HE HE.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet het nog niet, hopelijk misschien voor half 6
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef synoman het volgende:
ik houd namelijk niet van verassings premieres
.quote:Voor de echte filmliefhebbers, en met een lager toegangstarief.
Laat je elke dinsdagavond verrassen door de Sneak Preview, maar wees zeker van de aanvangstijden. Kijk daarom even op de pagina van de bioscoop die je wilt bezoeken voor de juiste tijden. Veel plezier!
De Sneak Preview duurt ongeveer 90 tot 120 minuten
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
.
Je zit in het verkeerde topic?
Van de site van de Pathequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheis vandaan dat de sneak tussen de 90 en 120 minuten duurd. Ik heb ze al zeker korter en ook zeker velen malen langer mee gemaakt.
maar back tot the topic SALLLLLAAAAAAAA is er al iets bekend????
Of je leest even 3 posts terug...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheis vandaan dat de sneak tussen de 90 en 120 minuten duurd. Ik heb ze al zeker korter en ook zeker velen malen langer mee gemaakt.
maar back tot the topic SALLLLLAAAAAAAA is er al iets bekend????
heb ik wel gezien maar ik moet zo weg en heb dan geen tijd meer om te kijken hoop het nog snel mee te pakken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of je leest even 3 posts terug...
Carriers lijkt me nog slechter dan looking for eric.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:52 schreef Sala-adin het volgende:
Looking Eric draait zo meteen en om het goed te maken draait volgende week dinsdag Carriers
Ja.quote:dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:[/b]
Stel je voor ik word gepakt en ik moet een schadeclaim aan pathe betalen, zouden jullie mij financieel bijstaan?
Oei, oei! Krijg/heb je problemen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:
Stel je voor ik word gepakt en ik moet een schadeclaim aan pathe betalen, zouden jullie mij financieel bijstaan?
ach, ik denk dat het zowel posi als negatief werkt voor Pathé..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet niet of het zo positief werkt! Ik zie hier in de bios dat, sinds 'men' het weet dat er gekozen wordt om wel of niet te gaan. Eerder zat de zaal vol want er kan een goede film komen. Nu hoor je vaak: ik ga niet de film is bagger!quote:Op woensdag 2 september 2009 02:28 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ach, ik denk dat het zowel posi als negatief werkt voor Pathé..
denk niet dat ze er zo'n punt van zouden moeten maken... (zullen ze echter wel doen als ze erachter komen gok ik)
En dat komt allemaal door dit topic?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:29 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo positief werkt! Ik zie hier in de bios dat, sinds 'men' het weet dat er gekozen wordt om wel of niet te gaan. Eerder zat de zaal vol want er kan een goede film komen. Nu hoor je vaak: ik ga niet de film is bagger!
En ja het is een sneak preview waarvan je niet weet welke er draait. Dat gegeven is nu weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |