mattheüs/drukwerk? Behoorlijk irritant inderdaad. Niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:42 schreef IHVK het volgende:
En zo'n gast met een giga-smiley als avatar, die was ook irritant. (geen tong)
Oh die sla ik gewoon steevast over. Topics als 'klimaathoax' open ik niet eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik nomineer alle users die met BNW/NWO theorieën in NWS aan komen zetten
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef capricia het volgende:
WIe is er eigenlijk het meest gebanned van NWS?
Wist wel dat ie weg was, maar niet dat het voorgoed was.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.
Die kan dus eventjes niet reageren he ?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef capricia het volgende:
WIe is er eigenlijk het meest gebanned van NWS?
Het zit je wel heel dwars dat je het recht niet begrijpt...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
DS4, Weltschmerz en Pool (en ik vergeet er vast nog een paar)
Van die kille immorele rechtenstudentjes die niet zelf kunnen nadenken maar als een blinde gelovige achter een koran (Het Wetboek) en een zooi imams (rechters en juristen) aanhobbelen.
Maar jij en de rest wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die kan dus eventjes niet reageren he ?
dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Meest irritante reacties:
Alle posts die een topic doen stokken of zelfs om zeep helpen door gebrek aan nuance en het niet aansluiten bij de discussie. Zoals
Dooddoeners zoals dat andere posters links of allochtonenknuffelaars zijn.
Hard en dapper vanuit je luxepositie in Nederland blèren dat een land platgegooid en geasfalteerd moet worden.
Overal moslims bij halen en laffe kuddedier-reacties daarop als 'Dus dat' of 'Precies'.
Hele (bevolkings)groepen afrekenen op de acties van individuen: het 'ze' argument.
Gebrek aan inlevingsvermogen in de andere partij of de weigering daartoe.
Een jijbak, zo origineel.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zit je wel heel dwars dat je het recht niet begrijpt...
Knap vervelend kon hij zijn, maar ook behoorlijk grappig. Ook zijn 'homo-vraagbaak' mag zeker positief vermeld worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een graadmeter als je daar op zinspeelt. Maar de meest gebandde denk ik dat het SCH was. Was, want zover ik weet is zijn useraccount verbannen naar de eeuwige Trollhemel van Fok!.
En dat ookquote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef Disana het volgende:
Meest irritante reacties:
Alle posts die een topic doen stokken of zelfs om zeep helpen door gebrek aan nuance en het niet aansluiten bij de discussie. Zoals
Dooddoeners zoals dat andere posters links of allochtonenknuffelaars zijn.
Hard en dapper vanuit je luxepositie in Nederland blèren dat een land platgegooid en geasfalteerd moet worden.
Overal moslims bij halen en laffe kuddedier-reacties daarop als 'Dus dat' of 'Precies'.
Hele (bevolkings)groepen afrekenen op de acties van individuen: het 'ze' argument.
Gebrek aan inlevingsvermogen in de andere partij of de weigering daartoe.
Ik heb hem niet zo lang meegemaakt maar ik vond hem wel leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Knap vervelend kon hij zijn, maar ook behoorlijk grappig. Ook zijn 'homo-vraagbaak' mag zeker positief vermeld worden.
Ik ben noch links noch rechts, maar een persoon met tunnelvisie zal dat niet zien natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef Zith het volgende:
Klopkoek, meki, banshee (ofzo, die met die typische emoticon), erwinrommel, johndope, el_matador, nikita, mattheüs, RemcoDelft.
Allemaal vastgeroest in hun eigen (links or rechtse) tunnelvisie. Rationeel denken zit er niet in bij deze mensen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben noch links noch rechts, maar een persoon met tunnelvisie zal dat niet zien natuurlijk.
Wat dat betreft kan je jezelf mooi in je eigen rijtje zetten.
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:00 schreef El_Matador het volgende:
DS4, Weltschmerz en Pool (en ik vergeet er vast nog een paar)
Van die kille immorele rechtenstudentjes die niet zelf kunnen nadenken maar als een blinde gelovige achter een koran (Het Wetboek) en een zooi imams (rechters en juristen) aanhobbelen.
Het is geen jij-bak... maar goed.quote:
Nou, de discussie die mij met jou nog bij staat getuigt bepaald niet van nadenken aan jouw kant. Dat was onderbuik non plus ultra.quote:Ik begrijp het maar al te goed. Maar ik denk zelf na en loop niet achter een of andere jurist aan.
Bij deze dan:quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
ha. ik zie dat ik er niet bij sta. volgend jaar maar een tandje harder dan.![]()
en verder, ach het is een forum, dus irritaties blijven niet zo lang hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |