Toch slaan ze de plank niet altijd misquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef Dagonet het volgende:
Vlak grefofundi's Halcon en LXIV niet uit.
Dank u voor deze nomineringquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Erwinrommel, we moeten jou niet vergeten!
Eens. Vooral remlof. de zwakkeling.quote:
Ik heb ooit zeker 10 posts serieuze discussie met 'm gehadquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef chuckless het volgende:
meki bij uitstek ....
met elk van alle andere user is nog wel een beetje normaal te discussieren maar meki ...
ik word grijs van die knaap
Bansheeboyquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Alle irritante reacties van bv wereldpijn, bansheeboy en meki.
Dat is onzin. Dan moet je beter kijken. En wellicht beter motiveren voor je eigen keuze, welke is dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Ja iedereen gaat mensen nomineren met een tegenovergestelde politieke visie.
Leuk.![]()
Vastgeroest politiek-correct dwaallicht.quote:Je kan bijvoorbeeld veel zeggen over remlof, maar irritant en trollerig? Nou nee.
Valt me mee dat ik jouw naam nog niet ben tegengekomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Leuk.![]()
Je kan bijvoorbeeld veel zeggen over remlof, maar irritant en trollerig? Nou nee.
Ik heb Klopkoek anders niet genomineerd.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Leuk.![]()
edit- ok je hebt een punt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is onzin. Dan moet je beter kijken. En wellicht beter motiveren voor je eigen keuze, welke is dat?
[..]
Vastgeroest politiek-correct dwaallicht.
Ik wil hem wel nomineren.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb Klopkoek anders niet genomineerd.
Nou het staat je vrij mij te nomineren.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Valt me mee dat ik jouw naam nog niet ben tegengekomen.
Waarom, ik vind je niet irritant genoeg. Jij had het over het nomineren van mensen met een tegenovergestelde politieke voorkeur.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou het staat je vrij mij te nomineren.
Nee hoor. Het gaat niet om de inhoud van de boodschap, maar hoe die gebracht wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:25 schreef IHVK het volgende:
Leuk.![]()
Racist!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef IHVK het volgende:
Meki is sowieso irritant, de vraag is of hij er wat aan kan doen.
Lemmeb zelf was ook al een kloon van een gebande dus zal wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lang niet gezien inderdaad. Toch heb ik het gevoel dat hij nog wel actief is op het forum.
Volgens mij gaat de gemiddelde NWS-poster 3 maanden mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lang niet gezien inderdaad. Toch heb ik het gevoel dat hij nog wel actief is op het forum.
Hij was op de AEX meet. Aardige kerel.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:41 schreef IHVK het volgende:
Lemmeb zelf was ook al een kloon van een gebande dus zal wel ja.
Ik ken hem verder niet en het interesseert me ook niet zoveel, zal wel een goede reden hebben gehad.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij was op de AEX meet. Aardige kerel.Ik snap de problemen niet zo om zijn persoon.
Die dus.quote:
Meki heb ik eerder medelijden mee .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef TMNT het volgende:
lol ik dacht dat je het had over die overactieve pro-amerika lulhannes die vaak in NWS zit!
Af en toe zo'n user erbij is niet erg, als er meerdere in een topic gaan samenklitten is het echt stomvervelend.quote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Meest irritante reacties:
Alle posts die een topic doen stokken of zelfs om zeep helpen door gebrek aan nuance en het niet aansluiten bij de discussie. Zoals
Dooddoeners zoals dat andere posters links of allochtonenknuffelaars zijn.
Hard en dapper vanuit je luxepositie in Nederland blèren dat een land platgegooid en geasfalteerd moet worden.
Overal moslims bij halen en laffe kuddedier-reacties daarop als 'Dus dat' of 'Precies'.
Hele (bevolkings)groepen afrekenen op de acties van individuen: het 'ze' argument.
Gebrek aan inlevingsvermogen in de andere partij of de weigering daartoe.
Ja, mee eens. En het is ook vervelend als iedereen tegen zo'n post gaat ageren en de discussie daarmee in de steek laat.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Af en toe zo'n user erbij is niet erg, als er meerdere in een topic gaan samenklitten is het echt stomvervelend.
Het is 'het zeikwijf dat op alles en iedereen commentaar heeft'.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
evenals Lord_Veter plus zijn spellinggezeik
[..]
niet te vergeten dat zeikwijf Nikita die op alles en iedereen commentaar heeft.
mattheüs/drukwerk? Behoorlijk irritant inderdaad. Niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef IHVK het volgende:
En zo'n gast met een giga-smiley als avatar, die was ook irritant. (geen tong)
Oh die sla ik gewoon steevast over. Topics als 'klimaathoax' open ik niet eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik nomineer alle users die met BNW/NWO theorieën in NWS aan komen zetten
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef capricia het volgende:
WIe is er eigenlijk het meest gebanned van NWS?
Wist wel dat ie weg was, maar niet dat het voorgoed was.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.
Die kan dus eventjes niet reageren he ?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef capricia het volgende:
WIe is er eigenlijk het meest gebanned van NWS?
Het zit je wel heel dwars dat je het recht niet begrijpt...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
DS4, Weltschmerz en Pool (en ik vergeet er vast nog een paar)
Van die kille immorele rechtenstudentjes die niet zelf kunnen nadenken maar als een blinde gelovige achter een koran (Het Wetboek) en een zooi imams (rechters en juristen) aanhobbelen.
Maar jij en de rest wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die kan dus eventjes niet reageren he ?
dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Alle posts die een topic doen stokken of zelfs om zeep helpen door gebrek aan nuance en het niet aansluiten bij de discussie. Zoals
Hard en dapper vanuit je luxepositie in Nederland blèren dat een land platgegooid en geasfalteerd moet worden.
Overal moslims bij halen en laffe kuddedier-reacties daarop als 'Dus dat' of 'Precies'.
Hele (bevolkings)groepen afrekenen op de acties van individuen: het 'ze' argument.
Een jijbak, zo origineel.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zit je wel heel dwars dat je het recht niet begrijpt...
Knap vervelend kon hij zijn, maar ook behoorlijk grappig. Ook zijn 'homo-vraagbaak' mag zeker positief vermeld worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.
En dat ookquote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Ik heb hem niet zo lang meegemaakt maar ik vond hem wel leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Knap vervelend kon hij zijn, maar ook behoorlijk grappig. Ook zijn 'homo-vraagbaak' mag zeker positief vermeld worden.
Ik ben noch links noch rechts, maar een persoon met tunnelvisie zal dat niet zien natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef Zith het volgende:
Klopkoek, meki, banshee (ofzo, die met die typische emoticon), erwinrommel, johndope, el_matador, nikita, mattheüs, RemcoDelft.
Allemaal vastgeroest in hun eigen (links or rechtse) tunnelvisie. Rationeel denken zit er niet in bij deze mensen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben noch links noch rechts, maar een persoon met tunnelvisie zal dat niet zien natuurlijk.
Wat dat betreft kan je jezelf mooi in je eigen rijtje zetten.
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
DS4, Weltschmerz en Pool (en ik vergeet er vast nog een paar)
Van die kille immorele rechtenstudentjes die niet zelf kunnen nadenken maar als een blinde gelovige achter een koran (Het Wetboek) en een zooi imams (rechters en juristen) aanhobbelen.
Het is geen jij-bak... maar goed.quote:
Nou, de discussie die mij met jou nog bij staat getuigt bepaald niet van nadenken aan jouw kant. Dat was onderbuik non plus ultra.quote:Ik begrijp het maar al te goed. Maar ik denk zelf na en loop niet achter een of andere jurist aan.
Bij deze dan:quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
ha. ik zie dat ik er niet bij sta. volgend jaar maar een tandje harder dan.![]()
en verder, ach het is een forum, dus irritaties blijven niet zo lang hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |