quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:32 schreef Chen het volgende:
Geen sneak deze week?
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:33 schreef botterfly het volgende:
(...)
volgende week en de week daarop geen sneak
Ik was naar Sherlock gegaan ipv de Sneak. Bagger film zeg, spijt vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:34 schreef Chen het volgende:
En wat was het bij jullie? Hierzo A Serious Man, leuke film
.
Maar zag je die in Schouwburgplein? Ik kan me niet herinneren dat ze ooit een Sneak hadden die daar helemaal niet ging draaien en Parnassus gaat alleen in de Kuip in R'dam draaien..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:01 schreef botterfly het volgende:
Precious is ook een PAC film en die zagen we ook in de sneak!
Nee, die draaide iig in Eindhoven!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Maar zag je die in Schouwburgplein? Ik kan me niet herinneren dat ze ooit een Sneak hadden die daar helemaal niet ging draaien en Parnassus gaat alleen in de Kuip in R'dam draaien..
Er draaien ook wel PAC films in de sneak, maar sommige steden hebben meerdere bioscopen waarvan er maar één PAC films draait. PAC films komen ook alleen daar in de sneak en meestal niet (of een andere keer) in de niet-PAC bioscoop. Zo had ik twee weken geleden het geluk om Creationquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee, die draaide iig in Eindhoven!
Volgens mij hebben er wel meer PAC films in de sneak gedraaid.
Sala!Waarom meld jij de sneaks niet meer?
Oke! Het was Pathe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:39 schreef koei het volgende:
[..]
Er draaien ook wel PAC films in de sneak, maar sommige steden hebben meerdere bioscopen waarvan er maar één PAC films draait. PAC films komen ook alleen daar in de sneak en meestal niet (of een andere keer) in de niet-PAC bioscoop. Zo had ik twee weken geleden het geluk om Creationte krijgen in de sneak, een film die op het spui nooit in de sneak zou zijn gekomen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef botterfly het volgende:
[..]
Nee, die draaide iig in Eindhoven!
Volgens mij hebben er wel meer PAC films in de sneak gedraaid.
Sala!Waarom meld jij de sneaks niet meer?
Dan kunnen we dit topic wel opdoekenquote:
Aan de toespraak aan het begin te horen was dit niet de eerste keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
millenium in spui, maar het toppunt en het mooiste van de avond was nog wel dat er een groepje marrokanen door de politie eruit gezet werden, eindelijk doen ze er wat aan
Gewoon apengedrag van de marrokanen. 1 begint met herrie maken, de rest volgt..quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:27 schreef Bob. het volgende:
Wat gebeurt er allemaal in die bios van jullie joh dat er mensen uitgezet moeten worden?
Omdat je een topic terug bang was wat er zou gebeuren als ze erachter kwamen dat je de sneak informatie lekte.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef lelouch het volgende:
[..]
Omdat je een topic terug bang was wat er zou gebeuren als ze erachter kwamen dat je de sneak informatie lekte.
En terecht, Pathéquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oo zo, nee hoor ben gewoon vrijwillig weggegaan vond het niet echt leuk meer
ja omdat alle andere bioscopen ook geen 5 gulden meer kostenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
De serviceDe prijzen van het eten/drinken
Het bestelsysteem
![]()
En toch zit ik er elke weer
Ik heb nog een 5 gulden munt over, kopen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja omdat alle andere bioscopen ook geen 5 gulden meer kosten
ja die in Delft is best mooi maar als je de externe factoren niet meeweegt, wint hij het niet van de nieuwe pathe op spui.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog een 5 gulden munt over, kopen?
Maar serieus, de voordelen van Pathé zijn veel minder dan vroeger, aangezien dingen als MustSee ook al een Unlimited alternatief hebben. Daarnaast is die bios (in Delft iig..) in alle opzich relaxter dan de Pathé; betere eet-/drinkprijzen, meer beenruimte over het algemeen en het luidruchtige tjappie gehalte ligt een factor 10 lager
Mmh, dan moet ik daar maar eens langsquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja die in Delft is best mooi maar als je de externe factoren niet meeweegt, wint hij het niet van de nieuwe pathe op spui.
Dat je nu pas naar Buitenhof overstaptquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:37 schreef 2Mini het volgende:
Eindelijk gooien ze die Marokkanen eruit bij Spui.
Ik had altijd last van hun.. de laatste weken dat ik naar de sneak ging, was de film niet eens te volgen en personeel deed ook niks. Toen kwam er een preek. 2 weken daarna was het weer raak. Toen ging ik naar Buitenhof. De rust..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef botterfly het volgende:Spoiler het volgende keer alsjeblieft? Hoe heb je deze informatie eigenlijk, welke bioscoop is het met die andere film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Inderdaad. Gewoon zo posten, daarvoor is het topicquote:Op zondag 24 januari 2010 11:12 schreef Esje-lief het volgende:
waarom moet ze het spoileren? dit topic is juist om te laten weten wat de sneak is...
We hebben nog nooit gespoilerd
De titel die wordt gepost is inderdaad voor de Pathe bioscopen.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee is dit alleen voor Pathe sneakers![]()
Ik ben een MustSee sneaker in Groningen! Ik ga zelfs alleenmeestal niet hoor..
Maar vanavond hadden wij A single man. Mooie beelden en mooie ogen
Schijnt een beetje een flop te zijn in Amerika. Hoop toch dat die me niet teleur zal stellen, ga er gewoon met mindere verwachtingen heen, dan dat ik eerst had.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef motherflocker het volgende:
Mmm Nine, lijkt me persoonlijk niks aan..
Oh ik hoef het ook niet perse van te voren te weten. Erger nog, ik heb zelfs bij de mustsee gewerkt en mijn ex-collega wil het nooit vertellen. Ik vraag alleen soms: als het horror of met geesten is, zeg het ff dan ga ik niet :p Maar ik zal eens in jullie vorige topics kijken of er veel verschil zit tussen de pathe en de mustsee.. Anders kan ik misschien ook naar de sneak in de pathe als ik me op dinsdag verveel en ik heb de rest al gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
De titel die wordt gepost is inderdaad voor de Pathe bioscopen.
Je mag ook je MustSee avonturen hier kwijt hoor, meer films om over te discussieren, altijd goed
Kan dinsdag niet, ben dan bij een concert. Maar Daybreakers lijkt me niet heul leuk. Dus zo erg is het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:07 schreef botterfly het volgende:
Ik zie het al: ik heb niets gemist!
Daybreakers!
Thanks for sharing!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan dinsdag niet, ben dan bij een concert. Maar Daybreakers lijkt me niet heul leuk. Dus zo erg is het volgens mij niet.
Arena naar het schijnt. Daar begint de sneak ook een kwartier eerder.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:51 schreef zoekmedan het volgende:
En waar gaan we vanavond voor Invictus ???
Serieusquote:
Komt toch wel vaker voor? Zo kort voor de premiere.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SerieusDie komt donderdag 4 maart al uit
Dat is waar, maar ik vind dat altijd zo zondequote:Op zondag 21 februari 2010 18:52 schreef botterfly het volgende:
[..]
Komt toch wel vaker voor? Zo kort voor de premiere.
Ik had em in een voorpremiere al gezien... misschien hun ook..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef Charmedmatzzie het volgende:
nou in groningen was het Eli =)
liepen flink wat mensen weg trouwens. sunde
Zie 5 posts boven jequote:Op maandag 8 maart 2010 20:56 schreef ThuleWulf het volgende:
Heeft iemand al enig idee?
Ik hoop op Solomon Kane
Vanuit Rotterdam valt toch wel mee? Dat is 25 minuten met de trein en dan 10 minuten lopen...quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef lelouch het volgende:
[..]
Zie 5 posts boven je
Waarom heeft buitenhof telkens een goede filmIs zover weg voor mij.
Rotterdam centrum is nog kwartiertje rijden voor mij. Half uurtje metro, dan nog trein en lopen..quote:Op maandag 8 maart 2010 22:36 schreef koei het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam valt toch wel mee? Dat is 25 minuten met de trein en dan 10 minuten lopen...
Ik ben wel erg benieuwd naar the Road. Als er niks tussenkomt dan ga ik daar heen!
volgende week in sommige theatersquote:Op maandag 8 maart 2010 20:56 schreef ThuleWulf het volgende:
Heeft iemand al enig idee?
Ik hoop op Solomon Kane
Het was I love you, Philip Morris. Zonde dat je hem hebt gemist, ik vond hem wel tof.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:40 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Wat was er gister in Groningen, anyone?
Ben benieuwd of ik wat heb gemist ik ga bijna altijd maar dit keer had ik even overgeslagen.
Ik ben erbij in de Kuip, net gereserveerd. Wel weer eens zin in een Sneakquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:40 schreef botterfly het volgende:
[..]
volgende week in sommige theaters
Ik hou niet van dit soort films.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Jeeh het volgende:
Saai met grappige stukjes en je loopt na 40 minuten weg..
Ik zal weglopen nooit begrijpen vrees ik
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:03 schreef Tangarine het volgende:
Ik wil in Groningen ook Nowhere Boy in plaats van die poepfilm...
Welke film?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:05 schreef Jeeh het volgende:
Nou, ik vond hem best aardig.
Het einde is too much, maar verder heb ik me de 1e 110 minuten goed vermaakt
ik denk dat hij Remember Me bedoeld.quote:
Ik heb me daar dus totaal niet aan gestoord. Prachtfilm.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:04 schreef wdn het volgende:
[..]
ik denk dat hij Remember Me bedoeld.
Was niet slecht maar het einde was weer erg amerikaans
Ik geef ook maar door wat er in mijjn oor gefluistert wordt!quote:
En daar word ik blij vanquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik geef ook maar door wat er in mijjn oor gefluistert wordt!
Omdat ze te schijterig zijn voor de schrikmomenten... In Pathe Rembrandt viel het allerzins mee! Erg vermakelijke film.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:52 schreef ddx het volgende:
In Pathe Arena was het The Crazies vanavond, helaas teveel mensen die hele tijd commentaar op de film aan het geven waren.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik geef ook maar door wat er in mijjn oor gefluistert wordt!
Laat ik het nu over veel dingen gehad hebben afgelopen week, maar niet over de sneak van aankomende week!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef EHV-Pathe het volgende:
[..]
Heeeye Botterfly, kun je misschien zeggen welke titel er nu in je oor is gefluisterd.... je bent doorgaans zo snel
Fijn he!?quote:
Dat is nou waar ik op hoopquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:27 schreef EHV-Pathe het volgende:
Ik hoor van eenop mijn schouder dat we waarschijnlijk een film krijgen die KONTTRAPT !!
Ik vond het nuken juist tofquote:Op zondag 11 april 2010 14:05 schreef wdn het volgende:
The Crazies was gooooooooooed
Ik kende het origineel al ... maar er schijnen nog steeds mensen te zien die niet snappen dat in de jaren 70 het antwoord 'nuken' was als het om zombies en biologische afwijkingen gingen die niet lokaal tegen te houden zijn.
hmm goed punt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef koei het volgende:
Draait Kick-Ass ook in Spui? Daar hebben ze zondag namelijk al een voorpremiére gehad. Ik weet niet of ze normaal gesproken een film dan ook nog in de sneak laten zien...
dat maakt niks uit, dat is wel vaker gebeurt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef motherflocker het volgende:
huh kick ass die draait komende donderdag al?
En dat dan alleen Chuck Norris nog overeind staatquote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik vond het nuken juist tofMogen ze vaker doen (in films dan)!
Idem dito in arenaquote:Op woensdag 14 april 2010 00:44 schreef koei het volgende:
Ik vond hem erg tof! Was een tijd geleden dat ik een sneak in Spui gezien heb maar ik vond de zaal ook erg leuk! Vorige keer waren er nog allemaal mensen die vervelend aan het doen waren en waardoor de film stilgezet werd, maar deze keer helemaal geen last van gehad. Ik vond de volle zaal zelfs wat toevoegen aan de film, die op zich zelf ook al geweldig was!
Jean Reno! Dat kan nooit verkeerd zijnquote:
A.k.a. 22 bullets, klinkt veelbelovendquote:
Ach zo wordt het toch beperkt tot 3 opties!quote:Aankomende dinsdag is het in alle pathe-theaters een tombola van pac-films.
The Ghost Writer
Soul Kitchen
Ondine
Welk theater welke film krijgt is (nog) niet bekend.
Sorry geen idee!quote:
Eeenschquote:
Valt mee dat je geen 2.50 extra hoefde te dokken dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Yesse het volgende:
Zoooo gratis 3D brilfilm was cliché na cliché na cliché. Maar het dansen was wel leuk en ik heb genoten van de Londen-overviews
Oh god, kon je je weer niet inhouden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef Yesse het volgende:
Zoooo gratis 3D brilfilm was cliché na cliché na cliché. Maar het dansen was wel leuk en ik heb genoten van de Londen-overviews
Waren juist heel weinig weglopers. Het was niet echt druk maar toch zaten er meer mensen dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef lelouch het volgende:
[..]
Valt mee dat je geen 2.50 extra hoefde te dokken dan.
Veel weglopers in de zaal? Was het überhaupt wel druk?
Je bent een Nederlander of je bent het nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, kon je je weer niet inhouden?
Die wil ik wel zienquote:
Ik vond de preview eigenlijk wel vet maar ik ben bang dat ik anders 10 weken niet meer normaal slaapquote:
Het staat er al schelequote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef Hendmic het volgende:
Iemand al een idee wat deze week de sneak is ??
Wooooooooooooooooquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef botterfly het volgende:
Terwijl we nog moeten/mogen genieten van onze vriend Freddy werd me net de sneak van volgende week al verteld!
Arena, de Kuip, Groningen, Scheveningen krijgen:She's out of my league
En voor de rest: Repo Men
Volgens mij pas achteraf. Maar probeer het uit?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef sensei_sensurround het volgende:
Had gehoopt op een alternatief in de Buitenhof, maar helaas ook Repo Men.
Je vraagt je af en toe af waarom Pathe een film als Sneak Preview draait, als je anderhalve week eerder de film gewoon aangekondigd hebt gezien bij Pathe.
Wat ik me eigenlijk afvraag, kun je in Mijn Pathe al direct na aankoop van je kaartje zien welke film het is, of verschijnt die informatie pas als de film al begonnen is?
She is out of my laegue behalve waar deze afgelopen sneak draaide. Daar is het killers!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef zoekmedan het volgende:
iemand al een idee voor volgende week. Hopen dat het vanavond zo goed wordt als verwacht met repo
Tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:30 schreef botterfly het volgende:
[..]
She is out of my laegue behalve waar deze afgelopen sneak draaide. Daar is het killers!
Groningen had geen killersquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:30 schreef botterfly het volgende:
[..]
She is out of my laegue behalve waar deze afgelopen sneak draaide. Daar is het killers!
Oh Oke, but don't shout the messenger!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:18 schreef reconnect het volgende:
[..]
Groningen had geen killersDie had Repo Man
Nee bij mij nog niet bekend! Misschien bij andere wel?!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef SwOoSh het volgende:
repo was cool ja, is aanstaande dinsdag al bekend?
Nee joh, vond het geen probleemquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:02 schreef botterfly het volgende:
[..]
Oh Oke, but don't shout the messenger!
Repo Man was ook cool toch?
Hangt van de film af uiteraardquote:
De nostalgiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
Oeh dan hebben we een echte sneak morgen vandaag
Nu de hints nog terug en dan is het helemaal oldschoolquote:
Wtf?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef botterfly het volgende:
Uit onbetrouwbare bron (en op een andere site) vanavond Rammstein!
Speciaal voor Bravebart een hint!
Hij staat nog gewoon op de site, dus nee, nog nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Charmedmatzzie het volgende:
De sneak heeft geen vakantie?
Hier in Grunn in ieder geval nog niet dacht ik? Hoop ik?
TT slaat nog op de kerstperiode toen er 2 weken geen sneak was. Topic loopt niet zo storm.quote:
Tis een prima film, maar als je een film al meer dan een jaar legaal op dvd in een buurland kan krijgen begrijp ik het nut van een biosrelease niet, en al helemaal niet om deze als 'sneak' te voeren......quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:59 schreef wdn het volgende:
Oh het is een meesterwerkje hoor![]()
Maar ja,.... 2 jaar oud ofzoWaarom ze de moeite nog doen om die film formeel uit te brengen
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:56 schreef wdn het volgende:
Jammer van het einde he
Had het een jaren 70 film geweest waren ze hier niet mee weggekomen. Dan had de film zeker 10 secondes langer geduurd
Volgens iemand in onze bios krijgen we "die DiCaprio film" binnenkort in de sneak (wat dan Inception zou zijn).
Maar wel tof.quote:
Graag gedaan!quote:
quote:
Dit dus... en dat eindequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:57 schreef lelouch het volgende:
Inderdaad Brooklyn Finest. Ik vond het een langdradige saaie film![]()
De rest wou hem afkijken, anders was ik weggeweest.
En weinig zonquote:
quote:
isdagrieks?quote:
Serieusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef koei het volgende:
Iemand die weet of die griekse film ook leuk is als je Forgetting Sarah Marshall niet gezien hebt? Het wordt gebracht als een semi-opvolger.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus
Alleen maar omdat de regisseur weer Stoller is en Jonah Hill en Russell Brand er in spelen?
Oh dat zou nog wel eens kunnen ook ja, daar was hij ook al een celebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef koei het volgende:
[..]
En Russel Brand speelt dezelfde persoon als hij in FSM ook speelde. Maar die film heb ik dus niet gezien, dus ik weet niet of ik wat mis door deze nieuwe film wel al te gaan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |