Ik wil hem wel nomineren.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb Klopkoek anders niet genomineerd.
Nou het staat je vrij mij te nomineren.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Valt me mee dat ik jouw naam nog niet ben tegengekomen.
Waarom, ik vind je niet irritant genoeg. Jij had het over het nomineren van mensen met een tegenovergestelde politieke voorkeur.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou het staat je vrij mij te nomineren.
Nee hoor. Het gaat niet om de inhoud van de boodschap, maar hoe die gebracht wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Ja iedereen gaat mensen nomineren met een tegenovergestelde politieke visie.
Leuk.![]()
Racist!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef IHVK het volgende:
Meki is sowieso irritant, de vraag is of hij er wat aan kan doen.
Lemmeb zelf was ook al een kloon van een gebande dus zal wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lang niet gezien inderdaad. Toch heb ik het gevoel dat hij nog wel actief is op het forum.
Volgens mij gaat de gemiddelde NWS-poster 3 maanden mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lang niet gezien inderdaad. Toch heb ik het gevoel dat hij nog wel actief is op het forum.
Hij was op de AEX meet. Aardige kerel.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef IHVK het volgende:
Lemmeb zelf was ook al een kloon van een gebande dus zal wel ja.
Ik ken hem verder niet en het interesseert me ook niet zoveel, zal wel een goede reden hebben gehad.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij was op de AEX meet. Aardige kerel.Ik snap de problemen niet zo om zijn persoon.
Die dus.quote:
Meki heb ik eerder medelijden mee .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef TMNT het volgende:
lol ik dacht dat je het had over die overactieve pro-amerika lulhannes die vaak in NWS zit!
Af en toe zo'n user erbij is niet erg, als er meerdere in een topic gaan samenklitten is het echt stomvervelend.quote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Meest irritante reacties:
Alle posts die een topic doen stokken of zelfs om zeep helpen door gebrek aan nuance en het niet aansluiten bij de discussie. Zoals
Dooddoeners zoals dat andere posters links of allochtonenknuffelaars zijn.
Hard en dapper vanuit je luxepositie in Nederland blèren dat een land platgegooid en geasfalteerd moet worden.
Overal moslims bij halen en laffe kuddedier-reacties daarop als 'Dus dat' of 'Precies'.
Hele (bevolkings)groepen afrekenen op de acties van individuen: het 'ze' argument.
Gebrek aan inlevingsvermogen in de andere partij of de weigering daartoe.
Ja, mee eens. En het is ook vervelend als iedereen tegen zo'n post gaat ageren en de discussie daarmee in de steek laat.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Af en toe zo'n user erbij is niet erg, als er meerdere in een topic gaan samenklitten is het echt stomvervelend.
Het is 'het zeikwijf dat op alles en iedereen commentaar heeft'.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
evenals Lord_Veter plus zijn spellinggezeik
[..]
niet te vergeten dat zeikwijf Nikita die op alles en iedereen commentaar heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |