ze wordt dinsdag 12quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schattig toch, doe haar een plezier
Mij ontgaat niks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoopte dat niemand het zou zien. Kreng.
Ik heb nog nooit wodka op! Er gaat een trein vanuit Utrecht naar Moskou paar keer per week geloof ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan leer ik daar echte wodka drinken.
Ze komt gewoon aandacht tekortquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze wordt dinsdag 12en ze mishandelt me, schattig he
dit is toch niet tegen mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Ayca het volgende:
Je verdient niet beter! Een beetje hier heilig lopen doen, terwijl je irl vodka loopt te zuipen
Die Armeniėrs!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het ook zo raar![]()
Het is idd een treurig verhaal..
I know, maar iedereen blijft het Pulur noemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die Armeniėrs!
Trouwens: Pulur is gedateerd.
waterpistoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze is wel heel lief![]()
wat zal ik haar cadeau geven?
Ik bedoel maar! Een fles wodka?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze is wel heel lief![]()
wat zal ik haar cadeau geven?
waterballonnen danquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heeft ze al, gebruikte ik vorig jaar erg vaak op school, is afgepakt
You die. You just lay down and die. Mkay.quote:
Was wel tegen jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is toch niet tegen mij, als ik heilig zou doen zou ik dat in het echt doen en niet hier
waterbedquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hebben we ook al![]()
je hebt wel iets met water he
Pantoffelsquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is zo niet goed
iets anders!
Tabi canimquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haa, ama ben alkolik degilim, Ayca hanim.
geniaal planquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tabi canim![]()
Gooi anders ook wat propjes naar haar
Ik heb het geprobeerd maar wat is er nou zo leuk aan facebook, familiefoto's heb ik nu wel gezien...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
volgens mij zit ik teveel op fok/facebook/twitter etc.
heb er ook last van, maar het mindertquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
krijgt ze al erg veel, wil wel iets geven, maar vind een cadeau waar je niets aan hebt vaak ook stom, al gaat het om het gebaarquote:
leessequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef GenusButeo het volgende:
Sigh. Ik ga maar eens lezen. Bye, kids.
je kan haar naar de Duinrell meenemen (ook water)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kiza su versemde olur![]()
kom met iets beters
Ach, entertainmentbon is ook goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijgt ze al erg veel, wil wel iets geven, maar vind een cadeau waar je niets aan hebt vaak ook stom, al gaat het om het gebaar
heb je echt iets met water? karin seni kafana su atip uyandirsinquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Garso het volgende:
[..]
je kan haar naar de Duinrell meenemen (ook water)
budget <10 euro
een poster van de Expo
bijvoorbeeld: Murphy's Law
http://eu.movieposter.com/posters/archive/main/0/HU-14
budget <25 euro
boeken van de twilight saga
of een kledingstuk
budget <50 euro
parfum
of een bedelaarsarmband
budget <100 euro
horloge (Fossil heeft betaalbare modellen)
laatste is natuurlijk niet echt geschikt voor een meisje van 12, beetje teveel
ik ga haar gewoon vragen wat ze wilquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, entertainmentbon is ook goed
kariyi buldukta bide ustumuze su attiracagizquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je echt iets met water? karin seni kafana su atip uyandirsin
farmvillequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar wat is er nou zo leuk aan facebook, familiefoto's heb ik nu wel gezien...
waar gaat twitter over dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
de beste cadeaus zijn de cadeaus waar je zelf wat aan hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Geef anders gewoon een zak snoep van de jamin, kun je het samen opeten. (doe ik ook altijd met mijn broertje![]()
)
sen bulup yaptirirsin, su-supermen, kim karisini/kocasini sudan uyandirmak istemez?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Garso het volgende:
[..]
kariyi buldukta bide ustumuze su attiracagiz
Oh oke dat van die chat functie wist ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
farmville![]()
daarnaast is het leuk wanneer je uitgebreide gesprken houdt met meerdere mensen nav een foto of een "krabbel" het heeft ook een chat functie dus, msn is overbodig
en farmville uiteraard
we eten te veel snoepquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Geef anders gewoon een zak snoep van de jamin, kun je het samen opeten. (doe ik ook altijd met mijn broertje![]()
)
Nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga haar gewoon vragen wat ze wil
egoist abi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
de beste cadeaus zijn de cadeaus waar je zelf wat aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |