Nee, gewoon een vervolg op de eerdere drie delenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Als reactie op deze: Incapabel personeel bij Starbucks ?
Onzin ... Utrecht CSquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Me too.. Waar komt ie? Ik hoorde bij 't Neude daarzo. Waar vroeger Time2Surf was
je bent in de war met de Subwayquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:24 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Me too.. Waar komt ie? Ik hoorde bij 't Neude daarzo. Waar vroeger Time2Surf was
nog niet zeker volgens mij..hoorde wel iets over dat lelijke bruine cafe bij de FRS wat het meest waarschijnlijk zou zijn..quote:
Hoop eerlijk gezegd wel dat ie iets dichter bij de bussen komtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nog niet zeker volgens mij..hoorde wel iets over dat lelijke bruine cafe bij de FRS wat het meest waarschijnlijk zou zijn..
zal wel niet..midden op het station is meer een a-locatie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:39 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Hoop eerlijk gezegd wel dat ie iets dichter bij de bussen komt
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:39 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Hoop eerlijk gezegd wel dat ie iets dichter bij de bussen komt
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:37 schreef Felixa het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer en waar precies de Starbucks op Amsterdam CS komt?![]()
Volgens mij werd er in eerste instantie gesproken over het voorjaar van 2009, dus dat zal dan wel uitgesteld zijn, helaas.
Dan zal het niet lang meer durenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Hoe dan ook: De Starbucks in Utrecht Centraal is momenteel in aanbouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |