quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:06 schreef BoJo het volgende:
http://www.starbucks.com/
Howard is back. Ben benieuwd wat er allemaal gaat veranderen.
Hij zat nog in de board of directors maar niet meer als CEO meen ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is Schultz ooit weggeweest dan.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:03 schreef Leatherface het volgende:
En Starbucks gaat naar het zich laat aanzien uitbreiden in Nederland:\
Koffieoorlog op komst
Concurrentie wapent zich tegen expansie Starbucks
woensdag 9 januari 2008 om 20:04
AMSTERDAM - Nederland staat aan de vooravond van een koffieoorlog. Zowel megaketen Starbucks als de Italiaanse concurrent Lavazza hebben plannen voor flinke uitbreiding in Nederland. Lavazza begint een keten die tientallen winkels groot moet worden, Starbucks laat zich nog niet in de kaart kijken. De traditionele horecaondernemers probeert een graantje mee te pikken door meeneemkoffie te verkopen via loketten.
Door Jan Willem Navis
De gemiddeld drie bakkies troost die Nederlanders per dag drinken, nuttigen ze steeds vaker buiten de deur. Koffiezaken naar voorbeeld van Starbucks zijn in ons land een rage. Vorig jaar steeg de omzet in die branche met maar liefst 20 procent, tot 234 miljoen euro, blijkt uit de Foodservice Monitor die eergisteren werd gepresenteerd. Die stijging zet alleen maar door, denken de onderzoekers.
Spits
Geen idee, maar ze zullen manieren moeten verzinnen om competitief te blijven. Dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:58 schreef MikelenniuM het volgende:
En niet geheel onbelangrijk, de 1-na-laatste post in het vorige topic:
[..]
Wat vindt meneer D.E. daarvan?
Hebben ze ook allemaal in Duitsland, hoort bij de Starbucks Experience dus neem aan van wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Krijgen ze hier ook allemaal een Wifi verbinding trouwens?
Dat is echt ideaal in Amerika
quote:
De koffie daar nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
Australian Homemade heeft trouwens ook prima koffie hier...
Schiphol zit'ie ook voor de douane tegenwoordigquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:52 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, ik moet nodig weer eens naar een stad met Starbucks. En dan met een Starbucks die niet ergens achter de douane zit..
ECHT?!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Schiphol zit'ie ook voor de douane tegenwoordig
Niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Dos37 het volgende:
Starbucks
Overal waar je komt smaakt het toch hetzelfde
Nou ik vond het KLIA hetzelfde als in Sydney. In Nederland heb ik het nog niet gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Op Schiphol (en ik Spanje) vond ik het beter dan in de meeste Duitse Starbucks-filialen.
Spannend! Kunstmatig gecreeërde behoeftes invullen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:49 schreef Leatherface het volgende:
Volgens de geruchten wordt de eerste buiten Schiphol in juni of juli geopend.
Zou dan in hartje Amsterdam moeten zijn.
Nee doe maar in hartje Ypenburg Den Haagquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:49 schreef Leatherface het volgende:
Volgens de geruchten wordt de eerste buiten Schiphol in juni of juli geopend.
Zou dan in hartje Amsterdam moeten zijn.
Schaam je-je nou niet diep? Ik neem aan dat er wel een mens zit onder de dravende consument.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:29 schreef superworm het volgende:Ik ben gisteren vanuit Amersfoort met een vriendin naar Schiphol gegaan, puur voor de Starbucks-koffie. Was top!
Er zit eerder een student met een gapend lege tentamenweek en een OV onder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Schaam je-je nou niet diep? Ik neem aan dat er wel een mens zit onder de dravende consument.
Mja, die had die vriendin dus, vond het smaken naar een soort orgastische suikerexplosie. Ik had zelf de Americano (wat anders bij de Starbucks), en dat was gewoon een lekkere grote plons tasteful American black.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef Ra-z het volgende:
Hmmm Caramel Macchiato HmmmmmVoordeel dat ik nog wel eens langs schiphol rij
af en toe een bakkie meenemen
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:29 schreef superworm het volgende:Ik ben gisteren vanuit Amersfoort met een vriendin naar Schiphol gegaan, puur voor de Starbucks-koffie. Was top!
Ok, weet je dan een andere zaak waar ze grote bekers koffie met dulche de leche en room en nougatine verkopen? Dan ga ik daar graag heenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]speciaal naar Schiphol reizen voor overgewaardeerde kutkoffie en die opdrinken op gedateerde stoelen, stakker
.
Er is zo veel betere koffie te krijgen waar je vaak niet eens voor hoeft te reizen. O wacht, Paris Hilton heeft natuurlijk niet zo'n beker in dr knuistje, dus dan zal het wel niet lekker zijn.
er zijn tegenwoordig genoeg van die koffiezaakjes die dat hebben hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:09 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ok, weet je dan een andere zaak waar ze grote bekers koffie met dulche de leche en room en nougatine verkopen? Dan ga ik daar graag heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |