Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
Lieve Ayca. Ik kom uit Asbak. Dat is de letterlijke vertaling van het dorpje waar mijn ouders vandaan komen. En jij?
zo snel merk je het effect niet, dus zie je bortecinem straks te veel erin doen en helemaal gek wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer het uit!
Ik denk dat je die paar druppels alcohol echt niet proeft. Maar het gaat om het principe, als ik met vanille-extract ga koken kan ik het niet serveren aan moslims die geen alcohol drinken als de alcohol niet vervliegt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Probeer het uit!
Wat is zijn dorp? Lachwekkend?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.
Dag Garso.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Garso het volgende:
[50 cent mood]
I'll take you to the candy shop![]()
[/50 cent mood]
De beat zit al de hele dag in mn hoofd
edit: hallo allemaal![]()
Ja, dat zou wel een naaistreek zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat je die paar druppels alcohol echt niet proeft. Maar het gaat om het principe, als ik met vanille-extract ga koken kan ik het niet serveren aan moslims die geen alcohol drinken als de alcohol niet vervliegt.
Eerst moet ik nog een reply van Ayca krijgen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel het verhaal achter de naam van jouw dorp is.
Ik doelde op die domme taalfout van jequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is triest en lachwekkend tegelijk.
Daarom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een naaistreek zijn.
ja manquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wilt niet aan je zondige jeugd herinnerd worden?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doelde op die domme taalfout van je.
Ik wilde spacecake voor je bakken en vroeg de mensen in dit topic om tips, maar ik kreeg alleen maar stomme reacties.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eerst moet ik nog een reply van Ayca krijgen!
Ondertussen: wat heb je nou aan alcoholcakejes? Spacecake, dat is pas echte cake!
Hmm ik ken Asbak niet, mijn ouders komen uit Pulurquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef GenusButeo het volgende:
Lieve Ayca. Ik kom uit Asbak. Dat is de letterlijke vertaling van het dorpje waar mijn ouders vandaan komen. En jij?
ja, anders zou je niet zo dom zijn geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man, dat ben ik. En je bent het ook nog eens met mij eens, wat mooi.
Wilde je een space-baileys-chocoladetaart bakken voor mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wilde spacecake voor je bakken en vroeg de mensen in dit topic om tips, maar ik kreeg alleen maar stomme reacties.
Alles voor jou.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wilde je een space-baileys-chocoladetaart bakken voor mijn verjaardag?Heldin.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen en islam, je kan er niks mee
Dilber Hala is echt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Garso het volgende:
[..]
Nassing? Iyising? Yine dipcik gibising![]()
dilber hala kicks ass![]()
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ik ken Asbak niet, mijn ouders komen uit Pulur
Ironisch.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!
(Zelf ken ik Pulur niet. Het spijt me. Vergeef me.)
En nu het verhaal achter het dorpje van Küllük:
Ooit heette het Güllük (dat betekent rosarium, voor de non-Turken onder ons). Toen kwamen de Armenen en die brandden het dorpje zowat plat. Toen veranderde de eerste G in een K en het dorpje werd omgedoopt in Küllük. En dat betekent asbak. Einde.
Dilber Hala is de shitbom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Garso het volgende:
[..]
Nassing? Iyising? Yine dipcik gibising![]()
dilber hala kicks ass![]()
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ken je Küllük niet? Nou, nou! Het verhaal achter Küllük kennen ze zelfs in Kars en Agri!
(Zelf ken ik Pulur niet. Het spijt me. Vergeef me.)
En nu het verhaal achter het dorpje van Küllük:
Ooit heette het Güllük (dat betekent rosarium, voor de non-Turken onder ons). Toen kwamen de Armenen en die brandden het dorpje zowat plat. Toen veranderde de eerste G in een K en het dorpje werd omgedoopt in Küllük. En dat betekent asbak. Einde.
Ik meld me! Waarheen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil op vakantie. Rookert, ga je mee?
Stel je eens voor, een dorp dat Kültablasi heet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahanee sorry ik kende het niet, maar ik zat te denken aan kultablasi
![]()
Wat een 'leuk' verhaal
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stel je eens voor, een dorp die Kültablasi heet.
Eigenlijk is het gewoon heel treurig.
Dan leer ik daar echte wodka drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lijkt me vet, russische drank en een echte winter
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
m'n zusje schrijft allemaal briefjes, maakt er propjes van en gooit ze in mijn kamer, ze heeft nu zo'n brief op m'n deur geplakt over dat ik al die propjes moet vinden, dat moet een opdracht voorstellen
Ja, daarom vond ik het ook zo raarquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Stel je eens voor, een dorp dat Kültablasi heet.
Eigenlijk is het gewoon heel treurig.
Ik hoopte dat niemand het zou zien. Kreng.quote:
ze wordt dinsdag 12quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schattig toch, doe haar een plezier
Mij ontgaat niks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand het zou zien. Kreng.
Ik heb nog nooit wodka op! Er gaat een trein vanuit Utrecht naar Moskou paar keer per week geloof ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan leer ik daar echte wodka drinken.
Ze komt gewoon aandacht tekortquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze wordt dinsdag 12en ze mishandelt me, schattig he
dit is toch niet tegen mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Ayca het volgende:
Je verdient niet beter! Een beetje hier heilig lopen doen, terwijl je irl vodka loopt te zuipen
Die Armeniërs!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook zo raar![]()
Het is idd een treurig verhaal..
I know, maar iedereen blijft het Pulur noemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die Armeniërs!
Trouwens: Pulur is gedateerd.
waterpistoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze is wel heel lief![]()
wat zal ik haar cadeau geven?
Ik bedoel maar! Een fles wodka?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze is wel heel lief![]()
wat zal ik haar cadeau geven?
waterballonnen danquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heeft ze al, gebruikte ik vorig jaar erg vaak op school, is afgepakt
You die. You just lay down and die. Mkay.quote:
Was wel tegen jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is toch niet tegen mij, als ik heilig zou doen zou ik dat in het echt doen en niet hier
waterbedquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hebben we ook al![]()
je hebt wel iets met water he
Pantoffelsquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is zo niet goed
iets anders!
Tabi canimquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haa, ama ben alkolik degilim, Ayca hanim.
geniaal planquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tabi canim![]()
Gooi anders ook wat propjes naar haar
Ik heb het geprobeerd maar wat is er nou zo leuk aan facebook, familiefoto's heb ik nu wel gezien...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
volgens mij zit ik teveel op fok/facebook/twitter etc.
heb er ook last van, maar het mindertquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
krijgt ze al erg veel, wil wel iets geven, maar vind een cadeau waar je niets aan hebt vaak ook stom, al gaat het om het gebaarquote:
leessequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef GenusButeo het volgende:
Sigh. Ik ga maar eens lezen. Bye, kids.
je kan haar naar de Duinrell meenemen (ook water)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kiza su versemde olur![]()
kom met iets beters
Ach, entertainmentbon is ook goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijgt ze al erg veel, wil wel iets geven, maar vind een cadeau waar je niets aan hebt vaak ook stom, al gaat het om het gebaar
heb je echt iets met water? karin seni kafana su atip uyandirsinquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Garso het volgende:
[..]
je kan haar naar de Duinrell meenemen (ook water)
budget <10 euro
een poster van de Expo
bijvoorbeeld: Murphy's Law
http://eu.movieposter.com/posters/archive/main/0/HU-14
budget <25 euro
boeken van de twilight saga
of een kledingstuk
budget <50 euro
parfum
of een bedelaarsarmband
budget <100 euro
horloge (Fossil heeft betaalbare modellen)
laatste is natuurlijk niet echt geschikt voor een meisje van 12, beetje teveel
ik ga haar gewoon vragen wat ze wilquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, entertainmentbon is ook goed
kariyi buldukta bide ustumuze su attiracagizquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je echt iets met water? karin seni kafana su atip uyandirsin
farmvillequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar wat is er nou zo leuk aan facebook, familiefoto's heb ik nu wel gezien...
waar gaat twitter over dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
de beste cadeaus zijn de cadeaus waar je zelf wat aan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Geef anders gewoon een zak snoep van de jamin, kun je het samen opeten. (doe ik ook altijd met mijn broertje![]()
)
sen bulup yaptirirsin, su-supermen, kim karisini/kocasini sudan uyandirmak istemez?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Garso het volgende:
[..]
kariyi buldukta bide ustumuze su attiracagiz
Oh oke dat van die chat functie wist ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
farmville![]()
daarnaast is het leuk wanneer je uitgebreide gesprken houdt met meerdere mensen nav een foto of een "krabbel" het heeft ook een chat functie dus, msn is overbodig
en farmville uiteraard
we eten te veel snoepquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Geef anders gewoon een zak snoep van de jamin, kun je het samen opeten. (doe ik ook altijd met mijn broertje![]()
)
Nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga haar gewoon vragen wat ze wil
egoist abi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
de beste cadeaus zijn de cadeaus waar je zelf wat aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |