Faalhaasquote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vieze shit.. 1x in Berlijn binnengeweest omdat ik rood/paars was van de kou, maar zelfs toen wilde ik m'n geld er eigk niet aan uitgeven.
Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).quote:Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faalhaas. Dat wist je toch al van tevoren?
Volgende keer misschien kleren aandoen, of de weersvoorspelling bekijken en een vestje meenemenquote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).
Haramquote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).
Ik stond buiten in korte broek en ik wist niet dat we toen al zouden vertrekken, geen tijd meer gehad om andere kleding aan te doen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgende keer misschien kleren aandoen, of de weersvoorspelling bekijken en een vestje meenemen.
Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauhquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauh. Nee, serieus, ik draag eigk nooit blote benen buiten, blote armen ook erg weinig, maar we waren weg met school en ik stond even in een korte broek en kwam er toen achter dat we de bus moesten halen. M'n groepje was weg met ??? sleutel van onze kamer...
Je ziet iets over het hoofd, Wikwakka.quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauh. Nee, serieus, ik draag eigk nooit blote benen buiten, blote armen ook erg weinig, maar we waren weg met school en ik stond even in een korte broek en kwam er toen achter dat we de bus moesten halen. M'n groepje was weg met sleutel van onze kamer...
Ik vergeef het je niet. Leuk weetje: als ik zelf niet zou weten dat het fout was, zou ik je bedankt hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je ziet iets over het hoofd, Wikwakka.
Vergeef me, Bilmiyorem.
Anyway, StarBucks! Caramel Macchiato, zwijmel. Het is allemaal zoetige troep, maar wel lekkere zoetige troep.
Wat wikwakka2 zei, hoe durf je je zo te verlagen en aan te passen aan de Westerse cultuur?quote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, het komt door de slechte Westerse invloeden. Slechte en Westerse, erg dubbel he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat wikwakka2 zei, hoe durf je je zo te verlagen en aan te passen aan de Westerse cultuur?
De prijs was oké, de smaak was oké, maar voor Fresh Brewed kom ik niet naar Starbucks natuurlijk. Dikke min punt gescoord bij me. De dame (op A'dam CS) die de bestelling opnam snapte er niks van. Ik vroeg om een doodnormale Espresso Lungo, maar dat heeft Starbucks niet, ze had me kunnen adviseren om een Americano te nemen, maar helaas... ze kwam na doorvragen (van haar zijde) aanlopen met Fresh Brewed koffiequote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
2 euro voor een fresh brewed tall coffee viel me overigens niet tegen. Bij de Kiosk betaal je evenveel voor een klein bekertje.
Ja, pleonasme gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, het komt door de slechte Westerse invloeden. Slechte en Westerse, erg dubbel he.
Nee, de Westerlingen kunnen geen verleidingen weerstaan, daarom moet ik me bedekken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, pleonasme gewoon![]()
Je kan gewoon geen verleidingen weerstaan, zwakkeling
Wat goed dat je zelf dequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, de Westerlingen kunnen geen verleidingen weerstaan, daarom moet ik me bedekken.
Anders zou je niet begrepen hebben dat die post niet gemeend was?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat goed dat je zelf deal toevoegd!
Sst, Bilmiyorem is een bazinquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat goed dat je zelf deal toevoegd!
Die had ik gewoon op de proef gekocht en opgedronken, maar niet van harte. Wat een mierzoete smerige rotzooi met ranzige nasmaak, zeg. Niks met koffie te maken, bah, had nog een halve dag die zurige kersensmaak in m'n bek.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:02 schreef dabadbass het volgende:
Die Amerikaan, die probeert volgens mij de boel een beetje te structureren.
Wat een bende is het nog zeg, allemaal groentjes.
ot: Dark Cherry Moccha.maar ¤ 5,00 voor een middelmaat (grande)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vergeef het je niet. Leuk weetje: als ik zelf niet zou weten dat het fout was, zou ik je bedankt hebben.
Leiden opent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |