Kut is dat he?quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...![]()
Juli in moeten laten slapen helaasMn allerallerbeste vriendje
Awww.....quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...![]()
Juli in moeten laten slapen helaasMn allerallerbeste vriendje
Heb jij geluk...ik moet diegene nog even tegenkomenquote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel blij met een man die net zo'n zwak heeft voor dieren als ik
Yups; komt binnen om te eten en heel even te kroelen en gaat dan weer naar buiten. Komend weekend ga ik een buitenhuisje voor haar knutselenquote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
Nee inderdaad!
Maar die komt dus wel gewoon binnen om te eten en huppelt dan weer naar buiten?
En nu met deze temperaturen dus geen bibberende kitty op de vensterbank?
Ik vind het echt fijn om te weten! En Ml-etje vast ook!
Had ik ook al bedacht; ten tijde van Baloetjes peperdure behandeling werden ook nog onze nieuw aangeschafte badkamerspullen geleverd. (wat een timing)quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben me aan het bedenken dat DTH wel een heel goed excuus is om nieuwe handdoeken voor mezelf te kopen.
Wat ze sowieso nodig hebben zijn handdoeken (oude mag gewoon uiteraard!)quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
Handdoeken sjouwen no probs. Het is nog vroeg maar wat zou ik mee kunnen brengen?
And you!quote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef Stali het volgende:
Tof mens!
En wat het altijd goed doen zijn chloor en allesreinigerquote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Wat ze sowieso nodig hebben zijn handdoeken (oude mag gewoon uiteraard!)
En (oude) hoofdkussens en kussenslopen om de bedden daar huiselijk mee op te maken.
Koekjes en snoepjes mogen ze niet - ivm eventuele allergieën - maar buffelhuid kluifjes mogen ze wel.
Heb je daar iets aan, aan die info?
Oh leuk!quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; komt binnen om te eten en heel even te kroelen en gaat dan weer naar buiten. Komend weekend ga ik een buitenhuisje voor haar knutselen
ach de keuze tussen een nutteloze slopende kat en een verzorgende vrouw is gauw gemaakt denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Iemand die mij wil in zijn leven heeft mijn huisdieren ook maar te accepteren...tja beetje eigenwijs daarin
Dat ook! En vloeibaar wasmiddel mag ook!quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat het altijd goed doen zijn chloor en allesreiniger
Ja... En hij was 17 en had al vanaf zn geboorte een hartruis en later nierproblemen, schildklierproblemen, blaasproblemen... Dus het ging op een gegeven moment echt niet meer. Hij zat op het laatst midden op de weg, en ging niet weg toen er een auto aan kwam, en toen was het wel over voor mij. Hij was ZO duidelijk ongelukkig aan het worden, dat we hem in hebben laten slapen...quote:
http://www.dierenthuis.nl/nl/video/videodetail.php?video_id=28quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Stali het volgende:
Handdoeken sjouwen no probs. Het is nog vroeg maar wat zou ik mee kunnen brengen?
Ja, zeker. Duidelijk en ik scharrel wel wat bij elkaar en dan daar flink poetsen neem ik aan.quote:Op maandag 14 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ze sowieso nodig hebben zijn handdoeken (oude mag gewoon uiteraard!)
En (oude) hoofdkussens en kussenslopen om de bedden daar huiselijk mee op te maken.
Koekjes en snoepjes mogen ze niet - ivm eventuele allergieën - maar buffelhuid kluifjes mogen ze wel.
Heb je daar iets aan, aan die info?
Bahquote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja... En hij was 17 en had al vanaf zn geboorte een hartruis en later nierproblemen, schildklierproblemen, blaasproblemen... Dus het ging op een gegeven moment echt niet meer. Hij zat op het laatst midden op de weg, en ging niet weg toen er een auto aan kwam, en toen was het wel over voor mij. Hij was ZO duidelijk ongelukkig aan het worden, dat we hem in hebben laten slapen...
quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben me aan het bedenken dat DTH wel een heel goed excuus is om nieuwe handdoeken voor mezelf te kopen.
Echt?quote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef Bamba het volgende:
Stali en ik wonen 2 straten bij elkaar vandaan
Wel heel jammer dat je de kat toen in het asiel hebt moeten doen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ach de keuze tussen een nutteloze slopende kat en een verzorgende vrouw is gauw gemaakt denk ik.
In principe dan , want in eerste instantie was ik van plan om haar in een jute zak met stenen in de sloot te gooien.
(grapje)
Het komt erop neer dat ik gedwongen ben om eieren voor mijn geld te kiezen.
Zo'n echte vent ben ik dus niet , dan had ik wel voet bij stuk gehouden.
Ach zie je...je hebt wel degelijk een zachte kantquote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ach de keuze tussen een nutteloze slopende kat en een verzorgende vrouw is gauw gemaakt denk ik.
In principe dan , want in eerste instantie was ik van plan om haar in een jute zak met stenen in de sloot te gooien.
(grapje)
Het komt erop neer dat ik gedwongen ben om eieren voor mijn geld te kiezen.
Zo'n echte vent ben ik dus niet , dan had ik wel voet bij stuk gehouden.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Echt?
Wat bizar..
Wrs. kennen we elkaar ook wel van gezicht dan.
Ze zijn al blij als je een paar uurtjes komt aaien!quote:Op maandag 14 december 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, zeker. Duidelijk en ik scharrel wel wat bij elkaar en dan daar flink poetsen neem ik aan.
Reuze tof dit. Was het zelf eerlijk gezegd al vergeten..
Ja. We kregen hem toen ik 10 was, en ik weet nog dat ik op mn 12e ofzo in bed heb liggen huilen bij de gedachte dat ie ooit dood zou gaan...quote:
Nee!quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaien kan ik wel![]()
Greys, had je meegekregen dat m'n zusje ook mee komt aaien?
Tis zonde he... de downside van het hebben van dierenquote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Ja... En hij was 17 en had al vanaf zn geboorte een hartruis en later nierproblemen, schildklierproblemen, blaasproblemen... Dus het ging op een gegeven moment echt niet meer. Hij zat op het laatst midden op de weg, en ging niet weg toen er een auto aan kwam, en toen was het wel over voor mij. Hij was ZO duidelijk ongelukkig aan het worden, dat we hem in hebben laten slapen...
Gooi er maar in hoorquote:Op maandag 14 december 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja. We kregen hem toen ik 10 was, en ik weet nog dat ik op mn 12e ofzo in bed heb liggen huilen bij de gedachte dat ie ooit dood zou gaan...![]()
Maar nu had ik al zoveel verdriet van hoe hij aan het lijden was... hij kon niet meer op schoot (heel eventjes, en dan wilde hij weer op de vloer liggen), kon niet meer springen etc...![]()
En nu wil ik op zich wel een foto hier gooien, maar hij is wel rood... en ik weet niet of jij dat vervelend/confronterend vind...
Straks blijkt dat jullie mekaar hassikke goed kennenquote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef Stali het volgende:
Echt?
Wat bizar..
Wrs. kennen we elkaar ook wel van gezicht dan.
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk!Een soort hondenhok maar dan in kattenuitvoering?
Ga je je knutselmanie dan weer met ons delen, net als bij het bordje voor Emma en de Piepjes?
quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
Elies, wil je foto's van zijn projectje? (eindresultaat dan)
Will do. Ik heb wel een beetje gesmokkeldquote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Oh leuk!Een soort hondenhok maar dan in kattenuitvoering?
Ga je je knutselmanie dan weer met ons delen, net als bij het bordje voor Emma en de Piepjes?
Klopt. Op het moment zelf is het kut en verdrietig etc. maar als ik nu terugkijk op hoe ik afscheid heb genomen van Siets en hoe ze de dag voor haar dood nog alle menselijke onderdanen ontving, dan is dat toch een mooie manier om te slapen. Hopelijk nog net voordat ze te ziek zijn en echt gaan lijden maar ook niet te vroeg als ze er zelf nog lol in hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis zonde he... de downside van het hebben van dieren
En toch... is laten inslapen een van de mooiste dingen die je voor een dier kunt doen. Toegegeven; ik heb het als het zover was ook nooit zo erg gevoeld, maar toen ik bij de DA werkte en er van iets meer afstand naar kon kijken, voelde het wel echt zo
Ga ik morgen voor je maken.quote:
F5 F5quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
Ow Cat; heb ik ook een pic voor jou (nog van toen je vroeg of ik Lush kende? Foo van hedenavond... moment!)
quote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks blijkt dat jullie mekaar hassikke goed kennenDat jullie al jaren samen op de ... uhh... Bridge* zitten of zo
* vul alles in wat wél bij je past
quote:
Meestal heb je dat als eigenaar wel door...dat moment net na het moment dat het te vroeg is en net voor het moment dat het te laat is maar hoe dan ook...er aan wennen zal ik nooitquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. Op het moment zelf is het kut en verdrietig etc. maar als ik nu terugkijk op hoe ik afscheid heb genomen van Siets en hoe ze de dag voor haar dood nog alle menselijke onderdanen ontving, dan is dat toch een mooie manier om te slapen. Hopelijk nog net voordat ze te ziek zijn en echt gaan lijden maar ook niet te vroeg als ze er zelf nog lol in hebben.
Ik woon in Zwolle...welke van de twee mag je radenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef kitao het volgende:
Trovey , welke stad woon jij eigenlijk of vind je dat een off-topic vrijpostige vraag ?
Volgende keer bij de Appie ga ik kijken of ik je wel ziequote:Op dinsdag 15 december 2009 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Zie PM want ik ben veel te nieuwsgierig nu..
Tuurlijk went dat nooit. En juist daarom kun je die keuze meestal zo goed maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Meestal heb je dat als eigenaar wel door...dat moment net na het moment dat het te vroeg is en net voor het moment dat het te laat is maar hoe dan ook...er aan wennen zal ik nooit
Ik snap nix van je zin, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:04 schreef trovey het volgende:
Meestal heb je dat als eigenaar wel door...dat moment net na het moment dat het te vroeg is en net voor het moment dat het te laat is maar hoe dan ook...er aan wennen zal ik nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |