Faalhaasquote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vieze shit.. 1x in Berlijn binnengeweest omdat ik rood/paars was van de kou, maar zelfs toen wilde ik m'n geld er eigk niet aan uitgeven.
Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).quote:Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faalhaas. Dat wist je toch al van tevoren?
Volgende keer misschien kleren aandoen, of de weersvoorspelling bekijken en een vestje meenemenquote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).
Haramquote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik stond voor Starbucks en kon de kou echt niet meer aan (lees: blote benen, blote armen, urenlang in de regen).
Ik stond buiten in korte broek en ik wist niet dat we toen al zouden vertrekken, geen tijd meer gehad om andere kleding aan te doen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgende keer misschien kleren aandoen, of de weersvoorspelling bekijken en een vestje meenemen.
Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauhquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauh. Nee, serieus, ik draag eigk nooit blote benen buiten, blote armen ook erg weinig, maar we waren weg met school en ik stond even in een korte broek en kwam er toen achter dat we de bus moesten halen. M'n groepje was weg met ??? sleutel van onze kamer...
Je ziet iets over het hoofd, Wikwakka.quote:Op zondag 20 december 2009 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was toen een vieze haram kind muwhauwahuwauhwauh. Nee, serieus, ik draag eigk nooit blote benen buiten, blote armen ook erg weinig, maar we waren weg met school en ik stond even in een korte broek en kwam er toen achter dat we de bus moesten halen. M'n groepje was weg met sleutel van onze kamer...
Ik vergeef het je niet. Leuk weetje: als ik zelf niet zou weten dat het fout was, zou ik je bedankt hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je ziet iets over het hoofd, Wikwakka.
Vergeef me, Bilmiyorem.
Anyway, StarBucks! Caramel Macchiato, zwijmel. Het is allemaal zoetige troep, maar wel lekkere zoetige troep.
Wat wikwakka2 zei, hoe durf je je zo te verlagen en aan te passen aan de Westerse cultuur?quote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, het komt door de slechte Westerse invloeden. Slechte en Westerse, erg dubbel he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat wikwakka2 zei, hoe durf je je zo te verlagen en aan te passen aan de Westerse cultuur?
De prijs was oké, de smaak was oké, maar voor Fresh Brewed kom ik niet naar Starbucks natuurlijk. Dikke min punt gescoord bij me. De dame (op A'dam CS) die de bestelling opnam snapte er niks van. Ik vroeg om een doodnormale Espresso Lungo, maar dat heeft Starbucks niet, ze had me kunnen adviseren om een Americano te nemen, maar helaas... ze kwam na doorvragen (van haar zijde) aanlopen met Fresh Brewed koffiequote:Op donderdag 12 november 2009 12:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
2 euro voor een fresh brewed tall coffee viel me overigens niet tegen. Bij de Kiosk betaal je evenveel voor een klein bekertje.
Ja, pleonasme gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, het komt door de slechte Westerse invloeden. Slechte en Westerse, erg dubbel he.
Nee, de Westerlingen kunnen geen verleidingen weerstaan, daarom moet ik me bedekken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, pleonasme gewoon![]()
Je kan gewoon geen verleidingen weerstaan, zwakkeling
Wat goed dat je zelf dequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, de Westerlingen kunnen geen verleidingen weerstaan, daarom moet ik me bedekken.
Anders zou je niet begrepen hebben dat die post niet gemeend was?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat goed dat je zelf deal toevoegd!
Sst, Bilmiyorem is een bazinquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat goed dat je zelf deal toevoegd!
Die had ik gewoon op de proef gekocht en opgedronken, maar niet van harte. Wat een mierzoete smerige rotzooi met ranzige nasmaak, zeg. Niks met koffie te maken, bah, had nog een halve dag die zurige kersensmaak in m'n bek.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:02 schreef dabadbass het volgende:
Die Amerikaan, die probeert volgens mij de boel een beetje te structureren.
Wat een bende is het nog zeg, allemaal groentjes.
ot: Dark Cherry Moccha.maar ¤ 5,00 voor een middelmaat (grande)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vergeef het je niet. Leuk weetje: als ik zelf niet zou weten dat het fout was, zou ik je bedankt hebben.
Leiden opent.quote:
Oh, zijn er echt mensen die gaan aftellen en op de dag van de opening met z'n allen gezellig in de rij gaan staan?quote:
Beter, op de dag van mijn tentamen, kan ik uithuilen met een caramel macchiato van 5 fucking euroquote:
Oh, really? Dat wordt veel geld uitgeven tussen de colleges door.quote:
Ik hoop 't wel, anders kan ik m'n salaris wel vergetenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zijn er echt mensen die gaan aftellen en op de dag van de opening met z'n allen gezellig in de rij gaan staan?
Ik mag toch hopen dat ze zich gewoon aan de NL wet houden qua betaling en ze de gewerkte uren ook uitbetalen, ongeacht hoeveel klanten er geweest zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:38 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Ik hoop 't wel, anders kan ik m'n salaris wel vergeten
Ik heb in de afgelopen weken niet langer dan 3/4 minuten binnen gestaan. En ik kom dagelijks op Centraal.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Diconnected het volgende:
Volgende week woensdag ga ik naar A'dam, hopelijk is het dan niet zo godallejezus druk om een Starbucksje te halen, zoals de vorige keer toen ik er was en hij net open was... Grr.
Ik weet het prijs voor mijn Caramel Machiatto bij Utrecht Centraal niet meer, maar mijn gedachte was hetzelfde. Absoluut niet verkeerd, maar toch te prijzig.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:30 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het geprobeerd....
Classic hot chocolate met slagroom en versnipperde chocolade... Was goed te doen, lekker, maar niet ¤3,25 lekker...
Maar goed genoeg om een keertje proberen...
Das mooi. Volgens mij was ik er toen ie net open was namelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen weken niet langer dan 3/4 minuten binnen gestaan. En ik kom dagelijks op Centraal.
Hji is open en er stond een rij van 8 mensen om half 12, vet interessantquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:33 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Geen verhalen over de nieuwe SB op Leiden CS hier?
Mooi, geen superlange wachtrijen zoals toen op Utrecht CS dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hji is open en er stond een rij van 8 mensen om half 12, vet interessant![]()
Ga donderdag na laatste tentamen me wel even af laten zetten
Hij zit dan ook niet in de centrale hal van het drukste station van Nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:51 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Mooi, geen superlange wachtrijen zoals toen op Utrecht CS dusMorgen maar even langsrijden dan
Goed puntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij zit dan ook niet in de centrale hal van het drukste station van Nederland
kennen waarde van die floes niet, nee serieus, zelfs met geld te veel wil ik het niet aan sb bestedenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, neem er 2 per jaar ofzo, snap niet mensen drinken voor fucking 5 euro durven te kopen
Iedereen die de bus neemt naar het USC neemt er 1, vandaag waarschijnlijk weer 500+quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Moet volgende week dinsdag ook weer in Leiden zijn voor een tentamen dus misschien dat ik in mn depressiviteit erna ook wel overgeef aan de SB en een veel te dure koffie of warme chocolade ofzo koop
Haha echt? Nou ik neem echt geen koffie mee in bus 43, heb al moeite genoeg mezelf niet te laten plettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iedereen die de bus neemt naar het USC neemt er 1, vandaag waarschijnlijk weer 500+
Waar herkennen we je aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Extraordinaire het volgende:
Ja! Wat was 't gezellig. Maar vooral koud, de blowers boven de deur waren kapot en zijn volgens mij net na m'n vertrek gemaakt. Eventjes op de vloer rondgelopen en met 'n vriend een Signature naar binnen gewerkt (smaakt toch een stuk lekkerder als je ervoor betaalt).
Morgen eerste LDN-shift, ben benieuwd. In Amsterdam was het al hartstikke leuk om bezig te zijn, laat staan in m'n eigen stadje.
Hopelijk ga ik jullie allemaal 'n keertje zien langskomen
We zullen wel even keihard door de zaak "HEE BEN JIJ DIE JONGEN VAN FOK!?" roepenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:29 schreef Extraordinaire het volgende:
Ook als het druk is of bij weinig tijd voor handen, maak uzelf vooral kenbaar
Heb je niet gezien vanmorgen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:29 schreef Extraordinaire het volgende:
Zwarte polo of overhemd, groene apron
Als ik niet planted sta op een positie loop ik meestal rond, anders vind je me achter de broodjes/kassa/bar/hand-off. Ik ben vaak vrolijk gestemd en ga vaak de conversatie aan met gasten wanneer dat mogelijk is (tenzij 't stressen wordt, wat vast mee zal vallen)
Kortweg:
http://i48.tinypic.com/24ql5hx.jpg
Ook als het druk is of bij weinig tijd voor handen, maak uzelf vooral kenbaar
ja precies dat was echt het eerste wat mij ook opviel (lees: irriteerde)..vraag me serieus af of dat er echt zo is ingestampt of dat het gewoon "leuk" is om te doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Felixa het volgende:
Ugh ja, dat next call...![]()
Heb ik echt nog nergens ter wereld gehoord bij een Starbucks, behalve in Utrecht toen die net open was.
Zo te zien worden er wel meer engelstalige termen gebruikt (apron, planted, hand-off).
Gaat wel een beetje ver vind ik persoonlijk, maar ja... zal er allemaal wel bij horen.
Ik hoorde het ook vanochtend jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef Felixa het volgende:
Ugh ja, dat next call...![]()
Heb ik echt nog nergens ter wereld gehoord bij een Starbucks, behalve in Utrecht toen die net open was.
Zo te zien worden er wel meer engelstalige termen gebruikt (apron, planted, hand-off).
Gaat wel een beetje ver vind ik persoonlijk, maar ja... zal er allemaal wel bij horen.
Er zaten mensen al om 8 uur vanochtend "gezellig" koffie te drinken in de etalagequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Rapaille het volgende:
Ik loop er 2x per dag langs en ik vind het maar een trieste bende.
De gemiddelde bezoeker: iemand die denkt dat die hip is, typisch iemand die normaal gesproken geen koffie drinkt of zelfs lust (meerendeel van de bezoekers is ook ver onder de 25) en daarom maar die zoete bende bij starbucks gaat drinken. Van die kneusjes die het starbucks logo naar buiten draaien zodat iedereen kan zien hoe tof ze wel niet zijn omdat zij hun 'zoete milkshaked met in de verte een koffiesmaakje' bij starbucks kopen.
Ik heb ook al mensen gezien met hun macbookje, logisch want je kan er natuurlijk lekker rustig werken
Ze praten ook Engels op Schiphol... En op Amsterdam CS... En op Utrecht CS... Weirdo's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook vanochtend ja![]()
Volgens mij werkt er een Engelse gast die ze inwerkt ofzo? Sprak iig Engels met een accent en 2 meisjes spraken dat ook naar hem.
Next call is echt zielig en gaat niet werken in NederlandVond het wel een beetje druk achter de counter, crowded enzo, maar het werkte iig nog best snel
Als ze de prijzen met 2 euro omlaag gooien kan je er meer dan 1 per kwartaal halen, meer is niet evenredigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef YoghurtFetish het volgende:
Ik zat afgelopen tijd in Londen en natuurlijk elke straathoek een StarBucks... GODELIJK!
Ik had eerst best wel wat verwachtingen van Starbucks maar langzamerhand begint mijn mening ook over te gaan naar het bovenstaande. Elke keer als ik er ben bestel ik een espresso (ik drink sowieso koffie zwart, en als ik ergens koffie ga halen neem ik geen filterkoffiequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:08 schreef Rapaille het volgende:
Ik loop er 2x per dag langs en ik vind het maar een trieste bende.
De gemiddelde bezoeker: iemand die denkt dat die hip is, typisch iemand die normaal gesproken geen koffie drinkt of zelfs lust (meerendeel van de bezoekers is ook ver onder de 25) en daarom maar die zoete bende bij starbucks gaat drinken. Van die kneusjes die het starbucks logo naar buiten draaien zodat iedereen kan zien hoe tof ze wel niet zijn omdat zij hun 'zoete milkshaked met in de verte een koffiesmaakje' bij starbucks kopen.
Ik heb ook al mensen gezien met hun macbookje, logisch want je kan er natuurlijk lekker rustig werken
Hij stond er 2 weken geleden wel bij!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
op site van starbucks staat geen filiaal in leiden
ik heb Amsterdam meerdere keren en 1x Utrechtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij stond er 2 weken geleden wel bij!
Volgende keer even doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
We zullen wel even keihard door de zaak "HEE BEN JIJ DIE JONGEN VAN FOK!?" roepen![]()
Hebben we in Groningen niet genoeg?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:32 schreef fs180 het volgende:
Leiden is toch al open?
Edit:
Of je kijkt eerst even of er niet 40 andern zijn die dit ook al gemerkt hadden![]()
http://www.starbuckseverywhere.net/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:26 schreef Maravilla het volgende:
Goede actie! Er is toch ook een website van iemand die elke Starbucks in de USA bezoekt?
Langer dan 1 seconde erover doen om te bedenken of je de fiets neemt, Amerikanen en fietsen in het verkeerquote:
Ja ik dacht ook al meteen: de fiets natuurlijk! Hebben zij er drie jaar voor nodig om dat te bedenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Langer dan 1 seconde erover doen om te bedenken of je de fiets neemt, Amerikanen en fietsen in het verkeer
Zit op het bedrijventerrein van Nike in Hilversum(?). Die is er volgens mij speciaal gekomen voor alle Amerikaanse werknemers daar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef Chen het volgende:
Wat houdt die Starbuck bij de Nike precies in?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:52 schreef flyguy het volgende:
[..]
Zit op het bedrijventerrein van Nike in Hilversum(?). Die is er volgens mij speciaal gekomen voor alle Amerikaanse werknemers daar.
Behoorlijk wat ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef Chen het volgende:
[..]
werken daar zoveel Amerikanen dan?
Bij de Kiosk 20 meter van de Starbucks hebben ze DE koffie, vast ook wel DE chocolademelkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind wel dat er nog een hoop chaos is onder de werknemers. In Leiden was er grote verwarring rondom mijn thee (thee! gekookt water + theezakje! hoe moeilijk kan het zijn) en hadden ze op een gegeven moment ook nog de bestelling dubbel.
Bij Utrecht hadden de mensen na mij al lang hun (ook best ingewikkelde) drankjes terwijl ik nog steeds ongedurig (want m'n trein ging over 5 minuten) stond te wachten tot ze mijn chocomelk klaar hadden...
Misschien had ik liever zo'n DE winkel op Utrecht CS gehad, daar hebben ze zo'n lekkere brownietaart én erg lekkere en betaalbaardere chocolademelk.
Die had ik twee weken terug. Die is lekker!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef Aneurism het volgende:Ik wil het recept van de starbucks blueberry swirl cheesecake..
Nee daar hebben ze niet de DE chocolademelk. En wat betreft die thee, die haalde ik enkel bij de Starbucks omdat ik tijd moest doden en lekker wilde zitten. Voor onderweg haal ik 'm liever bij de AH to go. Maar 75% van de prijs en ook nog eens hele lekkere smaken in het assortiment!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij de Kiosk 20 meter van de Starbucks hebben ze DE koffie, vast ook wel DE chocolademelk![]()
Thee ga je toch niet halen bij de SB joh, alleen voor overpriced drankjes zoals caramel macchiato enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |