quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wellicht op mannen.
ik zou ook zeker blij zijn als ik het wel kon voelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend zeg, wanneer je de eerste plopjes voelt.Lijkt mij zo'n emotioneel markeringspunt weer. Dan is het écht echt (voor zover dat nu nog niet was).
Jammer dat je er wat langer op moet wachten door de voorliggende placenta. Het schijnt ook vaak later te voelen te zijn bij een eerste zwangerschap.
oh oooooh...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef kitao het volgende:
[..]
ik respecteer je liefde , was die verzorging er ook maar voor mensen in slechtere delen van de wereld.
sorry , maar deze dompende gedachte moet ik echt effe kwijt.
ik bedoel dierenambulances ed in nl , en nog geeneens een dokter in bijv. zimbabwe , maak je je niet te druk over een stuk vee in je huis ?
quote:
ik wacht gewoon rustig afquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Komt wel hoor! Voor een eerste zou het ook nog wel redelijk vroeg zijn. Maar het kan wel! Ik mis het nog steeds hoor, die beweging in m'n buik![]()
Weet je, dit is echt de verkeerde plaats om dit te vragen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef kitao het volgende:
[..]
ik respecteer je liefde , was die verzorging er ook maar voor mensen in slechtere delen van de wereld.
ik bedoel dierenambulances ed in nl , en nog geeneens een dokter in bijv. zimbabwe , maak je je niet te druk over een stuk vee in je huis ?
Je gaat hier zo geen vrienden makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben lief.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh oooooh...![]()
*bukt achter muurtje
En wat doe jij voor de mensen in bijv. Zimbabwe?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:41 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wacht gewoon rustig af
vraagje tussendoor, wat heb jij met vampieren?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:47 schreef P.F het volgende:
Ik snap niet wat je in F&F doet of je moet heel veel affiniteit met planten hebben of zo!
Ik ben het er helemaal mee eens... "Vee"...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet je, dit is echt de verkeerde plaats om dit te vragen.Het merendeel van de mensen hier vangt juist dieren op die anders op straat of in het asiel beland zijn.
Als ik geen huisdieren neem komt er daardoor echt niet op magische wijze een extra dokter in Zimbabwe. En ik denk dat menig dierenbezitter hier ook op andere fronten bijdraagt aan een betere wereld, buiten het goed zorgen voor zijn dieren.
En 'een stuk vee' vind ik erg denigrerend en zelfs bot klinken in deze context. Zeker gezien het feit dat iemand hier pas haar huisdier is verloren.
waarom valt mij nou als eerste op dat ze allemaal dezelfde goedkope sennheiser koptelefoon ophebbenquote:
Omdat je oog voor detail hebt lieverdquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom valt mij nou als eerste op dat ze allemaal dezelfde goedkope sennheiser koptelefoon ophebben![]()
goed lezen , verklaart veel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt een bijzondere manier van posten, als ik eerlijk ben....
en ik ben geen F&F fundi, maar het is me al vaker opgevallen dat je posts zo 'apart' zijn, kan het ook niet goed uitleggen eigk.
.. en daar reageerde tombola weer op meen ik , aangezien zij en elisab vrouw zijn kwam de vraag , kortstondig , in mij op of dat zij aangenomen niet lesbisch is .quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou mijn vrouw weggedaan hebben, maar dat is ook niet overal PC
same herequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Sinds ik Dracula heb gezien toen ik een jaar of 11 was ben ik gefascineerd door vampieren.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:47 schreef P.F het volgende:
Ik snap niet wat je in F&F doet of je moet heel veel affiniteit met planten hebben of zo!
waar ze meer over vielen was hun huisdieren vee noemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef kitao het volgende:
[..]
goed lezen , verklaart veel.
ik had het over mijn vrouw aanspreken vanwege haar houding tov mijn kat , toen kwam deze reactie :
[..]
.. en daar reageerde tombola weer op meen ik , aangezien zij en elisab vrouw zijn kwam de vraag , kortstondig , in mij op of dat zij aangenomen niet lesbisch is .
Dat is toch geen belediging hoop ik , het was althans niet zo bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |