quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Teveel Pluim in een te klein doosje
[ afbeelding ]
ik heb na een 3 weken gebeld en zoals je kon zien was het een fotomodel van een kat.quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel heel jammer dat je de kat toen in het asiel hebt moeten doen.
Hoe lang is dat geleden? Heb je nog wel eens op de site van het asiel gekeken of hij/zij er nog zit/zat?
Lees het nog maar een paar keer over....ik was ook een tijdje bezig met die zinquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap nix van je zin, maar ik snap wat je bedoelt
niet zacht , ruggegraatloos, wie doet nu iets weg waar ie van houdt ?!quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach zie je...je hebt wel degelijk een zachte kant
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Teveel Pluim in een te klein doosje
[ afbeelding ]
Ja... Ik had zelf meer moeite met de telefoon pakken en de afspraak maken (zo definitief...) dan met het hele gebeuren zelf... Ik wist diep van binnen dat ik het verplicht aan hem was. (mn moeder zei laatst nog dat ze echt had verwacht/gevreesd dat ik totaal in zou storten ervan, dat ze bijna al een noodplan had...quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis zonde he... de downside van het hebben van dieren
En toch... is laten inslapen een van de mooiste dingen die je voor een dier kunt doen. Toegegeven; ik heb het als het zover was ook nooit zo erg gevoeld, maar toen ik bij de DA werkte en er van iets meer afstand naar kon kijken, voelde het wel echt zo
Ik zou mijn vrouw weggedaan hebben, maar dat is ook niet overal PCquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef kitao het volgende:
niet zacht , ruggegraatloos, wie doet nu iets weg waar ie van houdt ?!
Van de 14 overleden katten in mijn leven(de 2 als kind niet meegeteld) bij 10 die beslissing moeten nemen (de anderen stiervn voordat die beslissing genomen kon worden of net na ik de beslissing had genomen).....maar bij allen was het uiteindelijk goed zo....het kon niet anders...langer laten leven had lijden betekent en dat wil je nooit voor je huisdier.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk went dat nooit. En juist daarom kun je die keuze meestal zo goed maken.
hahahahahahah, ik ook...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou mijn vrouw weggedaan hebben, maar dat is ook niet overal PC
Iedereen neemt beslissingen in het leven waarvan hij/zij later denkt....hoe kon ik ooit die beslissing nemen...heb ik ook gedaan op een ander vlak....maar ja dat vormt je uiteindelijk tot degene die je bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef kitao het volgende:
[..]
niet zacht , ruggegraatloos, wie doet nu iets weg waar ie van houdt ?!
ook toevallig , ik ken een cabdriver daar...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik woon in Zwolle...welke van de twee mag je raden
Zou je dat kunnen als dierenliefhebber...ik niet eerlijk gezegd....ik weet het slap maar zonder dieren zou ik echt wat missen in mijn leven....wie mij wil heeft me te nemen zoals ik ben( dingen als zware allergieen uitgesloten natuurlijk maar dan nog zou ik wachten met samenwonen tot de dieren die ik had overleden zouden zijn of dat ik een andere oplossing had gevonden om beiden samen te laten gaan). Tja krijg je als je al lang single bent...je wordt steeds kieskeurigerquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahah, ik ook...![]()
Ik wil dan best beloven daarna nooit meer dieren te nemen, maar die er al zijn? die gaan niet weg...
kolere , die heeft geen best karma...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe jij ook in de UK bestellen?![]()
![]()
Heb ik er ook een:
[ afbeelding ]
(mevrouwtje Janis van mijn tweede Redcat nestje)
Weet ik die cabdriver en ik wonen in aanliggende wijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ook toevallig , ik ken een cabdriver daar...
lust graag een shoarmaatje en houdt waarschijnlijk ook van poezen , ik kwam m op dit topic tegen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lekker ding Tombolafan.Dat zijn de momenten die je graag onthoudt he?
pc , ik heb mn grijze cellen gepijnigd , echter niets gevonden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou mijn vrouw weggedaan hebben, maar dat is ook niet overal PC
Oh, ik zou het echt erg vinden... Maar ik zou het er wel voor over hebben. Als het de liefde van mijn leven dat moment zou zijn? Dan wil ik na deze dieren best beloven geen nieuwe te nemen (als het inderaad echt niet gaat zoals met allergie ofzo. "ik wil niet" daar trap ik niet in, dan kan het best zo zijn dat ik ook een tijd "iets niet wil"quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen als dierenliefhebber...ik niet eerlijk gezegd....ik weet het slap maar zonder dieren zou ik echt wat missen in mijn leven....wie mij wil heeft me te nemen zoals ik ben( dingen als zware allergieen uitgesloten natuurlijk maar dan nog zou ik wachten met samenwonen tot de dieren die ik had overleden zouden zijn of dat ik een andere oplossing had gevonden om beiden samen te laten gaan). Tja krijg je als je al lang single bent...je wordt steeds kieskeuriger
Hier nog zo eentje. Ik zou echt een probleem hebben als de liefde van mijn leven allergisch zou zijn voor katten. Want dat zou voor mij de enige reden zijn mijn katten op te geven (en zelfs dan vraag ik me af of ik het zou kunnen of met hem zou gaan LATten). Als hij niet van katten houdt of er bang voor is komt hij maar mooi bij mij op cursus. Angsten kun je overwinnen en katten kun je leren tolereren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen als dierenliefhebber...ik niet eerlijk gezegd....ik weet het slap maar zonder dieren zou ik echt wat missen in mijn leven....wie mij wil heeft me te nemen zoals ik ben( dingen als zware allergieen uitgesloten natuurlijk maar dan nog zou ik wachten met samenwonen tot de dieren die ik had overleden zouden zijn of dat ik een andere oplossing had gevonden om beiden samen te laten gaan). Tja krijg je als je al lang single bent...je wordt steeds kieskeuriger
Politiek Correctquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef kitao het volgende:
pc , ik heb mn grijze cellen gepijnigd , echter niets gevonden.
public custom ?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Doe jij ook in de UK bestellen?![]()
![]()
Heb ik er ook een:
[ afbeelding ]
(mevrouwtje Janis van mijn tweede Redcat nestje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |