Wij ook. En dan ook helemaal overtuigd dat onze ouders echt dachten dat de bus zonder ons was teruggekomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wij ook. En dan kregen we allemaal een plijster op ons hoofd zodat onze ouders dachten dat we een ongeluk gehad hadden. Of we doken als mongolen onder de banken van de bus, om er vervolgens weer als debielen onderuit te komen.
En alle ouders gespeeld verbaasd zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, wij ook. En dan kregen we allemaal een plijster op ons hoofd zodat onze ouders dachten dat we een ongeluk gehad hadden. Of we doken als mongolen onder de banken van de bus, om er vervolgens weer als debielen onderuit te komen.
GMTA.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij ook. En dan ook helemaal overtuigd dat onze ouders echt dachten dat de bus zonder ons was teruggekomen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij ook. En dan ook helemaal overtuigd dat onze ouders echt dachten dat de bus zonder ons was teruggekomen.
Lijkt er wel op, als ik zie dat iedereen dit meegemaakt heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En alle ouders gespeeld verbaasd zijn. Is dit nou een typisch Nederlands ritueel tijdens schoolreisjes?
9 lira? Dat is ongeveer 3-4 euro, voor Turkije is dat veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Lees net dat sigaretten 9 lira worden in TR, dat is toch helemaal niet zoveel?
Niet op die manier aan gedacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
9 lira? Dat is ongeveer 3-4 euro, voor Turkije is dat veel.
Oh ja, logisch..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Georgia Motor Trucking Association
Bijna Nederlandse prijzenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
9 lira? Dat is ongeveer 3-4 euro, voor Turkije is dat veel.
Nep-Nederlander!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
TheMagnificent, dat van de plijsters is nieuw voor me.
Volgens m'n opa is het iets meer dan 4 euro, wel duur.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bijna Nederlandse prijzen. Hier in Egypte is een pakje nog 1 euro.
Je kunt het nu ook proberen; is erg leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
TheMagnificent, dat van de plijsters is nieuw voor me.
Ik kan me nog herinneren dat je in Turkije twee jaar terug ook ongeveer zoiets betaalde voor een pakje goedkope sigaretten. Het lijkt me sterk dat het zoveel duurder is geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bijna Nederlandse prijzen. Hier in Egypte is een pakje nog 1 euro.
Schoolreisje yokku artikquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt het nu ook proberen; is erg leuk.
Volgens mij wel, maar ik kan niet uit ervaring spreken. In Oman zag je soms zelfs 12-jarige jongetjes sigaretten kopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens m'n opa is het iets meer dan 4 euro, wel duur.![]()
Krijg je in Egypte als kind ook makkelijk sigaretten mee? (weet niet of het in heel Turkije zo is, maar ik kreeg het wel mee)
Hij is er nou niet. Maar hij komt vanavond vast wel online, ik zal het 'm vragen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Ayca het volgende:
He Borte vraag eens aan die vriend van je, uit welk dorp hij komt(als hij dat wil zeggen natuurlijk
)
Ik vraag het even na.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je in Turkije twee jaar terug ook ongeveer zoiets betaalde voor een pakje goedkope sigaretten. Het lijkt me sterk dat het zoveel duurder is geworden.
Van die gare (goedkopere) Turkse merken als L&M, Parliament, Monte Carlo, etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je in Turkije twee jaar terug ook ongeveer zoiets betaalde voor een pakje goedkope sigaretten. Het lijkt me sterk dat het zoveel duurder is geworden.
Zijn ze de BTW in Turkije ook flink aan het verhogen of zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg je yokku?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet ik, maar ik typ zoals ik praat
L&M.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van die gare (goedkopere) Turkse merken als L&M, Parliament, Monte Carlo, etc.
Marlboro reds zijn hier ook 1 euroquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
in NL lukt dat dus niet zo snelquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Ayca het volgende:
Ik kreeg het eerst niet mee, maar toen ik zei dat het voor mijn opa was wel(was ook echt zo, en ze kenden mijn opa, dus zouden ze dat zo kunnen controleren
)
Verkopen met winst?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marlboro reds zijn hier ook 1 euro.
Is het sneu dat ik van plan ben om een slof mee te nemen en aan een vriend te geven/verkopen?
Meestal wel, maar onder andere Turken (buiten familie), let ik wel op m'n manier van praten.quote:
Jaaaajaaaaa....quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het ook altijd gewoon mee. Ook flessen raki met 45% alcohol kreeg ik als 12 jarige gewoon mee. (Was voor me oom, niet voor mij, duh)
Right..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jaaaajaaaaa....
Bortecinem:
[ afbeelding ]
Voor een biertje/koffie op de uni of iets dergelijksquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor een biertje/koffie op de uni of iets dergelijks. Ik wil anderen hun verslaving eigenlijk niet voeden.
Dan is het niet triest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor een biertje/koffie op de uni of iets dergelijks. Ik wil anderen hun verslaving eigenlijk niet voeden.
Ik dacht eigenlijk dat ze de regels voor drank en rookwaren in Nederland flink hadden verscherpt? Ik ben zelf nog nooit gecontroleerd, terwijl ze officieel zeggen dat iedereen die er jonger dan 25 uitziet gecontroleerd zou moeten wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in NL lukt dat dus niet zo snel
Dat betekent dat jij er 25+ uitziet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze de regels voor drank en rookwaren in Nederland flink hadden verscherpt? Ik ben zelf nog nooit gecontroleerd, terwijl ze officieel zeggen dat iedereen die er jonger dan 25 uitziet gecontroleerd zou moeten worden.
Vroeger kocht ik ook vaak sigaretten voor mijn moeder maar na een tijdje lukte dat niet meer, toen begonnen ze opeens te controleren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze de regels voor drank en rookwaren in Nederland flink hadden verscherpt? Ik ben zelf nog nooit gecontroleerd, terwijl ze officieel zeggen dat iedereen die er jonger dan 25 uitziet gecontroleerd zou moeten worden.
Nou, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat betekent dat jij er 25+ uitziet?
Zie je. 4-5 euro voor een pakje sigaretten in Turkije kan echt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, m'n neefje zegt dat de duurste (volgens hem) 5 lira ofzo is.
Zie je er jong uit dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeger kocht ik ook vaak sigaretten voor mijn moeder maar na een tijdje lukte dat niet meer, toen begonnen ze opeens te controleren.
Koop de duurste wodkafles die de slijterij heeftquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, zijn er mensen die hier verstand hebben van wodka? Ik denk erover om zelf vanille extract te maken, maar daar heb je blijkbaar goede kwaliteit/zachte wodka voor nodig, maar ik heb zelf totaal geen verstand van wodka..
Ze zijn te bang om je te controleren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik zie er volgens mij juist wat jonger uit.
Dat was altijd zo leuk na de zomervakantie, op de basisschool laten zien dat je multimiljonair wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Watsmetdeturkselirakeburt? Ik dacht dat er vroeger altijd van de idiote briefjes van 100 miljard miljoen lira waren. Hebben ze er wat nulletjes afgeknipt?
Duur hoeft niet altijd beter te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop de duurste wodkafles die de slijterij heeft?
Ik zie er ook totaal niet eng uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn te bang om je te controleren?
Dat is zo, maar het valt te proberen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duur hoeft niet altijd beter te zijn.
Je denkt dat je er niet eng uitziet..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie er ook totaal niet eng uit.
Alhoewel, als ik in een slechte bui ben.......
[..]
Dat is zo, maar het valt te proberen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je denkt dat je er niet eng uitziet..
ja ik ken je toch, waarom doe je zo raar wikiewakaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
...want jij weet dat ik er juist wél eng uitzie?
Mischien moet ik mijn unibrow, vlassnor, sikje, en harige oren maar eens scherenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja ik ken je toch, waarom doe je zo raar wikiewaka
behaardheidquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet ik mijn unibrow, vlassnor, sikje, en harige oren maar eens scheren. En die bandshirts vervangen.
leeftijd niet, maar bedoelde dat ze hem miss wel jong inschatten, maar niet controleerden omdat hij er eng uitzietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Ayca het volgende:
Alsof het er iets mee te maken heeft of je er wel of niet eng uitziet
Nou ja, als ik met een mes/pistool voor de cassiere haar neus zit te zwaaien denk ik dat ze eerder geneigd is om mij gewoon de sigaretten/alcohol te verkopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Ayca het volgende:
Alsof het er iets mee te maken heeft of je er wel of niet eng uitziet
Jij met je bedoelingen (lees: stoten onder de gordel)quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
leeftijd niet, maar bedoelde dat ze hem miss wel jong inschatten, maar niet controleerden omdat hij er eng uitziet
Ik heb maar een beetje nodig. Zit ik dadelijk met een literfles wodka.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is zo, maar het valt te proberen.
Gewoon opzuipen die hap, bij je volgende waterpijpfeestje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb maar een beetje nodig. Zit ik dadelijk met een literfles wodka.Ik koop wel gewoon smirnoff.
term maakt ook deel uit van het moderne idioom, om een opmerking of daad te beschrijven die als verkeerd, onnodig kwetsend, of ronduit oneerlijk wordt aangemerkt. Een dergelijke opmerking of daad is dan "(een stoot) onder de gordel".quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij met je bedoelingen (lees: stoten onder de gordel).
Ik lust geen wodka.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon opzuipen die hap, bij je volgende waterpijpfeestje.
Je kan ook woda in de pijp doen in plaats van water.
Mij eng noemen, etc. etc.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
term maakt ook deel uit van het moderne idioom, om een opmerking of daad te beschrijven die als verkeerd, onnodig kwetsend, of ronduit oneerlijk wordt aangemerkt. Een dergelijke opmerking of daad is dan "(een stoot) onder de gordel".
Je schijnt er wel flink vaag van te worden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lust geen wodka.
Nee, dat is sick.
Jij denkt wel meer rare dingen, volgens mij, emelletjequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dacht dat je het als een compliment zou opvatten wikkie
Trouwens, vervliegt de alcohol als je een paar druppels wodka in bijvoorbeeld cake doet en bakt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je schijnt er wel flink vaag van te worden, maar ik heb het nog nooit geprobeerd.
Royalty wodka, Grasovkaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vay vay vay.
Vertel eens, welk merk verkoopt nog meer wodka in kleine flessen?
nee johquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer rare dingen, volgens mij, emelletje.
je kan het wss bij gall&gall krijgen, weet niet of jullie die daar hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In kleine flessen? Waar verkopen ze dat dan, hier heb ik het nog nooit gezien?
Hoe durf je.quote:
Blote huid, drinken... Waar moet dit heen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben ex-alcoholist
neppe alcoholist
de hel!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Blote huid, drinken... Waar moet dit heen?
Met name rode vodka heeft er meermaals voor gezorgd dat ik enkele uren van mijn leven ben kwijtgeraakt. Good times.quote:
Die heb je nog zeker tegoed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Met name rode vodka heeft er meermaals voor gezorgd dat ik enkele uren van mijn leven ben kwijtgeraakt. Good times.
Ik houd je trouwens nog steeds aan die baileys-chocoladetaart voor mijn verjaardag.
Ik zal voor je bidden meiske !quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de hel!!!!![]()
je begrijpt het echt verkeerd
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trouwens, vervliegt de alcohol als je een paar druppels wodka in bijvoorbeeld cake doet en bakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |