Beter, op de dag van mijn tentamen, kan ik uithuilen met een caramel macchiato van 5 fucking euroquote:
Oh, really? Dat wordt veel geld uitgeven tussen de colleges door.quote:
Ik hoop 't wel, anders kan ik m'n salaris wel vergetenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, zijn er echt mensen die gaan aftellen en op de dag van de opening met z'n allen gezellig in de rij gaan staan?
Ik mag toch hopen dat ze zich gewoon aan de NL wet houden qua betaling en ze de gewerkte uren ook uitbetalen, ongeacht hoeveel klanten er geweest zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:38 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Ik hoop 't wel, anders kan ik m'n salaris wel vergeten
Ik heb in de afgelopen weken niet langer dan 3/4 minuten binnen gestaan. En ik kom dagelijks op Centraal.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Diconnected het volgende:
Volgende week woensdag ga ik naar A'dam, hopelijk is het dan niet zo godallejezus druk om een Starbucksje te halen, zoals de vorige keer toen ik er was en hij net open was... Grr.
Ik weet het prijs voor mijn Caramel Machiatto bij Utrecht Centraal niet meer, maar mijn gedachte was hetzelfde. Absoluut niet verkeerd, maar toch te prijzig.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:30 schreef Qunix het volgende:
Ik heb het geprobeerd....
Classic hot chocolate met slagroom en versnipperde chocolade... Was goed te doen, lekker, maar niet ¤3,25 lekker...
Maar goed genoeg om een keertje proberen...
Das mooi. Volgens mij was ik er toen ie net open was namelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen weken niet langer dan 3/4 minuten binnen gestaan. En ik kom dagelijks op Centraal.
Hji is open en er stond een rij van 8 mensen om half 12, vet interessantquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:33 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Geen verhalen over de nieuwe SB op Leiden CS hier?
Mooi, geen superlange wachtrijen zoals toen op Utrecht CS dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hji is open en er stond een rij van 8 mensen om half 12, vet interessant![]()
Ga donderdag na laatste tentamen me wel even af laten zetten
Hij zit dan ook niet in de centrale hal van het drukste station van Nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:51 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Mooi, geen superlange wachtrijen zoals toen op Utrecht CS dusMorgen maar even langsrijden dan
Goed puntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij zit dan ook niet in de centrale hal van het drukste station van Nederland
kennen waarde van die floes niet, nee serieus, zelfs met geld te veel wil ik het niet aan sb bestedenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, neem er 2 per jaar ofzo, snap niet mensen drinken voor fucking 5 euro durven te kopen
Iedereen die de bus neemt naar het USC neemt er 1, vandaag waarschijnlijk weer 500+quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Moet volgende week dinsdag ook weer in Leiden zijn voor een tentamen dus misschien dat ik in mn depressiviteit erna ook wel overgeef aan de SB en een veel te dure koffie of warme chocolade ofzo koop
Haha echt? Nou ik neem echt geen koffie mee in bus 43, heb al moeite genoeg mezelf niet te laten plettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iedereen die de bus neemt naar het USC neemt er 1, vandaag waarschijnlijk weer 500+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |