Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
Lieve Ayca. Ik kom uit Asbak. Dat is de letterlijke vertaling van het dorpje waar mijn ouders vandaan komen. En jij?
zo snel merk je het effect niet, dus zie je bortecinem straks te veel erin doen en helemaal gek wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer het uit!
Ik denk dat je die paar druppels alcohol echt niet proeft. Maar het gaat om het principe, als ik met vanille-extract ga koken kan ik het niet serveren aan moslims die geen alcohol drinken als de alcohol niet vervliegt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer het uit!
Wat is zijn dorp? Lachwekkend?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.
Dag Garso.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Garso het volgende:
[50 cent mood]
I'll take you to the candy shop![]()
[/50 cent mood]
De beat zit al de hele dag in mn hoofd
edit: hallo allemaal![]()
Ja, dat zou wel een naaistreek zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat je die paar druppels alcohol echt niet proeft. Maar het gaat om het principe, als ik met vanille-extract ga koken kan ik het niet serveren aan moslims die geen alcohol drinken als de alcohol niet vervliegt.
Eerst moet ik nog een reply van Ayca krijgen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.
Ik doelde op die domme taalfout van jequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is triest en lachwekkend tegelijk.
Daarom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een naaistreek zijn.
ja manquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wilt niet aan je zondige jeugd herinnerd worden?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doelde op die domme taalfout van je.
Ik wilde spacecake voor je bakken en vroeg de mensen in dit topic om tips, maar ik kreeg alleen maar stomme reacties.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog een reply van Ayca krijgen!
Ondertussen: wat heb je nou aan alcoholcakejes? Spacecake, dat is pas echte cake!
Hmm ik ken Asbak niet, mijn ouders komen uit Pulurquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
Lieve Ayca. Ik kom uit Asbak. Dat is de letterlijke vertaling van het dorpje waar mijn ouders vandaan komen. En jij?
ja, anders zou je niet zo dom zijn geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man, dat ben ik. En je bent het ook nog eens met mij eens, wat mooi.
Wilde je een space-baileys-chocoladetaart bakken voor mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde spacecake voor je bakken en vroeg de mensen in dit topic om tips, maar ik kreeg alleen maar stomme reacties.
Alles voor jou.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wilde je een space-baileys-chocoladetaart bakken voor mijn verjaardag?Heldin.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen en islam, je kan er niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |