Volgende keer even doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
We zullen wel even keihard door de zaak "HEE BEN JIJ DIE JONGEN VAN FOK!?" roepen![]()
Hebben we in Groningen niet genoeg?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:32 schreef fs180 het volgende:
Leiden is toch al open?
Edit:
Of je kijkt eerst even of er niet 40 andern zijn die dit ook al gemerkt hadden![]()
http://www.starbuckseverywhere.net/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:26 schreef Maravilla het volgende:
Goede actie! Er is toch ook een website van iemand die elke Starbucks in de USA bezoekt?
Langer dan 1 seconde erover doen om te bedenken of je de fiets neemt, Amerikanen en fietsen in het verkeerquote:
Ja ik dacht ook al meteen: de fiets natuurlijk! Hebben zij er drie jaar voor nodig om dat te bedenkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Langer dan 1 seconde erover doen om te bedenken of je de fiets neemt, Amerikanen en fietsen in het verkeer
Zit op het bedrijventerrein van Nike in Hilversum(?). Die is er volgens mij speciaal gekomen voor alle Amerikaanse werknemers daar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef Chen het volgende:
Wat houdt die Starbuck bij de Nike precies in?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:52 schreef flyguy het volgende:
[..]
Zit op het bedrijventerrein van Nike in Hilversum(?). Die is er volgens mij speciaal gekomen voor alle Amerikaanse werknemers daar.
Behoorlijk wat ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef Chen het volgende:
[..]
werken daar zoveel Amerikanen dan?
Bij de Kiosk 20 meter van de Starbucks hebben ze DE koffie, vast ook wel DE chocolademelkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:27 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind wel dat er nog een hoop chaos is onder de werknemers. In Leiden was er grote verwarring rondom mijn thee (thee! gekookt water + theezakje! hoe moeilijk kan het zijn) en hadden ze op een gegeven moment ook nog de bestelling dubbel.
Bij Utrecht hadden de mensen na mij al lang hun (ook best ingewikkelde) drankjes terwijl ik nog steeds ongedurig (want m'n trein ging over 5 minuten) stond te wachten tot ze mijn chocomelk klaar hadden...
Misschien had ik liever zo'n DE winkel op Utrecht CS gehad, daar hebben ze zo'n lekkere brownietaart én erg lekkere en betaalbaardere chocolademelk.
Die had ik twee weken terug. Die is lekker!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef Aneurism het volgende:Ik wil het recept van de starbucks blueberry swirl cheesecake..
Nee daar hebben ze niet de DE chocolademelk. En wat betreft die thee, die haalde ik enkel bij de Starbucks omdat ik tijd moest doden en lekker wilde zitten. Voor onderweg haal ik 'm liever bij de AH to go. Maar 75% van de prijs en ook nog eens hele lekkere smaken in het assortiment!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij de Kiosk 20 meter van de Starbucks hebben ze DE koffie, vast ook wel DE chocolademelk![]()
Thee ga je toch niet halen bij de SB joh, alleen voor overpriced drankjes zoals caramel macchiato enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |