezien van een paar meningsverschillen.quote:
Jij kan anders ook drammen met alles is de schuld van de Amerikanen en Joden geneuzel.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind Whiskey_Tango ook irritant met dat pro-Amerikaanse geleuter, die duizend-bommen-en-granaten fantasie, simplistische platgooien-retoriek en oorlogshaviken fetisj van 'm. Hij profileert zich als een drammerige puber, als een irritant klapkauwgompie met een NY Yankees petje, maar houdt de toon volwassen in de discussie. En dat kan ik waarderen.
Och, ik som slechts wat feiten op en knoop daar een eenvoudige conclusie aan vast. Het is in feite rete-eenvoudig.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jij kan anders ook drammen met alles is de schuld van de Amerikanen en Joden geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |