Eens. Maar ik heb er ook weleens gezeten omdat het nog even duurde voor mijn aansluitende trein kwam en ik liever daar zat dan op het koude perron.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Rookert het volgende:
Of de mensen die 'lekker op het terras' gaan zitten op Utrecht CS, terwijl je daar ongeveer tegen de achterkand van de Free Record Shop aan kijkt
ik mis de links naar voorgaande delenquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik mis de links naar voorgaande delen
Werd je binnen half uur geholpen dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:06 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Eens. Maar ik heb er ook weleens gezeten omdat het nog even duurde voor mijn aansluitende trein kwam en ik liever daar zat dan op het koude perron.
Ik blijf er de eerste week ver vandaan. Ik zie de rijen al voor me, dat gedeelte van CS is al niet zo breedquote:
Hoelang tel je al af?quote:
Niet want ik drink die shit niet, maar voel me toch wat verbonden op een vage manierquote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoelang tel je al af?![]()
Ik was trouwens laatst voor het eerst op Amsterdam CS sinds april (Koninginnedag...) en die tunnel is mooi gelukt!Duurde alleen wel erg lang..
Leiden CS
Dan pasquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef Adelante het volgende:
Starbucks Arnhem Centraal (opening bij voltooiing stationshal, est. 2017)
Ja hoor, de keren dat ik er geweest ben binnen zo'n 5 minuten. Ga geen half uur wachten op een kop koffie.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Werd je binnen half uur geholpen dan?![]()
Niet vergeten een foto te maken!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:32 schreef Diconnected het volgende:
Oeh ik ga de 15e naar Amsterdam, dus dat word dan ook een Starbucks Ice Coffee
Met beker in de hand en logo duidelijk naar voren gericht.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niet vergeten een foto te maken!
precies!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Met beker in de hand en logo duidelijk naar voren gericht.
Kan ik er nog net 1 pakken voor de vakantiequote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Extraordinaire het volgende:
Mooie OP, Tonio!
Leiden Centraal opent *weg op verzoek*
Ik zal express m'n camera meenemen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Niet vergeten een foto te maken!
Ik ben er niet geweest, maar het was druk en duur, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:26 schreef Extraordinaire het volgende:
Hee, vandaag ging de Amsterdamse vestiging open!Iemand ervaringen te delen?
Nou ja, eigenlijk is 't gewoon: middel, groot, heel grootquote:Op zondag 8 november 2009 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
In drie groottes te krijgen:
Tall, Grande, Vente.
oftewel: groot, groter, grootst.
Denk eraan dat je de drinkopening van het deksel aan de andere kant van de vouw doet van je beker.
Anders zit je vrolijk over je t-shirt te lekken bij het drinken.
Onoverkomelijk veel euros, en een onmetelijk klein kopje.quote:Op zondag 8 november 2009 14:43 schreef Qunix het volgende:
Die hot chocolate... Hoe groot is de kleinste en hoe duur zou zoiets zijn?
Ik wil dat wel eens proberen bij Amsterdam CS.
Gister op de rustigste dag van de week op CS stond de hele tent vol. Ik wil niet weten hoe het is als het echt druk is op CSquote:Op zondag 8 november 2009 14:43 schreef Qunix het volgende:
Die hot chocolate... Hoe groot is de kleinste en hoe duur zou zoiets zijn?
Ik wil dat wel eens proberen bij Amsterdam CS.
Ah.quote:
Voor de opening was het al ontzettend druk (8.30 toen ik langs liep).quote:Op zondag 8 november 2009 14:50 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Gister op de rustigste dag van de week op CS stond de hele tent vol. Ik wil niet weten hoe het is als het echt druk is op CS
Ik doe 5.quote:Op zondag 8 november 2009 15:11 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Het was een gok, neem voor de zekerheid ¤2,75 mee
Boven de toonbank hangen borden.quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik doe 5.
Ik kan nergens vinden wat ze nou uiteindelijk allemaal verkopen en voor hoeveel... Website is dan ook globaal en niet A'dam CS specifiek.
En die borden zijn al in Kerststijl. Tenminste, op Utrecht CS wel.quote:Op zondag 8 november 2009 15:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Boven de toonbank hangen borden.
Veel plezier
Zul je zien dat die houding de volgende "hype" wordt!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef abominabel het volgende:
Ik heb wel zoveel mogelijk het logo op de beker weggedraaid en zo min mogelijk blij gekeken. Voor je het weet wordt je door de anti starbucksmaffia uitgemaakt voor droeftoeter die tof loopt te doen met z'n koffie.
Amsterdam CS?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat een sukkels daar bij de starbucks. Werken er vijf Nederlanders en één Amerikaan, laten ze de Amerikaanse bestellingen opnemen. Er zijn genoeg mensen die geen engels kunnen. Overigens moet hij aan een hoortoestel, ik verliet de winkel met een bekertje waar Nathan op was geschreven. (Ze schrijven je naam op de beker)
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar al wel twee keer die Hot Toffee with Nuts (of zoietsquote:Op woensdag 11 november 2009 10:02 schreef dabadbass het volgende:
ot: Dark Cherry Moccha.maar ¤ 5,00 voor een middelmaat (grande)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |