Oh, die Gingerbread Special is dus ook wel lekker? Die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:56 schreef misz--kelliej het volgende:
I really love starbucks a lot.
Ik hou niet van koffie, maar met al die smaakjes vind ik het perfect
Vooral de Caramel macciato en Gingerbread special
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Ik kom zeker langs! De zaak ziet er nu al goed uit. Lekker licht zo met de glazen wanden en uitzicht op het stationsplein.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:03 schreef Extraordinaire het volgende:
Wat een leuke foto's, Tourniquet!
Vandaag was de store set-up, (bijna) alle stoelen, fauteuils en tafels zijn neergezet, de machines aangesloten, de koffie geprijsd, de eerste mock training gehad.
Hele gezellige groep, fantastische trainers - hopelijk komen jullie allemaal 'n keertje langs (als we opengaan!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt niet afgeleid raken dus ga je op een plek zitten waar iedereen continue in en uit komt lopen? Het is stereotype ja, maar als jij het prettig vind..quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:32 schreef noplayer het volgende:
ik zoek van leuke spots waar ik lekker koffie kan drinken en met m'n laptop paar uurtjes kan werken.. aangezien ik thuis teveel afleiding heb en op school de omgeving nu ook wel ken
is het raar om bijv. op utrecht centraal in de Starbucks met m'n lappie te zitten?
volgens mij is dat echt zo stereotypeof valt het wel mee? moet ik me dan schamen
Utrecht heeft vast wel een Openbare bibliotheek.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:32 schreef noplayer het volgende:
ik zoek van leuke spots waar ik lekker koffie kan drinken en met m'n laptop paar uurtjes kan werken.. aangezien ik thuis teveel afleiding heb en op school de omgeving nu ook wel ken
is het raar om bijv. op utrecht centraal in de Starbucks met m'n lappie te zitten?
volgens mij is dat echt zo stereotypeof valt het wel mee? moet ik me dan schamen
ben niet het type dat ontzettend "hip" wil wezen, maar hou wel van lekkere koffie
hihihihiihiquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Starbucks, serving lukewarm milkshakes to a world of people who dont like coffee
Hangt een beetje af van je referentiekader. Dat de kiosk vloeibare poep verkoopt maakt niet dat starbucks goeie koffie heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
hihihihiihi
Je bent je er van bewust dat ze ook normale koffie verkopen? En dat deze goed te pruimen is, en zelfs goedkoper dan de kiosk e.d?
Ik vergeleek enkel de prijs met de de kiosk, ik heb genoeg koffie gedronken om slootwater te onderscheiden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van je referentiekader. Dat de kiosk vloeibare poep verkoopt maakt niet dat starbucks goeie koffie heeft.
Het wordt eerder?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:57 schreef Extraordinaire het volgende:
Wat betreft de opening.. die is verzet, maar ik kan helaas niet vertellen naar welke datum..
Dat is absoluut waar. Welke koffie lekkerder smaakt is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar dat SB kwantitatief hoger scoort is duidelijk.quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Extraordinaire het volgende:
Tja, ik ben natuurlijk niet volledig objectief.. maar wat de Kiosk schenkt voor ¤2,50, daarvoor heb je bij ons de grootste maat beker (Venti, 20 fl. oz./ 591.4 ml) verse 'normale' koffie
Op Wikipedia staat nu 5 januari!quote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Extraordinaire het volgende:
Tja, ik ben natuurlijk niet volledig objectief.. maar wat de Kiosk schenkt voor ¤2,50, daarvoor heb je bij ons de grootste maat beker (Venti, 20 fl. oz./ 591.4 ml) verse 'normale' koffie (danwel Estima Fair Trade, danwel een elke week wisselende roast)..
Wordt niet eerder, Tourniquet..
Preciesquote:Op zondag 6 december 2009 14:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Welke koffie lekkerder smaakt is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar dat SB kwantitatief hoger scoort is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |