Ik krijg er al pijn in m'n buik van als ik er alleen maar aan denkquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een mooie rooie![]()
Het bellen vond ik ook vreselijk; Baloe lag in de vensterbank en ik kreeg het m'n strot niet uit.
Jankend bij de ass. aan de telefoon die het snapte en zei "dus het lijkt jullie het beste om hem te laten inslapen?"
En dan die uren tot het afgesproken tijdstip, kost je een jaar van je leven
Ik kon niet bellen, ben aan het einde van het spreekuur gegaan.....quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een mooie rooie![]()
Het bellen vond ik ook vreselijk; Baloe lag in de vensterbank en ik kreeg het m'n strot niet uit.
Jankend bij de ass. aan de telefoon die het snapte en zei "dus het lijkt jullie het beste om hem te laten inslapen?"
Ja, ik zat echt eerst jankend met mn moeder aan de telefoon, zo van; zo kan ik toch niet bellenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een mooie rooie![]()
ik neem aan dat je hiemee niet erkent lesbisch te zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahah, ik ook...![]()
Ik wil dan best beloven daarna nooit meer dieren te nemen, maar die er al zijn? die gaan niet weg...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kon niet bellen, ben aan het einde van het spreekuur gegaan.....
Die laatste nacht wilde Siets graag naar buiten, toen ik 's morgens uit het raam keek en poes op de tuinstoel naar de opgaande zon zag liggen kijken, je kon me oprapen.![]()
En toen kon het idd niet gauw genoeg tijd zijn.
op zich wel oke, al was het wel heeel koud vandaag moet echt wat vinden om goed warm te blijven als ik ronja ga uitlaten!quote:
Zeven maar?quote:
Hee jij!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:24 schreef draculettetje het volgende:
geen poging gedaan om bij te lezen...
maar hoi
kon niet anders en als dat beest inderdaad in een ander huishouden is opgenomen zoals het asiel beweerde ,dan ben ik daar gelukkkig mee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Iedereen neemt beslissingen in het leven waarvan hij/zij later denkt....hoe kon ik ooit die beslissing nemen...heb ik ook gedaan op een ander vlak....maar ja dat vormt je uiteindelijk tot degene die je bent.
Ik erken noch ontken ook maar iets!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:27 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hiemee niet erkent lesbisch te zijn.
Ik probeer alleen maar uit ervaring te vertellen dat die huisbeesten een groot probleem kunnen zijn bij een partner die de stank , het slopen en de haren meer dan zat zijn.
Is dat wereldvreemd, nee toch ?
Ben je jarig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel oke, al was het wel heeel koud vandaag moet echt wat vinden om goed warm te blijven als ik ronja ga uitlaten!
en ik wil zo graag mn pakketje uitpakken! want dat mag toch als je jarig bent
en mn eten wil nog steeds niet, gister zelfs ook weer mn drinken niet maar dat komt omdat zaterdag te druk is geweest!
verder merk ik dat mn buik nu echt wel begint te groeien dus dat zal daar wel allemaal goed zitten!
enne hoe is het met jullie hier allemaal?
Jij hebt een bijzondere manier van posten, als ik eerlijk ben....quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:27 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hiemee niet erkent lesbisch te zijn.
Ik probeer alleen maar uit ervaring te vertellen dat die huisbeesten een groot probleem kunnen zijn bij een partner die de stank , het slopen en de haren meer dan zat zijn.
Is dat wereldvreemd, nee toch ?
My precioussssssquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe jij ook in de UK bestellen?![]()
![]()
Heb ik er ook een:
[ afbeelding ]
(mevrouwtje Janis van mijn tweede Redcat nestje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 15-12-2009 23:38:34 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je hebt het goed gedaan hoor om het beestje naar het asiel te brengen...genoeg mensen die een dier de straat op schoppen om de reden die je noemt. Als je echt voor de beslissing staat is dan het asiel de beste oplossing op zo'n moment.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef kitao het volgende:
[..]
kon niet anders en als dat beest inderdaad in een ander huishouden is opgenomen zoals het asiel beweerde ,dan ben ik daar gelukkkig mee.
Ik heb mijn best gedaan voor die poes.
Jij ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:30 schreef draculettetje het volgende:
ow lees ik net allemaal verhalen over inslapen enzo
gatsie gewoon een extra knuffel voor iedereen
Groeiend buikje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel oke, al was het wel heeel koud vandaag moet echt wat vinden om goed warm te blijven als ik ronja ga uitlaten!
en ik wil zo graag mn pakketje uitpakken! want dat mag toch als je jarig bent
en mn eten wil nog steeds niet, gister zelfs ook weer mn drinken niet maar dat komt omdat zaterdag te druk is geweest!
verder merk ik dat mn buik nu echt wel begint te groeien dus dat zal daar wel allemaal goed zitten!
enne hoe is het met jullie hier allemaal?
Helemaal gelijk Ing! Enjoy!quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis echt vreselijk idd....maar je weet met je verstand dat je voor het beestje de juiste beslissing neemt.
Maar ja...je hebt ook nog een hart he?![]()
Maar goed....ik ga ff genieten van het jonge spul wat nu gekkenuurtje heeft hier en dan lekker slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |