quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee, maar ik vond het een beetje een "quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en je negeerde het net wel.
Je hoeft het niet te gebruiken (?weet niet of je dat bedoelde), maar vind je het mooi klinken, denk aan Koerdische muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:54 schreef Ayca het volgende:
De Koerdische taal? ik weet het niet, heb er niks mee? of bedoel je dat niet?
Je kon er dan op reageren met "quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het een beetje een ""-gesprek
. Ik wist niet wat ik er van moest denken.
Nee vind het niet echt mooi klinkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te gebruiken (?weet niet of je dat bedoelde), maar vind je het mooi klinken, denk aan Koerdische muziek.
Nog falender, ben je niet creatief of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben niet sloomik kon alleen geen TT verzinnen en heb het dus maar blanco gelaten
Niet echt neequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog falender, ben je niet creatief of zo?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee vind het niet echt mooi klinken, en Koerdische muziek ken ik niet, post maar wat
Hè, bah! 'Waar Aydzja inspiratieloos blijkt te zijn' lijkt mij wel wat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet echt neeAls jij het zo goed kan, verzin jij er maar een
Nah word er niet echt warm van..quote:
Ayçaquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hè, bah! 'Waar Aydzja inspiratieloos blijkt te zijn' lijkt mij wel wat.
Dat denk je toch niet echt, he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je loopt zeker weer reacties uit te lokken.
Niemand forceert je om hier te postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
Leuk zo een initiatief maarre wat is nu echt de opzet van dit topic dat we alleen maar hierin mogen posten
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want ik buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
Er posten hier doorgaans zat FOK!kers mee in deze reeks die helemaal niet Turks zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
Leuk zo een initiatief maarre wat is nu echt de opzet van dit topic dat we alleen maar hierin mogen posten
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want ik buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
Vandaag veroveren we GC, morgen nemen we het forum over en overmorgen is heel FOK! van ons.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo,en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
edit: Waar is trouwens mijn avatar in de OP? Check mijn fobo anders en ik eisdat Galatasaray
- toekomstig landskampioen - wat meer prominent in dit topic wordt vertegenwoordigd.
Gelukkig heeft Danny Nederlandse infiltranten ingehuurd om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vandaag veroveren we GC, morgen nemen we het forum over en overmorgen is heel FOK! van ons.
Zoals ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er posten hier doorgaans zat FOK!kers mee in deze reeks die helemaal niet Turks zijn
Ik vind het iets oubolligs hebben en het lijkt alsof ze als domme apen hier zijn neergezet, het klinkt echt niet snuggerquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan, maar wat vind je ervan? Het is een gesprek tussen twee Turken.
Maak gelukkig weinig gebruik van de trein.
Gast, wat doe je nou, houd je muilquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Danny Nederlandse infiltranten ingehuurd om dat te voorkomen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:59 schreef Ayca het volgende:
Ik ben niet sloomik kon alleen geen TT verzinnen en heb het dus maar blanco gelaten
damn we hebben slangen op onze schoot opgevoed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Danny Nederlandse infiltranten ingehuurd om dat te voorkomen.
Turkse gezegdes/spreekwoorden in het Nederlandsquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
damn we hebben slangen op onze schoot opgevoed!
snijd je stem! slang!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkse gezegdes/spreekwoorden in het Nederlands. Faal.
jij kan een wurg/gif slang op zijn tijd wel waarderen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel iets tegen slangen, hè?
Het zijn mooie beesten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
jij kan een wurg/gif slang op zijn tijd wel waarderen?
bijbelverhaal toch? iets met n slang?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zijn mooie beesten.
Ik bedoel, het hadden ook schorpioenen/king kongs/beren/wolven/tarantula's kunnen zijn.
Ja, wolla mattie, staan er ook slangen in de Koran dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
bijbelverhaal toch? iets met n slang?
mwah, beetje koude voeten, niet op me bek gegaan, dus valt wel meequote:
Koran is het vervolg van de Bijbel dus veel bijbelverhalen zijn van toepassing ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, wolla mattie, staan er ook slangen in de Koran dan?
goede vraagquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, wolla mattie, staan er ook slangen in de Koran dan?
