quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee, maar ik vond het een beetje een "quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en je negeerde het net wel.
Je hoeft het niet te gebruiken (?weet niet of je dat bedoelde), maar vind je het mooi klinken, denk aan Koerdische muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:54 schreef Ayca het volgende:
De Koerdische taal? ik weet het niet, heb er niks mee? of bedoel je dat niet?
Je kon er dan op reageren met "quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het een beetje een ""-gesprek
. Ik wist niet wat ik er van moest denken.
Nee vind het niet echt mooi klinkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te gebruiken (?weet niet of je dat bedoelde), maar vind je het mooi klinken, denk aan Koerdische muziek.
Nog falender, ben je niet creatief of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben niet sloomik kon alleen geen TT verzinnen en heb het dus maar blanco gelaten
Niet echt neequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog falender, ben je niet creatief of zo?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee vind het niet echt mooi klinken, en Koerdische muziek ken ik niet, post maar wat
Hè, bah! 'Waar Aydzja inspiratieloos blijkt te zijn' lijkt mij wel wat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet echt neeAls jij het zo goed kan, verzin jij er maar een
Nah word er niet echt warm van..quote:
Ayçaquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hè, bah! 'Waar Aydzja inspiratieloos blijkt te zijn' lijkt mij wel wat.
Dat denk je toch niet echt, he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je loopt zeker weer reacties uit te lokken.
Niemand forceert je om hier te postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
Leuk zo een initiatief maarre wat is nu echt de opzet van dit topic dat we alleen maar hierin mogen posten
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want ik buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
Er posten hier doorgaans zat FOK!kers mee in deze reeks die helemaal niet Turks zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
Leuk zo een initiatief maarre wat is nu echt de opzet van dit topic dat we alleen maar hierin mogen posten
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want ik buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
Vandaag veroveren we GC, morgen nemen we het forum over en overmorgen is heel FOK! van ons.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo,en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
edit: Waar is trouwens mijn avatar in de OP? Check mijn fobo anders en ik eisdat Galatasaray
- toekomstig landskampioen - wat meer prominent in dit topic wordt vertegenwoordigd.
Gelukkig heeft Danny Nederlandse infiltranten ingehuurd om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vandaag veroveren we GC, morgen nemen we het forum over en overmorgen is heel FOK! van ons.
Zoals ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er posten hier doorgaans zat FOK!kers mee in deze reeks die helemaal niet Turks zijn
Ik vind het iets oubolligs hebben en het lijkt alsof ze als domme apen hier zijn neergezet, het klinkt echt niet snuggerquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan, maar wat vind je ervan? Het is een gesprek tussen twee Turken.
Maak gelukkig weinig gebruik van de trein.
Gast, wat doe je nou, houd je muilquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Danny Nederlandse infiltranten ingehuurd om dat te voorkomen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben niet sloomik kon alleen geen TT verzinnen en heb het dus maar blanco gelaten
damn we hebben slangen op onze schoot opgevoed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Danny Nederlandse infiltranten ingehuurd om dat te voorkomen.
Turkse gezegdes/spreekwoorden in het Nederlandsquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
damn we hebben slangen op onze schoot opgevoed!
snijd je stem! slang!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse gezegdes/spreekwoorden in het Nederlands. Faal.
jij kan een wurg/gif slang op zijn tijd wel waarderen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel iets tegen slangen, hè?
Het zijn mooie beesten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
jij kan een wurg/gif slang op zijn tijd wel waarderen?
bijbelverhaal toch? iets met n slang?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zijn mooie beesten.
Ik bedoel, het hadden ook schorpioenen/king kongs/beren/wolven/tarantula's kunnen zijn.
Ja, wolla mattie, staan er ook slangen in de Koran dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
bijbelverhaal toch? iets met n slang?
mwah, beetje koude voeten, niet op me bek gegaan, dus valt wel meequote:
Koran is het vervolg van de Bijbel dus veel bijbelverhalen zijn van toepassing ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, wolla mattie, staan er ook slangen in de Koran dan?
goede vraagquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, wolla mattie, staan er ook slangen in de Koran dan?
Je kan hier ook over alles lullenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo,en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
edit: Waar is trouwens mijn avatar in de OP? Check mijn fobo anders en ik eisdat Galatasaray
- toekomstig landskampioen - wat meer prominent in dit topic wordt vertegenwoordigd.
Huh? Zo'n ding waar ze foto's maken van je hoofd?:Pquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:58 schreef Ayca het volgende:
Ik moest laatst in een MRI, dat was vreemd![]()
Nah je hele lichaam gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Zo'n ding waar ze foto's maken van je hoofd?:P
gecmis olsunquote:
Je hoeft het pad naar de winkel/supermarkt/school toch niet helemaal sneeuwvrij te makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:46 schreef IHVK het volgende:
maar het ir wel hinderlijk. eerst 10 min sneeuwscheppen voor je ergens heen kan. en nu het zo vies druipt is t nog erger.
Egyptische tursu is niet lekker, het had echt een flinke zeepsmaakquote:
Dat is geeen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Koran is het vervolg van de Bijbel dus veel bijbelverhalen zijn van toepassing ja.
Hoe kan tursu een zeepsmaak hebben? Snap er niks van. Maar misschien is Egyptische tursu wel heel anders dan Turkse tursu, dunnow.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Egyptische tursu is niet lekker, het had echt een flinke zeepsmaak.
Ik weet het ook niet, Omaanse tursu was heerlijk. Maar anders koop ik morgen even een pot van een ander merk, mischien is dat lekkerder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan tursu een zeepsmaak hebben? Snap er niks van. Maar misschien is Egyptische tursu wel heel anders dan Turkse tursu, dunnow.
Zit je dadelijk met 10 verschillende potten tursu hahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, Omaanse tursu was heerlijk. Maar anders koop ik morgen even een pot van een ander merk, mischien is dat lekkerder.
Mijn moeder zei al boos dat ik deze pot toch echt eerst op moest etenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zit je dadelijk met 10 verschillende potten tursu hahaha.
Waarom koop je dan ook een grote pot.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei al boos dat ik deze pot toch echt eerst op moest eten.
Ja, ik had gewoon gehoopt dat er geen nare zeepsmaak aan zou zitten! Ik ben te goedgelovig, denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom koop je dan ook een grote pot.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik had gewoon gehoopt dat er geen nare zeepsmaak aan zou zitten! Ik ben te goedgelovig, denk ik.
Ik hoop dat het lekkerder is dat die Egyptische brolquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
*Overhandigt een schaal zelfgemaakte Tursu*
Smakelijk eten..
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lekkerder is dat die Egyptische brol.
Het is tursu, geen cake!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk uit dat er geen wiet in zit.
Ervaring met bortecinem's mislukte kookkunsten dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Tsja, je weet maar nooit met jou.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Tsja, je weet maar nooit met jou.
En dat zegt iemand die een tijdje terug niet eens snapte hoe je een kip in water kon ontdooien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ervaring met bortecinem's mislukte kookkunsten dan?
Hell no! God verhoede!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ervaring met bortecinem's mislukte kookkunsten dan?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een tijdje terug niet eens snapte hoe je een kip in water kon ontdooien.
Wie? Jij of Wik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een tijdje terug niet eens snapte hoe je een kip in water kon ontdooien.
Het is 'kop door de helft', viespeuk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf met de kont door de helft.
Ik dacht dat het kont was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is 'kop door de helft', viespeuk!
Met je kop door de muur, ben je morgen lekker zuur.
Oh dat zongen we altijd als we op schoolreis gingen. Nostalgie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
''We zijn d'r bijna, we zijn d'r bijna, maar nog niet helemaal, kontje blauw,'' was zeker ook fout?!
Nee, dat is goed. Althans, zo ken ik hem ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
''We zijn d'r bijna, we zijn d'r bijna, maar nog niet helemaal, kontje blauw'' is zeker ook fout?!
Ja, wij ook. En dan kregen we allemaal een plijster op ons hoofd zodat onze ouders dachten dat we een ongeluk gehad hadden. Of we doken als mongolen onder de banken van de bus, om er vervolgens weer als debielen onderuit te komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat zongen we altijd als we op schoolreis gingen. Nostalgie.
Wij ook. En dan ook helemaal overtuigd dat onze ouders echt dachten dat de bus zonder ons was teruggekomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wij ook. En dan kregen we allemaal een plijster op ons hoofd zodat onze ouders dachten dat we een ongeluk gehad hadden. Of we doken als mongolen onder de banken van de bus, om er vervolgens weer als debielen onderuit te komen.
En alle ouders gespeeld verbaasd zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wij ook. En dan kregen we allemaal een plijster op ons hoofd zodat onze ouders dachten dat we een ongeluk gehad hadden. Of we doken als mongolen onder de banken van de bus, om er vervolgens weer als debielen onderuit te komen.
GMTA.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij ook. En dan ook helemaal overtuigd dat onze ouders echt dachten dat de bus zonder ons was teruggekomen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij ook. En dan ook helemaal overtuigd dat onze ouders echt dachten dat de bus zonder ons was teruggekomen.
Lijkt er wel op, als ik zie dat iedereen dit meegemaakt heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En alle ouders gespeeld verbaasd zijn. Is dit nou een typisch Nederlands ritueel tijdens schoolreisjes?
9 lira? Dat is ongeveer 3-4 euro, voor Turkije is dat veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Lees net dat sigaretten 9 lira worden in TR, dat is toch helemaal niet zoveel?
Niet op die manier aan gedacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
9 lira? Dat is ongeveer 3-4 euro, voor Turkije is dat veel.
Oh ja, logisch..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Georgia Motor Trucking Association
Bijna Nederlandse prijzenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
9 lira? Dat is ongeveer 3-4 euro, voor Turkije is dat veel.
Nep-Nederlander!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
TheMagnificent, dat van de plijsters is nieuw voor me.
Volgens m'n opa is het iets meer dan 4 euro, wel duur.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bijna Nederlandse prijzen. Hier in Egypte is een pakje nog 1 euro.
Je kunt het nu ook proberen; is erg leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
TheMagnificent, dat van de plijsters is nieuw voor me.
Ik kan me nog herinneren dat je in Turkije twee jaar terug ook ongeveer zoiets betaalde voor een pakje goedkope sigaretten. Het lijkt me sterk dat het zoveel duurder is geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bijna Nederlandse prijzen. Hier in Egypte is een pakje nog 1 euro.
Schoolreisje yokku artikquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt het nu ook proberen; is erg leuk.
Volgens mij wel, maar ik kan niet uit ervaring spreken. In Oman zag je soms zelfs 12-jarige jongetjes sigaretten kopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens m'n opa is het iets meer dan 4 euro, wel duur.![]()
Krijg je in Egypte als kind ook makkelijk sigaretten mee? (weet niet of het in heel Turkije zo is, maar ik kreeg het wel mee)
Hij is er nou niet. Maar hij komt vanavond vast wel online, ik zal het 'm vragen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Ayca het volgende:
He Borte vraag eens aan die vriend van je, uit welk dorp hij komt(als hij dat wil zeggen natuurlijk
)
Ik vraag het even na.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je in Turkije twee jaar terug ook ongeveer zoiets betaalde voor een pakje goedkope sigaretten. Het lijkt me sterk dat het zoveel duurder is geworden.
Van die gare (goedkopere) Turkse merken als L&M, Parliament, Monte Carlo, etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je in Turkije twee jaar terug ook ongeveer zoiets betaalde voor een pakje goedkope sigaretten. Het lijkt me sterk dat het zoveel duurder is geworden.
Zijn ze de BTW in Turkije ook flink aan het verhogen of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg je yokku?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet ik, maar ik typ zoals ik praat
L&M.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van die gare (goedkopere) Turkse merken als L&M, Parliament, Monte Carlo, etc.
Marlboro reds zijn hier ook 1 euroquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
in NL lukt dat dus niet zo snelquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Ayca het volgende:
Ik kreeg het eerst niet mee, maar toen ik zei dat het voor mijn opa was wel(was ook echt zo, en ze kenden mijn opa, dus zouden ze dat zo kunnen controleren
)
Verkopen met winst?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marlboro reds zijn hier ook 1 euro.
Is het sneu dat ik van plan ben om een slof mee te nemen en aan een vriend te geven/verkopen?
Meestal wel, maar onder andere Turken (buiten familie), let ik wel op m'n manier van praten.quote:
Jaaaajaaaaa....quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het ook altijd gewoon mee. Ook flessen raki met 45% alcohol kreeg ik als 12 jarige gewoon mee. (Was voor me oom, niet voor mij, duh)
Right..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jaaaajaaaaa....
Bortecinem:
[ afbeelding ]
Voor een biertje/koffie op de uni of iets dergelijksquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor een biertje/koffie op de uni of iets dergelijks. Ik wil anderen hun verslaving eigenlijk niet voeden.
Dan is het niet triest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor een biertje/koffie op de uni of iets dergelijks. Ik wil anderen hun verslaving eigenlijk niet voeden.
Ik dacht eigenlijk dat ze de regels voor drank en rookwaren in Nederland flink hadden verscherpt? Ik ben zelf nog nooit gecontroleerd, terwijl ze officieel zeggen dat iedereen die er jonger dan 25 uitziet gecontroleerd zou moeten wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in NL lukt dat dus niet zo snel
Dat betekent dat jij er 25+ uitziet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze de regels voor drank en rookwaren in Nederland flink hadden verscherpt? Ik ben zelf nog nooit gecontroleerd, terwijl ze officieel zeggen dat iedereen die er jonger dan 25 uitziet gecontroleerd zou moeten worden.
Vroeger kocht ik ook vaak sigaretten voor mijn moeder maar na een tijdje lukte dat niet meer, toen begonnen ze opeens te controleren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze de regels voor drank en rookwaren in Nederland flink hadden verscherpt? Ik ben zelf nog nooit gecontroleerd, terwijl ze officieel zeggen dat iedereen die er jonger dan 25 uitziet gecontroleerd zou moeten worden.
Nou, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij er 25+ uitziet?
Zie je. 4-5 euro voor een pakje sigaretten in Turkije kan echt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, m'n neefje zegt dat de duurste (volgens hem) 5 lira ofzo is.
Zie je er jong uit dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeger kocht ik ook vaak sigaretten voor mijn moeder maar na een tijdje lukte dat niet meer, toen begonnen ze opeens te controleren.
Koop de duurste wodkafles die de slijterij heeftquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, zijn er mensen die hier verstand hebben van wodka? Ik denk erover om zelf vanille extract te maken, maar daar heb je blijkbaar goede kwaliteit/zachte wodka voor nodig, maar ik heb zelf totaal geen verstand van wodka..
Ze zijn te bang om je te controleren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik zie er volgens mij juist wat jonger uit.
Dat was altijd zo leuk na de zomervakantie, op de basisschool laten zien dat je multimiljonair wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Watsmetdeturkselirakeburt? Ik dacht dat er vroeger altijd van de idiote briefjes van 100 miljard miljoen lira waren. Hebben ze er wat nulletjes afgeknipt?
Duur hoeft niet altijd beter te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop de duurste wodkafles die de slijterij heeft?
Ik zie er ook totaal niet eng uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn te bang om je te controleren?
Dat is zo, maar het valt te proberen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duur hoeft niet altijd beter te zijn.
Je denkt dat je er niet eng uitziet..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie er ook totaal niet eng uit.
Alhoewel, als ik in een slechte bui ben.......
[..]
Dat is zo, maar het valt te proberen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je denkt dat je er niet eng uitziet..
ja ik ken je toch, waarom doe je zo raar wikiewakaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
...want jij weet dat ik er juist wél eng uitzie?
Mischien moet ik mijn unibrow, vlassnor, sikje, en harige oren maar eens scherenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja ik ken je toch, waarom doe je zo raar wikiewaka
behaardheidquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet ik mijn unibrow, vlassnor, sikje, en harige oren maar eens scheren. En die bandshirts vervangen.
leeftijd niet, maar bedoelde dat ze hem miss wel jong inschatten, maar niet controleerden omdat hij er eng uitzietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Ayca het volgende:
Alsof het er iets mee te maken heeft of je er wel of niet eng uitziet
Nou ja, als ik met een mes/pistool voor de cassiere haar neus zit te zwaaien denk ik dat ze eerder geneigd is om mij gewoon de sigaretten/alcohol te verkopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Ayca het volgende:
Alsof het er iets mee te maken heeft of je er wel of niet eng uitziet
Jij met je bedoelingen (lees: stoten onder de gordel)quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
leeftijd niet, maar bedoelde dat ze hem miss wel jong inschatten, maar niet controleerden omdat hij er eng uitziet
Ik heb maar een beetje nodig. Zit ik dadelijk met een literfles wodka.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is zo, maar het valt te proberen.
Gewoon opzuipen die hap, bij je volgende waterpijpfeestje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb maar een beetje nodig. Zit ik dadelijk met een literfles wodka.Ik koop wel gewoon smirnoff.
term maakt ook deel uit van het moderne idioom, om een opmerking of daad te beschrijven die als verkeerd, onnodig kwetsend, of ronduit oneerlijk wordt aangemerkt. Een dergelijke opmerking of daad is dan "(een stoot) onder de gordel".quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij met je bedoelingen (lees: stoten onder de gordel).
Ik lust geen wodka.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon opzuipen die hap, bij je volgende waterpijpfeestje.
Je kan ook woda in de pijp doen in plaats van water.
Mij eng noemen, etc. etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
term maakt ook deel uit van het moderne idioom, om een opmerking of daad te beschrijven die als verkeerd, onnodig kwetsend, of ronduit oneerlijk wordt aangemerkt. Een dergelijke opmerking of daad is dan "(een stoot) onder de gordel".
Je schijnt er wel flink vaag van te worden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lust geen wodka.
Nee, dat is sick.
Jij denkt wel meer rare dingen, volgens mij, emelletjequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht dat je het als een compliment zou opvatten wikkie
Trouwens, vervliegt de alcohol als je een paar druppels wodka in bijvoorbeeld cake doet en bakt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je schijnt er wel flink vaag van te worden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd.
Royalty wodka, Grasovkaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vay vay vay.
Vertel eens, welk merk verkoopt nog meer wodka in kleine flessen?
nee johquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer rare dingen, volgens mij, emelletje.
je kan het wss bij gall&gall krijgen, weet niet of jullie die daar hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In kleine flessen? Waar verkopen ze dat dan, hier heb ik het nog nooit gezien?
Hoe durf je.quote:
Blote huid, drinken... Waar moet dit heen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben ex-alcoholist
neppe alcoholist
de hel!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Blote huid, drinken... Waar moet dit heen?
Met name rode vodka heeft er meermaals voor gezorgd dat ik enkele uren van mijn leven ben kwijtgeraakt. Good times.quote:
Die heb je nog zeker tegoed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Met name rode vodka heeft er meermaals voor gezorgd dat ik enkele uren van mijn leven ben kwijtgeraakt. Good times.
Ik houd je trouwens nog steeds aan die baileys-chocoladetaart voor mijn verjaardag.
Ik zal voor je bidden meiske !quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de hel!!!!![]()
je begrijpt het echt verkeerd
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trouwens, vervliegt de alcohol als je een paar druppels wodka in bijvoorbeeld cake doet en bakt?
Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
Lieve Ayca. Ik kom uit Asbak. Dat is de letterlijke vertaling van het dorpje waar mijn ouders vandaan komen. En jij?
zo snel merk je het effect niet, dus zie je bortecinem straks te veel erin doen en helemaal gek wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer het uit!
Ik denk dat je die paar druppels alcohol echt niet proeft. Maar het gaat om het principe, als ik met vanille-extract ga koken kan ik het niet serveren aan moslims die geen alcohol drinken als de alcohol niet vervliegt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer het uit!
Wat is zijn dorp? Lachwekkend?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.
Dag Garso.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Garso het volgende:
[50 cent mood]
I'll take you to the candy shop![]()
[/50 cent mood]
De beat zit al de hele dag in mn hoofd
edit: hallo allemaal![]()
Ja, dat zou wel een naaistreek zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat je die paar druppels alcohol echt niet proeft. Maar het gaat om het principe, als ik met vanille-extract ga koken kan ik het niet serveren aan moslims die geen alcohol drinken als de alcohol niet vervliegt.
Eerst moet ik nog een reply van Ayca krijgen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.
Ik doelde op die domme taalfout van jequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is triest en lachwekkend tegelijk.
Daarom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een naaistreek zijn.
ja manquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wilt niet aan je zondige jeugd herinnerd worden?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doelde op die domme taalfout van je.
Ik wilde spacecake voor je bakken en vroeg de mensen in dit topic om tips, maar ik kreeg alleen maar stomme reacties.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog een reply van Ayca krijgen!
Ondertussen: wat heb je nou aan alcoholcakejes? Spacecake, dat is pas echte cake!
Hmm ik ken Asbak niet, mijn ouders komen uit Pulurquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
Lieve Ayca. Ik kom uit Asbak. Dat is de letterlijke vertaling van het dorpje waar mijn ouders vandaan komen. En jij?
ja, anders zou je niet zo dom zijn geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man, dat ben ik. En je bent het ook nog eens met mij eens, wat mooi.
Wilde je een space-baileys-chocoladetaart bakken voor mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde spacecake voor je bakken en vroeg de mensen in dit topic om tips, maar ik kreeg alleen maar stomme reacties.
Alles voor jou.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wilde je een space-baileys-chocoladetaart bakken voor mijn verjaardag?Heldin.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen en islam, je kan er niks mee
Dilber Hala is echt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Garso het volgende:
[..]
Nassing? Iyising? Yine dipcik gibising![]()
dilber hala kicks ass![]()
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ik ken Asbak niet, mijn ouders komen uit Pulur
Ironisch.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!
(Zelf ken ik Pulur niet. Het spijt me. Vergeef me.)
En nu het verhaal achter het dorpje van Küllük:
Ooit heette het Güllük (dat betekent rosarium, voor de non-Turken onder ons). Toen kwamen de Armenen en die brandden het dorpje zowat plat. Toen veranderde de eerste G in een K en het dorpje werd omgedoopt in Küllük. En dat betekent asbak. Einde.
Dilber Hala is de shitbom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Garso het volgende:
[..]
Nassing? Iyising? Yine dipcik gibising![]()
dilber hala kicks ass![]()
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!
(Zelf ken ik Pulur niet. Het spijt me. Vergeef me.)
En nu het verhaal achter het dorpje van Küllük:
Ooit heette het Güllük (dat betekent rosarium, voor de non-Turken onder ons). Toen kwamen de Armenen en die brandden het dorpje zowat plat. Toen veranderde de eerste G in een K en het dorpje werd omgedoopt in Küllük. En dat betekent asbak. Einde.
Ik meld me! Waarheen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil op vakantie. Rookert, ga je mee?
Stel je eens voor, een dorp dat Kültablasi heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahanee sorry ik kende het niet, maar ik zat te denken aan kultablasi
![]()
Wat een 'leuk' verhaal
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stel je eens voor, een dorp die Kültablasi heet.
Eigenlijk is het gewoon heel treurig.
Dan leer ik daar echte wodka drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lijkt me vet, russische drank en een echte winter
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
m'n zusje schrijft allemaal briefjes, maakt er propjes van en gooit ze in mijn kamer, ze heeft nu zo'n brief op m'n deur geplakt over dat ik al die propjes moet vinden, dat moet een opdracht voorstellen
Ja, daarom vond ik het ook zo raarquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stel je eens voor, een dorp dat Kültablasi heet.
Eigenlijk is het gewoon heel treurig.
Ik hoopte dat niemand het zou zien. Kreng.quote:
ze wordt dinsdag 12quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schattig toch, doe haar een plezier
Mij ontgaat niks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand het zou zien. Kreng.
Ik heb nog nooit wodka op! Er gaat een trein vanuit Utrecht naar Moskou paar keer per week geloof ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan leer ik daar echte wodka drinken.
Ze komt gewoon aandacht tekortquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze wordt dinsdag 12en ze mishandelt me, schattig he
dit is toch niet tegen mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Ayca het volgende:
Je verdient niet beter! Een beetje hier heilig lopen doen, terwijl je irl vodka loopt te zuipen
Die Armeniërs!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook zo raar![]()
Het is idd een treurig verhaal..
I know, maar iedereen blijft het Pulur noemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die Armeniërs!
Trouwens: Pulur is gedateerd.
waterpistoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze is wel heel lief![]()
wat zal ik haar cadeau geven?
Ik bedoel maar! Een fles wodka?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze is wel heel lief![]()
wat zal ik haar cadeau geven?
waterballonnen danquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heeft ze al, gebruikte ik vorig jaar erg vaak op school, is afgepakt
You die. You just lay down and die. Mkay.quote:
Was wel tegen jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is toch niet tegen mij, als ik heilig zou doen zou ik dat in het echt doen en niet hier
waterbedquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hebben we ook al![]()
je hebt wel iets met water he
Pantoffelsquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is zo niet goed
iets anders!
Tabi canimquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haa, ama ben alkolik degilim, Ayca hanim.
geniaal planquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tabi canim![]()
Gooi anders ook wat propjes naar haar
Ik heb het geprobeerd maar wat is er nou zo leuk aan facebook, familiefoto's heb ik nu wel gezien...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
volgens mij zit ik teveel op fok/facebook/twitter etc.
heb er ook last van, maar het mindertquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
krijgt ze al erg veel, wil wel iets geven, maar vind een cadeau waar je niets aan hebt vaak ook stom, al gaat het om het gebaarquote:
leessequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef GenusButeo het volgende:
Sigh. Ik ga maar eens lezen. Bye, kids.
je kan haar naar de Duinrell meenemen (ook water)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kiza su versemde olur![]()
kom met iets beters
Ach, entertainmentbon is ook goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijgt ze al erg veel, wil wel iets geven, maar vind een cadeau waar je niets aan hebt vaak ook stom, al gaat het om het gebaar
heb je echt iets met water? karin seni kafana su atip uyandirsinquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Garso het volgende:
[..]
je kan haar naar de Duinrell meenemen (ook water)
budget <10 euro
een poster van de Expo
bijvoorbeeld: Murphy's Law
http://eu.movieposter.com/posters/archive/main/0/HU-14
budget <25 euro
boeken van de twilight saga
of een kledingstuk
budget <50 euro
parfum
of een bedelaarsarmband
budget <100 euro
horloge (Fossil heeft betaalbare modellen)
laatste is natuurlijk niet echt geschikt voor een meisje van 12, beetje teveel
ik ga haar gewoon vragen wat ze wilquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, entertainmentbon is ook goed
kariyi buldukta bide ustumuze su attiracagizquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je echt iets met water? karin seni kafana su atip uyandirsin
farmvillequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar wat is er nou zo leuk aan facebook, familiefoto's heb ik nu wel gezien...
waar gaat twitter over dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
de beste cadeaus zijn de cadeaus waar je zelf wat aan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Geef anders gewoon een zak snoep van de jamin, kun je het samen opeten. (doe ik ook altijd met mijn broertje![]()
)
sen bulup yaptirirsin, su-supermen, kim karisini/kocasini sudan uyandirmak istemez?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Garso het volgende:
[..]
kariyi buldukta bide ustumuze su attiracagiz
Oh oke dat van die chat functie wist ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
farmville![]()
daarnaast is het leuk wanneer je uitgebreide gesprken houdt met meerdere mensen nav een foto of een "krabbel" het heeft ook een chat functie dus, msn is overbodig
en farmville uiteraard
we eten te veel snoepquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Geef anders gewoon een zak snoep van de jamin, kun je het samen opeten. (doe ik ook altijd met mijn broertje![]()
)
Nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga haar gewoon vragen wat ze wil
egoist abi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
de beste cadeaus zijn de cadeaus waar je zelf wat aan hebt
ken je geen mensen die het spelen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke dat van die chat functie wist ik niet
en bij farmville was ik niet verder gekomen dan de turorialoke, ik ga nu even verder kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |