quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:
Stel je voor ik word gepakt en ik moet een schadeclaim aan pathe betalen, zouden jullie mij financieel bijstaan?
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:29 schreef botterfly het volgende:
Ik weet niet of het zo positief werkt! Ik zie hier in de bios dat, sinds 'men' het weet dat er gekozen wordt om wel of niet te gaan. Eerder zat de zaal vol want er kan een goede film komen. Nu hoor je vaak: ik ga niet de film is bagger!
En ja het is een sneak preview waarvan je niet weet welke er draait. Dat gegeven is nu weg.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
En dat komt allemaal door dit topic?
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef speedy_kevin het volgende:
Door dit topic heb ik juist meer interesse gekregen in de Sneak! Kijk nu wekelijks even in het topic om te zien of de film het waard is, zo niet dan ga ik naar een andere.
Gister zat ik te wachten tot ik bij de andere film de zaal in kon, we zaten vlakbij de Sneak zaal.
Deze liep letterlijk leeg tijdens de film zelf! Ik denk dat er uiteindelijk nog maar weinig mensen de Sneak hebben afgezien. Ik hoorde iedereen die eerder de zaal verlaten overleggen over wat ze nu zouden gaan doen. Sommige gingen teleurgesteld naar huis, maar de meeste gingen een andere film uit kiezen.
(Pathe De Kuip)
Fok! Is behoorlijk bekend bij de biosscoop gangers!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door dit topic?
Klopt helemaal! de echte sneakers zie je iedere week!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:09 schreef wdn het volgende:
Dat duurde lang speedy_kevin
En een filmliefhebber gaat naar de sneak om films te zien. Niet om populaire films te zien.
Ik kon zelf geen leuke subtitel bedenkenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:57 schreef Bravebart het volgende:
TT is een beetje mafHet is niet een reeks ofzo de 'Waar we niet van verrassingspremières houden'
Dat was maar gewoon een subtitel voor de sneakreeks, maargoed.
quote:
Huh? Oh 2Mini is jarig! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Oh en op het randje nog gefeli 2Mini
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef botterfly het volgende:
[..]
Huh? Oh 2Mini is jarig! Gefeliciteerd!
Thnxquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
Blij dat ik dan toch niet geweest ben
Oh en op het randje nog gefeli 2Mini
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 09-09-2009 13:14:47 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:47 schreef wdn het volgende:
Op zich niet verkeerd maar wat was nu de bedoeling van deze film.SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bravebart op 09-09-2009 13:20:42 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Kan hem niet meer aanpassen. Zouden we een modje lief aan moeten kijken en het lijstje klaar hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef Bravebart het volgende:
Zullen we trouwens weer alle users in de OP zetten ipv wat er nu staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |