Dilber Hala is echt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Garso het volgende:
[..]
Nassing? Iyising? Yine dipcik gibising![]()
dilber hala kicks ass![]()
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ik ken Asbak niet, mijn ouders komen uit Pulur
Ironisch.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!
(Zelf ken ik Pulur niet. Het spijt me. Vergeef me.)
En nu het verhaal achter het dorpje van Küllük:
Ooit heette het Güllük (dat betekent rosarium, voor de non-Turken onder ons). Toen kwamen de Armenen en die brandden het dorpje zowat plat. Toen veranderde de eerste G in een K en het dorpje werd omgedoopt in Küllük. En dat betekent asbak. Einde.
Dilber Hala is de shitbom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Garso het volgende:
[..]
Nassing? Iyising? Yine dipcik gibising![]()
dilber hala kicks ass![]()
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!
(Zelf ken ik Pulur niet. Het spijt me. Vergeef me.)
En nu het verhaal achter het dorpje van Küllük:
Ooit heette het Güllük (dat betekent rosarium, voor de non-Turken onder ons). Toen kwamen de Armenen en die brandden het dorpje zowat plat. Toen veranderde de eerste G in een K en het dorpje werd omgedoopt in Küllük. En dat betekent asbak. Einde.
Ik meld me! Waarheen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil op vakantie. Rookert, ga je mee?
Stel je eens voor, een dorp dat Kültablasi heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahanee sorry ik kende het niet, maar ik zat te denken aan kultablasi
![]()
Wat een 'leuk' verhaal
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stel je eens voor, een dorp die Kültablasi heet.
Eigenlijk is het gewoon heel treurig.
Dan leer ik daar echte wodka drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lijkt me vet, russische drank en een echte winter
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
m'n zusje schrijft allemaal briefjes, maakt er propjes van en gooit ze in mijn kamer, ze heeft nu zo'n brief op m'n deur geplakt over dat ik al die propjes moet vinden, dat moet een opdracht voorstellen
Ja, daarom vond ik het ook zo raarquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stel je eens voor, een dorp dat Kültablasi heet.
Eigenlijk is het gewoon heel treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |