abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75843160
Vieze shit.. 1x in Berlijn binnengeweest omdat ik rood/paars was van de kou, maar zelfs toen wilde ik m'n geld er eigk niet aan uitgeven.
Ik ben een pure Turk.
pi_75843325
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vieze shit.. 1x in Berlijn binnengeweest omdat ik rood/paars was van de kou, maar zelfs toen wilde ik m'n geld er eigk niet aan uitgeven.
Faalhaas . Dat wist je toch al van tevoren?
Cool story, Hansel.
pi_75843460
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Faalhaas . Dat wist je toch al van tevoren?
Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).
Ik ben een pure Turk.
  zondag 20 december 2009 @ 17:19:31 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75843606
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).
Volgende keer misschien kleren aandoen, of de weersvoorspelling bekijken en een vestje meenemen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75843659
quote:

[..]

Haram .
Cool story, Hansel.
pi_75843716
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Volgende keer misschien kleren aandoen, of de weersvoorspelling bekijken en een vestje meenemen .
Ik stond buiten in korte broek en ik wist niet dat we toen al zouden vertrekken, geen tijd meer gehad om andere kleding aan te doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75843769
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Haram .
Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauh . Nee, serieus, ik draag eigk nooit blote benen buiten, blote armen ook erg weinig, maar we waren weg met school en ik stond even in een korte broek en kwam er toen achter dat we de bus moesten halen. M'n groepje was weg met sleutel van onze kamer...
Ik ben een pure Turk.
pi_75843944
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauh . Nee, serieus, ik draag eigk nooit blote benen buiten, blote armen ook erg weinig, maar we waren weg met school en ik stond even in een korte broek en kwam er toen achter dat we de bus moesten halen. M'n groepje was weg met ??? sleutel van onze kamer...
Cool story, Hansel.
pi_75843981
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wil je dat weghalen, dat is echt een schande...
Ik ben een pure Turk.
pi_75922569
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauh . Nee, serieus, ik draag eigk nooit blote benen buiten, blote armen ook erg weinig, maar we waren weg met school en ik stond even in een korte broek en kwam er toen achter dat we de bus moesten halen. M'n groepje was weg met sleutel van onze kamer...
Je ziet iets over het hoofd, Wikwakka.

Vergeef me, Bilmiyorem.

Anyway, StarBucks! Caramel Macchiato, zwijmel. Het is allemaal zoetige troep, maar wel lekkere zoetige troep.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_75932565
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Je ziet iets over het hoofd, Wikwakka.

Vergeef me, Bilmiyorem.

Anyway, StarBucks! Caramel Macchiato, zwijmel. Het is allemaal zoetige troep, maar wel lekkere zoetige troep.
Ik vergeef het je niet. Leuk weetje: als ik zelf niet zou weten dat het fout was, zou ik je bedankt hebben.
Ik ben een pure Turk.
pi_75934278
quote:

[..]

Wat wikwakka2 zei, hoe durf je je zo te verlagen en aan te passen aan de Westerse cultuur?
pi_75934545
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat wikwakka2 zei, hoe durf je je zo te verlagen en aan te passen aan de Westerse cultuur?
Het is niet mijn schuld, het komt door de slechte Westerse invloeden. Slechte en Westerse, erg dubbel he.
Ik ben een pure Turk.
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:11:41 #114
247673 Marquez
lange reizen, verre oorden
pi_75935792
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
2 euro voor een fresh brewed tall coffee viel me overigens niet tegen. Bij de Kiosk betaal je evenveel voor een klein bekertje.
De prijs was oké, de smaak was oké, maar voor Fresh Brewed kom ik niet naar Starbucks natuurlijk. Dikke min punt gescoord bij me. De dame (op A'dam CS) die de bestelling opnam snapte er niks van. Ik vroeg om een doodnormale Espresso Lungo, maar dat heeft Starbucks niet, ze had me kunnen adviseren om een Americano te nemen, maar helaas... ze kwam na doorvragen (van haar zijde) aanlopen met Fresh Brewed koffie gemiste kans...

De Espresso die ik de week ervoor in Utrecht had, smaakte goed.

Iemand enig idee welke bonen men gebruikt bij Starbucks?
pi_75940600
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld, het komt door de slechte Westerse invloeden. Slechte en Westerse, erg dubbel he.
Ja, pleonasme gewoon
Je kan gewoon geen verleidingen weerstaan, zwakkeling
pi_75942369
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, pleonasme gewoon
Je kan gewoon geen verleidingen weerstaan, zwakkeling
Nee, de Westerlingen kunnen geen verleidingen weerstaan, daarom moet ik me bedekken.
Ik ben een pure Turk.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:41:06 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75946109
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, de Westerlingen kunnen geen verleidingen weerstaan, daarom moet ik me bedekken.
Wat goed dat je zelf de al toevoegd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75946180
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Anders zou je niet begrepen hebben dat die post niet gemeend was?
Ik ben een pure Turk.
pi_75948090
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sst, Bilmiyorem is een bazin
  Redactie Frontpage dinsdag 22 december 2009 @ 23:20:34 #120
145738 superworm
is erbij
pi_75948352
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:02 schreef dabadbass het volgende:
Die Amerikaan, die probeert volgens mij de boel een beetje te structureren.

Wat een bende is het nog zeg, allemaal groentjes.

ot: Dark Cherry Moccha. maar ¤ 5,00 voor een middelmaat (grande)
Die had ik gewoon op de proef gekocht en opgedronken, maar niet van harte. Wat een mierzoete smerige rotzooi met ranzige nasmaak, zeg. Niks met koffie te maken, bah, had nog een halve dag die zurige kersensmaak in m'n bek.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_75963534
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vergeef het je niet. Leuk weetje: als ik zelf niet zou weten dat het fout was, zou ik je bedankt hebben.
pi_76251577
Nog 5 dagen..
pi_76253856
quote:
Op donderdag 31 december 2009 02:59 schreef Extraordinaire het volgende:
Nog 5 dagen..
....tot?
Cool story, Hansel.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 december 2009 @ 09:53:40 #124
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76253867
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

....tot?
Leiden opent.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76253923
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:53 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Leiden opent.
Oh, zijn er echt mensen die gaan aftellen en op de dag van de opening met z'n allen gezellig in de rij gaan staan?
Cool story, Hansel.
  donderdag 31 december 2009 @ 09:56:54 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76253937
quote:

[..]

Leiden opent.
Leiden is ontzet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_76263775
quote:

[..]

Leiden opent.
Beter, op de dag van mijn tentamen, kan ik uithuilen met een caramel macchiato van 5 fucking euro Hoeveel winst maken die lui daar wel niet op? Prijzen en maten van de bekers zijn echt niet Europees
pi_76266209
quote:

[..]

Leiden opent.
Oh, really? Dat wordt veel geld uitgeven tussen de colleges door.
pi_76271687
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh, zijn er echt mensen die gaan aftellen en op de dag van de opening met z'n allen gezellig in de rij gaan staan?
Ik hoop 't wel, anders kan ik m'n salaris wel vergeten
pi_76446757
Leiden is dus open sinds vandaag! Iemand al geweest? Extraordinaire al gewerkt vandaag?
pi_76447264
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:38 schreef Extraordinaire het volgende:

[..]

Ik hoop 't wel, anders kan ik m'n salaris wel vergeten
Ik mag toch hopen dat ze zich gewoon aan de NL wet houden qua betaling en ze de gewerkte uren ook uitbetalen, ongeacht hoeveel klanten er geweest zijn.
Syl moet winnen!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:19:23 #132
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76447294
Volgende week woensdag ga ik naar A'dam, hopelijk is het dan niet zo godallejezus druk om een Starbucksje te halen, zoals de vorige keer toen ik er was en hij net open was... Grr.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_76447482
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Diconnected het volgende:
Volgende week woensdag ga ik naar A'dam, hopelijk is het dan niet zo godallejezus druk om een Starbucksje te halen, zoals de vorige keer toen ik er was en hij net open was... Grr.
Ik heb in de afgelopen weken niet langer dan 3/4 minuten binnen gestaan. En ik kom dagelijks op Centraal.
pi_76449573
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:30 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het geprobeerd....

Classic hot chocolate met slagroom en versnipperde chocolade... Was goed te doen, lekker, maar niet ¤3,25 lekker...
Maar goed genoeg om een keertje proberen...
Ik weet het prijs voor mijn Caramel Machiatto bij Utrecht Centraal niet meer, maar mijn gedachte was hetzelfde. Absoluut niet verkeerd, maar toch te prijzig.
life goes by...
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:24:14 #135
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76450006
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:23 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen weken niet langer dan 3/4 minuten binnen gestaan. En ik kom dagelijks op Centraal.
Das mooi. Volgens mij was ik er toen ie net open was namelijk.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_76450504
Geen verhalen over de nieuwe SB op Leiden CS hier?

[ Bericht 0% gewijzigd door TheEgoHasLanded op 05-01-2010 19:34:04 (typo) ]
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_76450696
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:33 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Geen verhalen over de nieuwe SB op Leiden CS hier?
Hji is open en er stond een rij van 8 mensen om half 12, vet interessant

Ga donderdag na laatste tentamen me wel even af laten zetten
pi_76451421
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hji is open en er stond een rij van 8 mensen om half 12, vet interessant

Ga donderdag na laatste tentamen me wel even af laten zetten
Mooi, geen superlange wachtrijen zoals toen op Utrecht CS dus Morgen maar even langsrijden dan
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_76451497
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:51 schreef TheEgoHasLanded het volgende:

[..]

Mooi, geen superlange wachtrijen zoals toen op Utrecht CS dus Morgen maar even langsrijden dan
Hij zit dan ook niet in de centrale hal van het drukste station van Nederland
pi_76452355
Veel en veel te duur.
Ik ben een pure Turk.
pi_76452669
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hij zit dan ook niet in de centrale hal van het drukste station van Nederland
Goed punt
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_76452799
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
Veel en veel te duur.
Klopt, neem er 2 per jaar ofzo, snap niet mensen drinken voor fucking 5 euro durven te kopen
pi_76452945
Hmm misschien een proberen als ik in Leiden ben...
pi_76452986
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:

[..]

Klopt, neem er 2 per jaar ofzo, snap niet mensen drinken voor fucking 5 euro durven te kopen
kennen waarde van die floes niet, nee serieus, zelfs met geld te veel wil ik het niet aan sb besteden
Ik ben een pure Turk.
pi_76454138
Moet volgende week dinsdag ook weer in Leiden zijn voor een tentamen dus misschien dat ik in mn depressiviteit erna ook wel overgeef aan de SB en een veel te dure koffie of warme chocolade ofzo koop
pi_76454545
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Moet volgende week dinsdag ook weer in Leiden zijn voor een tentamen dus misschien dat ik in mn depressiviteit erna ook wel overgeef aan de SB en een veel te dure koffie of warme chocolade ofzo koop
Iedereen die de bus neemt naar het USC neemt er 1, vandaag waarschijnlijk weer 500+
pi_76454718
Misschien leuk om te vergelijken, dit is de prijslijst van de Starbucks op de Champs-Élysées in Parijs:
pi_76455127
Caramel Macchiato is ook weer een van de duurste, op Schiphol betaal je ook gewoon 5 euro voor een grande hoor
pi_76455233
Ja! Wat was 't gezellig. Maar vooral koud, de blowers boven de deur waren kapot en zijn volgens mij net na m'n vertrek gemaakt. Eventjes op de vloer rondgelopen en met 'n vriend een Signature naar binnen gewerkt (smaakt toch een stuk lekkerder als je ervoor betaalt).

Morgen eerste LDN-shift, ben benieuwd. In Amsterdam was het al hartstikke leuk om bezig te zijn, laat staan in m'n eigen stadje .

Hopelijk ga ik jullie allemaal 'n keertje zien langskomen
pi_76456234
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:

[..]

Iedereen die de bus neemt naar het USC neemt er 1, vandaag waarschijnlijk weer 500+
Haha echt? Nou ik neem echt geen koffie mee in bus 43, heb al moeite genoeg mezelf niet te laten pletten
pi_76456273
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Extraordinaire het volgende:
Ja! Wat was 't gezellig. Maar vooral koud, de blowers boven de deur waren kapot en zijn volgens mij net na m'n vertrek gemaakt. Eventjes op de vloer rondgelopen en met 'n vriend een Signature naar binnen gewerkt (smaakt toch een stuk lekkerder als je ervoor betaalt).

Morgen eerste LDN-shift, ben benieuwd. In Amsterdam was het al hartstikke leuk om bezig te zijn, laat staan in m'n eigen stadje .

Hopelijk ga ik jullie allemaal 'n keertje zien langskomen
Waar herkennen we je aan?
pi_76458575
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waar herkennen we je aan?
+1
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_76467709
Zwarte polo of overhemd, groene apron

Als ik niet planted sta op een positie loop ik meestal rond, anders vind je me achter de broodjes/kassa/bar/hand-off. Ik ben vaak vrolijk gestemd en ga vaak de conversatie aan met gasten wanneer dat mogelijk is (tenzij 't stressen wordt, wat vast mee zal vallen)

Kortweg:
http://i48.tinypic.com/24ql5hx.jpg

Ook als het druk is of bij weinig tijd voor handen, maak uzelf vooral kenbaar

[ Bericht 6% gewijzigd door Extraordinaire op 06-01-2010 01:37:18 ]
pi_76493533
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:29 schreef Extraordinaire het volgende:

We zullen wel even keihard door de zaak "HEE BEN JIJ DIE JONGEN VAN FOK!?" roepen
pi_76513130
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:29 schreef Extraordinaire het volgende:
Zwarte polo of overhemd, groene apron

Als ik niet planted sta op een positie loop ik meestal rond, anders vind je me achter de broodjes/kassa/bar/hand-off. Ik ben vaak vrolijk gestemd en ga vaak de conversatie aan met gasten wanneer dat mogelijk is (tenzij 't stressen wordt, wat vast mee zal vallen)

Kortweg:
http://i48.tinypic.com/24ql5hx.jpg

Heb je niet gezien vanmorgen.

M'n eerste bestelling gedaan in Leiden. Een Tall Caramel Macchiato a ¤3,95. Mij iets te zoet trouwens, neem voortaan maar weer iets zonder zoete siroop. Moest er wel even op wachten maar er waren dan ook zo'n 6 klanten voor mij. Waar ik trouwens niet goed tegen kan is het uitroepen van de bestellingen (Next call!) met zo'n overdreven Amerikaans accent. Doe ff normaal zeg. Is dat verplicht?

Zitplaatsen zijn er trouwens genoeg (zo'n 35?), zelfs de luxe loungestoelen waren niet allemaal bezet. Sfeer vond ik prima. Er zat zelf iemand heel stereotiep op z'n Macbook te werken aan een tafeltje.

Zag trouwens dat er voor de gewone filterkoffie ook een refill mogelijk is voor ¤0,50. Hoe duur is trouwens een extra shot espresso in een Latte of Cappuccino?
pi_76513518
Ugh ja, dat next call...
Heb ik echt nog nergens ter wereld gehoord bij een Starbucks, behalve in Utrecht toen die net open was.
Zo te zien worden er wel meer engelstalige termen gebruikt (apron, planted, hand-off).
Gaat wel een beetje ver vind ik persoonlijk, maar ja... zal er allemaal wel bij horen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_76513859
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Felixa het volgende:
Ugh ja, dat next call...
Heb ik echt nog nergens ter wereld gehoord bij een Starbucks, behalve in Utrecht toen die net open was.
Zo te zien worden er wel meer engelstalige termen gebruikt (apron, planted, hand-off).
Gaat wel een beetje ver vind ik persoonlijk, maar ja... zal er allemaal wel bij horen.
ja precies dat was echt het eerste wat mij ook opviel (lees: irriteerde)..vraag me serieus af of dat er echt zo is ingestampt of dat het gewoon "leuk" is om te doen
pi_76526695
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Felixa het volgende:
Ugh ja, dat next call...
Ik hoorde het ook vanochtend ja

Volgens mij werkt er een Engelse gast die ze inwerkt ofzo? Sprak iig Engels met een accent en 2 meisjes spraken dat ook naar hem.

Next call is echt zielig en gaat niet werken in Nederland Vond het wel een beetje druk achter de counter, crowded enzo, maar het werkte iig nog best snel
pi_76541667
Ik loop er 2x per dag langs en ik vind het maar een trieste bende.

De gemiddelde bezoeker: iemand die denkt dat die hip is, typisch iemand die normaal gesproken geen koffie drinkt of zelfs lust (meerendeel van de bezoekers is ook ver onder de 25) en daarom maar die zoete bende bij starbucks gaat drinken. Van die kneusjes die het starbucks logo naar buiten draaien zodat iedereen kan zien hoe tof ze wel niet zijn omdat zij hun 'zoete milkshaked met in de verte een koffiesmaakje' bij starbucks kopen.

Ik heb ook al mensen gezien met hun macbookje, logisch want je kan er natuurlijk lekker rustig werken
pi_76541958
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Rapaille het volgende:

De gemiddelde bezoeker: iemand die denkt dat die hip is, typisch iemand die normaal gesproken geen koffie drinkt of zelfs lust (meerendeel van de bezoekers is ook ver onder de 25) en daarom maar die zoete bende bij starbucks gaat drinken. Van die kneusjes die het starbucks logo naar buiten draaien zodat iedereen kan zien hoe tof ze wel niet zijn omdat zij hun 'zoete milkshaked met in de verte een koffiesmaakje' bij starbucks kopen.

Ik heb ook al mensen gezien met hun macbookje, logisch want je kan er natuurlijk lekker rustig werken
Er zaten mensen al om 8 uur vanochtend "gezellig" koffie te drinken in de etalage

*Next call* moet serieus geschrapt worden, komt echt heel zielig over
pi_76543609
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook vanochtend ja

Volgens mij werkt er een Engelse gast die ze inwerkt ofzo? Sprak iig Engels met een accent en 2 meisjes spraken dat ook naar hem.

Next call is echt zielig en gaat niet werken in Nederland Vond het wel een beetje druk achter de counter, crowded enzo, maar het werkte iig nog best snel
Ze praten ook Engels op Schiphol... En op Amsterdam CS... En op Utrecht CS... Weirdo's.
pi_76575565
Ik zat afgelopen tijd in Londen en natuurlijk elke straathoek een StarBucks... GODELIJK!
hoi :D
pi_76575608
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef YoghurtFetish het volgende:
Ik zat afgelopen tijd in Londen en natuurlijk elke straathoek een StarBucks... GODELIJK!
Als ze de prijzen met 2 euro omlaag gooien kan je er meer dan 1 per kwartaal halen, meer is niet evenredig
pi_76577158
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Rapaille het volgende:

Ik had eerst best wel wat verwachtingen van Starbucks maar langzamerhand begint mijn mening ook over te gaan naar het bovenstaande. Elke keer als ik er ben bestel ik een espresso (ik drink sowieso koffie zwart, en als ik ergens koffie ga halen neem ik geen filterkoffie ), maar die valt me telkens toch een beetje tegen...

De verhouding toeristen/Nederlanders valt me ook op trouwens (als in veel toeristen, weinig Nederlanders).
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:03:45 #165
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_76596202
Ik heb er ooit een keer wat gekocht. En wat baalde ik daarvan zeg. Ik kreeg een of andere koude koffieshake met karamel en slagroom. Het proefte wel lekker opzich, maar niet voor fakking 4,70 ofzo. En het is meer een hype denk ik. Mensen die op Hyves een foto neerzetten dat ze een starbucks beker vasthebben en dan net zo dat het logotje te zien is. En dan zijn ze o zo hip. Ik stel me altijd dan een beetje voor hoe ze dat hebben geregeld met degene die de foto maakt.

"Goh, wel vet dit zeg, zo een starbucks koffie."
"Ja, maak er een foto van, dan kan ik die op me hyves zetten zodat mensen zien hoe hip ik ben."
"Jua "
"Wel met het logo he, anders kan het ook die van de coffee company zijn, en die is goedkoper"..
pi_76601041
LOL

pi_76602080
Nu heeft zowel mijn beginstation (Leiden) als eindstation (Utrecht) een Strarbucks. Wat een luxe. Misschien toch maar eens die koude koffieachtige meuk proberen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_76602167
op site van starbucks staat geen filiaal in leiden
pi_76602371
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
op site van starbucks staat geen filiaal in leiden
Hij stond er 2 weken geleden wel bij!
pi_76602494
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hij stond er 2 weken geleden wel bij!
ik heb Amsterdam meerdere keren en 1x Utrecht
pi_76602563
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:35 schreef Tourniquet het volgende:
LOL

[ afbeelding ]
pi_76615802
Hé, jullie bezoeken daadwerkelijk? Tof!

Next call.. tja. Het komt misschien vreemd of soms enigszins 'nep' over, maar het is een betere manier om de aandacht te trekken van de Cup Marker (deze markeert de bekers) dan HÉ, NIEUWE BESTELLING. Kort, direct, duidelijk en ook nog eens wereldwijd toegepast. Ach, ik kan de irritatie best begrijpen.

De meeste andere termen worden in het Engels gebruikt omdat de volledige training ook in het Engels was (inclusief Engelstalige standplaatsen en gebruikstermen) en de Nederlandse vertaling dan minder voor de hand liggend is. Ik betrap mezelf ook nog vaak genoeg op het moeten uitleggen van 'decaf' en dergelijke termen als je dat eruit floept in plaats van het gebruikelijke woord.

Klopt inderdaad dat er soms een Engelse kerel rondloopt, 'n projectmanager voor nieuwe winkels uit de UK. Aardige vent, heeft ons ook getraind .

Wat me vandaag opviel is dat het café ook steeds meer als ontmoetingsplek wordt gebruikt, vaak zit er al iemand (al dan niet strak in pak) met een laptop opengeklapt om dan met anderen een soort mini-vergadering te houden. Verder: studenten, zakenmensen, jonge gezinnen, forenzen, senioren (die dan guitig 'een gewone koffie' bestellen). Ook minder fijne bezoekers, maar in mindere mate.
pi_76617216
Ik was een tijd geleden op Leiden Centraal, jammer dat 'ie toen nog niet open was
Coming from MMForum ;D
pi_76740672
Ik liep vandaag weer op Leiden Centraal. Heel die zaak zat gewoon vol joh Ik heb je niet gezien, Extraordinaire, ik zag alleen maar meisjes/vrouwen binnen werken.
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:32:21 #176
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76748444
Leiden is toch al open?

Edit:

Of je kijkt eerst even of er niet 40 andern zijn die dit ook al gemerkt hadden
  woensdag 13 januari 2010 @ 00:38:37 #177
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76748583
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

We zullen wel even keihard door de zaak "HEE BEN JIJ DIE JONGEN VAN FOK!?" roepen
Volgende keer even doen
  woensdag 13 januari 2010 @ 01:19:58 #178
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_76749228
tvp
Feyenoord Rotterdam
pi_76749412
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:36 schreef Renesite het volgende:
Wanneer in Groningen !
Hebben we in Groningen niet genoeg?
Doppio in de Brugstraat, Kaldi bij de Westerhaven, Australian op de Vismarkt veur een snelle bak leut, Coffee United in de Herestraat, Australian in één van de Hanzehogeschool gebouwen, Coffee company in de Ebbingestraat, Cafe DE op de Vismarkt, er is nog ergens een Cafe DE op he station en dan mis ik vast nog wel het één en ander
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_76750765
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:32 schreef fs180 het volgende:
Leiden is toch al open?

Edit:

Of je kijkt eerst even of er niet 40 andern zijn die dit ook al gemerkt hadden
Hahaha
pi_77146688
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
LOL

Onwijs geniaal!
pi_77147662
Goede actie! Er is toch ook een website van iemand die elke Starbucks in de USA bezoekt?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:05:53 #184
286521 igor-smirnoff
hiv is tenminste positief
pi_77149150
Gadver
Je kan in het leven maar beter HIV hebben dan ben je tenminste nog positief!
pi_77150865
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:26 schreef Maravilla het volgende:
Goede actie! Er is toch ook een website van iemand die elke Starbucks in de USA bezoekt?
http://www.starbuckseverywhere.net/
pi_77151454
quote:
LOL

Langer dan 1 seconde erover doen om te bedenken of je de fiets neemt, Amerikanen en fietsen in het verkeer
pi_77160967
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:13 schreef Rookert het volgende:

[..]

Langer dan 1 seconde erover doen om te bedenken of je de fiets neemt, Amerikanen en fietsen in het verkeer
Ja ik dacht ook al meteen: de fiets natuurlijk! Hebben zij er drie jaar voor nodig om dat te bedenken
pi_77611649
Ik ben nu al 3 x naar de SB in Leiden geweest en elke keer zie ik veel medestudenten en zakenmannen die even een bakkie komen doen.

Ik ben er erg blij mee.. (alleen, het moet geen gewoonte worden natuurlijk, want het is nogal duur)
pi_77611692
Wat houdt die Starbuck bij de Nike precies in?
[14.gif]
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:52:34 #190
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_77616598
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef Chen het volgende:
Wat houdt die Starbuck bij de Nike precies in?
Zit op het bedrijventerrein van Nike in Hilversum(?). Die is er volgens mij speciaal gekomen voor alle Amerikaanse werknemers daar.
The more debt, the better
pi_77621911
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:52 schreef flyguy het volgende:

[..]

Zit op het bedrijventerrein van Nike in Hilversum(?). Die is er volgens mij speciaal gekomen voor alle Amerikaanse werknemers daar.
werken daar zoveel Amerikanen dan?
[14.gif]
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:06:34 #192
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_77624628
quote:
LOL

Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:46:53 #193
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_77627892
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef Chen het volgende:

[..]

werken daar zoveel Amerikanen dan?
Behoorlijk wat ja.
The more debt, the better
pi_77635577
Ik wil het recept van de starbucks blueberry swirl cheesecake..
  FOK!fossiel donderdag 4 februari 2010 @ 22:27:40 #195
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77648652
Ik vind wel dat er nog een hoop chaos is onder de werknemers. In Leiden was er grote verwarring rondom mijn thee (thee! gekookt water + theezakje! hoe moeilijk kan het zijn) en hadden ze op een gegeven moment ook nog de bestelling dubbel.

Bij Utrecht hadden de mensen na mij al lang hun (ook best ingewikkelde) drankjes terwijl ik nog steeds ongedurig (want m'n trein ging over 5 minuten) stond te wachten tot ze mijn chocomelk klaar hadden...

Misschien had ik liever zo'n DE winkel op Utrecht CS gehad, daar hebben ze zo'n lekkere brownietaart én erg lekkere en betaalbaardere chocolademelk.
Chick on a mission
pi_77649891
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind wel dat er nog een hoop chaos is onder de werknemers. In Leiden was er grote verwarring rondom mijn thee (thee! gekookt water + theezakje! hoe moeilijk kan het zijn) en hadden ze op een gegeven moment ook nog de bestelling dubbel.

Bij Utrecht hadden de mensen na mij al lang hun (ook best ingewikkelde) drankjes terwijl ik nog steeds ongedurig (want m'n trein ging over 5 minuten) stond te wachten tot ze mijn chocomelk klaar hadden...

Misschien had ik liever zo'n DE winkel op Utrecht CS gehad, daar hebben ze zo'n lekkere brownietaart én erg lekkere en betaalbaardere chocolademelk.
Bij de Kiosk 20 meter van de Starbucks hebben ze DE koffie, vast ook wel DE chocolademelk

Thee ga je toch niet halen bij de SB joh, alleen voor overpriced drankjes zoals caramel macchiato enzo
pi_77650182
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef Aneurism het volgende:
Ik wil het recept van de starbucks blueberry swirl cheesecake..
Die had ik twee weken terug. Die is lekker!
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  FOK!fossiel vrijdag 5 februari 2010 @ 13:35:15 #198
1455 Keroppi
kool kikker
pi_77667182
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Bij de Kiosk 20 meter van de Starbucks hebben ze DE koffie, vast ook wel DE chocolademelk

Thee ga je toch niet halen bij de SB joh, alleen voor overpriced drankjes zoals caramel macchiato enzo
Nee daar hebben ze niet de DE chocolademelk. En wat betreft die thee, die haalde ik enkel bij de Starbucks omdat ik tijd moest doden en lekker wilde zitten. Voor onderweg haal ik 'm liever bij de AH to go. Maar 75% van de prijs en ook nog eens hele lekkere smaken in het assortiment!
Chick on a mission
pi_77672012
De brownies van SB zijn echt omfg.
pi_77918290
Morgen ga ik met trein langs utrecht CS...
Is de rij voor de starbucks (rond 9 uur sochtends) daar druk? Of is daar echt super lange rij?

Groet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')