Je kan hier ook over alles lullenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef thloreg het volgende:
of dat het een soort Turkse enclave wordt? Als dat de opzet is dan pas ik liever want buiten FOK!
praat ik al genoeg Turks met vrienden en zo,en hier op FOK! kan ik tenminste over en met alles en
iedereen lullen.
edit: Waar is trouwens mijn avatar in de OP? Check mijn fobo anders en ik eisdat Galatasaray
- toekomstig landskampioen - wat meer prominent in dit topic wordt vertegenwoordigd.
Huh? Zo'n ding waar ze foto's maken van je hoofd?:Pquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:58 schreef Ayca het volgende:
Ik moest laatst in een MRI, dat was vreemd![]()
Nah je hele lichaam gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Zo'n ding waar ze foto's maken van je hoofd?:P
gecmis olsunquote:
Je hoeft het pad naar de winkel/supermarkt/school toch niet helemaal sneeuwvrij te makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:46 schreef IHVK het volgende:
maar het ir wel hinderlijk. eerst 10 min sneeuwscheppen voor je ergens heen kan. en nu het zo vies druipt is t nog erger.
Egyptische tursu is niet lekker, het had echt een flinke zeepsmaakquote:
Dat is geeen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Koran is het vervolg van de Bijbel dus veel bijbelverhalen zijn van toepassing ja.
Hoe kan tursu een zeepsmaak hebben? Snap er niks van. Maar misschien is Egyptische tursu wel heel anders dan Turkse tursu, dunnow.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Egyptische tursu is niet lekker, het had echt een flinke zeepsmaak.
Ik weet het ook niet, Omaanse tursu was heerlijk. Maar anders koop ik morgen even een pot van een ander merk, mischien is dat lekkerder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan tursu een zeepsmaak hebben? Snap er niks van. Maar misschien is Egyptische tursu wel heel anders dan Turkse tursu, dunnow.
Zit je dadelijk met 10 verschillende potten tursu hahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, Omaanse tursu was heerlijk. Maar anders koop ik morgen even een pot van een ander merk, mischien is dat lekkerder.
Mijn moeder zei al boos dat ik deze pot toch echt eerst op moest etenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zit je dadelijk met 10 verschillende potten tursu hahaha.
Waarom koop je dan ook een grote pot.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei al boos dat ik deze pot toch echt eerst op moest eten.
Ja, ik had gewoon gehoopt dat er geen nare zeepsmaak aan zou zitten! Ik ben te goedgelovig, denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom koop je dan ook een grote pot.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik had gewoon gehoopt dat er geen nare zeepsmaak aan zou zitten! Ik ben te goedgelovig, denk ik.
Ik hoop dat het lekkerder is dat die Egyptische brolquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
*Overhandigt een schaal zelfgemaakte Tursu*
Smakelijk eten..
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lekkerder is dat die Egyptische brol.
Het is tursu, geen cake!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk uit dat er geen wiet in zit.
Ervaring met bortecinem's mislukte kookkunsten dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Tsja, je weet maar nooit met jou.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Tsja, je weet maar nooit met jou.
En dat zegt iemand die een tijdje terug niet eens snapte hoe je een kip in water kon ontdooien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ervaring met bortecinem's mislukte kookkunsten dan?
Hell no! God verhoede!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ervaring met bortecinem's mislukte kookkunsten dan?
Helemaal nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een tijdje terug niet eens snapte hoe je een kip in water kon ontdooien.
Wie? Jij of Wik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die een tijdje terug niet eens snapte hoe je een kip in water kon ontdooien.
Het is 'kop door de helft', viespeuk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf met de kont door de helft.
Ik dacht dat het kont was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is 'kop door de helft', viespeuk!
Met je kop door de muur, ben je morgen lekker zuur.
Oh dat zongen we altijd als we op schoolreis gingen. Nostalgie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
''We zijn d'r bijna, we zijn d'r bijna, maar nog niet helemaal, kontje blauw,'' was zeker ook fout?!
Nee, dat is goed. Althans, zo ken ik hem ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
''We zijn d'r bijna, we zijn d'r bijna, maar nog niet helemaal, kontje blauw'' is zeker ook fout?!
Ja, wij ook. En dan kregen we allemaal een plijster op ons hoofd zodat onze ouders dachten dat we een ongeluk gehad hadden. Of we doken als mongolen onder de banken van de bus, om er vervolgens weer als debielen onderuit te komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat zongen we altijd als we op schoolreis gingen. Nostalgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |